Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Ruční brzda F10?
Re: Ruční brzda F10?
Měnit vstřiky preventivně. Palivo bude jen jeden z důvodů, špatně je prostě už samotná koncepce. Žádnej přímostřikovej benzín nikdy nefungoval dlouhodobě spolehlivě na úrovni staré klasiky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 341
- Registrován: pát 05.02.2010 01:00
Re: Ruční brzda F10?
Hele teď asi blbý dotaz. Ale uskodim nachipovanim vstrikum a nebo rozvodum atd když mám 523i a u X tuning mi to zvednou na hodnoty 528i.
Re: Ruční brzda F10?
dobrá hláška
Nevím, co ti naslibovali, ale reálnej zisk při tuningu atmosféry se bude pohybovat tak do 10 % a to se musí hodně snažit. Takový bláboly vůbec neřeš a honem utíkej pryč.



Re: Ruční brzda F10?
jestli máš zbytečný peníze, tak mi je klidně pošli
, tuning 523i jsou hooodně vyhozený peníze a jejich sliby pěkná hovadina. Hledej na netu informace a pak teprve zkoušej takové věci.


Re: Ruční brzda F10?
jestli máš zbytečný peníze, tak mi je klidně pošli
, tuning 523i jsou hooodně vyhozený peníze a jejich sliby pěkná hovadina. Hledej na netu informace a pak teprve zkoušej takové věci.


Re: Ruční brzda F10?
N53 nemá smysl vůbec čipovat, já vubec nevím proč si kupujete slaby auta a první co chcete udělat je udělat aby to mělo výkon.
jediny čeho dosáhneš je to že se to dojebe.
jediny čeho dosáhneš je to že se to dojebe.
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ruční brzda F10?
No ty jsem koupil nové...už po 12 revizi...až po demontaži tech co tam byly...jsem zjistil že už tam 12ctky někdo dal... tam nebyly problem se vstřikovači....ale vanosy..JaraX píše:chce to taky hlavně sniženej termostat, ale nevím jak zabráníš selhání vstřikovačů, na to umře většina N63
Jaraxi určitě nebudu schopen vyřešit technologické selhání výrobce..bohužel... mohu jen preventivně dávat aditiva do benzinu..a beru 100octan..nic jineho nemohu dělat..v tom máš plnou pravdu.
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ruční brzda F10?
Ano to je pravda.. termostat rozhodne o tom kdy pude voda z bloku do okruhu ven..prosímtě.. nevím jestli používaš snížený termostat..máš nějak zmapovano jaká byla teplota oleje při původním a ted po snížení? Mi to ted drží lechce přes 100 ale chodí to do 110 běžně...nový temo oleje natom nic nezměnil.. .celkem mě sere že nemám na očich teplotu vody..JaraX píše:chce to taky hlavně sniženej termostat, ale nevím jak zabráníš selhání vstřikovačů, na to umře většina N63
Re: Ruční brzda F10?
100° až 110° stupňů je ok. Nechce se mi to teď hledat, ale sem si jistej, že N63 už má vždy chladič oleje, tj. i jeho termostat..
Já právě na 645ci začal ten termostat řešit kvůli teplotě oleje, ta totiž žádnej chladič nemá. Při 105° na vodě lezl olej ve větší zátěži pořád přes 120, i 130° sem tam měl. Při snížení teploty vody lehce pod 90° už sem na těch 100° až 110° na oleji, přes to se dostat už na normální silnici jen tak nejde.
Btw., jestli to budeš chtít nějak hlouběji řešit, založ si k tomu téma, případně popros moderátor o zkopírování téhle části do nového tématu. Tady se to za chvíli ztratí a nikdo to nenajde.
Já právě na 645ci začal ten termostat řešit kvůli teplotě oleje, ta totiž žádnej chladič nemá. Při 105° na vodě lezl olej ve větší zátěži pořád přes 120, i 130° sem tam měl. Při snížení teploty vody lehce pod 90° už sem na těch 100° až 110° na oleji, přes to se dostat už na normální silnici jen tak nejde.
Btw., jestli to budeš chtít nějak hlouběji řešit, založ si k tomu téma, případně popros moderátor o zkopírování téhle části do nového tématu. Tady se to za chvíli ztratí a nikdo to nenajde.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 341
- Registrován: pát 05.02.2010 01:00
Re: Ruční brzda F10?
Hele takové tvrzení že tuning 523i je zbytečný to v tom případě je zbytečný kupovat i 528i protože až na sání a software jsou to stejný auta. A tím chipem by mě prý jen dotáhli na hodnoty 528i. Jen jsem nevěděl že jsou takový problémy se vstriky. Ty bych nechtěl odrovnat takže si ještě zjistím co a jak raději než půjdu do toho chipu.
Re: Ruční brzda F10?
Když se podíváš na víc firem co nabízejí tuning, tak třeba zjistíš, že jsou "borci", co ti nabídnou zvýšení i na 194 kw. Pak ale jsou firmy, které mají homologaci a můžou ti chip zapsat do tp a ty pro jistotu nenabízejí tuning atmosféry vůbec. Není to divné? A tvoje úvaha co je zbytečné kupovat je přesně obráceně. Kdyby to bylo tak jednoduché, tak by se opravdu nevyplatilo kupovat 528i. Ale ono to nebude jen o software.Stejně tě nepřesvědčíme, ale zkus alespoň před a po auto ověřit na brzdě, ale ne tam, co ti budou dělat chip a pak uvidíš sám. Když jsem byl mladej, tak jsem musel mít chip na každým autě a musím z vlastní zkušenosti podotknout, že ne každá firma upravdu umí to, co ti naslibuje.a hlavně z principu je chipování atmosféry neefektivní. Namítneš, že u tohoto motoru byl naopak výkon uměle snížen. Jasně. Ale víš ty, co všechno tam ojebali? Já ne. Možná kluci, co to dělají, ale rozhodně nebudou ten samý motor prodávat levněji jen tak.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 341
- Registrován: pát 05.02.2010 01:00
Re: Ruční brzda F10?
Jo díval jsem se na více firem. A firma X tuning má tu homologaci taky i jsou spokojeni zákazníci od tama. Ale samozřejmě mám z toho strach nikdy jsem Chip neměl v žádném autě a to už jsem jich pár vystřídal.
Re: Ruční brzda F10?
Já taky.
Na ulici u nás jednomu dod**kali Vito a nikdo to už nedal ani do původního stavu.
Aby tě nevyšel čip dráž než výměna auta s "větším" motorem.

