Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW E60 523i
Re: BMW E60 523i
Netuším, či Invelt dáva záruku na jazdené autá, ale môžeš si pogratulovať, mal si šťastie, že to auto zobrali naspäť a vrátili ti peniaze. Pri súkromnom predaji by bol takýto prístup skôr utopický a zostávalo by ti riešiť už len opravu auta.
Re: BMW E60 523i
vždy máš ze zákona záruku půl roku na skryté vady, což byl i tento případ
Re: BMW E60 523i
teda pokud nekupuješ v aaa nebo esa, kde maj ve smlouvě záruku tuším 50 km? 

Re: BMW E60 523i
Áno, viem, že zo zákona máš nárok na záruku pol roka na skryté vady, ale najprv musíš dokázať, že išlo o skrytú vadu.
Ty by si na mieste predajcu ojazdeného auta zobral peniaze naspäť, keby ti kupca po 5 mesiacoch zavolal a chcel ti auto vrátiť s tým, že sa mu pokazil motor? Ja teda rozhodne nie, ak som mu auto predával s čistým svedomím a nič som sa nesnažil zatajiť
Počul som totiž už aj o takýchto prípadoch...
Ty by si na mieste predajcu ojazdeného auta zobral peniaze naspäť, keby ti kupca po 5 mesiacoch zavolal a chcel ti auto vrátiť s tým, že sa mu pokazil motor? Ja teda rozhodne nie, ak som mu auto predával s čistým svedomím a nič som sa nesnažil zatajiť

Re: BMW E60 523i
No,on to byl jiný bazar....ale jsem rád,že je pryč.Partnerka si do toho už nechtěla sednout....teď budu hledat tu 530i,jak jste mi poradili....jinak ale děkuji za všechny rady...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Re: BMW E60 523i
Tak hledej verzi s 190Kw (N52).
Re: BMW E60 523i
No,budu hledat,jsou nějaký na trhu,hlavně v Německu....ale BMW mě dost zklamalo a asi se vrátím zase k MB,jako jsem měl před 39kou....měl jsem 190ku,se kterou jsem byl maximálně spokojen,ale už začala reznout...
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: BMW E60 523i
Určitě se nemůžeš podle jednoho kusu rozhodovat zda je BMW dobrá či špatná značka. Jako kdyby mě jedna ženská zklamala a já už odmítal všechny ostatní.
Určitě jak ti píše TANN3ER taky doporučuji 530i 190kw a min komfortní sedačky s výhřevem a velkou navigaci at to má a PDC čidla jsou taky fajn. Doporučuji automat je to mnohem pohodlnější svezení ale vyber si sám já osobně bych preferoval automat.
Navíc bez komfortu s výhřevem 5er bych nechtěl, je to uplně jiné auto. Pohodlí je prostě jinde jako na těch základních sedačkách.
Benzín je jednoduchej na pár čidel a pár věcí z elektroniky co se podělá a jsou na to všude návody a každej ti poradí co BMW servisuje či tady na klubu protože už to řešilo stovky lidí a stále se ty chyby opakují dokola. Navíc kdo umí s navigací ti 99procent věcí zjistí.
Hlavně pro auto potom s někým kdo se vyzná. A pokud bych vybíral já osobně měl bych jak se znam výbavy a motor 190kw tak i nájezd ideálně do 130 max 160k origo to pak bude jistota že tam bude spousty věci originálních a auto bude vypadat pěkně.
Občas se najde i vlaštovka co má hodně najeto ale byla pravidelně servisovaná a hodně opečovávaná ale těch je velice málo a spíše u fandů značky co neměli problém investovat do auta a spousty dílů vyměnili.
Pamatuj že plně vybavená 5er vs holota či základní výbava znamená že jsou to uplně jiná auta.
Opravdu je to rozdíl obrovský zda je tam za mega výbava navíc nebo je tam výbava z ceníku za 150k.
Určitě jak ti píše TANN3ER taky doporučuji 530i 190kw a min komfortní sedačky s výhřevem a velkou navigaci at to má a PDC čidla jsou taky fajn. Doporučuji automat je to mnohem pohodlnější svezení ale vyber si sám já osobně bych preferoval automat.
Navíc bez komfortu s výhřevem 5er bych nechtěl, je to uplně jiné auto. Pohodlí je prostě jinde jako na těch základních sedačkách.
Benzín je jednoduchej na pár čidel a pár věcí z elektroniky co se podělá a jsou na to všude návody a každej ti poradí co BMW servisuje či tady na klubu protože už to řešilo stovky lidí a stále se ty chyby opakují dokola. Navíc kdo umí s navigací ti 99procent věcí zjistí.
Hlavně pro auto potom s někým kdo se vyzná. A pokud bych vybíral já osobně měl bych jak se znam výbavy a motor 190kw tak i nájezd ideálně do 130 max 160k origo to pak bude jistota že tam bude spousty věci originálních a auto bude vypadat pěkně.
Občas se najde i vlaštovka co má hodně najeto ale byla pravidelně servisovaná a hodně opečovávaná ale těch je velice málo a spíše u fandů značky co neměli problém investovat do auta a spousty dílů vyměnili.
Pamatuj že plně vybavená 5er vs holota či základní výbava znamená že jsou to uplně jiná auta.
Opravdu je to rozdíl obrovský zda je tam za mega výbava navíc nebo je tam výbava z ceníku za 150k.
Re: BMW E60 523i
Porovnávat nemůžu, jen namítnu.Pavel 686 píše:No,budu hledat,jsou nějaký na trhu,hlavně v Německu....ale BMW mě dost zklamalo a asi se vrátím zase k MB,jako jsem měl před 39kou....měl jsem 190ku,se kterou jsem byl maximálně spokojen,ale už začala reznout...
Novější mergl už asi nebude to co kdysi 190ka. Aby to nebylo to samý přes kopírák, co se děje u BMW. Starý dobrý kusy.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Re: BMW E60 523i
Však jo, to je úplně to stejny, jako bych napsal že už nechci W211, protože předtím jsem měl E36 a ta nic nechtěla 

