Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Chyby 139 a 159 po výměně obou katů e91

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Awrel
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: úte 27.10.2015 01:00

Chyby 139 a 159 po výměně obou katů e91

#1 Příspěvek od Awrel »

Ahoj,
po měsíci boje se servisem jsem trochu zoufalej. Auto 320i e91 r.v. 2006, najeto 200 tisíc. Vyměnili mi oba katy za walkery (14 dní), dva dny jsem jezdil, kolísaly otáčky na volnoběh, na semaforech mi to chcípalo. Dal jsem jim to zpátky, uteklo dalších 14 dní, otáčky už celkem drží a nechcípá to. Prý byl špatný regulátor napětí a pomohlo jeho nastavení, prý nic neměnili. Jenže teď mi auto po 70 km hodilo chyby 139 a 159 (stejná chyba na každém katu). Auto nemá soustavný tah, výkon kolísá během stejné úrovně plynu a při přidání plynu je reakce auta spožděná asi o sekundu.

Heated oxygen sensor (HO2S) / oxgen sensor (O2S) 2, bank 1 -slow response

Nechci to dávat do stejného servisu, nebere mi telefony, trvá to dlouho a výsledek špatný.

Můžete mi poradit, co by s tím mohlo být, abych měl aspoň představu a doporučit nějakej servis Kladno a okolí 100 km?

Díky moc
Odpovědět