Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
N62 trubka chlazení
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: ned 18.10.2015 00:00
Re: N62 trubka chlazení
x
Naposledy upravil(a) superkamilos dne sob 27.10.2018 14:55, celkem upraveno 1 x.
Re: N62 trubka chlazení
superkamilos .... prosím už přestaň, jsi nějaká horká hlava
moderátor: šlo by to prosím promazat, tohle je tady myslím trochu zbytečný
moderátor: šlo by to prosím promazat, tohle je tady myslím trochu zbytečný
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: N62 trubka chlazení
sundávat jednu hlavu je docela blbost ne?
to je jak si vyměnit jedno rameno.,
stejně už tobě nemá smysl nic psát a radit a lepší tě ignorovat, první tady začneš psat že nevíš jak se N62 rozdělává,ani nevíš na kterou stranu se povoluje šroub na klice, za pár dní budeš všem radit kdy se to má měnit a jak se má uřezat šroub a že to jarax se Snejkem na těch stovkách motorů vlastně všechno udělali špatně.
pak keci o supermechanikách, rytí do Tannera jak je vlastně blbej strojař atd. atd.
měl by ses trochu uklidnit a né tady rýt do lidí. chytrej jak rádio ale ví prd.
to je jak si vyměnit jedno rameno.,
stejně už tobě nemá smysl nic psát a radit a lepší tě ignorovat, první tady začneš psat že nevíš jak se N62 rozdělává,ani nevíš na kterou stranu se povoluje šroub na klice, za pár dní budeš všem radit kdy se to má měnit a jak se má uřezat šroub a že to jarax se Snejkem na těch stovkách motorů vlastně všechno udělali špatně.
pak keci o supermechanikách, rytí do Tannera jak je vlastně blbej strojař atd. atd.
měl by ses trochu uklidnit a né tady rýt do lidí. chytrej jak rádio ale ví prd.
Naposledy upravil(a) JaraX dne pát 26.10.2018 22:25, celkem upraveno 1 x.
Re: N62 trubka chlazení
Už je to tu zas. Chlapská ješitnost.
Doteď jsem se smál, ale už to začíná být k pláči. Připadá mi, že inženýři od pana BMW tam dali schfálně dlouhý šroub, aby se s tím nedalo vydrbat. Ba, dáme tam šrouby o 4,5 závitu kratší ze slisovaných konzerv a uděláme něco pro EKOlogii i EKOnomiku.
Nevím, jestli bych jezdil k mechanikovi, který mi odřezává části auta a dal mi je pak v pytlíku, že jsou tam vlastně k hovnu.
Mám vlastně štěstí, že jako technický imbecil, který si neumí ani světla zapnout, se tu nemusím s nikým hádat.
Ale mrzí mě, že to tu jde do hazlu. Před 4 rokama to tu bylo lepčí. Dočkal jsem se několika upřímných rad a názorů z různých úhlů pohledu, teď už si nejsem tak jistý.
Superkamilos: a jak měli radiči vědět, že to nevíš?
Nebo jsi chtěl od zdejších guru kuchařku, kterou si píšou mraky let : šroub č.4 utáhněte momentem 20N, podložku poz5 .......
Tos nemyslel vážně, že?
Doteď jsem se smál, ale už to začíná být k pláči. Připadá mi, že inženýři od pana BMW tam dali schfálně dlouhý šroub, aby se s tím nedalo vydrbat. Ba, dáme tam šrouby o 4,5 závitu kratší ze slisovaných konzerv a uděláme něco pro EKOlogii i EKOnomiku.
Nevím, jestli bych jezdil k mechanikovi, který mi odřezává části auta a dal mi je pak v pytlíku, že jsou tam vlastně k hovnu.

Mám vlastně štěstí, že jako technický imbecil, který si neumí ani světla zapnout, se tu nemusím s nikým hádat.

Ale mrzí mě, že to tu jde do hazlu. Před 4 rokama to tu bylo lepčí. Dočkal jsem se několika upřímných rad a názorů z různých úhlů pohledu, teď už si nejsem tak jistý.
Superkamilos: a jak měli radiči vědět, že to nevíš?

