No tak to nikdo netušil že máš 2metry a 120kg to by nikdo o 3er ani nemluvil.
Otec má 194cm a 115kg a má e61 5er a vleze se v pohodě ale za něj si už nikdo pořádně nevleze ...max děti
Ale pokud máš aspon 3kila tak za 200-300k se dá ta 7er koupit ale nečekej auto bez investic.
Zato se ti odmění luxusem výbavou ... a pokud budeš mít klapku od Jaraxe tak i ten zvuk si užiješ.
V Praze neoslni. Nikoho. Leda, ze by mela svetla od Snejka co zapalujou hlavy a vypalujou voci.
V mensim meste neoslni.
Na vesnici pred jednotou neoslni, ale zavist asi vzbudi, to jo.
Celkove proste tyhle stary mrchy nikoho nezajimaj, jezdi a jezdilo jich tolik, ze i nalestena na krasnych kolech je dneska proste vobyc pekac. Myslim, ze to ani moc nevadi, nechapu proc se to tu vlastne vubec zminuje, vy nekdo mate potrebu svym autem oslnovat nejaky dementy na ulici co ani neznate?
Zvedavec, pokud mas ke dvema metrum tak na trojku zapomen. Jako jo, nasoukas se do toho, ale chces sedet s kolenama u brady? Ja s tim fakt bojuju, jak sem vysokej tak proste zadna standardizovana sedacka mi neni pohodlna - je nizko, ma kratkej sedak a hlavne kratky operadlo... Treba u Mergla Eclasse me vzdy zarazi, ze i tomu tureckymu taxikarovi co ma 175cm konci operadlo nekde u lopatek. E60 uz je na tom lip, v te jsem se citil dobre. A v E65 je oproti E60 asi 2% mista navic
No ne dneska nic nenamachruješ s žádným novým či starším autem, když ráno stojím na zastávce a čekám na šalinu tak kolem mě projíždí nádherný nový auta, několik modelů Tesly včetně toho SUVka nějaký to masetari ferari o žebrotě ve stylu nových medvědů čí báw ani nehovořím a nikdo se ani neotočí. Jó takhle stará Amerika jó to je jiný kafe . Tuhle mě neskutečně nasejřil soused. Jdu venčit psíka a koukám, pod plachtou něco nízkýho dlouhatánskýho širokánskýho a uprostřed nějaká vyboulenina . Jak to tak vočumuju tak vylezl soused, já na něho " koukněte co tady přistálo za nádheru co to tak může být? " Von na to že je to jeho. Už si ani nevzpomenu co to bylo za značku, nějaký cupátko o rozměrech menšího autobusu . Od té doby to má u renovátora . Původně předpokládali že to jen tak polechtají, páč to z Ameru kupoval už po renovaci. No když to odmašlili tak zjistili že renovace po Amerikánsku znamená kýbl barvy a kýbl leštidla. Takže ta renovace spíš vypadá na výrobu novýho auta. Nedávno jel pro střechu někam do Polska. Slíbil že mě nechá svést se, no už to sou dva roky. To auto jsem mu chtěl původně závidět, no teď už asi nee Takže za mě jestli machrovat tak se starou Amerikou .
Tady nejde o machrování ale o to že se najdou lidé kteří auto pochválí a kterým se auto líbí.
Běžných nových aut je spousty. Já mám zde starou vránu když ji naleštím tak několik lidí do roka mi pochválí jak mám pěkné auto. I to mě potěší a to mám starou paštiku ale prostě po naleštění to vyniká mezi těmi obyč auty ...na malém městě 20tis obyvatel ...případně na cestách či benzínce atd.
Není to kdoví co ale stará papalášovka.
Pokud máš krásnou 330Ci v mpaketu na krásných kolech naleštěnou taky se mi to moc líbí a rád se podívám ... případně M3 e46 je to pecka kára s parádním zvukem a hodně lidí co mají rádi BMW či sportovnější vozy ji ocení.
Není to prostě jako mít nějaký batmobil který je jedinečný nebo červené ferrari co řve přes celou ulici a otáčí se za ním spousty lidí ...
Vy v té Praze jste už otupělí tím že je tam všeho spousty ... Tady cokoliv co vyčnívá a je to pěkné zaujme ale o to tady nejde jde o to aby se to majiteli líbilo.