Re: BMW E60 523i
Víte,pánové,mně se BMW pořád líbí víc,než MB.....když kápnu na nějakou slušnou 530i tak do ní půjdu...jinak bych radši manuál!!!!S automatem jsem jel dvakrát,bylo to v pohodě,ale bál bych se krizových situací.....pak bych asi zareagoval,jako kdyby to byl manuál
Ale každopádně jsem z Vašich příspěvků pochopil,co je dobrý....530i,190 kW,motor N52,do roku 2006.......moc Vám všem děkuji!!!!Pavel



- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: BMW E60 523i
Doplním ještě sehnat auto s vysokou výbavou a perfektním stavem. I v ČR se občas objeví kousek co stojí za to tak nejen v německu.Pavel 686 píše: z Vašich příspěvků pochopil,co je dobrý....530i,190 kW,motor N52,do roku 2006.......moc Vám všem děkuji!!!!Pavel
Já osobně bych koukal do 150k najezd ale nevyloučil bych i s vyšším nájezdem.
Zase servis může být daleko lepší i u auta co má 260k najeto ...
No uvidíš sám co najdeš. A pozor na xdrive je to 4kolka a žere o 1-2l více a zbytečně ztrácíš radost z jízdy jako u zadního náhonu takže do toho bych nešel.
Automat/manuál je na tobě co máš radši.

Re: BMW E60 523i
Neznám nikoho, kdo by si nezvykl na automat. Nějací střelci k němu můžou mít výhrady z hlediska vyžití se při sportovní jízdě. Pokud máš auto k běžnému užití, řekl bych, že automat je šetrnější k podvozku i motoru. Poloosy, kardan, difec atd. Ale i s automatem se dá samozřejmě divočit. Je blbuvzdorný, pokud tam rveš něco, co tam nemá být tak to prostě nevezme.
Nákladama na servis vs nájezd bych řekl nastejno. Za jeden repas automatu tě potká 2x dvouhmota. Doufám, že znalí potvrdí.
Nákladama na servis vs nájezd bych řekl nastejno. Za jeden repas automatu tě potká 2x dvouhmota. Doufám, že znalí potvrdí.