Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

N62 trubka chlazení

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: N62 trubka chlazení

#81 Příspěvek od JaraX »

to ma fakt dalkovej start?
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: N62 trubka chlazení

#82 Příspěvek od laik »

Filozof píše:JARAX: Jinak příběh s kawamanem je moc pěkný skoro na filmové ztvárnění ...s americkým závěrečným happyendem jak nový majitel odjíždí v 7er od kawamana. :lol: .
Takových je nás určitě víc, stejný scénář, musel jsem si napřed zajet se sedmou i X5, 3 hodinová přednáška pro a proti, jen s tím rozdílem, že já neodjížděl v 7er a NIKDO nepojede ode mne ;)
Nevím, kdo by se mi takto nadstandardně věnoval.
edit:
jo a nepotřeboval jsem přebalit u JaraXe dítko, ale sebe v rajchu :lol:
superkamilos
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: ned 18.10.2015 00:00

Re: N62 trubka chlazení

#83 Příspěvek od superkamilos »

x
Naposledy upravil(a) superkamilos dne sob 27.10.2018 15:04, celkem upraveno 1 x.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: N62 trubka chlazení

#84 Příspěvek od JaraX »

vzdělání možná máš, ale zkušenosti moc ne.
:lol: :lol:
a hrozně se mi líbí, jak jsi tady před týdnem psal jak se rozdělává N62, ale po týdnu už poučuješ kdy se maj měnit rozvody a jak upravit šroub. tak ten šroub tam nedavej když je tak irrelevatní.

mě už prošla rukama přes 100ka N62 a myslím si že mám nějaky zkušenosti.
superkamilos
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: ned 18.10.2015 00:00

Re: N62 trubka chlazení

#85 Příspěvek od superkamilos »

x
Naposledy upravil(a) superkamilos dne sob 27.10.2018 15:04, celkem upraveno 1 x.
superkamilos
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: ned 18.10.2015 00:00

Re: N62 trubka chlazení

#86 Příspěvek od superkamilos »

x
Naposledy upravil(a) superkamilos dne sob 27.10.2018 15:05, celkem upraveno 2 x.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: N62 trubka chlazení

#87 Příspěvek od JaraX »

však o tom se nebavím, já rozumím jen BMW a do ničeho jinyho se neseru, občas tatíkovi do Forda když mu teče do bot a občas strécovi do kombajnu a traktoru.
ale vykládat co kdy jak vydrží na N62 je stejný jako ti já budu vykládat kolik co vydrží na Fabii. nezlob se na mě.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: N62 trubka chlazení

#88 Příspěvek od JaraX »

a tanner nemá zdaleka mé zkušenosti s N62, ale už si nějakou taky udělal, něco o tom ví, nějaké zkušenosti nabral, zbytek se zeptá, za to má obrovské strojařské vzdělání i zkušenosti, přesně ti řekne jaký má co pevnost, jak je co navržený, jakou věcí opravit jaký závit atd. a co se strojařiny týče, co tanner řekne, to je pro mě svaty, i když i bez tannera bych si nedovolil zkracovat závit šroubu co drží rozvodovou lištu, jen kvuli tomu abych nemusel sundat hlavu.
superkamilos
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: ned 18.10.2015 00:00

Re: N62 trubka chlazení

#89 Příspěvek od superkamilos »

x
Naposledy upravil(a) superkamilos dne sob 27.10.2018 15:05, celkem upraveno 1 x.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: N62 trubka chlazení

#90 Příspěvek od JaraX »

mě sem jezdí sedmy co maj třeba 450 tisic, 300 tisíc, 400 tisíc, a neměli sundáváné ventilvíko, je jich málo, ale jsou, rozvodové lišty měníme vyjímečně když děláme motory. cca 60 procent sedmiček co rozděláme, tak mají rozvody v pořádku, lišty krásné, nic ulámaného, dneska zrovna jsme dělali jednu takovou 2003. rozvody krásné, najeto asi 250. no a pak je 35 procent aut co jim chybí cca 0,5cm kousíček té jedné lišty, ale ti lidi do toho nechcou investovat a já se jim nedivím,vyčistí se sací koš, jeden už má najeto přes 150k od rozdělání a funguje to. no a pak cca 5 procent aut jim té lišty chybí víc jak centimetr a hrozí že by se řetěz dotkl hliníku, tak to uděláme. že by se někdy řetěz dotkl hliníku se nám u N62 nestalo. U M62TU to řešíme furt.
ale jeslti tvoje sedma najela 400k po praze, tak je to uplně jiná situace, to je tak milion km po dálnici.
superkamilos
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: ned 18.10.2015 00:00

