Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
To jako chces rict? Ze E65 zesiluje hlasitost gongu u blinkru.?
Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
Asi tak. Pro mě nikdy nebyla e60/61 špatným autem, ale pořád jde o cenu. Pokud je hezká, trochu vybavená 535d za 170k, tak za mě super, ale 300k už bych nedal ani za 550i - ano, vím že se prodávají ještě mnohem dráž. To už je pro mě teritoriu úplně jiných aut. To snad chce každej nejen u auta, dostat za své peníze co nejvíc.JaraX píše:však mě by se taky nějaká e60 s V8 DD, logicem, komfortama atd taky líbíla, ale né za cenu 7er a už vůbec ne za několika násobek ceny 7er.TANN3R píše:Nechápu, co vás furt láká na E60 za 300k+Chci sedan, koupím e65. Když kombi, tak e61 a když ani jedno, furt je tady e63, která je ve všech ohledech jinde, oproti e60 za stejnou cenu.
a ono čím víc ty auta znáš, tak tím větší chápeš mězi něma rozdíly, jak střídám 6er a 7er tak si čím dal víc říkam jak obrovský je rozdíl. nedávno jsem si třeba všimnul že E60 nezesiluje blinkry při hudbě, tzn pokud máš nahlas hudbu, neslyšíš že máš blinkr.
Pokud někdo vyloženě touží po E60 a chce top motorizaci a top kus, tak prosím, prostě si příplatí a má co chce.
Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
u E65 je prostě ten benzín jasná volba, ty motory v té sedmě jdou líp, je tam hodně lepší přístup ke všemu, LPG s dvojnásobnou nádrží, a prostě to nestojí víc jak nafty.
u té E60 se dá o naftě uvažovat.
u té E60 se dá o naftě uvažovat.
- scooter_x
- Registrovaný
- Příspěvky: 523
- Registrován: ned 15.05.2011 00:00
- Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín
Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
Pozor, jezdim obema, a nemam ani holou hlavu, ani jinou cast tela, ani zlatej retezzvedavec píše:asi se na tu sedmu budu muset kouknout "zvočí do vočí" podle fotek mě to připadá že bych si měl voholit hlavu a pořídit si tlustý zlatý řetěz . Sedmařům se tímto velmi omlovám za tuto impertinenci , nemyslím to zle . Podobně na mě působí GLkovej medvěd .


Za me i e91 jinak skvely a nenarocny auto, jeste porad v rodine, ja s ni 60tkm. Mala, nj, jak pro koho a pro jaky vyuziti, objektivne to zas tak maly auto neni.
BMW e65 750i 270kW Sterlinggrau
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
No pěkně se trefil.
Prosímtě, není GL jako GL, už jsem viděl jakýsi bejby, něco jako X3 a pak jsem za jedním jen jel a tvářilo se o hooodně větší, něco jak Q7. Porovnávat se 7er asi nepůjde, že kdyby muselo jít jedno pryč, tak který?....takový monstrum do zatáčky asi taky moc nepojede?

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
Tím GL medvědem jsem myslel tu první generaci, která když se objevila tak byla velmi často viděna v černé matné barvě a za volantem výše popsaný řidič. Od druhé generace už to auto zcivilizovali a začali s tím jezdit i normální lidi
Pak tu řadu GL rozšířili i do ostatních řad.

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
Jo a budu si muset nastudovat ty Éčka co které znamená, úplně jsem se v tom ztratil. Vy tady máte víc éček než v laciným salámu
. Si připadám jako na potravinářským fóru 


Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
To že si určitá skupina lidí vybírá modely BMW neznamená že jsou ty auta špatné nebo že bych se měl nad tím zamyslet ...pak to vypadá že se chovám jako český hloupý honza co si vezme fabii aby nevyčníval z davu.
Proč si nekoupit auto které mi dělá radost a uspokojí všechny mé touhy ?
BMW vždy dělalo auta pro radost z jizdy. Vždy jsem bral BMW že se mi musí líbit a musím mít radost jej řídit ... navíc se musí v krizi chovat tak abych byl schopen jej ukočírovat.
Oproti předokolce má BMW opravdu obrovský smysl jen kluzké zatáčky jsou toho důkazem.
Co jsem se v e34 525i najezdil smykem po horách na sněhu a ledu ... kde bych s předokolkou byl v pangejtu a dávno rozbitej ?
jakou jsem měl radost ze staré babky e34 která uměla udělat radost ...
Dnes od éčkové řady M3 - M5 dělají nejvyšší radost zarputilému fandovi značky který má na to živit tyto bestie ... ale zato nejvyšší poožitek z jizdy.
U 7er už je to spíše o výbavě a ta radost z jízdy tam stále nějaká je (750i e38) navíc přidává výbavu a luxus jako bonus. Jedno z echt posledních aut doby které poskytuje hodně luxusu a silné motory pro nadšence značky. 750i e38. Další je e65 která je lepší na denní používání a vyšší výbavě a mladší generací. Nejhorší je že sice se luxus u e65 posunul dál jak výbavou tak podvozkem DD tak ale i radost z jízdy se posunula výše ...
s Majitelem jsme probíraji e38 i e65 generaci a jako posun je velký výbava a luxus pro e65 i motory V8 a V12 ale radost z jízdy byla o malinko vyšší u starší generace e38.
Tím nechci nikomu doporučovat e38 na denní ježdění spíše dnes už pouze e65/e66 ale jen jsem chtěl říci že vzhled i radost z jízdy i dle mého byla u e38 nejvyšší... pak propad dolů vzhled e65 předface a trochu náprava u faceliftu e65.
takže pokud dnes koukat po 7er tak 750i (760i) e65 - e66... Ale jen protože je rok 2018
Kdyby byl rok 2010 tak jedině e38.
Proč si nekoupit auto které mi dělá radost a uspokojí všechny mé touhy ?
BMW vždy dělalo auta pro radost z jizdy. Vždy jsem bral BMW že se mi musí líbit a musím mít radost jej řídit ... navíc se musí v krizi chovat tak abych byl schopen jej ukočírovat.
Oproti předokolce má BMW opravdu obrovský smysl jen kluzké zatáčky jsou toho důkazem.
Co jsem se v e34 525i najezdil smykem po horách na sněhu a ledu ... kde bych s předokolkou byl v pangejtu a dávno rozbitej ?
jakou jsem měl radost ze staré babky e34 která uměla udělat radost ...
Dnes od éčkové řady M3 - M5 dělají nejvyšší radost zarputilému fandovi značky který má na to živit tyto bestie ... ale zato nejvyšší poožitek z jizdy.
U 7er už je to spíše o výbavě a ta radost z jízdy tam stále nějaká je (750i e38) navíc přidává výbavu a luxus jako bonus. Jedno z echt posledních aut doby které poskytuje hodně luxusu a silné motory pro nadšence značky. 750i e38. Další je e65 která je lepší na denní používání a vyšší výbavě a mladší generací. Nejhorší je že sice se luxus u e65 posunul dál jak výbavou tak podvozkem DD tak ale i radost z jízdy se posunula výše ...
s Majitelem jsme probíraji e38 i e65 generaci a jako posun je velký výbava a luxus pro e65 i motory V8 a V12 ale radost z jízdy byla o malinko vyšší u starší generace e38.
Tím nechci nikomu doporučovat e38 na denní ježdění spíše dnes už pouze e65/e66 ale jen jsem chtěl říci že vzhled i radost z jízdy i dle mého byla u e38 nejvyšší... pak propad dolů vzhled e65 předface a trochu náprava u faceliftu e65.
takže pokud dnes koukat po 7er tak 750i (760i) e65 - e66... Ale jen protože je rok 2018
Kdyby byl rok 2010 tak jedině e38.

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
No jestli to nebude něco jako s člověkama
. Do 40tky je to ještě agilní dravec a poté se to mírně zvolňuje, po 60tce už je to víc o serióznosti s lehkým náznakem bývalého sportovna. Myslíte že bude ještě někdy nějaká řada E70 ? Nebo se na to už vyprdnou se slovy že to už stejně nemá smysl ? 


Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
Tak E70 je X5, to sem asi nepatří, pro mě E38 je hrůza a to mě asi každý ukamenuje.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
Arnie - každýmu se líbí něco jiného ale zážitek z jízdy v 750i e38 vs 745i e65 je jinde.
Jak řekl kamarád e65 je už prostě moc luxusní a ten sport feeling je uplně jiný u e38 jako u e65.
Prostě pokud se bavíme jen o tom zážitku vyloženě z jízdy....
Samozejmě je e65 dál výbavou a luxusem a podvozkem který má DD atd. Ale jde ted vyloženě o radost z jízdy která je potlačena trochu více elektronikou a podvozkem který už není tak komunikativní.... u novějších verzí Fxx a dál je to ještě tupější...
Jak řekl kamarád e65 je už prostě moc luxusní a ten sport feeling je uplně jiný u e38 jako u e65.
Prostě pokud se bavíme jen o tom zážitku vyloženě z jízdy....
Samozejmě je e65 dál výbavou a luxusem a podvozkem který má DD atd. Ale jde ted vyloženě o radost z jízdy která je potlačena trochu více elektronikou a podvozkem který už není tak komunikativní.... u novějších verzí Fxx a dál je to ještě tupější...
Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
E38 má většího ducha, ta jízda s tím je jiná, má to svoje kouzlo.
ale jak můžeš napsat že E38 má komunikativnější podvozek to teda nechápu, E65 má dle mého nejvíc komunikativní podvozek, protože ještě nic nedělají motorky jako u adaptivního řízení, natáčení zadní náppravy atd. ale hlavně, E65 má hřebenové řízení, né to nepřesné a pomalé maticové řízení z E38 a to dělá z E65 závodní auto proti E38. komunikativnost řízení v E65 je mnohem větší než v E38
jinak jízda s E38 je mnohem komfortnější než třeba v E53, a celkově nabízí i víc věcí, prostě když srovnáš E38 a E53, tak je E38 jinde, ale prostě E65 je jinej level.
ale jak můžeš napsat že E38 má komunikativnější podvozek to teda nechápu, E65 má dle mého nejvíc komunikativní podvozek, protože ještě nic nedělají motorky jako u adaptivního řízení, natáčení zadní náppravy atd. ale hlavně, E65 má hřebenové řízení, né to nepřesné a pomalé maticové řízení z E38 a to dělá z E65 závodní auto proti E38. komunikativnost řízení v E65 je mnohem větší než v E38
jinak jízda s E38 je mnohem komfortnější než třeba v E53, a celkově nabízí i víc věcí, prostě když srovnáš E38 a E53, tak je E38 jinde, ale prostě E65 je jinej level.
Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
já mám hřebenové řízení v 728i ... zase mi chybí 100 koní k dokonalosti a 150nm ...
Ale nevím které mají hřeben a které šneka ... myslím si že V8 a V12 ale nevím zda verze SPORT 740i měla hřeben nebo ne....
S poslední větou se dá jedině souhlasit....jel jsem v X5 a je to uskákaná koza hadr.

Ale nevím které mají hřeben a které šneka ... myslím si že V8 a V12 ale nevím zda verze SPORT 740i měla hřeben nebo ne....
S poslední větou se dá jedině souhlasit....jel jsem v X5 a je to uskákaná koza hadr.

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
hovno máš hřeben, ten máš možná v koupelně, ale všechny E38 mají maticové, žádná nemá hřebenové,
Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
Tvl Filozofe a to je presne ono, neco si domyslis a pak pises lojoviny. Me se proste E38 nelibi a pocitam, ze za 10let dospeju k tomu, ze se me libit bude, to je evoluce. Jinka E38 je hnusna krabice pro me, nejlepsi svezeni zatim vede Pivaskova 760i to je proste masakr jet z obyvakem, jako s M3 E46, to je proste porno + ta klapka vyfuku.
Jinak se me libi, jak vsichni kydaj na E65/65 a pritom v tom ani nejeli, je to takovej precedens a lidska blbost.
Jinak se me libi, jak vsichni kydaj na E65/65 a pritom v tom ani nejeli, je to takovej precedens a lidska blbost.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
Hoši svatá čtveřice: placatice E34 a E38, šipka E36 a shark E39 - jo to jsou pornokapoty ! A ne jak ty dnešní přefouknutý kastle z papíru. 
Samozřejmě dál do historie by jsme mohli pokračovat (E12,E24), ale tady v 90' přišel znatelnej pokrok a komfort.
Pomyslnej zlatej střed kvalita/jízda byla taky E46, už jsou to trochu kulatý buchty.
Design zprvu úžasnej (to kolo úplně vepředu atd.), dnes jsem jima na každým rohu úplně přejedenej a nemůžu se na ně ani podívat.
Proto musí mít svoje separátní fórum. Leda nějaký kupé posazený na zemi či M3, to jo. Nekoupil bych ani cabrio to se v porovnání s E36 nechytá. 
A pak přišel New Age a máte zas elektroniku obrazovky a čidla na hraní. E60, E65 je furt docela moderna.

Samozřejmě dál do historie by jsme mohli pokračovat (E12,E24), ale tady v 90' přišel znatelnej pokrok a komfort.
Pomyslnej zlatej střed kvalita/jízda byla taky E46, už jsou to trochu kulatý buchty.
Design zprvu úžasnej (to kolo úplně vepředu atd.), dnes jsem jima na každým rohu úplně přejedenej a nemůžu se na ně ani podívat.