Nebo jsi chtěl od zdejších guru kuchařku, kterou si píšou mraky let : šroub č.4 utáhněte momentem 20N, podložku poz5 .......

Tos nemyslel vážně, že?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: N62 trubka chlazení
docela by mě zajímalo kolik z lidí co tu chodí by mi řeklo "super" na
"kvuli těm rozvodům se musí sundat hlava, ale zkrátíme jeden šroub, kterej přilepíme lepidlem na závity, kdyby to nahodou nevyšlo, tak se to potká a dáme druhej motor, ale to není problém"
fakt by mě zajímá kdo by do tohodle dobrovolně šel, schválně sem napište svuj nazor.
1) uřežem šroub, ušetříme 4k za demontáž hlavy, resp 8, protože jarax odmítá sundat jednu
2) uděláme to dle postupů BMW, tak jak se to má, sundáme hlavy, mrknem na válce a písty, zkontrolujem ventily, bude to dražší o 8-10K
"kvuli těm rozvodům se musí sundat hlava, ale zkrátíme jeden šroub, kterej přilepíme lepidlem na závity, kdyby to nahodou nevyšlo, tak se to potká a dáme druhej motor, ale to není problém"
fakt by mě zajímá kdo by do tohodle dobrovolně šel, schválně sem napište svuj nazor.
1) uřežem šroub, ušetříme 4k za demontáž hlavy, resp 8, protože jarax odmítá sundat jednu
2) uděláme to dle postupů BMW, tak jak se to má, sundáme hlavy, mrknem na válce a písty, zkontrolujem ventily, bude to dražší o 8-10K
Re: N62 trubka chlazení
No, to me nenapadlo s tim momentem. A je to logicky, protoze se sila momentu rozlozi do vice zavitu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: ned 18.10.2015 00:00
Re: N62 trubka chlazení
x
Naposledy upravil(a) superkamilos dne sob 27.10.2018 14:55, celkem upraveno 1 x.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: N62 trubka chlazení
jjj honem pujdem všem N62 měnit rozvody, at z nich vytáhnem prachy, každej měsíc je tady totiž 5 lidi kterým se to potkalo.
mě se libi jak jsi koupil pelešinu bez výbavy a hned musí mít všichni taky pelešinu, a když se tady řeší nějaky požadavky na výbavu, tak se rozčiluješ že výbava je nahovno.
prosím at sem všichni co to čtou napsali jakou cestou by šli,
1) levnější se zkrácením šroubu
2) dražší se sundáním hlav, kontrolou dalších věcí atd.
mě se libi jak jsi koupil pelešinu bez výbavy a hned musí mít všichni taky pelešinu, a když se tady řeší nějaky požadavky na výbavu, tak se rozčiluješ že výbava je nahovno.
prosím at sem všichni co to čtou napsali jakou cestou by šli,
1) levnější se zkrácením šroubu
2) dražší se sundáním hlav, kontrolou dalších věcí atd.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: ned 18.10.2015 00:00
Re: N62 trubka chlazení
x
Naposledy upravil(a) superkamilos dne sob 27.10.2018 15:07, celkem upraveno 1 x.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: ned 18.10.2015 00:00
Re: N62 trubka chlazení
x
Naposledy upravil(a) superkamilos dne sob 27.10.2018 15:07, celkem upraveno 1 x.
Re: N62 trubka chlazení
za á je správně
nemaluj čerta, víš, že na to hodně lidí slyší a neměls pak zběhy.
Jarisi, aby z toho nebyl nakonec moment překvapení
A Tanner to psal, že pokud nemůžeš dorvat na krev v oceli, tak se dá prostě delší do hliníku. Má to logiku a asi to někdo propočítal.
Superkamilos, hádat se vůbec nemusíme, je to diskuzní forum a já mám 16 let auto, a jsem rád, bo je ještě poctivé s dlouhými šrouby ze železa a při případné opravě je chci z5. Sorry jako, ale raději 5 kil připlatím než dělat potkaný motor nebo co by to udělalo za paseku. Třeba ne. Ku*a, ale potit, kdy mě klika podá ruku? Proč?

nemaluj čerta, víš, že na to hodně lidí slyší a neměls pak zběhy.

