Myslím si ze ti tady nikdo nic vyčítat nebude a pokud chces 7er snižovat přijde mi jakoby jsi ve skrytu duše chtěl zkrizit sportovní auto s 7er limuzinou ... to už je blízko panamera od porsche.
Jinak co jsem Koukal tak i mě se ta černá 7er líbila. A stejně si myslím pokud je problém s podvozkem tak by to vyřešit šlo. Vsadim boty ze buď nějaké součástky ať repas tlumičů nebo ventily či jednotka boha nevím co ale uvést podvozek do továrního stavu jistě nebude problem.
Nevím osobně jak se e65 snižuje když má DD a zda to funguje i potom jak má ale to jistě nějak vymýšlíš možnosti je několik.
Ten motor když dostane cívky a svíčky a kvalitní olej s vervou benzinem jistě pojede o poznání jinak. Pak to už jen stačí porovnat na brzdě pro dobrý pocit nebo s jinou 750kou.
Dnes jsem tu viděl úplně stejnou v Mohelnici černou krátkou facelift ale 760i snad to nebyl jarax na skok
Koupil jsi auto které jsi chtěl a co sním vše provedeš je jen tvoje věc do toho ti nikdo Kecat nebude . Tak ať tě baví a uživej si jej.
- filozofe, ja bych chtěl umět spravovat auta tak jak ty o tom mluvíš, pro tebe nic není problem. už jsem tu měl nepohodlné sedmy, vyměnila se pulka auta a stejně to stojí zaprd, to může být 1000 věcí od unavených tlumičů, přes EDC jednotku, EDC čidla, špatně zpreasovaný řízení, ventil servotroniku a cokoliv, a přijít na to aby to nestálo 100k je těžký.
- v mohelnici stává žena mýho mechanika, má černou face 760i, má tam kousek drogerii
- ta Alpina ma ale upravny SW v celym podvozku, to auto ví jaké pružiny, atd. a navíc moc pohodlná nebude. ted pro jednu asi pojedem tak uvidíme.,
Budiž mi útěchou že jezdím jako důchodce a že v okolí jsou fajn cesty, takže vlastně ani nemám pocit že to mám rozbitý
Jinak v klíči stahování a vytahování oken mám, ten kufr jen jak jsem psal nahoře, to tlačítko na mydlu i uvnitř nechám dokodovat.
Co je ještě za fajn funkce mít nakodovano. Líbí se mi ta funkce na klíči na hledání auta kdy se auto rozsvítí, jde nakodovat úprava času svícení nebo třeba opětovným zmáčknutím světla zhasnout?
Jarax: jo tak to by mohlo souhlasit ze stim jezdí ženská tak to jsem netušil asi má hodneho muže nebo je fanynka V12 když jezdí v 760i.
To mi jako chcete říci ze když dáte vedle sebe dobrou 7er a vedle ni tu samou se špatným podvozkem tak je problem přes diag a výměnu špatných komponent zajistit aby šlapal jako nový ???
To aby se pak člověk bal koupit 7er ... ze mu odejde něco na podvozku a bude to stát raketu pokud má DD. Nebo to nepůjde dat do normálního stavu?
Já měl zato ze je nejakej postup jak na to přijít. V Bmw by si stim měli umět poradit myslím tím auto napichnute na diag speciálně a kontrolovat tlak v soustavě a všechny čidla a hodnoty které vybočují z normálu. A zjistit proč se tlumiče chovají nestandardně.
Neexistuje nějaký postup či speciální diag která dokáže rozpoznat problémy na podvozku? Či kterého dílu se to týká ?
Jen se ptám.
- sweden je to to v ETK, tuším č.7
- kodujem kufr, 3 věcí, klimu, že zmáčkneš Auto a nezapne se klima, US:DRL, welcome lights se dá od určitého roku atd, je toho mraky, třeba prodloužení paměti vyhřívání/chlazení sedaček po tom co odejdeš z auta a znovu přijdeš atd.