A pak přišel New Age a máte zas elektroniku obrazovky a čidla na hraní. E60, E65 je furt docela moderna.
Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
JARAX : Pleteš se ... E39 a e38 6ti válcové motory mají hřebenové řízení.
Ale V8 a V12 mají maticové řízení jak říkáš....
Jinak e65 a e38 jsme rozebírali s majitelem obou aut. Chápu že e38 už je stará škola ale stále to má co říct. Škoda je antikorozní ochrana která je u e65 už vymyšlená lépe. A samozřejmě technika je jinde u nástupce.
E38 je jedno z nejhezčích aut na pěkných kolech 18-20". Stou se srovnávat předface e65 nemůže.
Facelift e65 zachranuje. Je to prostě muj pohled. Ten čumák prostě nepřekousnu ...stále je dost lidí co se jim nelíbí ...zato face už je v pohodě a líbí se mi hodně.
Ale V8 a V12 mají maticové řízení jak říkáš....
Jinak e65 a e38 jsme rozebírali s majitelem obou aut. Chápu že e38 už je stará škola ale stále to má co říct. Škoda je antikorozní ochrana která je u e65 už vymyšlená lépe. A samozřejmě technika je jinde u nástupce.
E38 je jedno z nejhezčích aut na pěkných kolech 18-20". Stou se srovnávat předface e65 nemůže.
Facelift e65 zachranuje. Je to prostě muj pohled. Ten čumák prostě nepřekousnu ...stále je dost lidí co se jim nelíbí ...zato face už je v pohodě a líbí se mi hodně.
Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
kur*a filozofe prosím neštví mě když o tom nic nevíš, vem si baterku, otevři si kapotu a mužeš mi ten hřeben vyfotit, u té R6 je tam místo dost.
když mi v E38 vyfotíš hřeben, hned posílám flašku dobrýho rumu na tvoji adresu
http://bmwfans.info/parts-catalog/E38/E ... /steering/
to fakt jako nevíš jaké máš na svém autě řízení?
měnil jsi někdy řídící tyč?
prosím neuč orla lítat.
všechny E38 měli vždy jen maticové řízení, všechny E65 měli jen hřeben a ten nesmysl že pulka aut má takové a pulka aut makové řízení má jen E39
když mi v E38 vyfotíš hřeben, hned posílám flašku dobrýho rumu na tvoji adresu
http://bmwfans.info/parts-catalog/E38/E ... /steering/
to fakt jako nevíš jaké máš na svém autě řízení?
měnil jsi někdy řídící tyč?
prosím neuč orla lítat.
všechny E38 měli vždy jen maticové řízení, všechny E65 měli jen hřeben a ten nesmysl že pulka aut má takové a pulka aut makové řízení má jen E39
Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
Tos mě tedy rozhodil. Když jsem se ptal ohledně řízení v eshopu u BMW e38 728i už mi dva lidé řekli že mám hřebenové řízení.
Nikdy jsem neřešil nic s řízením. Ale asi to tak bude. Sakra já měl domění že to samé jak u 528i mám u 728i.
Navíc mi katalog na eshopu vyhodil hřebenové řízení takže těch informací o hřebenu mi přicházelo více ze spousty stran a nijak jsem si to neověřoval. Navíc i fanda BMW mi vysvětloval že jak e38 tak e39 mají všechny 6válce hřeben... příště si budu muset ještě vše ověřit ikdyž mi to tvrdí spousty lidí.
Tak sorry byl jsem mystifikován... Kdybych to někdy řešil jistě bych si všiml že mám matici...
Jsem zklamán a nechápu proč mi tolik lidí lhalo tedy...
U BMW bych to nečekal že si informace budu muset ještě ověřovat takto důkladně.
Nikdy jsem neřešil nic s řízením. Ale asi to tak bude. Sakra já měl domění že to samé jak u 528i mám u 728i.
Navíc mi katalog na eshopu vyhodil hřebenové řízení takže těch informací o hřebenu mi přicházelo více ze spousty stran a nijak jsem si to neověřoval. Navíc i fanda BMW mi vysvětloval že jak e38 tak e39 mají všechny 6válce hřeben... příště si budu muset ještě vše ověřit ikdyž mi to tvrdí spousty lidí.
Tak sorry byl jsem mystifikován... Kdybych to někdy řešil jistě bych si všiml že mám matici...
Jsem zklamán a nechápu proč mi tolik lidí lhalo tedy...

U BMW bych to nečekal že si informace budu muset ještě ověřovat takto důkladně.
Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
