Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 vs e60 - rádce při koupi
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
A nie je jednoduchšie zaplynovať tvoju E65, aby si jazdil s polovičnými nákladmi na palivo a nemusel riešiť ďalšie auto?
Či si zásadne proti plynu?
Či si zásadne proti plynu?
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
neni to jednodussi, ja bych to LPG asi i chtel (nikdy jsem to nemel, nulova zkusenost), ale uz vic nez dva roky mou mrdkochcanku se snejkem pretesnujem...
jenze ja furt nemam cas, jsem furt nekde v prdeli, snejk je zasekanej... kdyby tam slo mrdnout to LPG ted tak to asi udelam, ale pred tim pretesnenim to nema cenu...

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Kurevtore MB 320 CDI stará 150kw verze je poměrně v pohodě auto i motor záleží jaké ročníky chceš. Je to dnes za babku ale pokud dobře koupíš slušnej kus jezdit to bude roky v pohodě.
Zase na druhou stranu přijdeš o tu radost z jízdy a cpát prachy budeš taky a do nudného leč pohodlného auta a za nějakej pátek se budeš bít do hlavy.
Nejlepší by bylo opravdu dát dokupy tu e65 co máš a hodit tam odborně udělanej LPG. Budeš mít jednu starost a ne dvě tři auta.
Ale stejně si rozhodneš sám co budeš chtít ...
Ten MB bude chtít taky výdaje a ikdyž koupíš nejlevnější např vw passat do cca 2005 roky kdy byli ještě povedené kusy tak stejně tě to bude po nějaké době štvát že jezdíš obyč autem a e65 ti stojí před domem...a budeš si říkat co jsi to udělal za ko.otinu
Ve výsledku budeš rvát prachy do obou aut. Já už si tady počítal několik variant ... i stím druhým autem a i nejlevnější auto co skoro nic nechce budou zbytečné výdaje navíc.
Prostě at to projdeš od spoda nahoru a zase zpátky ten LPG systém by byl nejlepší....pak budeš roky jezdit a udržovat skvělé auto co tě baví řídit a užívat. A budeš investovat do jednoho ne do dvou aut. Sračkou jezdit a 7er před barákem která je právě na ty dlouhé štreky stavěná...
PS: Nemusíš mě brát vážně ale toto je můj pohled a to se na to dívám ekonomicky. Pokud bys chtěl ušetřit úplně maximum tak prodat a koupit levnou paštiku 1,9tdi ale to určitě nechceš a to jsi jistě nechtěl slyšet.
Zase na druhou stranu přijdeš o tu radost z jízdy a cpát prachy budeš taky a do nudného leč pohodlného auta a za nějakej pátek se budeš bít do hlavy.
Nejlepší by bylo opravdu dát dokupy tu e65 co máš a hodit tam odborně udělanej LPG. Budeš mít jednu starost a ne dvě tři auta.
Ale stejně si rozhodneš sám co budeš chtít ...
Ten MB bude chtít taky výdaje a ikdyž koupíš nejlevnější např vw passat do cca 2005 roky kdy byli ještě povedené kusy tak stejně tě to bude po nějaké době štvát že jezdíš obyč autem a e65 ti stojí před domem...a budeš si říkat co jsi to udělal za ko.otinu

Ve výsledku budeš rvát prachy do obou aut. Já už si tady počítal několik variant ... i stím druhým autem a i nejlevnější auto co skoro nic nechce budou zbytečné výdaje navíc.
Prostě at to projdeš od spoda nahoru a zase zpátky ten LPG systém by byl nejlepší....pak budeš roky jezdit a udržovat skvělé auto co tě baví řídit a užívat. A budeš investovat do jednoho ne do dvou aut. Sračkou jezdit a 7er před barákem která je právě na ty dlouhé štreky stavěná...
PS: Nemusíš mě brát vážně ale toto je můj pohled a to se na to dívám ekonomicky. Pokud bys chtěl ušetřit úplně maximum tak prodat a koupit levnou paštiku 1,9tdi ale to určitě nechceš a to jsi jistě nechtěl slyšet.

