
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Zna ji nekdo?
Re: Zna ji nekdo?
Já? Nic! Nejsem masochista 

645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zna ji nekdo?
to bylo na swedena
- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
Re: Zna ji nekdo?
Honzo 99,9% toho co s tím najezdím, což je asi 7tis km za rok , kvedlám sám pádly nebo šaltrem. Je pravda že kdybych v tom seděl více tak bych tady asi psal jinak, ale na jízdu jen tak pro radost je pro mě SMG top.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
Re: Zna ji nekdo?
Jardo když jsem před lety hledal 6er tak jsem se na jedné v manuálu byl podívat a projet. Bylo to takové nemastné neslané, ale člověk je v takovém úžasu když v tom jede prvně že to tak nějak ani neprožívá a soustředí se na jiné věci. Každopádně já bych manuál do 6er nechtěl, ale to že ho nechci já neznamená že ho nechce jiný Pepík a může k tomu mít své opodstatněné důvody. Stejně tak já bych nechtěl F80 M3 v manuálu když je možnost DKG, jiní zase hledaj vyloženě manuál.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zna ji nekdo?
souhlasím s tebou, na jízdu pro radost SMG, na denní užívání automat,Sweden píše:Honzo 99,9% toho co s tím najezdím, což je asi 7tis km za rok , kvedlám sám pádly nebo šaltrem. Je pravda že kdybych v tom seděl více tak bych tady asi psal jinak, ale na jízdu jen tak pro radost je pro mě SMG top.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Re: Zna ji nekdo?
Tohle mě rozesmálozddan01 píše:asi četli tuhle sračku a bohužel se nechali inspirovat...
https://www.garaz.cz/clanek/bmw-650i-a- ... lanky-home
"Párkrát jsem se přistihl, že řadím 2, 4, 6 a motor vůbec neprotestuje. Na dvojku se totiž bez zvláštní námahy rozjede, a když v třech a půl zařadíte čtyřku, ono se to posbírá tak přirozeně, že ty zbylé rychlosti působí vážně zbytečně. Je to docela legrace."
" Já bych bral osmiválec, přece jen bych vyhledal vůz s manuální převodovkou, už kvůli těm meziplynům a nějak atraktivně konfigurovaný zevnějšek."
hromada hoven, co psal někdo, kdo jezdí o víkendech s mx-5... a pak mu AAA občas něco půjčí, tak jim leze do ...

Měnič funguje v e63 perfektně, je tam obrovskej rozdíl, když dám všechno do sportu nebo standart. Tady ty režimy sport/normal mají alespoň nějakej smysl a opravdu se to auto změní.
Smg je taky dobrá, sice nikdy tam nebude mít ten komfortní režim jako s měničem, ale když si člověk zvykne, řadí to pěkně. Na jízdu pod plynem je zas o kousek dál, než měnič se všema sportama. Ale automat umí prostě udělat v tom autě největší rozdíl mezi standartním a sport režimem.
Můj názor je, že stejně je nesmysl v e63 jakákoliv jiná převodovka než automat, když to nemá svor. Ten přenos síly manuálu/smg bez žádného prokluzu stejně nepřenesu při sportovní jízdě na silnici.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zna ji nekdo?
ted děláme spojku s dvouhmotou na té 645i co má 50 najeto a ta spojka i dvouhmota je uplně nasračku, ale auto totálně TOP
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 331
- Registrován: čtv 06.10.2011 00:00
- Bydliště: Terezín
- Klubové ID: 3153
Re: Zna ji nekdo?
Ja s tim treba najezdil 35k. 100 lidi 100 chuti. Na denni jezdeni mam Jaguar v automatu a funguje to skvele a nikdy bych nemenil. 6er jsem mel na vikendy a vylety a nikdy mi klacek nevadil. Oproti automatu to vic jede, meziplyny si resis sam, a pedaly jsou docela fajn poskladany takze meziplyny jdou i pri brzdeni.JaraX píše:kolik jsi toho ujel s manuální 6er? to prostě nefunguje, nevím jak to říct, ale každej koho znám kdo v tom jel, řekl že to je nahovno, ted tu jednu takovou mám, pak sedneš do manuální E90 a tam to prostě funguje na výbornou.
no a SMG je super
Navic 6tek v manualu je malo a imho do budoucna to bude vic rare vec protoze to je spolecne s M3 e92 posledni V8 atmo s manualem. Chapu ze pro 95% lidi je automat ideal volba ale kdybych si to auto vybiral znova tak si vezmu znova manual.
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
- Klubové ID: 3915
Re: Zna ji nekdo?
Nedokazu si predstavit, ze by moje dalsi auto mohlo byt bez automatu
At uz dvojspojka nebo hydromenic. Vsak manual nema zadnou vyhodu, padlama to tam nacvakam nasobne rychleji a nemusim resit odpaleni spojky, dvojhmoty atd. Plus samozrejme automat bude radit mnohem lip a rychleji(v manualnim rezimu) nez zvladne 99,9% vsech ridicu. Snad jediny u ceho bych manual zvladnul je nejakej veteran-sportak, treba AM DB5 