- filozofe ty vidíš všechno jak hurvínek válku, v BMW na E65 nezvládaji už ani základní věci, oni to auto neznají, většina lidi tam už začínala na Fkách, a když jsem tam ted byl s jednou E65, tak mi tvrdili že přehrávat SW je blbost, tak jsem říkal že po přehrátí se ty auta chovaj 100x lip, a oni "fáááákt jooo, my mysleli že to k ničemu není". a když jsem se ptal na svolávačku na brzdový posilovač, proč se to mění, tak řekli "my nevíme proč, mámě to měnit, tak to měníme" a aby řešili že nějaké auto má tuhý podvozek to fakt ne.
- Zugymu se sedma třepala, ja mu říkal že to nemá řešit, že to může být drahý, on auto koupil s tím že to nebude řešit, a za půl roku si vzpoměl že to bude řešit, hrabal se v tom tanner, nakonec jsem to dostal do rukou já, a jak to dopadlo? třepala převodovka, při testu na zvedaku se třásla jako prase, dala se druhá, přestala se třepat, ale auto se třepalo dál, pak se třepal kardan, byl zadrhej zadní kloub, krom toho se roztrhala rok a pul stará hardyspojka, asi proto že to byl noname, nebo že to dostalo sadu od kardanu a převodovky, krom toho tam bylo špatný zadní ložisko, starline, to taky třepalo,no a ještě koplý a křivý zánovní gumy, takže ve výsledku s tím třepalo 6 věcí, 6 věcí způsobovalo jedno třepání. Tanner šel způsbem že vyměnil jednu věc, a když to nepomohlo, tak ju dal zpět, ale to nebyl správnej postup. Prostě to auto se třepalo statisíce km, a nikdo to neřešil, třepala se převodovka, kardan, to zkurvilo další věc, pak se tam dalo starline ložisko a přibylo další třepání. A uplně stejný je to z podvozkem, ty víš co s tím kdo dělal že to je tvrdý? není to jak ta sedma kde někdo přepoloval baterku a ted je trvrdá? čím to je? EDC jednotkou? nebo čidlama? nebo dáme radši nový tlumiče? nebo mezitím udělal někdo neodbornej repas? nebo sou tam ramena se špatnou tuhustí silentbloku? nebo je to špatně nakodovany? někdo dělal nějaké pokusy v SW EDC?
když tu sedmu koupíš funkční a servisuješ to u člověka co tomu plně rozumí a ví co má dělat, tak ty sedmy fungujou výborně, nemám nikoho komu by sedma jen tak ztvrdla, ale už jsem zažil několik sedmiček co jsou na comfort tvrdé jak jiné na sport.
Ale vy to vidíte jak hurvínek válku, jedete na jedno auto, to vás nadchne, koupíte vrak a pak to hodíte do dílny jaraxovi nebo Snejkovi se slovy "však seš odborník tak to oprav" to mi tady jednou nějakej osel dovezl sedmu celou rozebranou, na odtahovce, bez nápravnice, bez ventivík, s motorem plnym vody jak do něho pršelo a se slovy "seš odborník tak to oprav" skončilo to jednou obrovskou aferou kdy se pomalu volala policie, protože jsem mu řekl že to nebudu dělat at si ten vrak odveze, nakonec to koupil od toho člověka Snejk a myslím že nadšenej taky moc nebyl.
Takže máš pravdu, sedmu se máš bát koupit, ale ne s odborníkem. Já taky koupil jednou sedmu kde byla chyba váhy vzduchu, kterou neumíme ani já ani Snejk vyřešit, ale tehdy jsem to nevěděl, a ted si sypu popel na hlavu a většinu oprav dělám tomu pánovi mnohem levněji, protože mě to mrzí, že to tak dopadlo. když si pak dovezl sám klimson sedmu se stejnou závadou, tak jsem se jen zasmál, koupil sis to sám, tak si porad, mě to nezajímá, tam nemám žádnou osobní zodpovědnost.
Tak ono že je podvozek tužší asi nutně neznamená že jr tam něco špatně, jako filizofe, nic mi nemlátí, neklepe, vše je tuhé, procházel jsem si to důkladně sám, vím jsem amatér, ale ne kretén. Zase tak extra složitá ta náprava není. Je to prostě tak jak tvrdí Jarax a Snejk, každá sedma je jiná, některá je obláček jiná je krapet tužší, ale beru to jako vlastnost, na jako závadu!!!!
