Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
L322 4,2 SC
L322 4,2 SC
téma pro dona, vidím že jsi už koupil, tak povídej a přeháněj
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Re: L322 4,2 SC
Taky prosím o info.
Re: L322 4,2 SC
já, já, já ho uvidim možná na regionálu



First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: L322 4,2 SC
Mame za sebu zatim par kilometru... cca 200, ale je to mezi SUV proste opravdu to top. Pocit asi jako kdyz jedes na jachte, ale po silnici. Na to, jaka je to obrovska piksla, klobouk dolu. Auto vyziva ke klidne jizde, ale kdyz mu chces dat napit tak tech 400 kobyl proste jde a jde porad, takze 200km/h je tam hned. I pri teto rychlosti je auto velice stabilni. Vsem autum okolo se clovek diva na strechu, vcetne Q7 i GL, X5, Tuarega apod. Vysuvne naslapy ala Navigator, zadne pevne hnusy, o ktere si clovek jen zaspini kalhoty a k nastupu moc pouzitelne nejsou. Super je, ze v aute nikde nic nevrze tak jako v X5 nebo GL. Srovnani s ostatnimi stroji a E66...
Zacneme E66, at si muze Jarax vypindit honika... E66 je jasne lepsi... pohodli, sedacky, hluk, audio, motor ale asi jen 750+. RR je vzdusnejsi - uplne jiny pocit, vysoke sezeni, zvuk motoru s kompresorem je brutalni a nepotrebuje zadnou klapku, ten zvuk s kompresorem je uplne jiny, neni to amerika ani urvane BMW. Sedacky bych rozhodne vymenil za komforty z E66, tyhle nejsou lamaci (velke minus), aspon jsou vetrane. Kdyz clovek vidi pred sebou ten ctverec kapoty, ma opravdu pocit jak na lodi. Diky tomu vnitrnimu prostoru se v nem citim lepe. Audio je uplne nesrovnatelne, ac je v RR take L7. Nema to DSP, prostorovy zvuk, celkove nic nezapomenutelneho. Rozhodne ma RR ale lepsi volant, dvojitou nastavitelnou loketku - je otazka co je lepsi na pohodli, prakticky je sedmickova loketka asi neporazitelna, protoze jsem jel ve spouste aut, ale tak velkou chlazenou prihradku jsem nikdy nevidel. Na zadni sedacky se pohodlne vejdou tri detske zidle, ale to nema moc smysl srovnavat. DD, softclose a takovehle kravinky RR chybi a je to skoda, nevim proc mam bouchat s dverma nebo kufrem. Alcantrova stropnice by take potesila v utulnosti, ale tam clovek moc nedohledne, takze to uplne nevadi. U RR jsem rad, ze nema CA kvuli kradezim.
GL je proti RR takove pozlatko, ktere se na venek tvari, ale neni. Vse je uvnitr takove cinske plastove, trochu uvrzane. Predni sedacky tragedie pro vetsiho cloveka se sirsimi rameny jako ja - uzke, nepohodlne, vetrane jen u top vybavenych verzi. Celkove prostor vepredu nic moc. GL ma takovy vic americky zvuk z laufu, je 7 mistna a zadni tri sedacky jsou jeste sirsi nez u RR. V aute je vetsi hluk od kol a aerodynamicky hluk, audio je podobne (take L7), mozna trochu lepsi. Plus pro GL je elektricke zavirani a dovirani kufru.
X5 je pro me takove podivne auto - snazi se byt hbyte a mrstne ale neni. Musi byt uplne v plne vybave - podvozek, sedacky. Jenze sehnat takovy kus je unreal. RR Vogue = vybava a nemusim dal moc studovat co tam je a neni, protoze vse potrebne tam je. X5 se mi proti GL uvnitr aspon libi. RR se nesnazi hrat si na sedan, stejne jako vetsina konfekcni konkurence vcetne X5. Nevim proc maji lide potrebu hrat si v SUV na zavody, myslim, ze tohle v americe pochopili daleko lepe.
Nezavisle hodnoceni meho otce bylo, ze jsem auta prolezli a vsude se nam neco libilo, ale pak jsme prisli k RR, podivali se na sebe a nemuseli jsme ani mluvit a bylo jasne i bez velkeho prolezani, co si odvezu domu a hned ten vecer jsme ho vezli.