Aby tě nevyšel čip dráž než výměna auta s "větším" motorem.
Re: Ruční brzda F10?
čipy jsou bomba, v poslední době mi pravidelně jezdí auta na přehrátí SW z čipu na origo 

Re: Ruční brzda F10?
můj první čip byl na opel vectra asi před 18 lety jelo to mnohem hůř a začalo to žrát olej jako prase. Pak e46 320d( naj. 20000km) až na potřetí spokojenost, ale nevydrželo turbo . Zamysli se nad principem čipování. V dnešní době auta jsou nadimenzována jen tak tak a každej zásah ohrožuje jejich životnost. Potažmo pokud to jsou takový frajeři, že k tomu nepotřebujou přepracovat sání, tak by je asi bmw mělo zaměstnat, když to sami nedokážou. 

Re: Ruční brzda F10?
prej má dost vliv na vstřikovače kvalita paliva ...takže pokud by se brala VERVA čistá tak by snad mohli i nějakej čas vydržet ...co myslíte ?
Re: Ruční brzda F10?
nejsem motorář, ale kdysi jsem byl odborník na paliva a maziva
: Samozřejmě je kvalita paliva prvek, který ovlivňuje životnost vstřikovačů. U čipování atmosféry si myslím, že zvýšení výkonu je dosahováno přemapováním vstřikování a zvýšením tlaku paliva a to si myslím, že právě není pro životnost vstřiků dobré. Navíc pokud se podíváme kolem sebe, tak obecně všechno se dnes vyrábí tak, aby to vydrželo tak max. záruku (čest vyjimkám). Takže si myslím, že životnost se tím výrazně zkrátí.Ani čerpadlu se to moc líbit nebude.V tomhle případě je použití nejkvalitnějšího paliva nutností. Ale i v tom nejlepším palivu se vyskytne voda(atm.vlhkost,kondenzace) a i ta dělá problémy. Já používal methoxypropanol k její eliminaci, ale ten se asi nedá normálně koupit.

Re: Ruční brzda F10?
Konkrétně u N53 jsou mechanicky ty 3,0 stejné, rozdíl je pouze v sání (160kW má obyč, 200kW má 3st s 2 Disa klapkami), auto má ještě jiné brzdy, stálý převod a koncový tlumič s/bez klapky (a rozdíl 5mm v potrubí). Sání dělá lepší průběh momentu, na max PS nemá vliv (klapky jsou otevřené). Výfuk udělá možná 10PS.
Toť vše, zbytek je SW (160kW je specificky pro DE trh, navíc s brzdami do R16 kol a dlouhým převodem - služebáky).
Toť vše, zbytek je SW (160kW je specificky pro DE trh, navíc s brzdami do R16 kol a dlouhým převodem - služebáky).
“Ability is what you're capable of doing.”
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 341
- Registrován: pát 05.02.2010 01:00
Re: Ruční brzda F10?
Sání jsem našel na bazosi starší ale ten soft mi asi jen tak někdo neprekope co?