jj že to byla vlastně jedna sedma, jen se mázla na kameře
jj u nás je to hyper levny, levny pojistky a díky nám co to umíme "relativně levně servisovat" tak si to muže koupit každej.
když jsme kupovali tchanovu 750Li tak němec byl tajemnej jak karpaty, do doby než jsem přišel na to že to má KO gufera, když mi pak řekl že mu v to v BMW nacenili asi na 7 tisíc Euro opravu, tak jsem mu řekl že to děláme za 1000 eur a pak už nam to auto ani nechtěl prodat a chtěl at mu udělam gufera.
bývalej majitel mojí E65 platil 2500 eur pojistku, no a když mu dělali plyn, tak mu poškodili hadičku od niva, a tak to dal do BMW, zaplatil 4000 eur a se sklopenyma očima šel domů, pak mi k autu dal ten kompresor a ukazal prodřenou hadičku, ja ho doma zkusil a šel jak víno, ještě jsem ho pak výhodně prodal.
ono všeobecně otevřit si servis na E65 apod v DE by byl masakr. na druhou stranu se mi libí že němci nemaj potřebu nic bastlit, ty auta od tama jsou minimálně bastlená.
nejhorší je že už nevím co pak, žádnej sen už pak není leda Rolls