Tohle tema me bude provazet dokud to auto neshodim ze skaly, ale jak rekl Kurevotr, tam uz to neshodis, ta propast uz je plna tehle smejdu
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e65 vs e60 - rádce při koupi
-
Arnie_one
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2472
- Registrován: ned 14.09.2014 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 3773
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Po zadnich komfortech netouzim, delat ze 735 auto nema smysl, je to lespi oktavka tak to je a konec 
Tohle tema me bude provazet dokud to auto neshodim ze skaly, ale jak rekl Kurevotr, tam uz to neshodis, ta propast uz je plna tehle smejdu
Tohle tema me bude provazet dokud to auto neshodim ze skaly, ale jak rekl Kurevotr, tam uz to neshodis, ta propast uz je plna tehle smejdu
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
tak si tak ležím večer v posteli a najednou slyším nějaky hrkání, tak se podívám z okna a odtahovka tam sundává 5er, tentokrát benzínovou 
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Copak se stalo ? To bylo pro tebe do servisu ?
Nikdy nemužeš říci že se benzín nepodělá. Navíc jsi neřekl co tomu autu bylo ? Třeba to byla chyba řidiče majitele.
Arnie - až budeš toužit po 750ce třeba tě za rozumnou cenu té 735i zbavím ...
Ikdyž já se zařekl bud budu ještě nějakej rok živit svoje auto a pak rovnou 745-750i či se otočím na patě a pujdu dolů na ekonomickej model 330i tour. e91.
Ale asi bych toho litoval. Počítám posledních 5-15let kdy si ještě budeme moci dovolit V8 i my obyčejné smrtelníci. Než na to navalí daně jako v cizině.
Aby podporovali malé motory a elektro...
Ted jede šikana naftových motorů napříč EU dorazí během pár let k nám taky.
Pak se půjde po velkých motorech a tzv. neekonomických ... daně / sankce atd.
Další stádium je jít a uvalovat daně a sankce na všechny mimo elektro a možná nějakej čas CNG/LPG ? To uvidíme.
Nikdy nemužeš říci že se benzín nepodělá. Navíc jsi neřekl co tomu autu bylo ? Třeba to byla chyba řidiče majitele.
Arnie - až budeš toužit po 750ce třeba tě za rozumnou cenu té 735i zbavím ...
Ikdyž já se zařekl bud budu ještě nějakej rok živit svoje auto a pak rovnou 745-750i či se otočím na patě a pujdu dolů na ekonomickej model 330i tour. e91.
Ale asi bych toho litoval. Počítám posledních 5-15let kdy si ještě budeme moci dovolit V8 i my obyčejné smrtelníci. Než na to navalí daně jako v cizině.
Aby podporovali malé motory a elektro...
Ted jede šikana naftových motorů napříč EU dorazí během pár let k nám taky.
Pak se půjde po velkých motorech a tzv. neekonomických ... daně / sankce atd.
Další stádium je jít a uvalovat daně a sankce na všechny mimo elektro a možná nějakej čas CNG/LPG ? To uvidíme.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Třeba nás s V8 + LPG nechají až na konec. Sice to není moc ekonomická ale přiměřeně ekologická kombinace. 
-
Arnie_one
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2472
- Registrován: ned 14.09.2014 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 3773
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Filozofe, ja o tom pisu jako jako o holobyte, ale porad je to vybaveny lip nez vsechny audi a BMW radou pode mnou
Nesmis proste videt nabusenou 760, nebo Kawamanovu, protoze to pak uz je vsechno obycejny, ale ne vsechna auta maji EDC/DD, softclose, komfortni sedačky atp že
mnohdy to chybí i 750kam
(ááá hydrokufr mam v krabici
)
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Arnie: ja taky nemam vzadu komforty a mam to zcela na salamu a vubec mi to nevadi a nepotrebuju to vubec. Obtezuje me nekoho vozit vzadu. Mam kratkou verzi takze vezt nekoho na zadnim sedadle je nouzovka a je tam min mista nez ve skodovce takze posunuty komfory jsou stejne bezpredmetny, leda ze by tam jel nekdo komu konci nohy v polovine stehna. Proste nekdo ma sedmicku jakoze limuzina, my dvoumetrovy mame sedmicku jakoze proste normalni sedan.
