

A tvoje auto na tebe čeká, jako čekalo na mne. Věřím tomu.
Hlavně nespíchat a vytrucovat si ho. Ale to se tady všechno naučíš.
Ja mam 191 a za sebe si ve sve e65 750 nemam sanci sednout, aniz bych nestrejchal o zada sedadla. Sednes si tam dobre, nesedis nijak extra nepohodlne, ale ty nohy mas v kontaktu se sedadlem ridice. Reseni je e66. Nebo si sam za sebe nesedat...Sweden píše:Pánové nechci to tady zasírat, patří sem jiné témata, ale jak je na tom krátká e65 s prostorem na zadních sedačkách? Ten kdo má třeba 190cm tak si za sebe dozadu sedne aniž by štrejchal koleny o přední opěrák?
+ lepší manipulace s dětskými sedačkamidogeatdog píše:Pro děti vzadu je long naprosto bez debat lepší než krátká. Snadněji se jim nasedá a nekopou do sedaček.
E65 je na tom s mistem na nohy jednodusse, zadne misto tam proste neni. Porovnavat to se superbem samozrejme nema cenu. Mne se v E65 za sedacku ridice vejde list papiru, mozna dva. Ani se do E65 neda poradne nastoupit dozadu, clovek se tam musi vsunout. Za spolujezdce se mi vejde laptop, laptop v tasce s nabijeckou uz ma problem. V sedmicce proste neni misto na nohy. E65 neni auto pro vice nez dva lidi. I v octavii budou mit pasazeri vzadu vic mista nez v sedmicce. Long uz se se superbem merit muze, nejaky reci o sirce jsou jenom kecy kolem, aby to moc nebolelo, ze je v tomhle sedmicka uplne na picu a horsi nez ten nenavidenej superb.Sweden píše: Pánové nechci to tady zasírat, patří sem jiné témata, ale jak je na tom krátká e65 s prostorem na zadních sedačkách? Ten kdo má třeba 190cm tak si za sebe dozadu sedne aniž by štrejchal koleny o přední opěrák?
Dnes jsem zkoušel trojkového Superba a ten má ten prostor vzadu naprosto fenomenální, stejně tak jako jedničkový kterého mám teď jako "mezka". Bohužel ten prostor vzadu je asi jedna ze dvou věcí které se mi na tom autě líbí, a to je sec sakra málo