a ono se to povede docela často ta indukce je zázrak.
nedávno přijel kamarád s E38 a ten to měl zarostly neskutečně, 2 hodiny to nahříval a lomcoval s tím a já za ním hodinu stál a říkal mu at se na to vysere a uřeže to, a rozhýbal to.
základ je těm šroubům před montáží dát pořádně vazelíny, jak je to montovaný na sucho, tak je zaděláno na problém.
já to vždy mažu grafitovou vazelínou a zatím co chodím preventivně jednou za cca 2roky to v pohodě šlo ... a to mám starou vránu vykrákanou...
Je ale pravda že to někdo musel před x lety jistě povolit pořádně.
Ta indukce zní zajimavě.
Jinak grafitovou vazelinu dávám poslední roky na všechny šrouby a vždy jsem vše v pohodě povolil i na kolech na autě. Je to skvělá věc a lepší jako klasická vazelina. Nevysychá a odolá i teplotám.
Sám mám spíše problém jak demontuji startér na e38 když jeden poslední šroub prostě nejde povolit a přístup je tam uplně na ....
Hliníkový dlouhý šroub cca 8cm kde ohnu ruku sotva tam dostanu malou golu natož rázový utahovák/povolovač. A bojím se že ožvejkám hlavu šroubu.
To mi asi nikdo neporadí ...což ?
Nechci motor kvuli takové věci vytahovat ...to by byl porod.
ohledne toho dalkove startu.......jakej dalkac k tomu potrebuju??
Jde tam jen ten jeden nebo vic? Klasika 3tlacitkovej obdelnik (pouzdro) vim, ze je ok.
Jen se mi zda trochu velkej, tak jestli novejsi auta uz nahodou nemaj mensi dalkac....
no nějak mi to vypadlo v mém obsáhlém seznamu co jsem po něm chtěl tak až pojedu pro auto tak ho zkusím o standklimu ještě ale nejdůležitější je že hydrokufr už tam je hned to bude jezdit líp
JaraX píše:na benzinových jde na všech,
na naftovych asi nejde, TT-Simik to řešil ale nerozjel.
standklima je super, nastartuje motor a udržuje 21 nebo 22 stupnu, ted nevím, takže v letě chladi v zimě topí, k tomu se ti pustí ten příhřev.
webasto už skoro nepouživám,na kratké trasy to zbytečně vybijelo baterku.
se 740d tu byli tak 2-3 lidi a už to ani beztak nemaj, to není zrovna popularni motorizace. jen si to občas nějaky zoufalec z nezkušenosti koupi a do roka zmizi z klubu
Jardo, v roce 2016 jsi psal, že standklimu lze dodělat jen do aut s CAS02 a těch s CAS03, který jsou pro německý trh, že to nejde. To jste to nějak od té doby vykoumali?
A ještě pár dotazů (in na ostatní):
- Pokud ji lze dodělat, má cenu dělat i webasto? Respektive na kolik to cca přijde?
- Co vyhřeje auto v zimě rychleji webasto nebo standklima? Pls aspoň orientační srovnání doby.
- Lze přidat do auta modul na ovládání obou systémů telefonem? Pokud ano, co to asi stojí?
to s tím CAS02 byla dezinformace za kterou tak trochu může Snejk, ted umíme standklimu (já i snejk) pro všechny benzinové E65.
webasto dodělat je 15-20 tisíc, potřebuješ webasto, hadice, trubky, vedení do nádrže, čerpadylko, apod, vše natáhnot, zapojit, nakodovat, a to něco stojí, samozřejmě je o to jak se to vše sežene, pracovně je to za den hotové. samozřejmě jde o to si první uvědomit jeslti to auto do které by se to mělo dodělat má smysl, abys pak nezjistil že chybí spousta dalších věcí.
když doděláváš standklimu bez webasta, stačí ti starší ovladač za 2,5k, když budeš mít webasto a ještě standklimu, už potřebuješ ovladač za 6,5k,
start přes mobil jde taky udělat, ale je to tuším 10ka navíc a ještě mi to přijde méně komfortní.
webasto topí hned ,motoru to chvilku trvá, ale zase pak topí o něco víc,
JaraX píše:to s tím CAS02 byla dezinformace za kterou tak trochu může Snejk, ted umíme standklimu (já i snejk) pro všechny benzinové E65.
webasto dodělat je 15-20 tisíc, potřebuješ webasto, hadice, trubky, vedení do nádrže, čerpadylko, apod, vše natáhnot, zapojit, nakodovat, a to něco stojí, samozřejmě je o to jak se to vše sežene, pracovně je to za den hotové. samozřejmě jde o to si první uvědomit jeslti to auto do které by se to mělo dodělat má smysl, abys pak nezjistil že chybí spousta dalších věcí.
když doděláváš standklimu bez webasta, stačí ti starší ovladač za 2,5k, když budeš mít webasto a ještě standklimu, už potřebuješ ovladač za 6,5k,
start přes mobil jde taky udělat, ale je to tuším 10ka navíc a ještě mi to přijde méně komfortní.
webasto topí hned ,motoru to chvilku trvá, ale zase pak topí o něco víc,
Díky za detailní odpověď. Ten telestart má asi jen smysl, když se člověk často nezdržuje v dosahu ovladače, jinak je samozřejmě jednodušší použít ovladač. Ale používání telestartu a ovladače se doufám nevylučuje, že ne?