Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Nürburgring
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nürburgring
tak pak dej vědět.
já tu mám M54 (nenávidím ty motory), na 3 válci vyletěla svíčka, v hlavě není závit, a svíčka je zklepaná, všechny 4 elektrody se dotýkaj, to teda nechápu co se tam stalo. a hlavně ten motor má 100k najeto
já tu mám M54 (nenávidím ty motory), na 3 válci vyletěla svíčka, v hlavě není závit, a svíčka je zklepaná, všechny 4 elektrody se dotýkaj, to teda nechápu co se tam stalo. a hlavně ten motor má 100k najeto
Re: Nürburgring
Mi pripada, ze ten brejloun ve videu ma nasrano a vubec tomu nedava kartac a buhvi jestli jede na sport. Jinak bych s tim na ring nevlez, nejde o to, ze bych to rozstipal, nejde o to, ze by to pojistovna asi nechtela zacalovat, ale nedal bych to poteseni tech lidi, co tam cekaj s kamerama u zatacek az to nekdo posle do barier. Mit svuj fail na yt do konce zivota, to by se mi spatne zilo 

-
fishmaker
- Moderátor
- Příspěvky: 3327
- Registrován: sob 15.07.2006 00:00
- Bydliště: kousek za Prahou
- Klubové ID: 1703
Re: Nürburgring
podle toho na konci jak přemačká ze Sportu na M a pak na normál...tak asi měl...ale kdyby chtěl jet "na čas" tak by si to musel ladit manuálně...protože na to šlapal do kickdownu až za zatáčkoukurevtor píše:Mi pripada, ze ten brejloun ve videu ma nasrano a vubec tomu nedava kartac a buhvi jestli jede na sport.
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Re: Nürburgring
Sice je to eFko, ale zase je to long

- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: Nürburgring
zzeli to sice jo a jede slušně potom ale je to BMW 760Li to je uplně jiná liga a taky jde o řidiče ...pokud pojede v Mku baba a v 760li ostřílený řidič tak je to jasné.
Re: Nürburgring
ja ze to vlakno neutichlo, tak sem davam jak jsem drive zminoval 760, ze ta uz se udrzi lepe. Ridic taky nejede spatne.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: Nürburgring
no to i nová ALPINA B7 umí jezdit krásně a bez náklonu ... jede jak po kolejích

Re: Nürburgring
teda to zrychlení ze stovky na dvěstě je parádní.zzeli píše:https://www.youtube.com/watch?v=z7zou8Q7UdA
Sice je to eFko, ale zase je to long
Re: Nürburgring
A pak že je kuchání stropnice blbostzzeli píše:Sice je to eFko, ale zase je to long


Ne že by na tom záleželo, ale jak moc bude e66 760Li na okruhu pomalejší?
Jinak dostat se na Nürburgring a pak takhle popojíždět v chumlu - to by mě asi kleplo... já jsem nervní i na pitomých motokárách, když nemůžu jet jak potřebuju

Co?kurevtor píše:...nedal bych to poteseni tech lidi, co tam cekaj s kamerama u zatacek az to nekdo posle do barier...


Pokud bys boural, tak se vsadím, že by to vypadalo nějak takhle:

Re: Nürburgring
Petr3141: tak samozrejme , ze to mam v pici, ale tu radost bych jim svou ostudou fakt nechtel udelat.
Typek v 5:05 nahodou docela borec, se toho nebal, nechapu, ze pak tak zazmatkoval.
Ja bych byl spis neco jako typek v 7:50. Tj. jel bych protahnout Mko na ten nejskurvenejsi a nejuzsi okruh, ale pockal bych az zacne snezit
To se asi jezdi nejlip, a v prvni zatacce bych rezignoval na rizeni jako on 
Typek v 5:05 nahodou docela borec, se toho nebal, nechapu, ze pak tak zazmatkoval.
Ja bych byl spis neco jako typek v 7:50. Tj. jel bych protahnout Mko na ten nejskurvenejsi a nejuzsi okruh, ale pockal bych az zacne snezit


- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: Nürburgring
je to škoda mít krásné auto a takovejma dětinskejma chybama jej rozsekat ....tak když to neumím koupím si jebku za 50-70k a učím se nebo něco podobného a lítám bokem za všech okolností a pak si jedu hranu s károu za 500k - 3M
Docela jsem čuměl že borec evidentně drží kontra ve chvíli kdy se blíží poslední sekundy a prásk do svodidel ...několik manévru opačné kontra s brzdou a plynem a otočí auto a nemusí se bát že jej rozjebe ...min u několika lidí by jim to zachránilo auto.
Nájezdová rychlost u některých byla uplně mimo když vezmu jaké má pneu - kola, počasí a jak je ostrá zatáčka atd.
No a některé nadupané Mpowery neuměli moc ovládat stím sněhem to bylo vyloženě amatérské a byl to nějakej naleštěnej frajer co si koupil auto a jel si to vyzkoušet jakej je guru ...místo aby to natrénoval tak tam ve 40km-h rozjebe auto jako ženská do pangejtu...
Neříkám že by se mi to nemohlo stát ale chci jen říci že když už bych jezdit v takové rychlosti tak ostré zatáčky s drahým autem tak to musím mít sakra už tisíckrát za sebou a mít nějakej dril a vědět co dělat když to přetočím ...když dostanu kačera atd... Nebo ok jedu na okruh vemu si auto které když jebnu o svodidla nebudu nic litovat ...káru za pár korun co by šla na šroták kvůli kastli apod.
Vím kecá se mi to ale prostě mi to nedá když vidím co udělali za chujoviny ...jel jsem na okruhu opatrně a dal si pár řízených smyků tady v BRNĚ ale tam kde jsem věděl že mám prostě velkou mezeru kdyby se něco stalo ...ne v uzké ostré pravotočivé jet jak magor a neumět to otočit. Asi jeli závod nebo nechápu každej ví kolik se v té či oné zatáčce může a když jede rychleji je už za hranou ... přesně jsme věděli v jaké kolik jet můžeme s tím daným autem a kdy už to jde do smyku a blíží se hrana...pár jich projeli řízeným smykem nebo pul smykem a navíc bylo vidět kde projede 3er ještě v pohodě šla 5er už do smyku... jel jsem jak 3er tak 5er a bylo to nebe a dudy...
Docela jsem čuměl že borec evidentně drží kontra ve chvíli kdy se blíží poslední sekundy a prásk do svodidel ...několik manévru opačné kontra s brzdou a plynem a otočí auto a nemusí se bát že jej rozjebe ...min u několika lidí by jim to zachránilo auto.
Nájezdová rychlost u některých byla uplně mimo když vezmu jaké má pneu - kola, počasí a jak je ostrá zatáčka atd.
No a některé nadupané Mpowery neuměli moc ovládat stím sněhem to bylo vyloženě amatérské a byl to nějakej naleštěnej frajer co si koupil auto a jel si to vyzkoušet jakej je guru ...místo aby to natrénoval tak tam ve 40km-h rozjebe auto jako ženská do pangejtu...

Neříkám že by se mi to nemohlo stát ale chci jen říci že když už bych jezdit v takové rychlosti tak ostré zatáčky s drahým autem tak to musím mít sakra už tisíckrát za sebou a mít nějakej dril a vědět co dělat když to přetočím ...když dostanu kačera atd... Nebo ok jedu na okruh vemu si auto které když jebnu o svodidla nebudu nic litovat ...káru za pár korun co by šla na šroták kvůli kastli apod.
Vím kecá se mi to ale prostě mi to nedá když vidím co udělali za chujoviny ...jel jsem na okruhu opatrně a dal si pár řízených smyků tady v BRNĚ ale tam kde jsem věděl že mám prostě velkou mezeru kdyby se něco stalo ...ne v uzké ostré pravotočivé jet jak magor a neumět to otočit. Asi jeli závod nebo nechápu každej ví kolik se v té či oné zatáčce může a když jede rychleji je už za hranou ... přesně jsme věděli v jaké kolik jet můžeme s tím daným autem a kdy už to jde do smyku a blíží se hrana...pár jich projeli řízeným smykem nebo pul smykem a navíc bylo vidět kde projede 3er ještě v pohodě šla 5er už do smyku... jel jsem jak 3er tak 5er a bylo to nebe a dudy...
Re: Nürburgring
Jj, poslal to tam pěkně, ale pak ho asi rozhodilo jak vracel ruku zpátky do autakurevtor píše:Typek v 5:05 nahodou docela borec, se toho nebal, nechapu, ze pak tak zazmatkoval.

- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
Re: Nürburgring
Ale pekne to umotal, div si ruce nazamotal. Kazdopadne skoda M6, je to top bmw.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: Nürburgring
chapu to dobre, ze najel pod parou na obrubnik a ten mu sklouzl jedno kolo a druhe ho poslalo do hodin?
mozna, ze ty asistenti precejen maji smysl
mozna, ze ty asistenti precejen maji smysl

Re: Nürburgring
Píšou smyk na olejové skvrně, takže spíš se mu to kolo nemělo o co "opřít". To je to co pořád dokola melu těm lidem co je vozím v Lambu, nebo Ferrari, prostě můžem mít auto za miliony, asistentů tři prdele, ale fyziku prostě neochčiješ. Jakmile to kolo nemá dostatečný styk s vozovkou, tak to jde do prdele. Když jsem se takhle točil (úplně stejně jako na tom videu jsem pletl vánočku) s 458 Specialle na dálnici před Bratislavou při letním deštíku, tak mi taky ten ocas vedle říkal že to by se mu s Fabií nestalo, že taková voda ve vyjeté koleji je úplně v pohodě
Jenže ne s dvakrát tak širokou gumou 


Re: Nürburgring
jenom dvakrat? To maji Ferrari tak uzke gumy? 

Re: Nürburgring
Předek 245 a zadek 305, takže zas taková hrůza to není
Jenom další důležitá věc je váha která tu vodu dokáže vytlačit což u těhle placek cca 1500kg nic moc. Prostě v dešti Tě předjíždí i kamiony, vůbec nechápu proč ty auta mají stěrače 


Re: Nürburgring
aspon to nema sterac na zadnim jako Porsche jak kdejaka ford focus chcanka 