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
kurevtor> pokud uvažuješ nad SUV tak v bodě "e70" si dej studenou sprchu, vyřaď X5 do které prostě prachy tečou a to tak že imrvére (už mi to nikdy nesmí domů, X5 není spolehlivé auto, majitelé prominou) a zauvažuj nad kombinací solidního komfortu a konstrukcí vejtřasky s díly za ceny, o kterých si BMW může nechat zdát. Já tu věc mám jen pár dní ale kam se podívám tak mě zaráží ta jednoduchost a robustnost. O tom že i největší SUV co potkám jsou jak malej brácha ani nemluvím.
Zatáčky to moc neumí, ale jinak to jede moc hezky. Cca 18l plynu, 360 koní a zážitek z každého metru co jedu.
Nevím co máš za pesana ale do kufru ti vleze chovná stanice i s kozatou kynoložkou.
Zatáčky to moc neumí, ale jinak to jede moc hezky. Cca 18l plynu, 360 koní a zážitek z každého metru co jedu.
Nevím co máš za pesana ale do kufru ti vleze chovná stanice i s kozatou kynoložkou.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
dogeatdog, čo to máš presne za ameriku?
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Cadillac Escalade ESV 6.0 Vortec 2005
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
filozof: hele jakoby mi dava smysl co pises. Ale ver, ze jsem to sam prospekuloval a to druhy auto i docela potrebuju. Mely by mi ted spadnout do klina nejake truhlarske stroje a ja bych se chtel naucit truhlarinu a hrat si doma s prkynkama a tak
Takze jsem si rikal, ze mozna by se hodilo i tazny. Proste vymyslim picoviny no, mam ve sve firme kombiky, tranzita s taznym, mam vozejk i avii, ale i tak si rikam, ze to asi chci
(i kdyz fakt nevim kam nebo pro co bych ja s vozejkem jel LOL). Ano jsou to naklady na vic, ale jakmile preparkuju 745i na svuj pozemek z bezne ulice tak rusim all risk predrazenou pojistku a razem mi zbyde na povinny ruceni normalniho auta tak na 4 roky urcite.... Navic chci neco co muzu s klidem pujcit svy sestre nebo svy holce, sedmicky se lidi nejak boji, nechapu
Tech 150 kw 320 cdi je ta stara verze, pokud se nepletu tak ten MB W164 ma vic.
A ze prijdu o radost z jizdy... Fakt si nemyslim, mne dokaze udelat radost i obycejne auto. Vis co, v cem je jako u bmw ta radost z jizdy? Co presne to je? Ze to jede presne kam chces a jak chces, i kdyz jedes na krev? Ze krizovky zvlada na jednicku, ze si clovek rika jakej snad neni pilot? Tak nebudu litat 180 na padesatce, ale jenom 120 a ono se to nejak zvladne.
Navic mne ten mergl neprijde nudnej. Az se zacnu nudit, budu s tim prasit auta obecni policie zprava a ono to tak nudne nebude.
dogeatdog: prave, ja sem si toho vedom s tou X5... proto by me zajimalo jak je na tom v porovnani ten mergl... Bohuzel mne se Escalade druhy generace vubec nelibi.... treti generace by mi vubec nevadila, ale ta je cenou uplne jinde... ja bych asi nejvic stejne chtel neco pro fakt total rednecks, snim treba o Fordu Bronco, ale na to jsem asi moc pohodlenej...



