JaraX píše:kamarád má uhelny sklady, a prej se mu nedavno stalo že přijel někdo s OIII a nechal si do hatchbacku nasypat uhlí lopatou do kufru
IMO adekvátní využití, teď si ke mně přijel pán OIII pro reprobedny a zaparkoval na dvoře a ráno koukám a přesně tam kde stál tak pochcaná zem od nafty.
Pod našimi V8 nikdy ani kapka.
Neee já jsem jen fanoušek hi-fi a válí se mi doma hromady všeho možného, tak občas upustím abych měl kam doplnit
Kdybyste někdo chtěl kvalitní regálovky BW, jedny půjdou taky. Málo místa.
Ahoj ve spolek, pořídil jsem 3.0D e53 před FL 135kW v manuálu a mám pár dotazů:
-má webasto, po nastartování v mrazech webasto "kostka" vrní a hřeje, ale z výfuku od webasta nic nevychází: nevíte jak ho zprovoznit?
-teď když byly asi 2 pod nulou, auto točilo asi 3-4 vteřiny, jak to napravit aby chytlo hned? žhaviče, palivový filtr? (liju aditiva)
Inpou si vše potřebné z diagnostikuješ (perfektně udělané) potom jít po problému, čerpadlo, ucpaná komora, jednotka,... Nech si to ještě nakódovat i jako předehřev.
Cau lidi. Mam dotaz ohled e e53 z roku 2003 predfl. Auto umi bluetooth. Ovsem kdyz sparuju muj telefón (sg s7 edge) tak se spoji. Kdyz vytocim na palubaku tak mi to telefon vytoci. Ale mluvi to normalne ve sluchatku v mobilu a v aute nic. Dokonce nacte i kontakty. Pak bracha ma starsi sg note3 a tam to obcas mluvi do auta, ale behem hkvoru to vypadava a chvili mlivi ze sluchatka a chvili zas z auta. Pak sme vzali starou nokiu kde uz byl bluetooth a tam to fungovalo dobre. Dospeli sme k názoru ze nova verze bluetooth v mobilu si moc nerozumi s bt v aute. Jde to nejak resit softwarove ? Nebo je zavada na modulu a musi to fungovat i s novými mobily ? A nebo mame proste smulu a v pripade , ze vhceme bt parovat tak si mame koupit stare mrdky telwfony ?
Tak tohle by mě taky zajímalo, čoveče já mám něco podobného v E70, žena má A7+ a auto jí pokaždé při připijení telefon restene. U mé S7 E+ to funguje normálně.
Tak nevím, proč jsou ty bmw taky vybíravý.
Na 99% stará verze tcu nebo ulf. Pokud je v autě výbava 644, tak sehnat poslední verzi ulf p/n 84109154358 a přehodit. Pokud je výbava 633, tak sehnat opět nejnovější ulf, přehodit a překódovat na 644. Pozor jestli máš 633 a voice control 620, tak máš ještě extra jednotku na to hlasové ovládání. Novější ulf jednotky mají hlasové ovládání již v sobě, je potřeba jednotku voice control vyhodit a místo ní dát jumper na propojení pinů. P/N toho jumperu teď honem nevím. Měl jsem to samé v mojí E83, plus jako bonus mi tcu žralo baterku...
Dension jsou určitě dobrý zařízení, ale nevím, co od nich bych tam dal, abych měl:
- plnou integraci BT HF na obrazovce navi
- zachovaný CD changer (sice žádná pecka, ale za mě čím víc origo, tím lepší)
- cena komplet v mém případě pod 4 tisíce
Já koupil ULF z Polska včetně dopravy za 3500, asi se občas objeví i levněji. Jenom je třeba dávat bacha, protože generací ULF pro E83 (asi i E53) je 13 a prodejci často nabízejí staré verze pod novým p/n. Jumper je v BMW za 400, ale kdo nechce origo, stačí propojit pár drátů.
PS: Sice úplně odbočím, ale musím ti Jaraxi poděkovat za nasměrování na Supermafrasol, protože nic lepšího na mytí motoru jsem zatím neviděl.
Naposledy upravil(a) ph132008 dne pát 25.01.2019 13:46, celkem upraveno 1 x.
Tak že jsi tu o něm několikrát psal, to určitě víš. Jenom jsi samozřejmě nemohl vědět, kdo to čte, a že si tím nechá poradit. Nebyla v tom žádná osobní konzultace.
Jsem zvědavý jak dopadneš s zimmermany ,ja už je měl asi před 2 lety na 5er celou dobu pískaly při prvním zabrždění a přibržďování,vzhled super, účinek v pohodě,ale strašně mě to sralo to pískání.Tak jsem zvědavý jak dopadneš ty,dej vědět.
už si píšem. musím se zajet podívat. btw taky mám sadu vrtaných zimmermanu (vpředu, vzadu nevrtané) a desky taky od nich myslím na e60 a nepískaj...jsou tam cca 2 roky a pořád ok.