Majitel mel na prodej i predFL verzi s BMW motorem 210kW a v plynu. Ma sedacky z E38/9, ktere jsou lepsi nez ty ve FL - ony maji malicko jine vyplne a jsou vic pohodle i nez ty v BMW - proste na komfort, ale i tak jsme uplne jasne vybrali 4.2 Jaguar, coz je prekvapive spolehlivy motor.
A ted veci co me stvou... rocniky 06-08 jsou z dob, kdy je vlastnil Ford, takze mam vyhrivane predni sklo jako v Mondeu apod. a to je fakt humus se divat na ty dratky ve skle - kor v noci a jeste kdyz clovek potka modre majaky, vubec nic nevidim. Druha vec je, ze ma prohozene ovladani tempomatu a audia na volantu - to jsem si zatim nezvykl.
Zacneme E66, at si muze Jarax vypindit honika... E66 je jasne lepsi... pohodli, sedacky, hluk, audio, motor ale asi jen 750+. RR je vzdusnejsi - uplne jiny pocit, vysoke sezeni, zvuk motoru s kompresorem je brutalni a nepotrebuje zadnou klapku, ten zvuk s kompresorem je uplne jiny, neni to amerika ani urvane BMW. Sedacky bych rozhodne vymenil za komforty z E66, tyhle nejsou lamaci (velke minus), aspon jsou vetrane. Kdyz clovek vidi pred sebou ten ctverec kapoty, ma opravdu pocit jak na lodi. Diky tomu vnitrnimu prostoru se v nem citim lepe. Audio je uplne nesrovnatelne, ac je v RR take L7. Nema to DSP, prostorovy zvuk, celkove nic nezapomenutelneho. Rozhodne ma RR ale lepsi volant, dvojitou nastavitelnou loketku - je otazka co je lepsi na pohodli, prakticky je sedmickova loketka asi neporazitelna, protoze jsem jel ve spouste aut, ale tak velkou chlazenou prihradku jsem nikdy nevidel. Na zadni sedacky se pohodlne vejdou tri detske zidle, ale to nema moc smysl srovnavat. DD, softclose a takovehle kravinky RR chybi a je to skoda, nevim proc mam bouchat s dverma nebo kufrem. Alcantrova stropnice by take potesila v utulnosti, ale tam clovek moc nedohledne, takze to uplne nevadi. U RR jsem rad, ze nema CA kvuli kradezim.
GL je proti RR takove pozlatko, ktere se na venek tvari, ale neni. Vse je uvnitr takove cinske plastove, trochu uvrzane. Predni sedacky tragedie pro vetsiho cloveka se sirsimi rameny jako ja - uzke, nepohodlne, vetrane jen u top vybavenych verzi. Celkove prostor vepredu nic moc. GL ma takovy vic americky zvuk z laufu, je 7 mistna a zadni tri sedacky jsou jeste sirsi nez u RR. V aute je vetsi hluk od kol a aerodynamicky hluk, audio je podobne (take L7), mozna trochu lepsi. Plus pro GL je elektricke zavirani a dovirani kufru.
X5 je pro me takove podivne auto - snazi se byt hbyte a mrstne ale neni. Musi byt uplne v plne vybave - podvozek, sedacky. Jenze sehnat takovy kus je unreal. RR Vogue = vybava a nemusim dal moc studovat co tam je a neni, protoze vse potrebne tam je. X5 se mi proti GL uvnitr aspon libi. RR se nesnazi hrat si na sedan, stejne jako vetsina konfekcni konkurence vcetne X5. Nevim proc maji lide potrebu hrat si v SUV na zavody, myslim, ze tohle v americe pochopili daleko lepe.
Nezavisle hodnoceni meho otce bylo, ze jsem auta prolezli a vsude se nam neco libilo, ale pak jsme prisli k RR, podivali se na sebe a nemuseli jsme ani mluvit a bylo jasne i bez velkeho prolezani, co si odvezu domu a hned ten vecer jsme ho vezli.
Majitel mel na prodej i predFL verzi s BMW motorem 210kW a v plynu. Ma sedacky z E38/9, ktere jsou lepsi nez ty ve FL - ony maji malicko jine vyplne a jsou vic pohodle i nez ty v BMW - proste na komfort, ale i tak jsme uplne jasne vybrali 4.2 Jaguar, coz je prekvapive spolehlivy motor.