Re: Zna ji nekdo?
A tydlety 10+ let starý automaty už umí dávat pořádnej meziplyn při brždění?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zna ji nekdo?
automat z principu nedává vůbec meziplyn, meziplyn dává jen SMG,
osobně bych chtěl vidět jak někdo dává v 6er s manuálem meziplyny
osobně bych chtěl vidět jak někdo dává v 6er s manuálem meziplyny
Re: Zna ji nekdo?
JaraX píše:souhlasím s tebou, na jízdu pro radost SMG, na denní užívání automat,Sweden píše:Honzo 99,9% toho co s tím najezdím, což je asi 7tis km za rok , kvedlám sám pádly nebo šaltrem. Je pravda že kdybych v tom seděl více tak bych tady asi psal jinak, ale na jízdu jen tak pro radost je pro mě SMG top.
100% suhlasim
S M5 je to masaker, SMG je brutal, pokial ste nikto nešoferoval M5/M6 tak nemate predstavu čo to dokaže a vie.
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
- Klubové ID: 3915
Re: Zna ji nekdo?
A on nekdo umi poradne radit s meziplynem tak, aby to melo nejakej smysl??Stepan1 píše:A tydlety 10+ let starý automaty už umí dávat pořádnej meziplyn při brždění?

Re: Zna ji nekdo?



můžu se zeptat, jak bys podřadil v manuálu? Jakože rovnal otáčky přes spojku nebo to tam narval natvrdo a rozbil si čelo o volant? Už jenom tam ten meziplyn má smysl a 10 chlapů, co to tak dělá ti najdu v prvním kamenolomu, bo tam maj ještě starý LIAZky a bez meziplynu tam řadit ani nejde

Jo, frajerů co dají pod plnýma brzdama 2-1 vždy a všude, těch bude už řádově míń (a já se mezi ně nepočítám), jenže meziplyn fakt není jen o tom. A minimálně v F10 mi to pořád přišlo napiču, tak si nedělám iluze že Ečko na tom bude nějak zázračně.
Bond někde psal, že největší sranda jsou ty automatický meziplyny u manuálový 340i. Že to ten meziplyn občas dá a občas ne, takže jízda na mokru s vypnout stabilizací je fakt zážitek