I kdyz se mi ta petka libi tak stejne uz jsem zdeformovanej z E65 - ta indiv. kola co ma povazuju za jedny z nejkrasnejsich co muzou byt na E65. Ale na E60? Nevypada to nic moc. Mozna by trochu pomohly podlozky, ale proste to nevypada nijak kulervoucne.
Celkove si u tohodle auta kladu otazku - proc? Proc tohle a ne E65 s V8? Odpovedi asi bude:
a) cena pri porizeni - stejna Indiv. kompozice 1 u 7er byla za hrozny kachle, pokud je pravda ze tahle petka stala 2,6 mega tak na sedmicku by bylo potreba (pokud se nepletu) jeste o pulku vic
A 2,6 vs skoro 4 uz je docela rozdil i pro movitejsiho parchanta.
b) kupujici byl proste zaseklej na tom, ze chce 5 a dal ho sedmicka vic nezajimala
c) a+b dohromady
tahle petka je fakt krasna a priklanim se k tomu, ze bych radsi bez mPaketu, ale 100x radsi s DD (pokud se to teda vylucuje). Celkove bych mPaket nechtel z duvodu co popisoval JaraX, proste obcas to clovek potrebuje vzit pres obrubnik nebo aktivistu z kliniky a s tim paketem to furt clovek resi kde a kdy to urve.jurajof píše:tak tady uz toho asi o moc vic objednat neslo:), pekne nalozena na e60.....Corleon píše:Docela pekna s dobrou vybavou. Jenom nechapu, kdo si takovy auto necha udelat bez mpaketu. Vzdyt to auto je s paketem 2x hezci, bez nej je to nuda.
I kdyz se mi ta petka libi tak stejne uz jsem zdeformovanej z E65 - ta indiv. kola co ma povazuju za jedny z nejkrasnejsich co muzou byt na E65. Ale na E60? Nevypada to nic moc. Mozna by trochu pomohly podlozky, ale proste to nevypada nijak kulervoucne.
Celkove si u tohodle auta kladu otazku - proc? Proc tohle a ne E65 s V8? Odpovedi asi bude:
a) cena pri porizeni - stejna Indiv. kompozice 1 u 7er byla za hrozny kachle, pokud je pravda ze tahle petka stala 2,6 mega tak na sedmicku by bylo potreba (pokud se nepletu) jeste o pulku vic
b) kupujici byl proste zaseklej na tom, ze chce 5 a dal ho sedmicka vic nezajimala
c) a+b dohromady
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
LPG pokud nemas z tovarny ti nepomuze podle me.laik píše:Třeba nás s V8 + LPG nechají až na konec. Sice to není moc ekonomická ale přiměřeně ekologická kombinace.
Doufam, ze to nebude moc skokovy a nezakazou to ze dne na den, resp. ja stale doufam, ze v CR budou vyhravat zli zli zli spatni a osklivi populisti a ze si tu budeme jezdit v neekologickejch karach jeste 50 let.
Ale muzeme se mrknout jak to probiha v zapadni evrope: Brusel uz vyhlasil LEZ - Low emission zones, do kterych od letoska nesmi vjet benzin vyrobenej pred 1992 - to asi moc lidi neprca, ale diesly pred rv 2006 a to uz by treba v pripade CR prcalo dost lidi. A jak to bude dal - od 1.1.2018 musi mit clovek diesel s EURO2 a lepsi, v r. 2025, tj. za 7 let se to vystupnuje na pozadavek EURO5 a lepsi.... U benzinu je to tak, ze od 1.1.2019 pozaduji EURO2 a lepsi. Od roku 2025 budou pozadovat EURO3 a lepsi.
Pokud zdroje ze kterych cerpam hovori pravdu pak na tom s E65 nejsme zas tak spatne, ne? Pokud se nepletu tak moje stara 745i ma EURO3 cili teoreticky si s tim muzu jezdit furt jak zmrd a mam jeste x let klid...