A ze prijdu o radost z jizdy... Fakt si nemyslim, mne dokaze udelat radost i obycejne auto. Vis co, v cem je jako u bmw ta radost z jizdy? Co presne to je? Ze to jede presne kam chces a jak chces, i kdyz jedes na krev? Ze krizovky zvlada na jednicku, ze si clovek rika jakej snad neni pilot? Tak nebudu litat 180 na padesatce, ale jenom 120 a ono se to nejak zvladne.
Navic mne ten mergl neprijde nudnej. Az se zacnu nudit, budu s tim prasit auta obecni policie zprava a ono to tak nudne nebude.
dogeatdog: prave, ja sem si toho vedom s tou X5... proto by me zajimalo jak je na tom v porovnani ten mergl... Bohuzel mne se Escalade druhy generace vubec nelibi.... treti generace by mi vubec nevadila, ale ta je cenou uplne jinde... ja bych asi nejvic stejne chtel neco pro fakt total rednecks, snim treba o Fordu Bronco, ale na to jsem asi moc pohodlenej...
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
dogeatdog: Nemachruj a hod nějaké fotky té obludy ... stále přemýšlím co se na tom lidem líbí kromě velikosti a burácejícího motoru když znají možnosti a jízdu v BMW?
6litr v BMW má o 100hp více ...a bude to větší radost ...bohužel nejde do plynu dát.
Myslím si že ten LPG stím má smysl ale jezdit to na benzín, tak o tom tady nikdo jistě nemluví ...
Kurevtor: No radost z jízdy máš když projedeš zatáčku tak jak jsi chtěl bud řízeným smykem nebo prostě umět to krásně vykroužit - užít si to pochop to... a ne s ustřeleným čumákem ve škarpě ...
Několikrát v životě mi BMW zachránilo čumák ... nejvíce co jsem lítal tak v 525i e34 141kw to byl manuální celkem svižnej plašan a jak člověk v zimě jede rychleji a urve to někde v zatáčce tak je pak rád že to umí díky kontra a citlivé noze srovnat ... těch nechtěných/chtěných driftů/smyků s BMW jsem měl v 5er nespočítaně ...minimálně 20-30x z toho asi 5x hodně průserově a nečekaně na mokré vozovce a zvládl jsem to. Dodnes vím že jen díky kontra v pravý čas a s BMW ...s předním náhonem bych měl asi několik havárek díky charakteru auta... díky BMW jsem to zvládl.
Právě tady je kámen urazu u 4kolek kdy si majitelé myslí že vše zvládnou jedou rychleji ale jak urvou 4x4 je pozdě ...tam už nic nepomůže...a nestává se to málo ...dost často je v poli vidět nějaká 4kolka která to přepískla...
Prostě radost jízdy když máš auto pod kontrolou a řízení tě baví ... BMW prostě se sportovním charakterem kde ty ovládáš auto ne auto tebe jako většinu lidí kteří nudně jedou do práce nebo jen na cestu kamkoliv ... chápu 7er jde spíše tou luxusní cestou ale stále to má sportovní charakter auta .... dneska se stalo že většina automobilek je jen image a doplnkem...
radost z jízdy ...
starý BMWKLUB... a jeho pár fandů
6litr v BMW má o 100hp více ...a bude to větší radost ...bohužel nejde do plynu dát.

Myslím si že ten LPG stím má smysl ale jezdit to na benzín, tak o tom tady nikdo jistě nemluví ...

