Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
N62 trubka chlazení
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: ned 18.10.2015 00:00
Re: N62 trubka chlazení
x
Naposledy upravil(a) superkamilos dne sob 27.10.2018 15:11, celkem upraveno 1 x.
Re: N62 trubka chlazení
Mě zase příjde zbytečné jet do Itošky na pizzu a do Maďarska perklt. Teď seru peníze do baráku a chaty. A když něco udělám na sedmě, tak tomu neublížím, ty si protiřečíš. nadáváš, že tu stojí auta za hovno, protože se o ně nikdo nestará, ale tady nejsi v německu, kde lidi víc jezdí, protože je to stojí míň času. Kámoš dělal v Německu a jezdil do práce i 200 km, protože najel na dálnici a ujel to, jako když tady jede 80km.JaraX píše:jasně, do sedmy má smysl sypat když s ní jezdíš, prostě si zajedeš do Itošky na pizzu, do Madarska perkelt atd. ale prostě cpát do sedmy desetisíce a najet 10k ročně mi přijde škoda. prostě to auto má "cestovatelskej potencial" a když s ní budeš jezdit kolem komína, tak ti to podle mě nevrací ty prachy.
to je jak si koupit Mko a jezdit s tím slušně.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: ned 18.10.2015 00:00
Re: N62 trubka chlazení
x
Naposledy upravil(a) superkamilos dne sob 27.10.2018 15:11, celkem upraveno 1 x.
Re: N62 trubka chlazení
Mě spíš mrzí, že se snažím to dát do kupy a Jarax ti napíše, že to dělám zbytečně, protože to nejezdí. Pak k němu přijede někdo, kdo má celé auto od oleje a nadává, že na to lidi serou.superkamilos píše:Jaris neřeš,chceš met auto v cajku.Mám to taky tak.
Jaraxe uznávám a tak nějak je to vzor mechaniku, kteří na to neserou, ale tohle mě fakt mrzí. Člověk má radost, že si to umyje, tohle si spraví a pak, že to ělám zbytečně a když se zeptám, tak vymýšlím kraviny, koho se mám kurva jinak ptát? Asi na Audi klubu.
- kawaman
- Registrovaný
- Příspěvky: 1146
- Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
- Bydliště: Český Těšín
- Klubové ID: 3927
Re: N62 trubka chlazení
Děláš to samozřejmě dobře, jen tím asi myslel, že je škoda nejezdit sedmou a neužívat si ji. Já si třeba užívám i když mám jet jen kousek po městě, ikdyž tam to auto vůbec nepatří... u tebe je to ale zapříčiněno tím, že nemáš čas. Osobně to beru trošku jinak a snažím se života užívat, dokud to jde. Nikdy nevíš, kdy se co může stát a co pak máš z toho, že se z něčím honíš, když je život fuč...
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: ned 18.10.2015 00:00
Re: N62 trubka chlazení
x
Naposledy upravil(a) superkamilos dne sob 27.10.2018 15:11, celkem upraveno 1 x.
Re: N62 trubka chlazení
Jo, taky si to užívám, když někam jedu.
Re: N62 trubka chlazení
Mam blbej dotaz. Kdyz se tady psalo ze rozvody sou ultravytahany a ze napinaky jsou nadoraz, tak jak to, ze retez je jen o centak delsi nez novej? To mi nejak nesedi. Jsem zvedavej na fotky pred a po.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: N62 trubka chlazení
tady přece nejde o to něco někomu kazit, ani se s nikým nehádám, pokud vám to tak přijde, ale ty auta především musí dělat radost,
a radši než repas tlumičů desetisice pojedu s horšíma tlumičema do řecka za ty prachy, ted jsem byl s 6er na Transfagarašanu, narval jsem do toho hromadu peněz a ted mi to to auto hezky vrátilo. mám zážitek jak jsem nikdy neměl. pokud mám na autě závadu tak to spravím nejlepším možným způsobem, na 6er jsem udělal skrz gufera uplně celý motor i s rozvodama, hlavama, silentbloky atd atd. ale nehledám nějaké závady typu tam to rosí, už to asi neřadí tak uplně jak by mělo atd.
já jsem vlastně sám proti sobě, když říkám lidem at nejezdí na servis, at kupujou top stavy, pěkná auta atd. vždyt pro mě nejlepší by bylo kdyby lidi koupili mrdku a hledali závady a já to hrdě servisoval a vydělával na tom. Jenže mě to nikdy nějak nebavilo dělat to pro prachy, a třeba takovej kawaman je pro mě vzor ideálního zákazníka, napsal jsem na klub že 7er je jiná liga než 5er a že je to je podle mě i levnější a že kdo chce, at si ji přijede vyzkoušet. ozval se "jakejsi kawaman", přijel i s ženou a dítětem že si jdou zkusit sedmu, tak ok, projeli se zkusili, potřebovali přebalit dítě, ok, není problém, pojdte k nám domů, fajn zákazník je pro mě jako rodina. kawaman prodal 5er, ozval se že chce sedmu, koupila se hodně hezká s pár drobnostma, udělal se nějaký servis, kawaman chtěl vidět řecko, tak jeli s nama, tam jsem jim vše ukázal. a muži ti říct že jsem na kawamanovi nikdy nijak moc nevydělal, žádná velká akce se nedělala ani hodně servisů, vždy je to nějaká blbost, nebo mi prostě 6x denně zavolá že mu odešla baterka jak ji má vyměnit, a já mu rád porádím. Kawaman si užil auto, ted pro něj nemá využití a ani nemá asi prachy nazbyt mít jet v autě a radši investuje do bydlení, mě to mrzí, vím že už asi nepojedem sedmama do řecka spolu, na druhou stranu jsem na sebe hrdej za to co jsem mu ukázal a snad jsem jeho život udělal aspon o trošku lepším, a todle není jen o kawamanovi, je hodně hezké když ti napíše zákazník děkovný dopis za to že jsi s ním dovezl auto z Rumunska a ještě ho vzal v 6er na Transfagarašan, víte mě už to přijde asi normální, ale zkuste se zamyslet kdo z vás by s někym letěl do Malagy na sedmu nebo jel do Rumunska a ještě zákazníka vozil v 6er na Transfagarašanu. I když to někdy vypadá že do vás rýpu atd. tak to myslím dobře. a stejně tak s Jarisem, je to fajn kluk a já bych chtěl aby si života trošku víc užíval, a né jen rval peníze do sedmy s kterou moc nenajede, už proto že má hodně starostí atd. lidi uvědomte si že nikdy nevíte co bude zítra, a užívejte si každýho dne. můj nejlepší kamarád umřel v 28ti letech na rakovinu, vždycky byl hrozně opatrnej, a šetřil si, říkal až budu mít víc peněz, až budu mít dům, až budu mít tam to. serte na nějaký až.
https://www.youtube.com/watch?v=lXItaLbMWb4
a radši než repas tlumičů desetisice pojedu s horšíma tlumičema do řecka za ty prachy, ted jsem byl s 6er na Transfagarašanu, narval jsem do toho hromadu peněz a ted mi to to auto hezky vrátilo. mám zážitek jak jsem nikdy neměl. pokud mám na autě závadu tak to spravím nejlepším možným způsobem, na 6er jsem udělal skrz gufera uplně celý motor i s rozvodama, hlavama, silentbloky atd atd. ale nehledám nějaké závady typu tam to rosí, už to asi neřadí tak uplně jak by mělo atd.
