Chceš znížit hodnotu auta? Urob celopolep!!!TANN3R píše:Celopolep každopádně to auto na dobro zabije.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
naše 6er
Re: naše 6er
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
Re: naše 6er
kawaman píše:Však už snížené termostaty dělají. Já už ho v sedmě mám
Na kolik máš ten snížený ? 88-93C ? Nebo kolik ?
Zajímalo by mě měření kolik má teplotu při běžné a při pile ... kdy začne dochlazovat visca ...ta by měla být taky nastavená spíše na nižší teplotu aby nespínala až někde kolem 112-114C ...apod. Jak je nastavena seriově. Nevím přesně teplotu odhaduji díky tomu že motor 110C měl standartně a při pile to automaticky snižovalo teplotu k 95C.
Nižší termostat by měl ochránit komponenty motoru a nepřetěžuje vodní chlazení tolik což je fajn. A hlavně by trubka v motoru mohla vydržet i 2x - 3x tolik.
Automat nebude tolik přehříván díky tomu že bude klasicky teplota kolem 95C plus mínus a ne 110...
Re: naše 6er
termostaty děláme na cca 94°C,v praxi ale nedrží jen přesně tudle teplotu, první otevření je vždy slabší, jelikož se z chladiče vrací studená voda, pak to drží 89°C-91°C, jak se začne z chladiče vracet teplá, tak už drží 94°C, při jízdě se pak dostaneš at jedeš jak chceš max na 98°C, prakticky po jakékoliv jizdě můžeš zastavit a otevřít víčko chladiče, což u STD termostatu nehrozí ani náhodou, uniky vody už ted prakticky neřešíme, hodně to pomohlo. v převodovce šla taky teplota dolů, a na čem je to hodně poznat je teplota oleje která taky o cca 10-20°C slezla.
Při stání na volnoběh v koloně leze teplota až ke cca 108°C, jelikož prostě vrtule dřív nesepne. tydle novější auta už prakticky vůbec nemají viscospojku, jen první E65.
Při stání na volnoběh v koloně leze teplota až ke cca 108°C, jelikož prostě vrtule dřív nesepne. tydle novější auta už prakticky vůbec nemají viscospojku, jen první E65.
Re: naše 6er
JARAX: Díky za info. Takže je pouze elektrická vrtule která zasáhne až od určité teploty. Která je nastavená z výroby. Případně jako u starších řad BMW kde je tlakové čidlo a pří vyšším tlaku sepne ... ?
Toto by upravit taky šlo třeba na teplotu 100-105C aby dochladila případně motor ?
Toto by upravit taky šlo třeba na teplotu 100-105C aby dochladila případně motor ?
Re: naše 6er
Upravit by to šlo jedině softem. Člověka co už to dělal mám, ale asi nemá moc smysl to řešit. 98% provozu toho motoru bude prostě pod 100° a výjimečně v létě v koloně to vyleze na 105°, což není žádná tragédie, když na to většina N62 jezdí furt. Je to tak stejná frekvence, jako když ten motor musíš 5x za rok nastartovat v -15°.
Re: naše 6er
asi tak, šlo by to, ale myslím že to není potřeba,zas aby pak ta vrtule nezačla třeba ve velkym odchazet.
Re: naše 6er
Kdyz zastavim, tak se mne teplota pohybuje od 92 - 94 °C. Jezdim normalne.
Re: naše 6er
Však to je ok, tady se bavíme o situaci, kdy je venku 35°, nakládáš tomu a najednou stojíš třeba v koloně. Pak se to prostě pod 100° nemá šanci uchladit, když vrtule jede na max až někdy při 110°.
Re: naše 6er
Schvalne jsem se mohl mrknout, ale ted to uz nestihnu
. Zase pristi rok, takove vedra uz nebudou.

Re: naše 6er
tak už mám taky Individual a musím říct že to sakra prokouklo.
před

a po
Individual nussbaum Amarone

jinak se chystá další retrofit, schválně kdo pozná jakej

před

a po
Individual nussbaum Amarone

jinak se chystá další retrofit, schválně kdo pozná jakej

Re: naše 6er
upřímně, snad to dřevo naživo vypadá líp, než na těch fotkách
tak kombinace s šedou deskou je zvláštní, být to černá, ok... to původní mi přijde líp sladěný, ale za mě vede ruthenium
tvl, nevim, a nechce se mi těď uplně prohlížet etk, co to je... tak si tipnu že je to něco od volantu a doděláváš tam ty pádla
a SC u spolujezdce už je??

tak kombinace s šedou deskou je zvláštní, být to černá, ok... to původní mi přijde líp sladěný, ale za mě vede ruthenium

tvl, nevim, a nechce se mi těď uplně prohlížet etk, co to je... tak si tipnu že je to něco od volantu a doděláváš tam ty pádla

a SC u spolujezdce už je??

645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: naše 6er
Tipuju taky volant - výhřev?
Re: naše 6er
no jo, šeda pallubka bohužel, ale to dřevo je uplně jiný level, ten interier byl totálně nudnej, ted to aspon trochu žije.
ruthenium mi do auta nesmí, to je prostě neutulny.
ještě si pohrávám s myšlenkou vyměnit to s tannerem za jeho světlý dřevo, ale škoda že není víc žluty. mít pappel natur tak už to měním.
jj správě jsou to pádla, vyhřev volantu právě mám, a jelikož se vyhřívanej volant s pádlama nikdy nedělal, je to taková dost velká jeb*čka,


ruthenium mi do auta nesmí, to je prostě neutulny.
ještě si pohrávám s myšlenkou vyměnit to s tannerem za jeho světlý dřevo, ale škoda že není víc žluty. mít pappel natur tak už to měním.
jj správě jsou to pádla, vyhřev volantu právě mám, a jelikož se vyhřívanej volant s pádlama nikdy nedělal, je to taková dost velká jeb*čka,


Re: naše 6er
Jako sorry, ale to drevo mne tam nesedi.
Re: naše 6er
Krok zpět s tím dřevem.
Re: naše 6er
jak pro koho. Pro mě není výměna základního dřeva za Individual určitě krok zpět. Rád vám to staré prodám 

Re: naše 6er
já má rád studenej interiér, jako Kawamanovo 7, a dřevo do 6 se mě osobně nelíbí, možná piano, ale to by musela být ta palubka černá... ideální kombinace pro mě černočervená kožená palubka a karbon
a S85 pod kapotou
tady je to dřevo pěkný
https://www.youtube.com/watch?v=ocQQnhyOyEU
a S85 pod kapotou

tady je to dřevo pěkný
https://www.youtube.com/watch?v=ocQQnhyOyEU
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: naše 6er
Jo, pádla pod volantem, to by se mi taky líbilo. Je to technicky jednoduše proveditelný s touhle převodovkou, nebo budeš muset měnit i řadící konzoli? Co se týká toho dřeva, tak to individuální dřevo mi víc sedí do světlého intru. Já mám černou palubku, béž sedačky a koberce, a k tomu to tvoje původní dřevo, a ta kombinace se mi líbí....
Re: naše 6er
Kdyby Jarda hodil foto celé e64 se staženou střechu tak to dřevo bude pecka, tahle to působí mdle. Za mě palec hore, líbí se mi jak Jarda nejde s davem 

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: naše 6er
JaraX píše:no a normálně spínače od pádel zapojíš na volič steptroniku, pak hodíš páku do leva a už řadíš na pádlech. není to žádná věda.
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=361439
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz