Doufám, že někdo z Vás má již zkušenosti s tímto problémem a nasměruje nás správným směrem
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e91 318i vysoký emise
e91 318i vysoký emise
Ahoj, chtěl bych se Vás zeptat na postup s hledáním problému, když mi auto vykazuje vysoký emise. Jedná se o vůz 318i rv 08 105kw. Včera jsme neměli šanci natočit emise. Dle technika z TK hlásí chybu lambda sonda. Vysoký obsah kyslíku ve výfukových plynech. Přijde mi jako nesmysl hned měnit lambda sondy. Pokud by vstřiky byly zaneseny carbonem (plus ostatní látky usazené v motoru) a z motoru se tato špatně spálené směs dostala přes lambda sondy tak ty by stejně vykazovaly chybu nebo se pletu? Diagnostika neukázala chybu. Emise vykazovali vysoké hodnoty při sešlápnutí plynu, na volnoběh bychom je naměřili. Vstřiky přeci nemají senzor nebo se pletu?
V tuhle chvíli jsme zvolili postup vyčištení vstřiků i lambda sondy ultrazvukem (+nový olej v motoru za Aral 5W40 High tronic).
Doufám, že někdo z Vás má již zkušenosti s tímto problémem a nasměruje nás správným směrem
Doufám, že někdo z Vás má již zkušenosti s tímto problémem a nasměruje nás správným směrem
Re: e91 318i vysoký emise
První krok bych spíše zvolil změření lambdy.
To ti dá odpověď jestli je špatná, nebo ne.
To ti dá odpověď jestli je špatná, nebo ne.
Re: e91 318i vysoký emise
Taky nás to už napadlo, tak jsme včera obě sondy pomocí diagnostiky změřili a obě měřili hodnoty. Těžko zatím říct zda-li naměřili hodnoty správně či nikoliv ale diag. nám na sondách nevyhodila žádnou chybu. Takže pro jistotu jdou sondy taky na vyčištění společně se vstřiky 
Re: e91 318i vysoký emise
Zdravím ještě bych měl dotaz na chybu v diagnostice, 2F91 NOX sensor. Nevíte prosím zda-li je chyba na 1. či 2. lambdě? Pak ještě chyba na termostatu, ale ten objednán nový, tak snad bude po problému
Musí se po vymazání chyb v diag. odpojit baterii, pro uložení nových hodnot?
Díky.
Musí se po vymazání chyb v diag. odpojit baterii, pro uložení nových hodnot?
Díky.
-
honzabiker1
- Registrovaný
- Příspěvky: 460
- Registrován: čtv 22.09.2011 00:00
Re: e91 318i vysoký emise
NOX senzor je senzor oxidu dusiku, to nema s lambdou nic spolecneho.
Re: e91 318i vysoký emise
A kde ho prosím tě najdu?
Re: e91 318i vysoký emise
Už jsem ho našel. Ale stojí raketu cca. 13tis Kč 
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: e91 318i vysoký emise
u tvého auta není 13 tisíc vůbec nic, ten motor je velmi průserový, znám pár lidi co do něj nasypalo rychle přes 200tkč.
senzor kup novej v BMW, pokud není NOx funkční, nebude to nikdy dobře fungovat.
životnost NOx sensoru je cca 70 tisíc km.
senzor kup novej v BMW, pokud není NOx funkční, nebude to nikdy dobře fungovat.
životnost NOx sensoru je cca 70 tisíc km.
-
matiz
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
Re: e91 318i vysoký emise
Jestli je 13k raketa, tak doporucuju to auto prodat dokud jeste jede, protoze az jezdit prestane (a ono prestane) tak ti to usetri hoooodne nervu a starosti-))
Re: e91 318i vysoký emise
Prodávat auto nebudu to vím
Já vím, že zrovna motory N43 nevynikali spolehlivostí, ale přesto to risknu. Spíše mě překvapila cena Nox senzoru - oproti ostatním senzorům ve výfukovým potrubí.
Vím, že BMW není Škodovka a servis něco stojí a počítal jsem s tím už před koupí (není moje první BMW) a bez tohoto senzoru stejně emise neudělám
Vím, že BMW není Škodovka a servis něco stojí a počítal jsem s tím už před koupí (není moje první BMW) a bez tohoto senzoru stejně emise neudělám
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: e91 318i vysoký emise
takže koupě spolehlivějšího motoru s levnějším servisem tě vůbec neláka ?
taková N52 proti tomu jezdí za hubičku.
nevím co buděš dělat až bude měnit vstřiky, čerpadlo, dělat rozvody, katy atd.
já nemám problém pustit peníze do auta, ale do nějakého co nabízí i nějakou radost, což 318i s přímovstřikem rozhodně není a popravdě ani nechápu proč někdo chce jezdit s autem dražším na provoz i když nemá výkon. rád si to nechám vysvětlit.
né každé BMW je drahé na provoz. co jsem měl E36 316i tak mě 110tkm v servisu stálo asi 10 tisíc, 1x termostat a 2-3 ložiska. + teda oleje a dvoje destičky.
taková N52 proti tomu jezdí za hubičku.
nevím co buděš dělat až bude měnit vstřiky, čerpadlo, dělat rozvody, katy atd.
já nemám problém pustit peníze do auta, ale do nějakého co nabízí i nějakou radost, což 318i s přímovstřikem rozhodně není a popravdě ani nechápu proč někdo chce jezdit s autem dražším na provoz i když nemá výkon. rád si to nechám vysvětlit.
né každé BMW je drahé na provoz. co jsem měl E36 316i tak mě 110tkm v servisu stálo asi 10 tisíc, 1x termostat a 2-3 ložiska. + teda oleje a dvoje destičky.