Ale to se bavime o Bruseli, ja cekam, ze napriklad v eko nemecku se najdou eko snazivky co budou chtit zakazat vsechno mnohem driv a drsneji, neco jako od r 2020 jen benziny EURO4 a lip.... Uz ted poslouchat navrhy strany zelenych je dost o zdravi, oni treba navrhuji, ze auta by smela v Berline jezdit jen kazdej druhej den apod. No proste aktivisti a zkurvydebilnibudizknicemove. Kez by si vsichni dali sraz pred Kotvou a pak si hromadne slehli zlatou na hajzlech.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Tahle stala jeste vic. Tady je clanek z 07 co jsem kdysi nasel, kdyz jsem kupoval svoji. Dole mas vypsanou vybavu a cenu - Cena v testované výbavě: 2 417 309 Kč. A to tam nikde neni zminka o softech, comfort accesu, logic, DD, high-beam, individual hovna atd.. Otazkou je, jak moc se jim da veritkurevtor píše: pokud je pravda ze tahle petka stala 2,6 mega tak na sedmicku by bylo potreba (pokud se nepletu) jeste o pulku vicA 2,6 vs skoro 4 uz je docela rozdil i pro movitejsiho parchanta.
b) kupujici byl proste zaseklej na tom, ze chce 5 a dal ho sedmicka vic nezajimala
c) a+b dohromady
Jinak souhlasim s tebou a podle me jsou 2 moznosti.
a) Finance - precejenom plne vybavena sedma musela stat jeste ranec navic.
b) Byl to nekdo, kdo proste vetsinu casu jezdil sam (max 2) a stacilo mu to. Sedma je vetsi, uz i dost zamerena na cestujici vzadu a tak.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Soused si koupil novou nabusenou E60tku, protoze se mu jedina vesla do garaze. Sedma uz byla dlouha a siroka, X5tka to same.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Zajimeve.... mne tech 2,6 mega prijde jako uveritelne a zda se to byt akuratni, protoze prave ta testovana verze toho ma taky dost a stoji 2,4 (do 550i toho moc priobjednat neslo). A co jsem googlil tak v roce 2007 staly veci do 550i nasledovne:
- Dynamic drive 4950$
- Hi-Fi Individual Highend 16 Speaker Stereo (umela tohle sedmicka???
) 3000$
- Hi Fi System Pro. Logic7 1500$
- Comfort Access System 2000$
- Power Door Closing Aid (chapu jako softclose) - 1450$
Individual kompozice nevim kolik bude priplatek, ale asi moc ne, kdyz to ani nema svitici prahy
Je realne aby to bylo treba taky 4000$? Pak by to rekl bych docela odpovidalo, ze se s tou plne nalozenou petkou z inzeratu dostanes k tem +- 2,6 milionum... jakoze ta z inzeratu + rekneme 10 tisic $ a jsi na te z polska. (dolar byl v r.2007 prumerne za 20,3 kc).
Mimochodem, ten cenik je z meho pohledu "divnej".
Softclose - vec ktera auto posouva uplne jinam stoji 1450 dolaru, obycejny stresni okno, ktery ma kazda druha skoda felicia - 3300 dolaru
Ale oni to dealeri asi stejne nejak smelili, protoze v tom ceniku vidim moznost 550i Professional Package a ten ma za 3500 dolaru v sobe veci jako HUD, Navi, keyless, PDC, zakladni tempomat, stresni okno!
, bluetooth, premium sound system atd... Cili nez objednat jen stresni okno a mit holej zbytek tak se vzal "package" a cus a vsichni byli spokojeny.
- Dynamic drive 4950$
- Hi-Fi Individual Highend 16 Speaker Stereo (umela tohle sedmicka???
- Hi Fi System Pro. Logic7 1500$
- Comfort Access System 2000$
- Power Door Closing Aid (chapu jako softclose) - 1450$
Individual kompozice nevim kolik bude priplatek, ale asi moc ne, kdyz to ani nema svitici prahy
Mimochodem, ten cenik je z meho pohledu "divnej".
Softclose - vec ktera auto posouva uplne jinam stoji 1450 dolaru, obycejny stresni okno, ktery ma kazda druha skoda felicia - 3300 dolaru
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
- Individual audio sedma neměla, asi tím že Logic v sedmě furt hraje líp
- rozdíl mezi sedmou a pětkou se stejnym motorem a ve stejně vybavě byl vždycky víc jak pul mega,ale prostě do sedmy jde objednat mnohem víc výbavy a ještě drahé, takže to pak pěkně poskočí
- svitici prahy Individual pokud vím pětka nikdy neměla
- ty pakety jsou někdy prostě hodně levny, že jsou skoro za cenu té jedné věci.