Jarisi, aby z toho nebyl nakonec moment překvapení

A Tanner to psal, že pokud nemůžeš dorvat na krev v oceli, tak se dá prostě delší do hliníku. Má to logiku a asi to někdo propočítal.
Superkamilos, hádat se vůbec nemusíme, je to diskuzní forum a já mám 16 let auto, a jsem rád, bo je ještě poctivé s dlouhými šrouby ze železa a při případné opravě je chci z5. Sorry jako, ale raději 5 kil připlatím než dělat potkaný motor nebo co by to udělalo za paseku. Třeba ne. Ku*a, ale potit, kdy mě klika podá ruku? Proč?
Re: N62 trubka chlazení
Podruhý, co mám stejnej názor, tak ať má moderátor co mazat.pGb píše:moderátor: šlo by to prosím promazat, tohle je tady myslím trochu zbytečný




btw. srovnávat ji s tou rumunskou sedmou moc nemá smysl, když byla o 200k dražší.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: N62 trubka chlazení
ty si asi neuvědomuješ že ti lidi mají nějaký rozpočet na ten provoz, je jasny že u M57N kde praskaj jedny rozvody za druhejma to chce rozvody udělat, ale tady na klubu ani mezi mýma zákazníkama není pokud vím nikdo komu by rozvody na N62 zkurvili motor, a pokud tu někdo je, tak to budou tak 2 lidi,
a nějak nevidím důvod tahat z lidí prachy a dělat to preventivně, jasně, pokud budem přetěsnovat motor, rovnou rozvody zkouknem a dle stavu a rozsáhlosti akce je vyměníme nebo nevyměníme.
to bys to pak musel vzít komplexně, rovnou to přešálkovat, protože by se to mohlo protočit na klice, dát i nový kroužky. a dal bych i nový ventilvíka, separáční cesty se časem zanáší karbonem a pak to neodlučuje dobře. pGb by mohl vyprávět. no a pak bych taky radši i vačky novy, hlavně VVT, at mají všichni hezky malý zdvih. samozřejmě cívky, IVM taky. no a rovnou bych udělal i mechatronik, přece jen po 200k už není jak novej, neřadí to tak dobře.
12 let praxe se serivisováním BMW mě naučilo co je důležité a co není, a základ je vždy vycházet z možností uživatele toho auta.
a nějak nevidím důvod tahat z lidí prachy a dělat to preventivně, jasně, pokud budem přetěsnovat motor, rovnou rozvody zkouknem a dle stavu a rozsáhlosti akce je vyměníme nebo nevyměníme.
to bys to pak musel vzít komplexně, rovnou to přešálkovat, protože by se to mohlo protočit na klice, dát i nový kroužky. a dal bych i nový ventilvíka, separáční cesty se časem zanáší karbonem a pak to neodlučuje dobře. pGb by mohl vyprávět. no a pak bych taky radši i vačky novy, hlavně VVT, at mají všichni hezky malý zdvih. samozřejmě cívky, IVM taky. no a rovnou bych udělal i mechatronik, přece jen po 200k už není jak novej, neřadí to tak dobře.
12 let praxe se serivisováním BMW mě naučilo co je důležité a co není, a základ je vždy vycházet z možností uživatele toho auta.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: N62 trubka chlazení
proč by to nemělo smysl?bouloclo píše:Podruhý, co mám stejnej názor, tak ať má moderátor co mazat.pGb píše:moderátor: šlo by to prosím promazat, tohle je tady myslím trochu zbytečný![]()
![]()
Za mě takovej návrh, co kdybyste se jeli mrknout jak je na tom brněnskej gold brown?
![]()
btw. srovnávat ji s tou rumunskou sedmou moc nemá smysl, když byla o 200k dražší.
má to smysl, rumunská je top max, todle je holota, ale stojí to třetinu. každýho věc co chce.
kdybych nepoznal jinou E65 a měl 150k tak bych si ji klidně koupil, je to prostě o tom na co jsi zvyklej. pro hodně lidi bude ta brněnská dokonale vybavený auto.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: ned 18.10.2015 00:00
Re: N62 trubka chlazení
x
Naposledy upravil(a) superkamilos dne sob 27.10.2018 14:54, celkem upraveno 1 x.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: N62 trubka chlazení
jinak bych nic nemazal, nechal bych to tak, at si z toho každej udělá obrázek.
jenom si myslím že by měl každej psát bez zbytečných utoků a navážení se do jiných, nedej bože s podstatně většíma zkušenostma.
myslím že kdyby superkamilos napsal něco jako
"ahoj dělám si N62, nevím jak na to, potřebuju následující rady bla bla bla"
"jo to děláme tak, tak tak tak"
"super děkuji"
"napadlo mě uřezat šroub rozvodů, tak uvidíme jak to dopadne, je to takový pokus jak se naučit nesundávat hlavy kvuli rozvodům"
"ty moje rozvody byli uplně rozpadený, jaké jsou zkušenosti vás ostatních? že by ty rozvody vydrželi cca 400k?"
jenom si myslím že by měl každej psát bez zbytečných utoků a navážení se do jiných, nedej bože s podstatně většíma zkušenostma.
myslím že kdyby superkamilos napsal něco jako
"ahoj dělám si N62, nevím jak na to, potřebuju následující rady bla bla bla"
"jo to děláme tak, tak tak tak"
"super děkuji"
"napadlo mě uřezat šroub rozvodů, tak uvidíme jak to dopadne, je to takový pokus jak se naučit nesundávat hlavy kvuli rozvodům"
"ty moje rozvody byli uplně rozpadený, jaké jsou zkušenosti vás ostatních? že by ty rozvody vydrželi cca 400k?"
Re: N62 trubka chlazení
Hele, ale zase to s tim sroubem zkusil. Snejk taky dela experimenty
a neni lepsi, nez udelat test na svem.