Kurevtor: No radost z jízdy máš když projedeš zatáčku tak jak jsi chtěl bud řízeným smykem nebo prostě umět to krásně vykroužit - užít si to pochop to... a ne s ustřeleným čumákem ve škarpě ...
Několikrát v životě mi BMW zachránilo čumák ... nejvíce co jsem lítal tak v 525i e34 141kw to byl manuální celkem svižnej plašan a jak člověk v zimě jede rychleji a urve to někde v zatáčce tak je pak rád že to umí díky kontra a citlivé noze srovnat ... těch nechtěných/chtěných driftů/smyků s BMW jsem měl v 5er nespočítaně ...minimálně 20-30x z toho asi 5x hodně průserově a nečekaně na mokré vozovce a zvládl jsem to. Dodnes vím že jen díky kontra v pravý čas a s BMW ...s předním náhonem bych měl asi několik havárek díky charakteru auta... díky BMW jsem to zvládl.
Právě tady je kámen urazu u 4kolek kdy si majitelé myslí že vše zvládnou jedou rychleji ale jak urvou 4x4 je pozdě ...tam už nic nepomůže...a nestává se to málo ...dost často je v poli vidět nějaká 4kolka která to přepískla...
Prostě radost jízdy když máš auto pod kontrolou a řízení tě baví ... BMW prostě se sportovním charakterem kde ty ovládáš auto ne auto tebe jako většinu lidí kteří nudně jedou do práce nebo jen na cestu kamkoliv ... chápu 7er jde spíše tou luxusní cestou ale stále to má sportovní charakter auta .... dneska se stalo že většina automobilek je jen image a doplnkem...
radost z jízdy ...
starý BMWKLUB... a jeho pár fandů
Naposledy upravil(a) Filozof dne stř 12.12.2018 15:21, celkem upraveno 3 x.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
filozof> to nemá zhola nic společného s machrováním, mě BMW začíná dost jakože fakt dost celkově srát a kdyby to nezachraňovala e66, tak už žádné nemám.
Takže zkouším ameriky. A pokud mě ta krabice nezklame, asi u nich zůstanu.
Takže zkouším ameriky. A pokud mě ta krabice nezklame, asi u nich zůstanu.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
jinak u 5er e61 tour ve videu v čase 3:28 jsem se zasmál jak se snažil ale vidět seriový podvozek že to bylo tedy tak tak ... mpaket by jel daleko lépe či snižovaný případně sportovní podvozek reaguje uplně jinak ... tady to bylo dost legrační.
zajímala by mě 7er jak by dopadla ... e38 se sport podvozkem či serie e65...

zajímala by mě 7er jak by dopadla ... e38 se sport podvozkem či serie e65...

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
takze tohle?dogeatdog píše:filozof> to nemá zhola nic společného s machrováním, mě BMW začíná dost jakože fakt dost celkově srát a kdyby to nezachraňovala e66, tak už žádné nemám.
Takže zkouším ameriky. A pokud mě ta krabice nezklame, asi u nich zůstanu.

http://auta.yauto.cz/cadillac-escalade- ... 81696.html
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Jj tuhle škatuli. Baví mě ukrutně. Všechno jinak, na Evropu si to ani zdánlivě nehraje a přesně tak jsem to chtěl.
Z fotek to moc nevypadá ale je to velký jak kráva.
Z fotek to moc nevypadá ale je to velký jak kráva.
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Take jsem ji mel ve vyberu, ale tu novejsi s 6.2 jenze 600+ za ni proste nedam, jinak by uz stala na dvorku 

...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Tvl Dogu to je hrozna krabice u nas taky jedna jezdi, je to hrozny je to o pulku delsi nez E70 od pohledu hnusna kara, velky chromovy kola s malyma brzdicema jak z felicie, ja to nechapu co na tom cloveka upouta. Interier jak z PT Cruisera, plast nema ani barvu, proste krabice pro dílera drog, asi jsem dement, ale tohle proste nekousnu.
Pak tam jeste jezdi Nissan Titan 5,6 22" kola a brzdice nejsou ani videt, majitel rika, ze to nejede ani 140, vydava to desnej ramus, jako kdyby tam byl motor 10,5 4x kompresor a je to hrozna mrdka asi 6m dlouha.
Tvl ja jsnm z tehle aut uplne mimo, zlata E70 4,8 i kdyz je to moje posledni BMW, tak porad je to nekde uplne jinde nez ty USA krabice.
Pak tam jeste jezdi Nissan Titan 5,6 22" kola a brzdice nejsou ani videt, majitel rika, ze to nejede ani 140, vydava to desnej ramus, jako kdyby tam byl motor 10,5 4x kompresor a je to hrozna mrdka asi 6m dlouha.
Tvl ja jsnm z tehle aut uplne mimo, zlata E70 4,8 i kdyz je to moje posledni BMW, tak porad je to nekde uplne jinde nez ty USA krabice.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Ďalší expert Hoovie (Dougov kamoš) a jeho E60 M5 za $6500

