Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E39, ještě k přečerpávání paliva v nádrži 540i

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

E39, ještě k přečerpávání paliva v nádrži 540i

#1 Příspěvek od ACDC »

Když se podíváte na skryté menu č.6, a obsah nádrže je 1/3 - 1/2, tj není plná, ukazuje L půlka nádrže prakticky prázno, tj vše přečerpáno do pravé? Mě tam vždy zbude třeba šest litrů, což je k ničemu. Vpravo je třeba 18 litrů. Kdo se mrkne, díky
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

Re: E39, ještě k přečerpávání paliva v nádrži 540i

#2 Příspěvek od starML Člen Klubu »

- ta nádrž má 2 poloviny, protože prostředkem prochází kardan https://traversparts.com/download/normal/277549_1.jpeg
- za chodu motoru probíhá přečerpávání z levé půlky do pravé, tj. v pravé je vždycky o trochu více,
- ale pokud hladina v pravé části dosáhne úrovně spojovacího hrdla, bude se palivo přelévat zpět do levé části, http://www.meeknet.co.uk/e38/Sender/Tank_diagram.jpg
- totéž se stane při prudším projetí pravé zatáčky,
- nedokážu odhadnout množství, kdy už to z pravé do levé tím spojovacím hrdlem nepřeteče,
- 1/2 polovina je ještě asi moc, ale pod 1/3, tj. okolo 20 litrů by už levá měla být na nule a těch 20 by mělo být vpravo, příklad http://www.meeknet.co.uk/e38/Sender/DSCF1186.JPG
- teď mám 3/4, v pátek budu mít pod 1/4, tak to zkusím vysledovat,
- ale pokud by v pravé zůstával nevyčerpatelný zbytek 6 litrů, tak to je moc- buď nějaká netěsnost u ejektorové pumpy, nebo přicpaná sítka v sacích koších (vpravo i vlevo), které už ejektorová pumpa nezvládne,
- dělá se tam takový rosolovitý šlem, jako teplý sulc, ale bez octa a cibule
:D
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

Re: E39, ještě k přečerpávání paliva v nádrži 540i

#3 Příspěvek od ACDC »

To všechno mám prolezlé a čisté, nový filtr. Nemá se na tom celkem co podělat, je to jen plast. Protože jsem dával i nové palivové čerpadlo a nepomohlo to, reklamoval jsem ho s tím, že má sice dostatečný tlak, ale ne průtok. Reklamaci uznali a teď tam budu zkoušet Pierburg, což by mělo být lepší než nějaký šit, co mi kámoš objednal a s ním to provádí tyhle nepravosti. Zatím dík a napiš pak.
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

Re: E39, ještě k přečerpávání paliva v nádrži 540i

#4 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Tak jsem to menu 06.00 dnes večer na parkovišti před fabrikou zapnul a ukazovalo to 2,7 / 29,5 / 33 tj. levá/pravá/celkem. Palivoměr ukazoval něco málo pod polovinou. Přitom auto stálo trochu skloněné na levou stranu. Po nastartování a ujetí cca 7-9 km se stav změnil na 0 / 32,5 / 33. Při sjezdu z dálnice se na okamžik objevilo v levé nádrži 0,2-0,3, to se po chvilce vynulovalo a dalších 65 km už v levé půlce zůstala "nula" natvrvalo. Výsledný stav je zde http://vs31.sweb.cz/CCC/Fuel_tank.jpg , tj. 0 / 26,5 / 26.
:D
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

Re: E39, ještě k přečerpávání paliva v nádrži 540i

#5 Příspěvek od ACDC »

Takže musí přečerpat vše do pravé. Díky moc
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

Re: E39, ještě k přečerpávání paliva v nádrži 540i

#6 Příspěvek od ACDC »

Dal jsem čerpadlo Bosch a šlape to jak má. Takže nějaký napodobeniny to nezvládnou.
Odpovědět