Re: N62 trubka chlazení
Tahle věta to naprosto vystihuje, jsou lidi, kteří si koupili sedmu a nikdy neměli komforty. Dokonce jsou lidi, kteří najezdili v sedmě desítky tisíc kilometrů a měli látkový sedačky. Za tyhle peníze je výbava naprosto dostačující, osobně s tim nemám problém, opal s gold brownem a k tomu pappel nebo jak se to dřevo jmenuje, je po přechodu od koncernu jako jinej svět.JaraX píše:pro hodně lidi bude ta brněnská dokonale vybavený auto.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: N62 trubka chlazení
a jak to poznáš když je tam tolerance jedna tisícina mm? i ve školícím PDF k VVT je napsany, že neuměli vyrobit vačku s touto přesností, tak ju vyrobí normálně, přeměří a na základě toho jak "se povedla" k ní vyrobí koníky co dorovnají přesnost.superkamilos píše:Krom těch šálů na který jsem taky koukal a VVT který je jak nový,jsi to vyjmenoval vcelku dobře.Přesně to je po 350000 na kaši.+Hydroměnič a futra v automatu.
kdybych se naučil poznat VVT okem, nebo nějakým "měřením" tak mi to ušetří spoustu práce.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: N62 trubka chlazení
já proti tomu taky nic nemám, taky dělám různé pokusy na svých autech, třeba moccabraun se ted učí sám seřizovat plynJaris330D píše:Hele, ale zase to s tim sroubem zkusil. Snejk taky dela experimentya neni lepsi, nez udelat test na svem.

ale prostě nemužeš tvrdit že to je super spravný řešení.
to je jako by Snejk ted napsal at si všichni vyhodíme vzduchový filtry, protože jezdí bez něho.
napsal že to testuje a zatím to jezdí. stejně jako to mohl napsat kamilos s uřezanym šroubem.