já třeba vím o pěkné šestce co byla pod dvě kila, tuším za 160, a prostě to nebyla žadná mrdka, potřebovala svoji péči třeba jak tannerova, gufera a pár prkotin, jenže někdo to nenapíše vůbec a lidi to koupí, když jsem byl v německu pro jednu sedmu s vadnyma guferama, tak prodejce říkal že tam na ulici nesmí běžet auta na volnoběh že jsou na to strašny stížnosti, že to můžem projíždět do aleluja, ale běžet to tam pul hodiny nesmí, a furt mi vypínal motor

tak to byli gufera uplně jasny

no a pak máš tannera, co tam napíše špatny gufera a lidi se ani nedozvou, protože už si představujou výměnu reaktoru na jaderné ponorce. no a pak třeba jako já koupil mou šestku kdy mi prodejce řekl jestli to chci, at dojedu s odtahovkou, že je v prdeli motor, děsně hulí, protože to furt běželo jen na volnoběh, tak to pak hulilo i když to jelo. no a tak jsem si vzal 5 litru oleje, že mi to na 150km cestu snad bude stačit. mechanik co jim to hodnotil řekl že je na výměnu motor, že má "zakarbonovanej spodek a tak to žere strašně olej" prostě jak se říká lidově "věděl kulovy a mlel hovna", no a cestou domu to vzalo asi 2 deci oleje. Doma jsem vyměnil tu řídkou sračku co tam byla za 5W40 a prakticky to přestalo žrát olej, ale jelikož su magor, tak jsem stejně udělal gufera a když už jsem měl motor ven, tak jsem udělal i trubku atd a když už jsem to dělal, tak jsem udělal i rozvody a když už rozvody, tak i hlavy, a když se to dělalo, tak jsem dal novy všecky kladky, vodní pumpu, vyčistil chladiče, dynamikovej dal radši novej, radši jsem vyměnil všechny náplně včetně oleje v převodovce, a radši i silentbloky, ty už byli stary, no a radši i ramena, ty už taky nebyli novy, ale vuli moc neměli, a když už jsem dělal ramena, tak jsem dal i novy tlumiče. no a 200k uletělo komínem

jenom se pak blbě ženě vysvětluje proč celou domácnost táhne ona