Naposledy upravil(a) Pilifo dne čtv 13.12.2018 00:20, celkem upraveno 1 x.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
já už to měl nakopírovaný, že to jsem du dát 

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Je to samozrejme individualne..ale za mna je najvacsi problem u ameriky ten hrozny interier ktory vyzera jak hrackarsky co ma soma auto mala..velke tlacitka atd...ten intros sa neda porovnat podla mna s e70 je oproti tomu jak z ineho tisicrocia...
Co vseci hovoria vyhodu to ma asi v jednoduchosti motora ze sa to tak nesere lebo je to oroste jednodcuhe..
Keby som mal menit e70 za ine suv tak to bude aktualne asi len range rover...9
Co vseci hovoria vyhodu to ma asi v jednoduchosti motora ze sa to tak nesere lebo je to oroste jednodcuhe..
Keby som mal menit e70 za ine suv tak to bude aktualne asi len range rover...9
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Arnie já to taky nikomu necpu. Nebýt kurevtorovy úvahy o SUV tak mě ani nenapadne to sem psát.
Srovnání s X5 je vlastně nemožné, X5 je hbité žihadlo, tahle věc má ke třem tunám a skoro šest metrů na zcela nesportovním podvozku, ostatně Suburban ho má taky tzn spodek kategorie truck.
Na druhé straně to má dva výklopné monitory ve stropě, stropní klimatizaci, monitor tlaku pneu, elektronicky stavitelné pedály, odvětrávané sedačky vpředu i vzadu, nápojáky co chladí i ohřívají atd, asi bych to úplně nesrovnával s holou americkou fábií jako PT.
Srovnání s X5 je vlastně nemožné, X5 je hbité žihadlo, tahle věc má ke třem tunám a skoro šest metrů na zcela nesportovním podvozku, ostatně Suburban ho má taky tzn spodek kategorie truck.
Na druhé straně to má dva výklopné monitory ve stropě, stropní klimatizaci, monitor tlaku pneu, elektronicky stavitelné pedály, odvětrávané sedačky vpředu i vzadu, nápojáky co chladí i ohřívají atd, asi bych to úplně nesrovnával s holou americkou fábií jako PT.
Naposledy upravil(a) dogeatdog dne čtv 13.12.2018 08:34, celkem upraveno 1 x.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
blbý je, že tyhle auta (US) strašně rychle designově zastarávají
pro mě je pěkná až poslední generace a ta je ještě drahá
samozřejmě to chce tu ESV verzi, tak už má přes 5,6 m a to je pro manželku do města dost
jsme v Evropě, no...
jinak se jim nemůže upřít určitý kouzlo, to bez diskuze
a vzhledem ke kvalitám N63 asi jediný V8 na trhu za pár let...


samozřejmě to chce tu ESV verzi, tak už má přes 5,6 m a to je pro manželku do města dost

jinak se jim nemůže upřít určitý kouzlo, to bez diskuze

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Dneska došel tchán s tím, ze si byl dělat konfigurace v BMW, Mercedesu a Škodovce. Tak se mě ptal, co si o tom myslím. Všecko funglovky v nejnovějších modelech, resp. některé teprve půjdou do světa.
Kodiak Laurin&Klement X BMW X5 X Mergl GLE.
Jeho limit 1,3mil.
Co ta nová X5? Hodí se do toho jít? Případně jaká motorizace?
Dle tady různých reakci, tak jsem mu říkal, ať z těch 3 sáhne po Mercedesu.
Mate nějakou radu? Díky.
Kodiak Laurin&Klement X BMW X5 X Mergl GLE.
Jeho limit 1,3mil.
Co ta nová X5? Hodí se do toho jít? Případně jaká motorizace?
Dle tady různých reakci, tak jsem mu říkal, ať z těch 3 sáhne po Mercedesu.
Mate nějakou radu? Díky.