Jezdím stejně pořád v edc na sport, ale nedá mi to se nezeptat, to že je edc funkční a přepne z komfortu na sport a obráceně poznám jenom přes diagnostiku?
Moje sedma byla 8let servisovana u výborného pána z Prahy které má své jméno vychvaleno i zde na klubu, jenom je už trochu ve věku takže se podobných diskuzí a návštěv webů nevěnuje. Co se historie servisu mé e65 týče nemám žádné obavy z podobných špeků co kluci občas píšou.
Jaraxi díky za vyčerpávající odpověď vážím si toho a chápu pokud někdo servisuje 7er u člověka co mu tam dává nejlevnější díly a spousty věci nevyřeší nebo opraví auto jak bylo zvykem u škodovek pak se hledá chyba špatně.
To jak se tvrdí že každá 7er je jiná tak to je hlavně tím jakou má za sebou servisní historii i jak se sní jezdilo.
Nevěřím tomu ze nové 7er co vyjížděli z fabriky s danou výbavou měli z 99,9 procent stejně chování pokud byli stejně vybavené. Pak to akorát zažilo dobrý nebo špatný servis anebo se šetřilo jak je v ČR zvykem.
Já bych bez tebe nebo snejka asi e65ku nekupoval osobně bych z toho měl strach.
E38 byla ještě jednoduchá oproti e65.
Sweden> já se ti trochu divím že se těchto diskusí účastníš. Koupil sis auto za SVOJE peníze pro SVOJI radost a o ničem jiném to není, proboha vždyť to jsou všechno jen staré pekáče které mají sloužit majiteli a ne jim dělat vrásky, jestli je to tuhé moc nebo málo.
Podstatné je mít u koho servisovat. A když tě to auto nebude bavit, máš pořád kam se posunout, až budeš mít full individual tak jsi skončil
Sweden: tak to poznas uz na tech rezimech, komfort pluje zepredu dozadu s to jakoby houpe a mas mekkci rizeni, filtrovani nerovnosti je dokonale a plnuej auto jak na vode. U sportu vse daleko tvrdsi, spary a nerovnosti sakra citis, rizeni hodne stuhne okamzite a jizda zatacky je sakra ostrejsi a na tnehle rezim zatacku projedu tu stejnou treba o 30km rychleji nez na komfort.
asi tak, koupil sis tak ted ti nezbývá nic víc než být spokojenej, když jsem byl s kimlicem kupovat 750i a taky byla hodně levna, dokonce jestli nestala pod 200k, ale už si nepamatuju, no a kimlic mi vysvětlil že by top stav nechtěl, že ho baví restaurovat že si koupil i starej barák z první republiky a ten spravuje tak proč ne, ví do čeho jde a akceptuje to, uplnou vraždu nekoupil, takže s tím jde jezdit a nemá šilené závady, auto "funguje" tak proč ne. já bych si to ale nikdy nekoupil.
spíš mě mrzí že lidi nezkusí víc věcí, jako hele Swedene, máš 250k, ok, můžeš mít todle, tamto, tadyto, toto, a sweden řekne, chci tamto, prohlídnem, kupujem.
ted už sis to koupil, tak to tak je, auto si užívej, a je to, jen při svojí honbě za výbavou a komfortem a nízkýma nákladama nechápu když si dá na sedmu někdo 20"ky kola, sníží to atd. ale to je každýho věc. jen mi to nedělá dobře, už jsem taková auta přestal brát na servis, já rád jdu pod dvoře a dívám se jak jsou ty auta krásný, vonavý, vybavený, třeba kabyruv Mondstein Individual, to si mužu postavit pod okna a kochat se.
jj mezi EDC režimama je obrovsky rozdil, komfort uplně žehlí cestu, na sport cely auto ztvrdne, od řízení, přes tlumiče, dynamic, brzdy, je to prostě jiné auto.
Tak tohle musím v letě pořádně vyzkoušet. Na sport jsem jel jen párkrát a jen na pěkné silnici, protože jsem tam fakt cítil každou spáru a větší mě lámala zuby. Myslel jsem, že ztuhne jen podvozek, ale o brzdách a řízení jsem neměl ani potuchy. To při vyšší rychlosti tuhne i tak ne?
dogeatdog píše:Sweden> já se ti trochu divím že se těchto diskusí účastníš. Koupil sis auto za SVOJE peníze pro SVOJI radost a o ničem jiném to není, proboha vždyť to jsou všechno jen staré pekáče které mají sloužit majiteli a ne jim dělat vrásky, jestli je to tuhé moc nebo málo.
Podstatné je mít u koho servisovat. A když tě to auto nebude bavit, máš pořád kam se posunout, až budeš mít full individual tak jsi skončil
Jezdi a užívej, ideálně s fakáčem z šíbru.
V pohodě, nijak toto neprožívám, vím co jsem koupil a co jsem od toho chtěl se mi dostalo možná ve větší míře než jsem očekával, inu pořád lepší jak varianta B8 nebo Sup3 .
Baví mě si tady o tom psát, kdyby ne tak se ani nikdo nedozví že 7er mám, kde a jak jsem jí koupil, jenom mě upřímně sere označení VRAK, tohle mě prostě sere a srát bude, vše ostatní beru s nadhledem.
Jinak díky, věřím že bude sloužit pro moje účely dostatečně, když rozdělím svůj roční nájezd děleno pěti auty co mám k dispozici tak na 7er vychází 2tis/rok, tak snad to vydržím
JaraX píše:asi tak, koupil sis tak ted ti nezbývá nic víc než být spokojenej, když jsem byl s kimlicem kupovat 750i a taky byla hodně levna, dokonce jestli nestala pod 200k, ale už si nepamatuju, no a kimlic mi vysvětlil že by top stav nechtěl, že ho baví restaurovat že si koupil i starej barák z první republiky a ten spravuje tak proč ne, ví do čeho jde a akceptuje to, uplnou vraždu nekoupil, takže s tím jde jezdit a nemá šilené závady, auto "funguje" tak proč ne. já bych si to ale nikdy nekoupil.
spíš mě mrzí že lidi nezkusí víc věcí, jako hele Swedene, máš 250k, ok, můžeš mít todle, tamto, tadyto, toto, a sweden řekne, chci tamto, prohlídnem, kupujem.
ted už sis to koupil, tak to tak je, auto si užívej, a je to, jen při svojí honbě za výbavou a komfortem a nízkýma nákladama nechápu když si dá na sedmu někdo 20"ky kola, sníží to atd. ale to je každýho věc. jen mi to nedělá dobře, už jsem taková auta přestal brát na servis, já rád jdu pod dvoře a dívám se jak jsou ty auta krásný, vonavý, vybavený, třeba kabyruv Mondstein Individual, to si mužu postavit pod okna a kochat se.
Jardo i kdybych na to dal kola 21" tak ze své strany můžu stále mluvit o komfortu, nevím proč to tady vůbec někdo srovnává, to je jako říct tobě je zima když je venku na nule a já můžu běhat nahej a je mi fajn, tohle prostě nejde srovnávat, proč asi jezdím pořád na sport, protože mě to houpání nebo jak to nazvat moc nebere, když jedu s rodinou tak dám komfort, když sám tak sport, když město tam komfort a jiné to nebude. Co myslíš že je z mého BMW parku nejspohodlnější? Věř že 4.8is ve sportpaketu ta fakt není a e63 taky ne, takže pro mě má 7er komfortu na rozdávání i na současných zimních 20" kolech a nic se na tom nezmění. Víc jsem od toho auta neočekával, co jsem chtěl to plní do posledního detailu, jsem nadšený, jsem happy, splnil jsem si další sen a metu. Další komentáře k mé 7er až si jí prohlídneš a projedeš, jestli mě teda k sobě vůbec pustíš když mám takový vrak
Ještě k ceně, kde je psáno že 7er za 350 bude někde jinde než ta moje za 235, najdi mi podobnou sedmu za stejné peníze ze stejnou historií a ve stejném stavu a já si jí koupím. Nešel jsem vyloženě po ceně, namrdat pořizovačku 400kil do 7er umí každej, na to není potřeba moc rozumu, stačí nabitá šrajtofle.