Já prostě chci auto co mám rád a líbí se mi. A ne kupovat auto co není pěkné. To snad dělá většina...
Kde bydlis, ze tam jezdi same Ferrari a Maserati, nove Mercedesy. Kde ziju ja, tak jezdi same Superby, Passat a Octavie . A 4 sedmy.
Jinak pro vsechny, jak casto potkavate E65tky? Ja tak jednu za mesic max. Byl jsem na Slovensku a nic, Veseli nad Moravou a nic, Havlickuv Brod a nic, Hradec Kralove a nic, Chlumec nad Cidlinou a nic, az cestou do Olomouce jednu v Mohelnici (stribrnou). To jsem ted projel za mesic.
já e65 potkávám každý týden.....tady na Vyškovsku jezdí několik. Dvě parkují kousek od firmy krátké.
Dvě jsem potkával na ulici v Brně pěkné 750i a 730d.
Pak čínan na Křenové měl černou s hnědou kůží krátkou e65.
Dědina za bučovicema jedna nádherná e65 zdejšího člena tu jsem taky občas potkal.
Jinak e38 zde jezdí asi 5ks. Dvě stojí venku na ulici kde je 80aut cca a z toho 3x e46 a 2x e38 žádná e65.
Jinak tisíce škodovek fabie a oktávky 1. občas superb nebo novější oktávky a ta městská vozítka běžná ... pro mě to nejsou auta jen nudné krabice. Sem tam je zajimavé auto.
Jaris330D píše:Kde bydlis, ze tam jezdi same Ferrari a Maserati, nove Mercedesy. Kde ziju ja, tak jezdi same Superby, Passat a Octavie . A 4 sedmy.
Jinak pro vsechny, jak casto potkavate E65tky? Ja tak jednu za mesic max. Byl jsem na Slovensku a nic, Veseli nad Moravou a nic, Havlickuv Brod a nic, Hradec Kralove a nic, Chlumec nad Cidlinou a nic, az cestou do Olomouce jednu v Mohelnici (stribrnou). To jsem ted projel za mesic.
No já bydlím v Brně Řečkovicích a nad námi jsou satelitní městečka odkud to jezdí. Samouzřejmě že mezi nimi jezdí i " žebrota " se superby No a naproti mě je zubař kterej má medvěda céčko v cábru, báwo x6tku, medvěda GLA a medvěda Sprintera toho MAXI. Samozřejmě že samý funglovky .
V Brne potkavam kazdej den. V Prizrenicich n3jaka stribrna 735i na jarosce stavala 750. Ted je tam modra zona tak nvm. Ale jinak kdyz nekam jedu tak moc ne no...
vratme se zpátky k tématu. Takže když vezmeme v potaz velikost osoby uvažující nad BMW a je to pro člověka nad 190cm tak zbývají jen dvě varianty.
5er a 7er. 3er vzhledem k rozměrům je nedostačující.
No a to téma tady je rozepsané spousty stránek.
A Asi bych rovnou uvažoval nad longem. takže e66.
No a jelikož se blíží rok 2019 tak bych uvažoval už i nad faceliftem.
Roky letí a než nějakou 2002ku tak raději 2007-8.
Motor tady byl V8 pro fajnšmejkry stále zůstává V12 který nejde zaplynovat ale zachová si svoji originalitu.
No a stále musíme říci ikdyž je to sekce 7er že ještě je možnost kombi 5er ideálně 530 - 550i. Jen těch kusů je málo a pokud je hodně vybavený tak 200-300k to bude stát. Pak už je to na prioritách co kdo chce. Na to že je to kombi je toho místa v kufru stejně málo. Výhoda je že je to takové auto na vše. Odveze se spousty krámů se sklopenýma sedačkama případně se dá sklopit jen větší část opěradla a ještě si tam 3tí sedne. Auto více zapadne a nebude dráždit.
7er je zase o něčem jiném. Více luxusu a výbavy většinou a jsou možné varianty individualu. Jen to hledání je někdy na dlouhé měsíce to je asi velké mínus.
Případně pak prodej auta trvá taky déle jako u 5er. Záleží na ceně a stavu auta.