Re: N62 trubka chlazení

#91 Příspěvek od superkamilos »

x
Naposledy upravil(a) superkamilos dne sob 27.10.2018 15:05, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

Re: N62 trubka chlazení

#92 Příspěvek od Filozof »

mno to je jasné pokud budu mít dvě stejné auta 750ky například a jedna najede prostě napohodu 500k po dálnicích a druhá 200k po městě samé rozjezdy a plný plyn tak kde asi bude řetěz v horším stavu ... počítám že pokud někdo bude hovado zlikviduje i motor V8 u E65 ...
superkamilos
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: ned 18.10.2015 00:00

Re: N62 trubka chlazení

#93 Příspěvek od superkamilos »

x
Naposledy upravil(a) superkamilos dne sob 27.10.2018 15:06, celkem upraveno 2 x.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: N62 trubka chlazení

#94 Příspěvek od Jaris330D »

A muze na to mit vliv i viskozita oleje? Jako, ze gufera nemaj radi olej 5W30, ale 5W40 je v poho?
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 3633

Re: N62 trubka chlazení

#95 Příspěvek od TANN3R »

superkamilos píše:TANN3R ty strojařu kterej nechceč zakrátit o 4mm závit u uplně irelevantniho šroubu a doporučuješ provozovat auto s rozvodama který má najeto 4kyla,tak to ta strojařina jde hezky do hoven.Taky mám nějaky vzdělání,možná větší než ty strejdo.
V podstatě od začátku si tady dostával jen rady k věci, cokoliv si se zeptal, dostal si odpověď. Nechápu, co se rozčiluješ.
Nikde sem ti nepsal, že máš nechat původní rozvody, ale že uvidíš, až to rozděláš.
Vzdělání máš určitě relevantní, když dokážeš posoudit kterej šroub je na rozvodech relevantní a kterej irelevantní. Tím pádem víš, že závit do hliníku je delší prostě proto, aby si mohl používat +- stejné momenty utažení jako do oceli.

Nechápu tyhle bezdůvodné výlevy někde na fóru. Tohle o tvém intelektu vypoví víc, než dosažené vzdělání. Takže si kokot.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: N62 trubka chlazení

#96 Příspěvek od JaraX »

:lol: :lol: :lol:
superkamilos
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: ned 18.10.2015 00:00

Re: N62 trubka chlazení

#97 Příspěvek od superkamilos »

x
Naposledy upravil(a) superkamilos dne sob 27.10.2018 15:06, celkem upraveno 1 x.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 3633

Re: N62 trubka chlazení

#98 Příspěvek od TANN3R »

Tak hlavně že sebereflexe ti nechybí. V mém světě naštěstí ještě není "inženýre" nadávka, takže dík.
Ať to jezdí dál bez poruchy.

Jaris: Olej na to vliv mít určitě bude, hlavně to asi bude kombinací všech faktorů - olej, interval výměny, zatížení, počet startů apod. Jinak není možné, aby na jednom motoru byly rozvody po 350k na kaši a jinde jsou po 320k nedotčené, i když auto prokazatelně jezdilo většinu života na 5w-30.
O nájezdu na jedny rozvody by Snejk mohl vyprávět.
superkamilos
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: ned 18.10.2015 00:00

Re: N62 trubka chlazení

#99 Příspěvek od superkamilos »

x
Naposledy upravil(a) superkamilos dne sob 27.10.2018 15:06, celkem upraveno 1 x.
superkamilos
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: ned 18.10.2015 00:00

Re: N62 trubka chlazení

#100 Příspěvek od superkamilos »

x
Naposledy upravil(a) superkamilos dne sob 27.10.2018 15:07, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět