Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 vs e60 - rádce při koupi
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Myslim, ze 99% prvnich uzivatelu BMW vubec netusi, ze muzou mit vetsi vybavu nez hliny, kuze, mlhovky a zrcatka v barve. Takze hodne lidi koupi totalni holotu. Ti vetsi poserove koupi 525d, ti mensi 523i a ti hrdinove 545i. Po par mesicich zjisti, ze to koupili bez mechanika a maji doma kasicku a skonci to rychlym prodejem, se slovy BMW jsou nespolehlive kasicky a vrati se ke sve osvedcene OII. Ti co pochopi, ze byli pitomci, to prodaji a pristi nakup probehne se Snejek/Jaraxem apod. a konecne budou mit auto.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Ty vole, to jsou slohovky. Nechcete me napsat seminarku? Budete to mit hned a jeste si vydelate.
Ja na to mam malo casu, jeste jsem v praci. 


Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
máš pravdu řešíme tu pitchoviny....ale musel jsem na něj reagovat...protože uplně zkresluje co jsem chtěl říci a přehání často ... 
už se budem bavit o autech ... doufám.

už se budem bavit o autech ... doufám.

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Don: to naprosto sedí.
Já když začal uvažovat o bmw tak jsem jezdil v autě od nejmenované značky kde bylo skoro vše co tam mohlo být...
Takže já jsem určitě chtěl vyhřívané sedačky,HUD a tempomat a samozřejmě vše v elektrice
To že u bmw třeba jen tempomat má asi tři typy?
WTF k čemu je to jako dobrý?
No teď už vím a taky než jsem koupil tak jsem věděl o výbavě víc a pak už jen hledal...
Já když začal uvažovat o bmw tak jsem jezdil v autě od nejmenované značky kde bylo skoro vše co tam mohlo být...
Takže já jsem určitě chtěl vyhřívané sedačky,HUD a tempomat a samozřejmě vše v elektrice

To že u bmw třeba jen tempomat má asi tři typy?
WTF k čemu je to jako dobrý?

No teď už vím a taky než jsem koupil tak jsem věděl o výbavě víc a pak už jen hledal...
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
jj a to máš stejný jako většina prostě koupí 5er, přijde jim tam hodně muziky, a 7er je přece drahá a neobratná, pak se svezou a zjistí jak to dooopravdy je a taky hledí.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
jako jo Jaraxi, ale kupovat starou vranu neni jen o tom vybrat dobre pomer uzitna hodnota / cena. Vetsinu lidi, podle me, odradi to servisovani... nebejt snejka tak sedmicku nemam. Tu petku jeste odservisujou normalni servisy, ale jezdit se starou sedmickou do autorizaku nebo nekam jinam, kde mastej i jiny auta? To te prestane hodne rychle bavit... moje zkusenost s autorizakama je fakt tristni. Na uplne bezne zavady cumeli jak slovaci do hodin, pak vzdy zavolali vrchniho arcitechnika a ten zacal: zkusime tohle a kdyztak tamto. A vzdy se samozrejme musi objednat novy dil. Ale na zkousku. Takze oni neopravujou, oni vymenujou a zkousi co by klaplo. A kdyz si tady pak potencialni zajemce sedmicky precte, ze servis, jakoze pravej servis E65, umi pouze Snejk nebo ty, pricemz ty mas cekacku 3 mesice tak ho to proste odradi. Taky sem si chtel k 745i koupit A8 D3 4.2i, kdyz to stoji co to stoji... ale abych se pak musel doprosovat nejakejch Lumpiqu z audiklubu nebo jinejch audi magoru a furt resil, ze mi to nema kdo opravit nebo neni nikdo, kdo by to zvladnul... to se na to muzu vypichat a taky ze jo.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
jenže ono to platí u všeho, pětku taky umí málo kdo opravit, a trojku vlastně taky, to už musí být člověk BMW specialista, to bys viděl co vše umí mechanici dojebat. a zrovna u pětky máš víc těch průserů typu zlomené dráty, kdy mechanici první vyměnit světelný model, daj to majitelovi a ten řekne hapruje to furt stejně, mechanik mění další díly, tak majitel jde na net, napíše "E60 rear light not working" a zjistí že má zlomené kabely, tak jde za mechanikem a řekne "hele pepo, tam tady sou zlomeny draty, tak to nějak oprav" tak pepa najde zlomé dráty, zapájí to v místě kde to zlomené a je hotovo, za 3 měsíce se to udělá zas.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
a jsme u toho, clovek to nemuze dat jen tak nekam... cili snejk nebo ty.... i treba ty pupici se daji, ale taky to pro me byla spis nouzovka... cili to se na to radsi clovek vybodne a koupi neco jineho.... 