Re: Zna ji nekdo?
Jak to tady čtu, tak mi připadá, že všichni, kteří mají 5ku nebo 6ku v manuálu jsou vlastně úplný chudáci, kteří nepochopením charakteru auta udělali tu chybu, že si nekoupili automat, protože jedině ten jim dokáže přinést radost z jízdy...
Pak si ale vzpomenu, že mám v garáži 650 v manuálu a těším se na každou jízdu...
Mám-li ale střelit do vlastní garáže, tak ano, ta převodovka mohla být udělaná lépe...podle mě jsou ty kvalty moc blízko u sebe. Což mě přijde divné hlavně na jedničku a dvojku. Trojka a výš už nezaznamenávám nic divného. Kulisa je přesná, dráhy krátké...
Pro mě osobně to tvrdé spojení mezi motorem a kolama a okamžitá reakce auta na přidání plynu bohatě vynahradí ty kratší převody...na ty si člověk zvykne...ale ta reakce na plyn a zrychlení jsou návykový...
Kdybych teď stál znovu před stejnou volbou - jestli 650 v automatu nebo v manuálu, tak bych šel zase a jedině do manuálu.
PS: ale tím nechci říct, že automaty jsou špatný a nebo že patří jen do toho auta nebo jinýho...každý to cítíme jinak a používáme auto za jiným účelem...v dailyně mám taky automat a neměnil bych
Pak si ale vzpomenu, že mám v garáži 650 v manuálu a těším se na každou jízdu...

Mám-li ale střelit do vlastní garáže, tak ano, ta převodovka mohla být udělaná lépe...podle mě jsou ty kvalty moc blízko u sebe. Což mě přijde divné hlavně na jedničku a dvojku. Trojka a výš už nezaznamenávám nic divného. Kulisa je přesná, dráhy krátké...
Pro mě osobně to tvrdé spojení mezi motorem a kolama a okamžitá reakce auta na přidání plynu bohatě vynahradí ty kratší převody...na ty si člověk zvykne...ale ta reakce na plyn a zrychlení jsou návykový...
Kdybych teď stál znovu před stejnou volbou - jestli 650 v automatu nebo v manuálu, tak bych šel zase a jedině do manuálu.
PS: ale tím nechci říct, že automaty jsou špatný a nebo že patří jen do toho auta nebo jinýho...každý to cítíme jinak a používáme auto za jiným účelem...v dailyně mám taky automat a neměnil bych

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zna ji nekdo?
- netvrdím že každej kdo má 5,6 v manuálu je chudák, ale 90 procent lidi s tím stejným autem automatu nenajelo nic, a kdyby ujelo 500km s automatem, tak si prostě ten manual nekoupí
- ten pán co si koupil tu 6er v manualu, co tu ted byl, tak jsem se ho ptal proč manual, a on že se mu líbí že můžeš dát kvalt, šlápnout na plyn, a jet, užít si zátah motoru, samozřejmě mi ukazoval jak to krásně táhne od 1000 otáček a ta nová dvouhmota vzkazovala, že za rok měníme zas. tak jsem mu říkal že todle přece ale může dělat i s automatem, a pan říkal že ne, že má Fko v automatu jako daily, a hned to podřadí. tak jsem mu říkal že si musí dát sport a manuální řazení a pak to jde uplně v pohodě a nic nepodřadí. Na čež mi ale odpověděl že to je moc složity, že neví jak se to dělá. Tak to je pak těžký s takovýma lidma, škoda že jsem neměl čas mu ukázat co umí šestka v automatu a hlavně s dynamicem.
- kulisa je přesná, souhlas, ale dráhy krátké? krátké proti čemu? proti autobusu? vždyt to má 3ku někde v mechanice CCC a čtverku někde v loketce, ty dráhy jsou strašné, šilené dlouhé. Jel jsi někdy 3er v manualu? tam jsou krátké dráhy. zrovna prostě ty šíleně dlouhé dráhy mi na tom vadí asi nejvíc.
- kratší převody? to nevím, ta 645Ci měla kvalty dlouhý jak týden před výplatou, každej kvalt se táhl sopel, právě mi to přišlo dlouhý a to jsem zastánce dlouhých kvaltů.
- Gerchan, jel jsi 650i v automatu? zrovna tam je ten automat totálně dokonalnej, na Dynamic je komfortní ale na sport řadí rychle jako SMG, řekl bych že i rychleji jak manual, a hlavně bez prokluzů měniče.
toť moje názory a zjištění. Hlavně at si kupujete 6er, neodsuzujete žádnou převodovku a kážde dejte pár set km šanci.
- ten pán co si koupil tu 6er v manualu, co tu ted byl, tak jsem se ho ptal proč manual, a on že se mu líbí že můžeš dát kvalt, šlápnout na plyn, a jet, užít si zátah motoru, samozřejmě mi ukazoval jak to krásně táhne od 1000 otáček a ta nová dvouhmota vzkazovala, že za rok měníme zas. tak jsem mu říkal že todle přece ale může dělat i s automatem, a pan říkal že ne, že má Fko v automatu jako daily, a hned to podřadí. tak jsem mu říkal že si musí dát sport a manuální řazení a pak to jde uplně v pohodě a nic nepodřadí. Na čež mi ale odpověděl že to je moc složity, že neví jak se to dělá. Tak to je pak těžký s takovýma lidma, škoda že jsem neměl čas mu ukázat co umí šestka v automatu a hlavně s dynamicem.
- kulisa je přesná, souhlas, ale dráhy krátké? krátké proti čemu? proti autobusu? vždyt to má 3ku někde v mechanice CCC a čtverku někde v loketce, ty dráhy jsou strašné, šilené dlouhé. Jel jsi někdy 3er v manualu? tam jsou krátké dráhy. zrovna prostě ty šíleně dlouhé dráhy mi na tom vadí asi nejvíc.
- kratší převody? to nevím, ta 645Ci měla kvalty dlouhý jak týden před výplatou, každej kvalt se táhl sopel, právě mi to přišlo dlouhý a to jsem zastánce dlouhých kvaltů.
- Gerchan, jel jsi 650i v automatu? zrovna tam je ten automat totálně dokonalnej, na Dynamic je komfortní ale na sport řadí rychle jako SMG, řekl bych že i rychleji jak manual, a hlavně bez prokluzů měniče.
toť moje názory a zjištění. Hlavně at si kupujete 6er, neodsuzujete žádnou převodovku a kážde dejte pár set km šanci.
Re: Zna ji nekdo?
Než jsem koupil 650 v manuálu, tak jsem jel několikrát s e60 535d. Jednou třeba do Německa a zpět. Řadí to perfektně, prakticky bez cukání, rychle - určitě rychleji a pohodlnějí než manuální řazení.
Před koupí jsem se projel i s 650 v automatu, ale jen jako spolujezdec - (majitel to má v tak dokonalém stavu, že mě svezení za volantem nenabídnul
) - a já jsem do té doby stál před volbou - buď 650 v automatu a nebo 335i v manuálu. To svezení s automatem mě potvrdilo, že tam prostě ta okamžitá reakce na plyn není...a to jsem u auta na zábavu nepřekousnul. Na základě projížďky s 650 v automatu jsem začal pátrat po 650 v manuálu. Výběr tedy nic moc...
U manuálu se mi líbí přesně to, co popisuje tvůj zákazník...neříkám, že šlapu na podlahu od 1000 otáček, ale ten tah odspodu se mi líbí...a jestli odejde dvouhmota, tak se bohužel nedá nic dělat...dá se nová, svět se nezboří
Mě to manuální řazení v automatu prostě nebaví...přijde mi divné...jak tam chybí ten pohyb levé nohy, tak mi to přijde takové polovičaté...nezáživné, přijde mi, že dělám zbytečnou věc...že by si ten automat zařadil sám i beze mě...ale jak už psal někdo výše - sto lidí sto chutí...
Kulisa řazení mi přijde opravdu krátká...nevybavuji si auto, s kterým bych zažil kratší...i když žigulik ji měl taky dost krátkou
Třeba proti e34 540i mi ty dráhy přijdou poloviční. Ty ale u té 645 popisuješ přesný opak - dlouhá kulisa, dlouhý kvalty... nemá ta 645 tu převodovku jinou? Nebo jiný diferák?
Takže z těchto důvodů preferuji manuál. Automat ale nehaním, kdybych musel jezdit často a hodně, tak bych do něj šel taky.
Před koupí jsem se projel i s 650 v automatu, ale jen jako spolujezdec - (majitel to má v tak dokonalém stavu, že mě svezení za volantem nenabídnul


