Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E60 radio problem
E60 radio problem
Čau, stává se mě občas že se radio odmlčí tak na 3 sekundy a pak zase jede. Diag ukazuje chyby nějaké masky 930A, 930F.
Jednotku jsem měl venku a ventilátor se točí, ani není od prachu. A zesilovač co je v kufru jsem měl taky venku, je v něm sucho a celý vypadá dobře.
Nevím jestli na to má vliv teplo...
Jednotku jsem měl venku a ventilátor se točí, ani není od prachu. A zesilovač co je v kufru jsem měl taky venku, je v něm sucho a celý vypadá dobře.
Nevím jestli na to má vliv teplo...
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: E60 radio problem
Mě to v těchto vedrech tak 1/10 startů taky dělá. Nedá se to ani vypnout, leda ztlumit. NA diag ohledně toho asi nikdy nic. Jak trochu vychladne, nebo se auto uspí tak už Ok. Je to holt scheiss!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 393
- Registrován: pát 25.03.2005 01:00
- Bydliště: na samotě
- Kontaktovat uživatele:
Re: E60 radio problem
To jsou problémy M-ASK a CCC, oboje lze opravit, opravuji.
Re: E60 radio problem
Moze umierat modul mulf.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: E60 radio problem
Jj známé príčiny. Já ten M-ASK ani opravovat nehodlám, chci ho rovnou vyměnit za M-ASK II (LCI), kdo by o kdyžtak něčem věděl..
Re: E60 radio problem
já mám zase jiný problém
Mám po opravě CCC modul (občas restarty), ale co nechápu je že při 30°C vypíše chybu temperature high, a větráček spustí až při 37°C (vyměnil jsem i za nový OEM a funguje) ze zvedavosti jsem mrkl na jinou E60ku s CCC a někdy se sputil větráček až při 42°C a chybu nevypsala, asi mám SW chybu
ale další problém se projevu a to mně bohužel štve, že mi asi odcházi radio tuner, pokud vypnu auto a zapnu tak už mám šedé polička AM a FM a nejde zmačknout, pomůže někdy restart (tlačítko volume a eject) nebo počkat při delší jízdě.
Stejně bohužel CCC posílám zpět na opravu. Ale ze zvědavosti se ptám hlavně na tu chybu o teplotě kterou napíše moje CCC, setkal se někdo stím ?
A radio tuner odcházi nejspíš taky že ?


Stejně bohužel CCC posílám zpět na opravu. Ale ze zvědavosti se ptám hlavně na tu chybu o teplotě kterou napíše moje CCC, setkal se někdo stím ?
A radio tuner odcházi nejspíš taky že ?
Re: E60 radio problem
opravuje někdo ty CCC? Nebo líp koupit jinej? V E60 mi přestal fungovat, problikává zobrazovací modul, zrní, restartuje se dokola. Děkuji za radu.
Re: E60 radio problem
da se opravit,ale pokud mas ten prvni,tak je lepsi koupit z lcimajkl535d píše:opravuje někdo ty CCC? Nebo líp koupit jinej? V E60 mi přestal fungovat, problikává zobrazovací modul, zrní, restartuje se dokola. Děkuji za radu.

Re: E60 radio problem
jaký je rozdíl prosimvás mezi předfl a fl CCC? nebo kolik bylo variant a v čem se liší?
Re: E60 radio problem
Zajímají tě poslední tři (CCC, MASK, CIC)
Re: E60 radio problem
tak CIC už je něco jinýho, mě zajímalo, jak tu psal hansm5, ať dá z LCI dyštak, jestli je ten systém v něčem inovovaný nebo rychlejší, nebo je to to samý.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: E60 radio problem
Co jsem se zajímal od člověka co to prodává, tak HW rastr a rozlišení obrazovek je stejnej bezezměny, ale LCI má nějak zezadu upravený chlazení. Jestli to v reálu pomůže proti známýmu přehřívání a vypínání displaye nevím. LCI má tlačítka 1-10 na radiu.
Další funkce a vylepšení SW jsou tady někde popsaný..
Další funkce a vylepšení SW jsou tady někde popsaný..
Re: E60 radio problem
CCC mi každé ráno funguje normálně, když je auto odstavené celou noc venku. Jak sním odjedu a někde ho zhasnu a nachvíli nechám být, po opětovném oživení už pak nefunguje CCC celý den. Až zas další den ráno. Není u mne problém jen ve chlazení? Díky
Re: E60 radio problem
Mě rano pomalu naběhne, první 2 minuty je pomalé pokud chce člověk někam vlézt. Ale potom funguje suprově. V horkých dnech se odmlčovalo na 3 sek.