Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Drain batery + auticko na zdvihaku.
Re: Drain batery + auticko na zdvihaku.
Bliknu budiky: KGM pripoji odpojenu 30g-f svorku, kvôli zavade po zaspati... tj nabehne napajanie aj budikom - reset casu.. Tento terminal 30g-f a odber za nim je precizne monitorovany v spolupraci s KBM, akykolvek zvyseny odber po zaspati je okamzite zaregistrovany a zapise sa aj do chyb v energy diagnosis... tipujem stale problem okolo CA, poistka F36... zameraj sa na to a meraj riadne... kedze sa auto snazi zamykat... porozmyslaj, preco asi...
Riesil som to nejedenkrát, bolo to velmi tazke najst, nakoniec trocha vyssi odber mala elektronika CA kluciek... pritom fungovali normalne... to su fajn zavady...
BTW, odkial si ?
Riesil som to nejedenkrát, bolo to velmi tazke najst, nakoniec trocha vyssi odber mala elektronika CA kluciek... pritom fungovali normalne... to su fajn zavady...
BTW, odkial si ?
Re: Drain batery + auticko na zdvihaku.
Ahoj,PetoK píše:Bliknu budiky: KGM pripoji odpojenu 30g-f svorku, kvôli zavade po zaspati... tj nabehne napajanie aj budikom - reset casu.. Tento terminal 30g-f a odber za nim je precizne monitorovany v spolupraci s KBM, akykolvek zvyseny odber po zaspati je okamzite zaregistrovany a zapise sa aj do chyb v energy diagnosis... tipujem stale problem okolo CA, poistka F36... zameraj sa na to a meraj riadne... kedze sa auto snazi zamykat... porozmyslaj, preco asi...
Riesil som to nejedenkrát, bolo to velmi tazke najst, nakoniec trocha vyssi odber mala elektronika CA kluciek... pritom fungovali normalne... to su fajn zavady...
BTW, odkial si ?
Okolie PO
Uz to prestalo robit, ale myslim si, ze samo prestalo (dovod neviem)
Potom som uz len rozobral vodicove dvere, pozrel kablovacku v dverach ci nebude nieco prelomene, aj celu klucku a zamok kvoli spine, vode atd. Ale nic pozoruhodne nebolo. Dokonca aj mrzne a opat sa chyba nevracia.
Takze dalej to asi uz nemozem hladat ked sa chyba negeneruje.
Aj,vcelku skoda rad sa s tym hram

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: Drain batery + auticko na zdvihaku.
Nechápu ty E60 čímdálvíc.. Ale je dobrý, že se to umí někdy aj vyléčit samo, holt umělá inteligence 

Re: Drain batery + auticko na zdvihaku.
Druhy den prsi, teploty nad nulou. Hlaska opat je spat
Re: Drain batery + auticko na zdvihaku.
spíš umělá demence v podání e60Totic píše:Nechápu ty E60 čímdálvíc.. Ale je dobrý, že se to umí někdy aj vyléčit samo, holt umělá inteligence
Re: Drain batery + auticko na zdvihaku.
Dnes pocasie rovnake a bez hlasky o baterke 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 237
- Registrován: úte 13.08.2013 00:00
Re: Drain batery + auticko na zdvihaku.
Ne, NE, NE!
Tyhle (většinou nějak) pojízdné soustavy třiceti počítačů žijící si vlastním nepředvídatelným životem mě přesvědčily, že E39 je moje poslední BMW. Už i to je zbytečně překombinované a bezdůvodně komplikované. A to jsem elektronický inženýr, co se vývojem řídících jednotek živí. Jen nevím, jak budu za 10 let hledat opravitelné auto.
Tyhle (většinou nějak) pojízdné soustavy třiceti počítačů žijící si vlastním nepředvídatelným životem mě přesvědčily, že E39 je moje poslední BMW. Už i to je zbytečně překombinované a bezdůvodně komplikované. A to jsem elektronický inženýr, co se vývojem řídících jednotek živí. Jen nevím, jak budu za 10 let hledat opravitelné auto.
Re: Drain batery + auticko na zdvihaku.
Nehaz flintu do žita. E90 a e65 funguje normálně
Re: Drain batery + auticko na zdvihaku.
Plně souhlasím s Michalem-E39
Na systém typu "proč to dělat jednoduše, když to jde složitě" a vydělat tím více peněz, přišla značka BMW dost brzy. Už E31 komunikoval po sběrnici.
Také moc nestojím o pokrok typu, že jedna řj řídí další, a aby se něco aktivovalo, tak se na tom musí shodnout více řj(modulů) najednou,zkrátka kybernetika těžce zasáhla autoprůmysl.
Myslím, že mít 10 a více let starou E6x, která má určitě více jak 50 řj, už nestačí mít příjem 30K čistých, a neumět si opravy pořešit po vlastní linii.
Na systém typu "proč to dělat jednoduše, když to jde složitě" a vydělat tím více peněz, přišla značka BMW dost brzy. Už E31 komunikoval po sběrnici.
Také moc nestojím o pokrok typu, že jedna řj řídí další, a aby se něco aktivovalo, tak se na tom musí shodnout více řj(modulů) najednou,zkrátka kybernetika těžce zasáhla autoprůmysl.
Myslím, že mít 10 a více let starou E6x, která má určitě více jak 50 řj, už nestačí mít příjem 30K čistých, a neumět si opravy pořešit po vlastní linii.
Re: Drain batery + auticko na zdvihaku.
Ja bych zkusil odpojit na zkousku i pojistku diversity zesaku. Jednou jsem se setkal u e90 s vadnym idrive ovladacem, co neumoznil uspat auto a za par dnu vybil uplne baterku.