U manuálu se mi líbí přesně to, co popisuje tvůj zákazník...neříkám, že šlapu na podlahu od 1000 otáček, ale ten tah odspodu se mi líbí...a jestli odejde dvouhmota, tak se bohužel nedá nic dělat...dá se nová, svět se nezboří

Mě to manuální řazení v automatu prostě nebaví...přijde mi divné...jak tam chybí ten pohyb levé nohy, tak mi to přijde takové polovičaté...nezáživné, přijde mi, že dělám zbytečnou věc...že by si ten automat zařadil sám i beze mě...ale jak už psal někdo výše - sto lidí sto chutí...
Kulisa řazení mi přijde opravdu krátká...nevybavuji si auto, s kterým bych zažil kratší...i když žigulik ji měl taky dost krátkou

Takže z těchto důvodů preferuji manuál. Automat ale nehaním, kdybych musel jezdit často a hodně, tak bych do něj šel taky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Re: Zna ji nekdo?
Však sám píšeš, že si 650i s automatem neřídil ty, ale majitel.. Právě že ten automat v e63 má tu vlastnost, co snad nikde jinde nenajdeš. Na D je to prostě měničovej automat, co se táhne jak sopel a máš nejlepší možnej komfort, ale když dáš všechny sport režimy, tak prokluz od dvojky víš v podstatě zmizí a je z toho jiné auto. S pětkou to nejde srovnávat, ta je jinak nastavená a už vůbec ne u 535d.Gerchan píše:To svezení s automatem mě potvrdilo, že tam prostě ta okamžitá reakce na plyn není...a to jsem u auta na zábavu nepřekousnul. Na základě projížďky s 650 v automatu jsem začal pátrat po 650 v manuálu.
Re: Zna ji nekdo?
Ano, 650 v automatu jsem neřídil a se zapnutým sportovním režimem s plynem na podlaze už vůbec ne...takže nemohu srovnat. Až se mi to poštěstí, tak třeba přehodnotím svůj názor, do té doby budu muset žít s tím, co mám
V klidu, nechci se hádat, kdo má větší bambitku
Jen jsem se chtěl zastat nás, co v tom máme manuál, že to není taková hrůza, jak to popisujete a mě osobně to připadá super.
Pro porovnání délky drah řadičky:
Zde e34 540:
https://www.youtube.com/watch?v=e2A18RJSKfc
Zde e63 650:
https://www.youtube.com/watch?v=ocQQnhyOyEU

V klidu, nechci se hádat, kdo má větší bambitku

Pro porovnání délky drah řadičky:
Zde e34 540:
https://www.youtube.com/watch?v=e2A18RJSKfc
Zde e63 650:
https://www.youtube.com/watch?v=ocQQnhyOyEU
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
- Klubové ID: 3915
Re: Zna ji nekdo?
Mam ridicak na vsechno krome traktoru, takze trosku tusim, jak se radilo ve stary Liazce. Kazdopadne v dobe, kdy prakticky na trhu neni auto s nesynchrinizovanou prevodovkou, je minimum ridicu, kteri ten meziplyn umi davat tak, aby to skutecne melo nejaky realny smysl. V beznym provozu si ho clovek parkrat muze dat pro srandu, ale realne to(“manualni” meziplyn) neni vubec k nicemu, protoze opravdu malokdo (alespon z lidi z meho okoli) je schopen radit s meziplynem tak, aby to skutecne melo smysl a aby to nebyl meziplyn jen proto, ze chci radit s meziplynem.Stepan1 píše:![]()
![]()
![]()
můžu se zeptat, jak bys podřadil v manuálu? Jakože rovnal otáčky přes spojku nebo to tam narval natvrdo a rozbil si čelo o volant? Už jenom tam ten meziplyn má smysl a 10 chlapů, co to tak dělá ti najdu v prvním kamenolomu, bo tam maj ještě starý LIAZky a bez meziplynu tam řadit ani nejde
BtW ten “zatah odspoda” co to ma byt? Vsak i ten automat jde “podtacet” a od 1000rpm to bude tahat.