já jsem vlastně sám proti sobě, když říkám lidem at nejezdí na servis, at kupujou top stavy, pěkná auta atd. vždyt pro mě nejlepší by bylo kdyby lidi koupili mrdku a hledali závady a já to hrdě servisoval a vydělával na tom. Jenže mě to nikdy nějak nebavilo dělat to pro prachy, a třeba takovej kawaman je pro mě vzor ideálního zákazníka, napsal jsem na klub že 7er je jiná liga než 5er a že je to je podle mě i levnější a že kdo chce, at si ji přijede vyzkoušet. ozval se "jakejsi kawaman", přijel i s ženou a dítětem že si jdou zkusit sedmu, tak ok, projeli se zkusili, potřebovali přebalit dítě, ok, není problém, pojdte k nám domů, fajn zákazník je pro mě jako rodina. kawaman prodal 5er, ozval se že chce sedmu, koupila se hodně hezká s pár drobnostma, udělal se nějaký servis, kawaman chtěl vidět řecko, tak jeli s nama, tam jsem jim vše ukázal. a muži ti říct že jsem na kawamanovi nikdy nijak moc nevydělal, žádná velká akce se nedělala ani hodně servisů, vždy je to nějaká blbost, nebo mi prostě 6x denně zavolá že mu odešla baterka jak ji má vyměnit, a já mu rád porádím. Kawaman si užil auto, ted pro něj nemá využití a ani nemá asi prachy nazbyt mít jet v autě a radši investuje do bydlení, mě to mrzí, vím že už asi nepojedem sedmama do řecka spolu, na druhou stranu jsem na sebe hrdej za to co jsem mu ukázal a snad jsem jeho život udělal aspon o trošku lepším, a todle není jen o kawamanovi, je hodně hezké když ti napíše zákazník děkovný dopis za to že jsi s ním dovezl auto z Rumunska a ještě ho vzal v 6er na Transfagarašan, víte mě už to přijde asi normální, ale zkuste se zamyslet kdo z vás by s někym letěl do Malagy na sedmu nebo jel do Rumunska a ještě zákazníka vozil v 6er na Transfagarašanu. I když to někdy vypadá že do vás rýpu atd. tak to myslím dobře. a stejně tak s Jarisem, je to fajn kluk a já bych chtěl aby si života trošku víc užíval, a né jen rval peníze do sedmy s kterou moc nenajede, už proto že má hodně starostí atd. lidi uvědomte si že nikdy nevíte co bude zítra, a užívejte si každýho dne. můj nejlepší kamarád umřel v 28ti letech na rakovinu, vždycky byl hrozně opatrnej, a šetřil si, říkal až budu mít víc peněz, až budu mít dům, až budu mít tam to. serte na nějaký až.
https://www.youtube.com/watch?v=lXItaLbMWb4
Re: N62 trubka chlazení
Ty tlumice byli potreba, sam vis, co to delalo. Klepal se volant a rikal jsi, ze by te to samotneho sralo. Ale rad si vzdycky necham poradit.
Mir s tebou
Mir s tebou

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 228
- Registrován: ned 09.09.2012 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 3424
Re: N62 trubka chlazení
Coveče jaraXi, takovou odpověd jsem od tebe nečekal.
Hezky jsi to napsal. Ono spoustu lidí, když si čte ty příspěvky, tak neví s jakou emocí to člověk píše. A přeberou si to po svém.
Pro mě je vždy zábava jezdit sedmou. A byla to i když jsem neměl EDC a DD. Ono jde vidět že to auto má duši a charakter. Člověk když do toho sedne tak má pocit, že je svět jiný, pro mě lepší. Proto vždy když jezdím tak si to nejvíc užívám.

Pro mě je vždy zábava jezdit sedmou. A byla to i když jsem neměl EDC a DD. Ono jde vidět že to auto má duši a charakter. Člověk když do toho sedne tak má pocit, že je svět jiný, pro mě lepší. Proto vždy když jezdím tak si to nejvíc užívám.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: N62 trubka chlazení
klimson, je to vždy o tom s čím to porovnáš,
superb je lepší než fabie, sedma bez ničeho je lepší jak superb, sedma s AD je lepší jak sedma bez něj, Individual je lepší jak obyč, atd atd.
superb je lepší než fabie, sedma bez ničeho je lepší jak superb, sedma s AD je lepší jak sedma bez něj, Individual je lepší jak obyč, atd atd.
Re: N62 trubka chlazení
Přesně tak, dobrá řeč!
Auto je od toho, aby jezdilo a nehledaly se závady kde nejsou.
A vzhledem k tomu, že na mě evidentně servisovaná 6er nečeká
, mám dotaz na místní odborníky co servisujou tyhle osmiválce. Všichni kupujou samý nabušený sedmy, ale když to vezmu z opačné strany a půjčim si inzerát z topicu od vedle viz. 



