Teď po 5ti letech má auto najeto dalších 120.000km - dohromady teda 180.000km a dělal na tom toto:
- 1x ložisko kola
- 1x destičky
Jinak měnil olej a filtry a kupoval jednu sadu zimních a jednu letních pneu.
Toť vše...ani kotouče za celou dobu neměnil...
Jinak na autě vše funguje a jezdí za 4litry....a důlky neopravoval...parkoval na sídlišti, tak si je nechal jako dodatečný prvek proti odcizení / vandalismu
 
  Já bych teda nic jiného než BMW nechtěl...a naftový Focus je auto o ničem...ale takovouto servisní historii mu můžeme všichni akorád tiše závidět ...



 
							

 
 
 U nich to samo zatím nikdo nepozná, ale je škoda, že prostě na trhu není auto, u kterýho by člověk řekl Vaaau, to je prostě kvalitně udělaný auto. Stále se tedy ale bavíme o "linkové" produkci, ne specialitách typu Rolls apod. Mně se tedy fakt líbí Stelvio Quadrifoglio, ale stejně jako u Giulie Guadrifoglio za kterou chtějí víc jak za M3 a podobně jak za C63, tak za Stelvio QV asi jako za Porsche Macan. Já si prostě pořád říkám proč. Prostě proto, že to lidi kupujou no, ona totiž není jiná možnost
  U nich to samo zatím nikdo nepozná, ale je škoda, že prostě na trhu není auto, u kterýho by člověk řekl Vaaau, to je prostě kvalitně udělaný auto. Stále se tedy ale bavíme o "linkové" produkci, ne specialitách typu Rolls apod. Mně se tedy fakt líbí Stelvio Quadrifoglio, ale stejně jako u Giulie Guadrifoglio za kterou chtějí víc jak za M3 a podobně jak za C63, tak za Stelvio QV asi jako za Porsche Macan. Já si prostě pořád říkám proč. Prostě proto, že to lidi kupujou no, ona totiž není jiná možnost 