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Přesně proto jsem jel kupovat 7er s JaraXem, aby potvrdil stav a potvrdil budoucí servis, jinak bych sedmu urcite taky nekoupil...
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Třeba tady ve vyškově je BMW servis bejvalej servisák z RENOCARU...má i diagnostiku a několik kámošu co mají 5er e60 nebo 3er e46 ...někdo e90 benzíny někdo naftu ...on sám má 330i e46.
Je to dražší servis ale co jsem se ptal lidí po vyškově jsou sním spokojení. Umí opravit hodně servisoval i pár e38.
Nedokážu posoudit jak hluboce a na jak vysoké urovni je ale běžné BMW servisovat umí.
Jistě nějakou e65 či f01 nevím jak by zvládal, co vše už kdy dělal. Proto se nedivím že lidé raději 3er nebo tedy 5er a 7ma se jim zdá už moc drahá na servis i na díly. Asi je to o kusu. Ale prostě běžný spotřebák by logicky měl být na 3er levnější jako na 7er. Ikdyž to nemusí být pravidlo.
Pak je tu servisák BMW z Kroměříže osobně má BMW a kamarád měl libovou vybavenou 530d tour e61 s malým nájezdem kupoval v DE mělo to 130k opravdu po 5letech to koupil od prvního majitele. Jezdil hodně a najel stím kolem 150k necelých 280k mělo najeto kdy to prodával dál a sám tvrdil že e61 do 220tis km nic nechtěla pak se to postupně začalo kazit ...tam termostaty....pak pumpa atd. pak zateklé pod 3tím brzdovým světlem v jednotce,,,,pak kabeláž na výměnu atd.
Takže prý kdyby to věděl tak při 200-220k to prodal a byl by klid a defakto bezúdržbová 5er která prvních 7let nic moc nechtěla krom spotřebáku. A servis jen kroměříž a taky velká chvála ale holt je dražší jako běžný servis pepy ze stodoly. Stím se musí každej smířit.
Přijde mi že tu 3er e46 - e90 si odservisuje zručnější technik s diag ...ale 7er už nikoliv ...max si vymění ramena nebo kotouče s olejem a skončil. U 7er kde je desítek možností a desítek jednotek které se mohou podělat toho se dost lidí bojí co se tak bavím i mezi fandy BMW ....všichni preferují e46 - e39(e38) e90 - e60 max... a hodně hlasu jsem slyšel na e65 že je to už složitá 7ma kterou málokdo umí perfektně servisovat. Proto se do ní taky moc nadšenců nežene....
Je to dražší servis ale co jsem se ptal lidí po vyškově jsou sním spokojení. Umí opravit hodně servisoval i pár e38.
Nedokážu posoudit jak hluboce a na jak vysoké urovni je ale běžné BMW servisovat umí.
Jistě nějakou e65 či f01 nevím jak by zvládal, co vše už kdy dělal. Proto se nedivím že lidé raději 3er nebo tedy 5er a 7ma se jim zdá už moc drahá na servis i na díly. Asi je to o kusu. Ale prostě běžný spotřebák by logicky měl být na 3er levnější jako na 7er. Ikdyž to nemusí být pravidlo.
Pak je tu servisák BMW z Kroměříže osobně má BMW a kamarád měl libovou vybavenou 530d tour e61 s malým nájezdem kupoval v DE mělo to 130k opravdu po 5letech to koupil od prvního majitele. Jezdil hodně a najel stím kolem 150k necelých 280k mělo najeto kdy to prodával dál a sám tvrdil že e61 do 220tis km nic nechtěla pak se to postupně začalo kazit ...tam termostaty....pak pumpa atd. pak zateklé pod 3tím brzdovým světlem v jednotce,,,,pak kabeláž na výměnu atd.
Takže prý kdyby to věděl tak při 200-220k to prodal a byl by klid a defakto bezúdržbová 5er která prvních 7let nic moc nechtěla krom spotřebáku. A servis jen kroměříž a taky velká chvála ale holt je dražší jako běžný servis pepy ze stodoly. Stím se musí každej smířit.
Přijde mi že tu 3er e46 - e90 si odservisuje zručnější technik s diag ...ale 7er už nikoliv ...max si vymění ramena nebo kotouče s olejem a skončil. U 7er kde je desítek možností a desítek jednotek které se mohou podělat toho se dost lidí bojí co se tak bavím i mezi fandy BMW ....všichni preferují e46 - e39(e38) e90 - e60 max... a hodně hlasu jsem slyšel na e65 že je to už složitá 7ma kterou málokdo umí perfektně servisovat. Proto se do ní taky moc nadšenců nežene....
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
kurevtor> no jo, ale CO jiného? Já se bohužel obavám že cokoli novějšího je totální spotřebák poskládaný tak aby vydržel garantovaný nájezd (některé ani to ne) a pak se to začne srát celý. Starší relativně poctivá auta jsou zase časovaná bomba protože věk neojebeš a tu a tam to chce pořád něco. A tady se začínají rozevírat nůžky, jestli za pár korun koupit něco co když zahodíš tě prostě nebude srát, nebo jít do vyšších cenových hladin kde ti nezbyde než to udržovat, ale taky kde když to do tebe pošle strejda z vedlejší tak máš totálku a všechny prachy v servisu nenávratně v háji.
Nebo fungl lízajda s totální ztrátou ceny.
Nebo fungl lízajda s totální ztrátou ceny.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Zase hoši nedělejte z e65 nadpozemskou vesmírnou loď, ano jistě,má hodně jednotek apod. věcí, kvuli kterým je potřeba perfektně ovládat znalost auta a i diagnostiku, ale osobě si myslím že současná produkce třeba i 3er je na tom daleko hůře, o poruchovosti nemluvě.
Však se o tom brzo přesvědčíme, zítra jdu pro 7er bez Jaraxe i Snejka neboť nikdo nemá čas, takže jak se říká, bůh mi pomáhej