Vážně se o tomhle autě nedá vůbec uvažovat? Já vím, že je to sice totální holota, dokonce bez SC a L7 a v bůhví jakym stavu, ale pořád je to gold brown s levnější cenovkou než kdejakej Superb se čtyřválcem a látkovejma sedačkama. Jasný bude to stát něco na servisu, ale přece i když se do toho vrazí 50k, tak to je pořád nejlevnější sedma po FL široko daleko, pokud nepočítáme tu náchodskou s dvoubarevnym volantem. A tahle je v longu a podvozkově má vše co je potřeba. Ptám se proto, že mám stejnej názor jako pGb, je to třeba blbost mít sedmu jako druhý nebo třetí auto, ale i tací se najdou.pGb píše:ta česká https://auto.bazos.cz/inzerat/95810552/BMW-750i.php
Byl se na ni někdo podívat? Má přední komforty, nemáte někdo vin, co Dynamic Drive/softclose/lpg? Viděl někdo motor (gufera, olej, úniky, jak to řadí ..... ). Přemýšlím o druhém autě, nějakou super vybavenou leštěnku nehledám.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: N62 trubka chlazení
asi lepší taková sedma jak žádná sedma, ale prostě přidáš si 50k a máš výbavu uplně někde jinde.
a pokud není v dobrým stavu, tak za 50k tam toho moc neuděláš.
ale prostě já bych si sedmu bez logica a softclose a dalších věcí nekoupil.
a prodejný to taky moc nebude, prodává se půl roku a nikdo ji nechce.
každopádně se na ni chystám podívat, ten stav mě zajímá.
a pokud není v dobrým stavu, tak za 50k tam toho moc neuděláš.
ale prostě já bych si sedmu bez logica a softclose a dalších věcí nekoupil.
a prodejný to taky moc nebude, prodává se půl roku a nikdo ji nechce.
každopádně se na ni chystám podívat, ten stav mě zajímá.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Re: N62 trubka chlazení
Když myslíš. Jako strojař bych si tohle nikdy nedovolil u šroubu v hliníku. Nejde o to, že by se měl povolit. Což neznamená, že to nevydrží, ale já bych do toho nešel ani na svém autěsuperkamilos píše:To není nic proti ničemu,šroub kterej drží lištu o kterou se opírá řetěz přece nemusí met 3 centimetry.

- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: N62 trubka chlazení
Na jednu stranu je ta 750ka pěkná za kilo by to bylo fešácké auto ale zase pokud je člověk v komunitě BMWKLUBU zjistí že má poloviční výbavu co mohl mít a pak jej top začne štvát ... ale jako za kilo by třeba byla zkousnutelná ... ono to nebude jen tak. Za 35-40k repas automatu klidně muže bejt a motor zda nečeká generálka za 30-50k co se tu běžně dělá ... pak by to bylo auto už s cenou 200k a to nedává smysl ... běžně se toho 98procent lidí bojí takových aut.
Takže jedině pokud je v dobrém stavu pro někoho kdo potřebuje pohodlné auto s nic moc výbavou ...
JARIS: Já jsem jezdil 35k ročně ale bohužel jen v 728i. Raději bych jezdil 10k ale v 750i v plné ...
JARAX: Každej nemá čas jezdit štreky po evropě. Ty můžeš být rád že máš náročné zákazníky a jezdíte se dívat na auta přes pul evropy ...pak se lehce najede o 20k ročně více než pruměrnej BMW nadšenec. Jinak příběh s kawamanem je moc pěkný skoro na filmové ztvárnění ...s americkým závěrečným happyendem jak nový majitel odjíždí v 7er od kawamana.
A jak říkám raději pár tisíc km ročně v pořádné 7er vybavené kde si klidně na parkovišti pustíš film na logicu... apod.
Je asi fakt že by to chtělo aspon jednu dovolenou někde s pár tisíci km ročně at si to člověk užije když celý rok lítá po kšeftech a zákaznících od rána do večera ... ale každý to máme prostě jinak ... dost živnostníku to tak má stejně i můj otec co maká i víkendy furt prostě ...
Takže jedině pokud je v dobrém stavu pro někoho kdo potřebuje pohodlné auto s nic moc výbavou ...
JARIS: Já jsem jezdil 35k ročně ale bohužel jen v 728i. Raději bych jezdil 10k ale v 750i v plné ...

JARAX: Každej nemá čas jezdit štreky po evropě. Ty můžeš být rád že máš náročné zákazníky a jezdíte se dívat na auta přes pul evropy ...pak se lehce najede o 20k ročně více než pruměrnej BMW nadšenec. Jinak příběh s kawamanem je moc pěkný skoro na filmové ztvárnění ...s americkým závěrečným happyendem jak nový majitel odjíždí v 7er od kawamana.