Pokud si napálím že chci 400-500k za individual i pěkný tak těch kupců bude opravdu velmi málo ...
Sam mam 2 metry a mam kratkou e65. Za me si tak tak sedne mensi clovek. Takze pokud obcas nekoho veze tak urcite e66. Navic ma automaticky nivo atd. 5er je o neco menší. Tu bych taky zavrhnul a unas malych ikdyz sem zacinal na e36
Filozof píše:Takže když vezmeme v potaz velikost osoby uvažující nad BMW a je to pro člověka nad 190cm tak zbývají jen dvě varianty.
5er a 7er. 3er vzhledem k rozměrům je nedostačující.
Mam kolem 195 a kdyz si v E60 dam sedacku tak, abych neridil kolenama, tak se za me vejdou tak akorat noviny, takze ta 5er je na svoji tridu uvnitr neskutecne prtava.
ja bydlim v casti Prahy, kde jezdi samozrejme klasiky - nalizovany funglovky vsech znacek. Na tyhle vraky ja chciju. Novoty jsou hnus. I kdyz rad teda kouknu treba na novou S klasse ci nove GLE coupe. Ale proste v meste jako je Praha tohle nikdo neresi, muzes mit treba Bentaygu a vsichni na to serou, neni to v dnesni dobe nic extra.
Kolem devaty, desaty mi ale pod balkonem zacnou sjizdet z kopce nade mnou ti uspesnejsi z nas, kteri nelenili v devadesatkach privatizovali vo sto sedum a tak si ted jezdi ve Flying spur apod.... ale i tak, proste v te zaplave novych nalestenych aut to ani nevynikne.
Zugy píše:Sam mam 2 metry a mam kratkou e65. Za me si tak tak sedne mensi clovek. Takze pokud obcas nekoho veze tak urcite e66. Navic ma automaticky nivo atd. 5er je o neco menší. Tu bych taky zavrhnul a unas malych ikdyz sem zacinal na e36
to jo, ale long je proste long... to uz neni "trojka pro vysoky lidi". Ani neni tak hezky jako kratka verze.
jinak nivo maji i kratke, nesocky (a zase jsme u te vybavy )
privatizovali . Chtel si napsat vytunelovali a kradli, jak straky v 90tkach . Neco o tom vim. Ano v Praze nikdo neresi jestli mas na hlave nasrano nebo nachcano. Jinej svet, jinej mrav.
Ano, chtel, ale nechtel jsem byt za zavistivce Zaroven bych nerad apriori hazel vsechny do jednoho pytle, byt bohaty nemusi hned znamenat, ze si to ten clovek nevypotil.... jinak ale nejde jen o devadesatky... kradlo se hrozne, nejvic za topola, ale krade se furt a krast se v CR bude do konce sveta.
Jojo já mám taky známého tatuv kamarád který má miliony měsíčně a když jsem se ho ptal. Proč jezdí pouze v A6 3.0tdi tak prej nechce nijak vystrkovat nic na obdiv ....a přesně to mě zaujalo ...že člověk co by si mohl každej měsíc koupit např novou 7er prostě ne a nekoupí si lepší auto.
Je to dříč a pan podnikatel co byl obchodník a protože mu nechtěli proplácet procenta založil si vlastní firmu...a ted má spousty poboček.
Pak znám druhého velkopodnikatele vlastní i benzínky a jezdí jen GOLFEM R přes 300koní ale je to tvrdé a nalítá stím skoro 50tis ročně ...nechápu ....zato vlastní BVP a dva tanky t72 a t55 které stojí taky slušnej majlant. Co se týče aut tak nic moc mohl by jezdit klidně v A8 nebo rolsu ale on to nepotřebuje ... má toho golfa R asi za 950k ...a trpí ve sportovních sedačkách....
No to jsou dříči co mají firmy a oba poctivě makali ...a netouží po extra autech.
No a pak jsou tu tisíce lidí co si na.radli i díky politikům co jim šili zákony na míru a defakto se na tom podíleli. Viz RUML a LTO kauza ...figurovalo nejen v 90tých spousty politiků co brali úplatky.
Všimněte si několika našich miliardářů v ČR že se stali až poté co vystudovali extra školy v USA případně pracovali pro nějaké vlivné za louží....na tom něco bude.