A ted veci co me stvou... rocniky 06-08 jsou z dob, kdy je vlastnil Ford, takze mam vyhrivane predni sklo jako v Mondeu apod. a to je fakt humus se divat na ty dratky ve skle - kor v noci a jeste kdyz clovek potka modre majaky, vubec nic nevidim. Druha vec je, ze ma prohozene ovladani tempomatu a audia na volantu - to jsem si zatim nezvykl.
- Přílohy
-
- 4.jpg (125.98 KiB) Zobrazeno 6972 x
-
- 3.jpg (154.67 KiB) Zobrazeno 6972 x
-
- 2.jpg (126.41 KiB) Zobrazeno 6972 x
-
- 1.jpg (158 KiB) Zobrazeno 6972 x
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: L322 4,2 SC
Jeste dodam, ze tahle verze jde zaplynovat, ale dlouhodobe to motor nezvladne. Musi se koupit jina palice s kovanymi ventil-sedly, pak to funguje
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: L322 4,2 SC
Gratuluji, tak přece jen RR 
Edit: bez LPG by mě takový auto asi sežralo. Kolik 15+?

Edit: bez LPG by mě takový auto asi sežralo. Kolik 15+?
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: L322 4,2 SC
Usporny motor 9-20... normalne tak 13-14, jako E66
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: L322 4,2 SC
gratuluju ke koupi!
konečně tady má někdo pořádne SUV,
s tím hodnocením bych se stotožnil.
- to vyhřívané čelní sklo měli i první L322, je to divny, taky to nemam rad, ale třeba si zvykneš. nedělá se v náhradě sklo bez výhřevu?
- sedačky bych dal z předfacu, ale otázka jeslti budou a jeslti tam budou fungovat
- LPG budeš řešit ebo radši kašleš?
- jednou až budu chtít SUV, tak to koupím k E66, zatím mi víc vyhovuje mít sedmičku, nejvíc by mě sralo kdybych neměl žádnou, prostě to auto i jak píšeš ty, posune latku jinam, bohužel ti zkurví vnímání světa, pak už ti podle mě nic nebude tak dělat radost.
- budu rád když nás bude dál informovat o dojmech, pocitech, servisu.
konečně tady má někdo pořádne SUV,
s tím hodnocením bych se stotožnil.
- to vyhřívané čelní sklo měli i první L322, je to divny, taky to nemam rad, ale třeba si zvykneš. nedělá se v náhradě sklo bez výhřevu?
- sedačky bych dal z předfacu, ale otázka jeslti budou a jeslti tam budou fungovat
- LPG budeš řešit ebo radši kašleš?
- jednou až budu chtít SUV, tak to koupím k E66, zatím mi víc vyhovuje mít sedmičku, nejvíc by mě sralo kdybych neměl žádnou, prostě to auto i jak píšeš ty, posune latku jinam, bohužel ti zkurví vnímání světa, pak už ti podle mě nic nebude tak dělat radost.
- budu rád když nás bude dál informovat o dojmech, pocitech, servisu.
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: L322 4,2 SC
Myslim si, ze by takova auta byla pro CR nejlepsi lek na ty zavody a mackani se navzajem na prdel co se tady vidi... je to opravdu jak bojiste, staci prejet zapadni hranice a vse je jinak. Vsichni tady honi ty sve pochcavky jak kdyby to byly okruhove stroje. Vsichni se lepi ve 150km/h metr za prdel a maji asi pocit, ze maji lepsi posteh nez Schumacher a pak se clovek divi, ze vecne stoji v kolonach u retezovek a je zase nervozni 
Co se tyka servisu... ceka me ten vstupni. Zatim jsem koupil zrcatko, ktere je videt na fotce, ze neni uplne zdrave - 14k Kc komplet nove. Vymenil jsem svetylko v kufru - majitel ho zlomil pri pokusu o vymenu zarovky - 350Kc. Vymenil jsem baterii - Banerka 100Ah 3,5k Kc.
Co me ceka urcite - Dnes geometrie. Jinak svicky, aktivace prednich PDC, CD changer nenacita, praskle zarovky ve clone u zrcatka, auto nechce klesat - rozebrat ventily - mozna vymenit (pripadne 2,5k). Pristi rok pred sezonou budu menit lozisko na klima kompresoru, potrebuji aktivovat spravny Region, protoze je to amerika a nechce mi to brat DVD.