A jak říkám raději pár tisíc km ročně v pořádné 7er vybavené kde si klidně na parkovišti pustíš film na logicu... apod.
Je asi fakt že by to chtělo aspon jednu dovolenou někde s pár tisíci km ročně at si to člověk užije když celý rok lítá po kšeftech a zákaznících od rána do večera ... ale každý to máme prostě jinak ... dost živnostníku to tak má stejně i můj otec co maká i víkendy furt prostě ...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: N62 trubka chlazení
prej poloviční. to nemá ani desetinovou výbavu, pokud odečteš věci co jsou ve standardu, tak je tam připlacených tak 5 věcí,.
brněnská
Vehicle options
S220A
Self-levelling suspension
S255A
Sports leather steering wheel
S261A
Side airbags for rear passengers
S2BKA
BMW LA wheel/double spoke 174
S2VAA
Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive"
S302A
Alarm system
S319A
Integrated universal remote control
S320A
Deleted, model lettering
S358A
Climate comfort windscreen
S403A
Glass roof, electrical
S415A
Sun-blind, rear
S416A
Roller sun vizor, rear lateral
S423A
Floor mats, velours
S428A
Warning triangle and first aid kit
S430A
Interior/outside mirror with auto dip
S431A
Interior mirror with automatic-dip
S442A
Cup holder
S456A
Comfort seat with memory
S464A
Ski bag
S488A
Lumbar support, driver and passenger
S494A
Seat heating driver/passenger
S496A
Seat heating, rear
S508A
Park Distance Control (PDC)
S521A
Rain sensor
S534A
Automatic air conditioning
S548A
Kilometer-calibrated speedometer
S609A
Navigation system Professional
S638A
Car telephone Professional
S672A
CD changer for 6 CDs
S676A
HiFi speaker system
S698A
Area-Code 2 for DVD
S775A
Headlining anthracite
S851A
Language version German
S863A
Retailer Directory Europe
S879A
On-board vehicle literature German
S8SAA
Navigation access request,country-spec.
S8SPA
Control unit COP
S930A
Dummy-SALAPA
S940A
special equipment BMW Individual
Rumunská
Self-levelling suspension
S255A
Sports leather steering wheel
S261A
Side airbags for rear passengers
S2M2A
BMW LA wheel, Individual 152 I, 20"
S2VAA
Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive"
S302A
Alarm system
S316A
automatic trunk lid mechanism
S320A
Deleted, model lettering
S322A
Comfort access
S323A
Soft-Close-Automatic doors
S356A
Climate comfort laminated glass
S358A
Climate comfort windscreen
S403A
Glass roof, electrical
S415A
Sun-blind, rear
S416A
Roller sun vizor, rear lateral
S423A
Floor mats, velours
S428A
Warning triangle and first aid kit
S430A
Interior/outside mirror with auto dip
S431A
Interior mirror with automatic-dip
S441A
Smoker package
S442A
Cup holder
S453A
Climate-controlled seats, front
S454A
Climate-controlled seats, rear
S455A
Active seat for driver and passenger
S456A
Comfort seat with memory
S460A
Comfort seat, rear, electr. adjustable
S466A
Roof mouldings in body colour
S470A
Isofix-System
S488A
Lumbar support, driver and passenger
S494A
Seat heating driver/passenger
S496A
Seat heating, rear
S508A
Park Distance Control (PDC)
S521A
Rain sensor
S523A
Air conditioning for rear with cool box
S524A
Adaptive Headlights
S534A
Automatic air conditioning
S536A
Auxiliary heating
S539A
Parked-car vent. with remote control
S541A
Active cruise control
S548A
Kilometer-calibrated speedometer
S5ACA
High-beam assistant
S601A
TV function
S603A
Rear display screen
S609A
Navigation system Professional
S611A
BMW Night Vision
S620A
Voice control
S664A
Mobile phone preparation
S672A
CD changer for 6 CDs
S677A
HiFi System Professional DSP
S696A
DVD changer
S698A
Area-Code 2 for DVD
S760A
High gloss shadow line
S761A
Individual sunshade glazing
S776A
Headliner in Alcantara anthracite
S853A
Language version English
S863A
Retailer Directory Europe
S880A
On-board vehicle literature English