Však se o tom brzo přesvědčíme, zítra jdu pro 7er bez Jaraxe i Snejka neboť nikdo nemá čas, takže jak se říká, bůh mi pomáhej


Naposledy upravil(a) Sweden dne stř 19.12.2018 19:45, celkem upraveno 1 x.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Filozofovi pripadne ze e90 jde delat doma ve stodole. Je na uplne stejnem levelu jako ta sedma, jen je to povetsinou vic socka a hlavne je generacne nejmladsi, takze je na ty bolistky nejvychytanejsi. Jinak trojky jsou na stejnem levelu jako x5, x6, zase meles sracky jako temer vzdy. Sedma je podvozkove velmi silne podobna petkam, maji nespocet shodnych dilu, jen petky nemaji EDC. Kdom M5.
Kurevtor ti to napsal fakt dobre.
Kurevtor ti to napsal fakt dobre.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Sweden: to se mi líbí, Milane, ne se pořád někym zaštiťovat, pěkně jít se svojí kůží na trh
goog luck!

je to jenom auto...



je to jenom auto...
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi



Hlavně si pak ale nestěžovat že se to sere.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi


no a jsme u toho, u dostupnosti servisu... a nechci řešit detaily, proč, kdo nemá čas tam jet, ani jestli je to e65, nebo e90
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
ja normálně jezdím do pár dní, ale ted tu děláme velké změny a není to prostě možny,sorry
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Matiz nemel sracky ty ....jsi jen přívěšek vždy když mužeš tak pliveš ten svůj hnůj hlavně na mě ...
Neřekl jsem nic lhavého ani špatného tak se uklidni. E90ku má kamarád je to složitější jak stará generace e46 ale nic extra složitého.
Dle toho co jsem se bavil se servisákem tady ve vyškově co BMW dělá ...a e90 tam měl mraky.
Potom tedy po
Servisák normálně opravuje 5er e60ky i e90 v pohodě. Jak moc je odlišný od 7er netuším pár jednotek a několik prvků výbavy je tam navíc.
Jde o to že se toho lidé bojí co se s nimi bavím a to jsou fandové BMW a mají taky BMW.
Já osobně bych do e65 klidně šel a neměl bych stím problém.
Tady spousty lidí tvrdí jak nikdo neumí servisovat 7er ....říká to tady spousty lidí stačí si přečíst několik stránek zpátky.
SWEDEN : Tak držím palce at dobře vybereš. Odhaduji to bude nějaká z inzerce. Není to ta černá 750ka ?
Jinak jasně máš pravdu tak nějak to prostě je. Tak nevím proč se zde tak tvrdí že 7er umí jen pár lidí v ČR.
Neřekl jsem nic lhavého ani špatného tak se uklidni. E90ku má kamarád je to složitější jak stará generace e46 ale nic extra složitého.
Dle toho co jsem se bavil se servisákem tady ve vyškově co BMW dělá ...a e90 tam měl mraky.
Potom tedy po
Servisák normálně opravuje 5er e60ky i e90 v pohodě. Jak moc je odlišný od 7er netuším pár jednotek a několik prvků výbavy je tam navíc.
Jde o to že se toho lidé bojí co se s nimi bavím a to jsou fandové BMW a mají taky BMW.
Já osobně bych do e65 klidně šel a neměl bych stím problém.
Tady spousty lidí tvrdí jak nikdo neumí servisovat 7er ....říká to tady spousty lidí stačí si přečíst několik stránek zpátky.
SWEDEN : Tak držím palce at dobře vybereš. Odhaduji to bude nějaká z inzerce. Není to ta černá 750ka ?

