JaraX píše:Tak nám řekni svoje zkušenosti, nemáš s tím problém, když jedeš třeba hodinu na ACC a pak to vypneš, nestává se ti že bys jel pak na auto a nevěděl to? nebo tě to v režimu klasickyho tempomatu pak varuje že seš moc blízko?
Ja to nevypinam...jedu na ACC...nebo bez tempomatu, kdyz to neni moc plynula doprava
Jinak Fko mame s varovani pred kolizi...takze to asi bude neco delat i bez acc
Nelogicky mi prijde umisteni tlacitka na otevreni kufru k levy noze dolu...kdyz u 66tky je to pekne pod volantem
First EX : BMW e38 740i 6/1995 Second car : BMW e66 745Li 3/2002 Third EX : BMW f01 740i 3/2009
JaraX píše:však to je nelogicy cely to auto, když vezmeš že se jedna sedačka ovládá na 3 místech třeba
když si to napsal...tak to zní divně...nicméně sedačku mám nastavenou a nepřenastavuju si jí pokaždý, když si tam sednu - paměť u Fka (na dveřích) je líp přístupná...aspoň se mi přenastaví než tam vlezu...větrání a vyhřívání je líp na očích...aspoň vím, že jsem to určitě vypnul...
jediný co mi chybí u Fka...je tlustší volant...ten základní se mi blbě drží...a kdyby byl vyhřívaný s pádlama
First EX : BMW e38 740i 6/1995 Second car : BMW e66 745Li 3/2002 Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Rakev na e66 opravdu hučí a to tak že hodně. Do kila to relativně jde, cokoli 130 nahoru se nedá vydržet víc než hodinu. Aerodynamika toho auta se neskutečně pere s čímkoli co tam nepatří.
petr3141 píše:Občas v Praze vídávám jednu stříbrnou e66 s obří rakví (teď nechci kecat, ale přijde mi, že jí tam má celoročně ) a nevypadá to nijak zle
golbraun s myma podložkama a ostravskou SPZ?
to je klučina co maká v praze a staví barák u Ostravy, už tam tuším i bydlí a pendule i několikrát týdne Ostrava Praha s manželkou a dvouma dětma.
Prijde mi trochu debilni mit na sedmicce s nejlepsi vybavou (vc. barvy kuze a barevny kombinace) misto potkavacek nakodovany 50% dalkovky. Mozna blbe vidim nebo se pletu, ale pripada mi to tak.
Za me sedma proste musi mit vypalovaky hlav, NEBO radsi jezdit zhasnutej nebo na xenony jak pise sweden.
Taky jsem mel misto A tohle nakodovany na denni sviceni, snejkovo upgradem to nastesti slo do pici a auto uz se tvari normalne...
za 100 tisic km? To uz budu pod drnem, cili no problem.
A pokud mi to na pohreb prijede s 50% svitivosti tak taky v pohode, origo angel eyes na E65 maji tak pul procenta svitivosti co snejkovo vypalovaky takze zadna traga a furt to bude pasakovina.
Proc by to melo byt za 100K mrtvy, to tak originaly, ale ne tohle. Jelikoz mas vypalovaky, cely leto xenony nezapnes a pres zimu max odpolko (ja teda rano i odpolko). Já už je tam mám rok a žádnej segment nemám vypadnutý, celkem to kontroluju.
protože xenon není určený na celodenní svícení a tečka.
samozřejmě že pokud přes den svítíš nečím jiným, tak to vydrží podstatně víc, ale sweden a kurevtor píšou že chcou celodenně svitit xenonem, což je blbost.
Tak to je blbost samozrejme a to co pises o xenonech, janse, proto jsem psal to co jsem psal. Tak jak svitim ja, najedes 400Kkm a nebudou mrtvy.
Jinak mám mrtvý Dynamic na E70 Snejku hilfeeeeeee.