S940A
special equipment BMW Individual
SXABA
Individual R.S. Infotainment
brněnská
Vehicle options
S220A
Self-levelling suspension
S255A
Sports leather steering wheel
S261A
Side airbags for rear passengers
S2BKA
BMW LA wheel/double spoke 174
S2VAA
Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive"
S302A
Alarm system
S319A
Integrated universal remote control
S320A
Deleted, model lettering
S358A
Climate comfort windscreen
S403A
Glass roof, electrical
S415A
Sun-blind, rear
S416A
Roller sun vizor, rear lateral
S423A
Floor mats, velours
S428A
Warning triangle and first aid kit
S430A
Interior/outside mirror with auto dip
S431A
Interior mirror with automatic-dip
S442A
Cup holder
S456A
Comfort seat with memory
S464A
Ski bag
S488A
Lumbar support, driver and passenger
S494A
Seat heating driver/passenger
S496A
Seat heating, rear
S508A
Park Distance Control (PDC)
S521A
Rain sensor
S534A
Automatic air conditioning
S548A
Kilometer-calibrated speedometer
S609A
Navigation system Professional
S638A
Car telephone Professional
S672A
CD changer for 6 CDs
S676A
HiFi speaker system
S698A
Area-Code 2 for DVD
S775A
Headlining anthracite
S851A
Language version German
S863A
Retailer Directory Europe
S879A
On-board vehicle literature German
S8SAA
Navigation access request,country-spec.
S8SPA
Control unit COP
S930A
Dummy-SALAPA
S940A
special equipment BMW Individual
Rumunská
Self-levelling suspension
S255A
Sports leather steering wheel
S261A
Side airbags for rear passengers
S2M2A
BMW LA wheel, Individual 152 I, 20"
S2VAA
Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive"
S302A
Alarm system
S316A
automatic trunk lid mechanism
S320A
Deleted, model lettering
S322A
Comfort access
S323A
Soft-Close-Automatic doors
S356A
Climate comfort laminated glass
S358A
Climate comfort windscreen
S403A
Glass roof, electrical
S415A
Sun-blind, rear
S416A
Roller sun vizor, rear lateral
S423A
Floor mats, velours
S428A
Warning triangle and first aid kit
S430A
Interior/outside mirror with auto dip
S431A
Interior mirror with automatic-dip
S441A
Smoker package
S442A
Cup holder
S453A
Climate-controlled seats, front
S454A
Climate-controlled seats, rear
S455A
Active seat for driver and passenger
S456A
Comfort seat with memory
S460A
Comfort seat, rear, electr. adjustable
S466A
Roof mouldings in body colour
S470A
Isofix-System
S488A
Lumbar support, driver and passenger
S494A
Seat heating driver/passenger
S496A
Seat heating, rear
S508A
Park Distance Control (PDC)
S521A
Rain sensor
S523A
Air conditioning for rear with cool box
S524A
Adaptive Headlights
S534A
Automatic air conditioning
S536A
Auxiliary heating
S539A
Parked-car vent. with remote control
S541A
Active cruise control
S548A
Kilometer-calibrated speedometer
S5ACA
High-beam assistant
S601A
TV function
S603A
Rear display screen
S609A
Navigation system Professional
S611A
BMW Night Vision
S620A
Voice control
S664A
Mobile phone preparation
S672A
CD changer for 6 CDs
S677A
HiFi System Professional DSP
S696A
DVD changer
S698A
Area-Code 2 for DVD
S760A
High gloss shadow line
S761A
Individual sunshade glazing
S776A
Headliner in Alcantara anthracite
S853A
Language version English
S863A
Retailer Directory Europe
S880A
On-board vehicle literature English
S940A
special equipment BMW Individual
SXABA
Individual R.S. Infotainment
Re: N62 trubka chlazení
Hmm S536 a S539 pohromade se moc nevidi
Moc peknej kousek. Ca kliky fungujou vsechny?

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: N62 trubka chlazení
jedna myslím nejde.
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
- Klubové ID: 3915
Re: N62 trubka chlazení
Rozfoukam trosku flame, tohle ma kazda treti A6zzeli píše:Hmm S536 a S539 pohromade se moc nevidiMoc peknej kousek.