Jinak jasně máš pravdu tak nějak to prostě je. Tak nevím proč se zde tak tvrdí že 7er umí jen pár lidí v ČR.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Filozof: Já se ptal kurevtora. Když je 550i v kombajnu takový píčovina (proč?) tak není píčovina mít třeba 4.8i E70. Nebo to je taky píčovina? 
Jinak mě tohle opakovaný mlácení prázdný slámy už nějak nebaví. Myslím, že by sis měl konečně něco koupit a řešit to
Tohle internetový fanouškovství, vybírání, přebírání a tak je hrozně fajn, ale když to děláš přes rok, tak tě to už snad nemůže bavit ne? 

Jinak mě tohle opakovaný mlácení prázdný slámy už nějak nebaví. Myslím, že by sis měl konečně něco koupit a řešit to


Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
dogeatdog: ano presne tak, CO JINEHO... a i mas pravdu s temi nuzkami a casovanymi bombami. Fakt na hovno... jak uz jsem tu psal, ja si nasral do bot solidne - mel jsem vobyc audi v dieslu, skvely auticko... a vizi, ze si budu kupovat kazdy rok novou starou karu.... a z audi jsem sedl do individual 745i (koupil jsem ji fakt max na rok, pak hned prodat a chtel jsem zkusit XJR nebo A8 nebo CL). Jenze to auto je tak skvely, ze audi jsem po roce nejezdeni s ni dal matce a nechal si jen bawo a nemam srdce se toho nejak zbavit, protoze i kdyz je to mrdkochcanka a interier nic moc na pohled, tak co se tyce jizdy je to proste pasacka motokara. Takze ted co dal: OK, chcat na nejaky alcantry, kozeny palubky, nivo, sikovny drzaky napoju, skvelou chlazenou prihradku a svitici prahy atd... tyhle veci jsou na tom aute bozi, ale kdyz se lame chleba tak to jakz takz clovek ozeli v novym aute..
Ale skutecnej pruser je nahrada za auto, ktere ma:
- DD
- softclose
- silnej soundsystem
- nahon na zadni
- plus se priznam nechci se vzdat tech automatickejch roletek
(nejaky nasazovani rukou jako ma treba 5er muzu pichat)
tyhle veci jsou pro me zaklad, kterej me na aute tak bavi, ze to proste musim mit v pristim aute a nechci se toho vzdat. Takze babo rad. V podstate muzu jen do novejsi sedmicky nebo do Sklasse (ta ale nema DD pokud se nepletu a navic mergly jsou fajn, ale ja jeste nemam sedivy vlasy).
Hodne nad tim uvazuju a bohuzel se nad tim nejak nedokazu prenest. V podstate mam moznosti: vzdat se sedanu a jit treba do pickupu/SUV (abych si musel rict, ze zadny SUV tyhle veci proste neumi) nebo koupit neco fakt zlyho obycejnyho a snazit se zapomenout na E65.
Ale skutecnej pruser je nahrada za auto, ktere ma:
- DD
- softclose
- silnej soundsystem
- nahon na zadni
- plus se priznam nechci se vzdat tech automatickejch roletek

tyhle veci jsou pro me zaklad, kterej me na aute tak bavi, ze to proste musim mit v pristim aute a nechci se toho vzdat. Takze babo rad. V podstate muzu jen do novejsi sedmicky nebo do Sklasse (ta ale nema DD pokud se nepletu a navic mergly jsou fajn, ale ja jeste nemam sedivy vlasy).
Hodne nad tim uvazuju a bohuzel se nad tim nejak nedokazu prenest. V podstate mam moznosti: vzdat se sedanu a jit treba do pickupu/SUV (abych si musel rict, ze zadny SUV tyhle veci proste neumi) nebo koupit neco fakt zlyho obycejnyho a snazit se zapomenout na E65.