Co se tyka servisu... ceka me ten vstupni. Zatim jsem koupil zrcatko, ktere je videt na fotce, ze neni uplne zdrave - 14k Kc komplet nove. Vymenil jsem svetylko v kufru - majitel ho zlomil pri pokusu o vymenu zarovky - 350Kc. Vymenil jsem baterii - Banerka 100Ah 3,5k Kc.
Co me ceka urcite - Dnes geometrie. Jinak svicky, aktivace prednich PDC, CD changer nenacita, praskle zarovky ve clone u zrcatka, auto nechce klesat - rozebrat ventily - mozna vymenit (pripadne 2,5k). Pristi rok pred sezonou budu menit lozisko na klima kompresoru, potrebuji aktivovat spravny Region, protoze je to amerika a nechce mi to brat DVD.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: L322 4,2 SC
auto
gratuluju, užívej si ho!
co mě zaráží jsou ty nepohodlné sadačky, ikdyž to už jsem taky slyšel i těch z dob BMW
a nehrající L7, přitom JaraX o tom z předFL básnil, že by se zhoršili? nebo to není taková tragedie?

co mě zaráží jsou ty nepohodlné sadačky, ikdyž to už jsem taky slyšel i těch z dob BMW

645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: L322 4,2 SC
PredLF je DSP z E38/9, tj uplne neco jineho
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: L322 4,2 SC
já jsem chtěl ten rok 2005, tzn motor ještě od BMW, ale Logica už to mělo, na SUV to hrálo dobře, E53 zdaleka tak nehraje, ale jak sedma to zdaleka nehralo, hralo to asi jako 6er s logicem, prostě žádná radost, ale ani ostuda
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: L322 4,2 SC
Ten BMW motor na to neni... je slaby a uz jsem videl nekolik vymen. Myslim, ze uz maji to nejlepsi za sebou. Byly i nejake vydrene, dalsi sly klasika na rozvody. Ty bys mel vedet lepe nez ja 

...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: L322 4,2 SC
Tak 13 litrů mě bere i E53 210 kW, to je krásná spotřeba. Kolik má kW?
Na ty dráty jsem si zvykl u Maxe a pak je to bomba při vyhřívání ráno. Do minuty je námraza dole.
Tvrdil jsem kdysi, že se mi nelíbí, ale už jsem měl čest v reálu a je to hodně lepší.
Na ty dráty jsem si zvykl u Maxe a pak je to bomba při vyhřívání ráno. Do minuty je námraza dole.
Tvrdil jsem kdysi, že se mi nelíbí, ale už jsem měl čest v reálu a je to hodně lepší.
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: L322 4,2 SC
291kW... cca 400 poniku ale s kompresorem, takze porad
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: L322 4,2 SC
Byly nejake dotazy ohledne motoru, tak davam sem, at nemusim psat v SZ porad totez dokola...
U nafty znam akorat 3.0, klasika BMW i se vsemi jeho vadamy. Motor je na to auto absolutne slaby a diky hmotnosti auta to zere prevodoky k svacine jinak dalsi nafty netusim... vubec jsem se o ne nezajimal
Koho to zajima tak zde... http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... z%C3%A1vad
4.4i BMW 210kW... vsechny vyhody i nevyhody stejne jako v X5. Motor na tak tezke (pres 2,5t) auto je celkem slaby, jede do cca 110km/h, pak uz se o akceleraci neda moc mluvit a na bezpecne predjeti to moc neni. Problemy jsou s rozvody, vydiranim valcu a vodou - vysokotlaky system po tech letech dava vsemu v okruhu poradne zabrat. Porad klasicka atmo, jde do LPG.
4.4i Jaguar 225kW... moc jsem se o tento motor nezajimal, protoze je podobne slaby jako ten BMW. Jde do plynu, ale spolehlivost a nemoci neznam.
4.2i SC Jag 291kW... jednoduse receno... posledni spolehlivy motor, ale z dlouhodobeho hlediska nejde zaplynovat. Musela by se vymenit hlava za jinou s lepsimi ventil-sedly - tyhle hlavy se daji GB sehnat. Jinak tichy, auto bez vibraci.
5.0i SC Jag 375kW... cisla nadherna, vykonu az do lesa, ale spolehlivost spatna. Motory kvuli konstrukcni vade odchazeji okolo 100k. Ale jinak to musi jet jak hovado, kdyz si vezmu jak jede ta moje a to ma tento motor o 100 kobyl vic a toho kroutaku (625Nm) je nesmysl - 4.2 ma 550Nm
U nafty znam akorat 3.0, klasika BMW i se vsemi jeho vadamy. Motor je na to auto absolutne slaby a diky hmotnosti auta to zere prevodoky k svacine jinak dalsi nafty netusim... vubec jsem se o ne nezajimal
Koho to zajima tak zde... http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... z%C3%A1vad
4.4i BMW 210kW... vsechny vyhody i nevyhody stejne jako v X5. Motor na tak tezke (pres 2,5t) auto je celkem slaby, jede do cca 110km/h, pak uz se o akceleraci neda moc mluvit a na bezpecne predjeti to moc neni. Problemy jsou s rozvody, vydiranim valcu a vodou - vysokotlaky system po tech letech dava vsemu v okruhu poradne zabrat. Porad klasicka atmo, jde do LPG.
4.4i Jaguar 225kW... moc jsem se o tento motor nezajimal, protoze je podobne slaby jako ten BMW. Jde do plynu, ale spolehlivost a nemoci neznam.
4.2i SC Jag 291kW... jednoduse receno... posledni spolehlivy motor, ale z dlouhodobeho hlediska nejde zaplynovat. Musela by se vymenit hlava za jinou s lepsimi ventil-sedly - tyhle hlavy se daji GB sehnat. Jinak tichy, auto bez vibraci.
5.0i SC Jag 375kW... cisla nadherna, vykonu az do lesa, ale spolehlivost spatna. Motory kvuli konstrukcni vade odchazeji okolo 100k. Ale jinak to musi jet jak hovado, kdyz si vezmu jak jede ta moje a to ma tento motor o 100 kobyl vic a toho kroutaku (625Nm) je nesmysl - 4.2 ma 550Nm
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: L322 4,2 SC
velmi pekny kusok si nasiel, je ich strasne malo co su tieto posledne 4,2 "po fl" ze vyzeraju uz normalne...
Opytam sa ked si pozeral motorzizaciu pri nafte este TDV8 3,6 alebo novsie 4,4 tie su tiez na hovno?
Opytam sa ked si pozeral motorzizaciu pri nafte este TDV8 3,6 alebo novsie 4,4 tie su tiez na hovno?
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: L322 4,2 SC
Procti si ten odkaz... docela masakr
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: L322 4,2 SC
Tak mame za sebou prvni mensi dalku cca 2x 400km. Co me potesilo bylo ticho, pohodli, clovek nemel pocit, ze je zabouchnuty v aute, ale je strasne vzdusne. Libi se mi tempomat, ktery nezrychluje jak sileny zpet na pozadovanou rychlost, to my u BMW nebylo moc prijemne. Bocni vitr s autem nic moc nedela a ani vyjete koleje - ty jsem v E66 honil dost. Vyhrivani volantu je proti BMW paradni - hreje hned a hodne. I volant je takovy mekci a prijemnejsi do rukou. Vykonu hromada - jedu 150, slapnu na plyn a mam pres 200, takze zadna lina mrcha a mastodontni brzda provozu. Motor je slyset, jen kdyz ma byt slyset. Opravdu jsem mile prekvapen.
Rozhodne bych zlepsil brzdy, par intenzivnich brzdeni a je videt, ze nestihaji a vadnou. Dalsi vec, ktera muze pri delsi ceste vadit je sev kuze v hlavove operce, ktery je presne uprostred a je velky - mel by tam byt nejaky mekky polstarek a ne tohle. Sedacky by to chtelo urcite z E65. Jinak posez a nastaveni interieru je velice prijemne - neni to takove to - jedna poloha a v jine se jet pohodlne neda. Tady to jde, sednout si na nekolik zpusobu - mista je proste dost. Takze za me veskrze velmi pozitivni dojmy.
Rozhodne bych zlepsil brzdy, par intenzivnich brzdeni a je videt, ze nestihaji a vadnou. Dalsi vec, ktera muze pri delsi ceste vadit je sev kuze v hlavove operce, ktery je presne uprostred a je velky - mel by tam byt nejaky mekky polstarek a ne tohle. Sedacky by to chtelo urcite z E65. Jinak posez a nastaveni interieru je velice prijemne - neni to takove to - jedna poloha a v jine se jet pohodlne neda. Tady to jde, sednout si na nekolik zpusobu - mista je proste dost. Takze za me veskrze velmi pozitivni dojmy.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged