však ja neříkam, moje sedma už 4 roky čeka na gufera, i když v poslední době se to jaksi zlepšilo a kouření nepozoruju, ani za Albania trip to nic nevzalo, asi se něco ucpalo

kardan se při puštění plynu ve 110tkm chvěje, vzadu trošku volenější jedno rameno, prostě potřebovala by péči, zatím ale nemá nárok, neřešil jsem žadny tady ty věci typu Logic, ASK, dvěřní brzdy, to je vše ok, ani pistnice kufru mi netekla a neteče, to auto prostě nic nechce, ale vím že až se do něj za par let pustím, tak mě to bude stát 200k a bude to z gruntu. za to hnědka ta furt něco potřebuje, už je to prostě vyjetá sedma, prasklo lanko do kliky, ted přestalo u řidiče fungovat lámání sedačky, atd, kdybych to byl s někym kupovat, tak bych mu to rozmlouval, ale za 3000 eur člověk nic lepšího nekoupí.
a prostě si to člověk musí při koupi nechat prověřit, jeslti jde vše, ja to těm lidem vždycky spočítám co tam ze zavady a kolik by stála oprava a oni se rozhodnou, ale když je to Individual 750Li za 300k a jsou tam 100k investice + třeba LPG, tak se to většinou vyplatí.
jak říkám, nepozoruju třeba že by E90 byla nějak o hodně vyrazně levnější na provoz, tam zase prostě řešíš Disa klapky, předraženy vyhřivany separatory, všude hlinikovy šrouby, to taky nějakou kačku uděla, menší životnost starteru a podstatně měnší životnost podvozku, tlumiče a ložiska můžeš na E90 měnit furt dokola, to stejny stahovačky oken, zámky dvěří a tady ty blbost za par tisíc, ktery ve vysledku udělaj že ta E90 stojí na servis skoro to co sedma, ale muziky je to o hodně mín. a to se vůbec nebavím o E60.
o tom že by nějaké auto jezdilo servisně zadarmo nevím, když vidím lidi co cpou do oktávek, a podobných keplů, tak jen to asi jedno, naši měli Forda Escorta od novoty, najelo se tím 100k a za těch 100kkm se dělali tlumiče, ložiska v kolech, žhaviče, několikrát baterka, 2x ventilvíko, pak se to potkalo a nakonec to zhnilo na kurvu, i když to bylo garažovany. na jistotu vím že kdyby tehdy přillatili třeba za E36 tak by to byla jiná liga a servisně by to za 100kkm nic nechtělo. tady ty naše stary E65, E90ky mi nepřijdou že se nějak vymykaj od zbytku vozovyho parku, jen prostě většina lidi co má nějaky koncert(n)y prostě neřeší že jim někde něco klepe, nehřeje je jim sedačka a píská řemen, prostě to jezdí tak jezdí, až se to zastaví, tak se to spraví, pak to celkem nic nestojí. jak jsem psal, lidi platí hodně za servis protože s tím jezdí ke mě a ke Snejkovi, kdyby jeli k pepovi z horní dolní, tak jim neřekne že membrany sani už maji nejlepší za sebou, že jim nehraje jeden reprak z 20ti a kvuli tomu musí repasovat logica, atd atd.