- ale 3300 dolaru není spíš za panoramu?
lidi co kupují 7er jsou většinou uplně jiná sorta než ti co kupují 5er, ti co kupují novou 7er jsou většinou už hodně ve vatě.
- rozdíl mezi sedmou a pětkou se stejnym motorem a ve stejně vybavě byl vždycky víc jak pul mega,ale prostě do sedmy jde objednat mnohem víc výbavy a ještě drahé, takže to pak pěkně poskočí
- svitici prahy Individual pokud vím pětka nikdy neměla
- ty pakety jsou někdy prostě hodně levny, že jsou skoro za cenu té jedné věci.
- ale 3300 dolaru není spíš za panoramu?
lidi co kupují 7er jsou většinou uplně jiná sorta než ti co kupují 5er, ti co kupují novou 7er jsou většinou už hodně ve vatě.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
jinak nikdo nemůžeš řešit jestli máš LPG z fabriky, od jaraxe nebo od pepu z dědiny, prostě je to všecko homologovaná přestavba, v techničaku najdeš uplně to samy, nějakou homologaci na ty přestavby, která je stejná jestli to dělal jarax nebo škodovka, jelikož i automobilky používají komponenty LPG firem, nevím o tom že by si nějaka automobilka dělala vlastní LPG komponenty s vlastní homologací.
a zatím se LPG všude zvýhodnuje a právě že i když budeš mít třeba EURO 1 auto s LPG, tak můžeš jezdit do zon pro euro 3 a výš.
a není nahodou E65 Euro 4?
v něměcku s LPG asi ani nebudem platit dálnici, ti co jezdí na naftu nebo benzín budou
a zatím se LPG všude zvýhodnuje a právě že i když budeš mít třeba EURO 1 auto s LPG, tak můžeš jezdit do zon pro euro 3 a výš.
a není nahodou E65 Euro 4?
v něměcku s LPG asi ani nebudem platit dálnici, ti co jezdí na naftu nebo benzín budou
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
https://www.skrblik.cz/cestovani/cestov ... ene-useky/
Motocykly, vozidla s pohonem na elektřinu, CNG a LPG by měly mít zajištěn průjezd po německých dálnicích zdarma. Stejně tak jako lidé s průkazem ZTP a ZTP/P.
Motocykly, vozidla s pohonem na elektřinu, CNG a LPG by měly mít zajištěn průjezd po německých dálnicích zdarma. Stejně tak jako lidé s průkazem ZTP a ZTP/P.
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
- Klubové ID: 3915
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Minimalne 645 je Euro 4, takze 745i, 750i by mohla byt takyJaraX píše:a není nahodou E65 Euro 4?
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
745i je Euro3 takze 645i se stejnym motorem bude taky Euro3 podle 1999/102B. Pochybuju, ze by stara 645i plnila normu povinnou az od roku 2005. I kdyz mozny je vsechno, 745i je kazdopadne stoprocentne Euro3.
750i uz je Euro4.
750i uz je Euro4.
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Jojo v tom máš pravdu a když dáš 750 + LPG tak by měla být minimálně euro5, problém je jestli to ti ekoteroristi pochopí a nepůjde se výhledově po objemech tak jak je moderní a jak si zmínil kde pravdu nemáš že jsou dobří populističtí politici, kteří budou řvát nezdaníme kouřící káry ale ty bohaté velkoobjemové.kurevtor píše:745i je kazdopadne stoprocentne Euro3.750i uz je Euro4.
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
- Klubové ID: 3915
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Kuvertor >> To klidne pochybuj, ale 645 plni Euro 4, mam to v technicaku 
- Přílohy
-
- A94E1A99-F1A4-43D5-BE8C-36B00170ED12.png (1.91 MiB) Zobrazeno 2493 x
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
jakože když přiděláš LPG tak auto skočí do vyšší euro třídy? to potom zapečetí hrdlo do benzínový nádrže, abys nemohl jezdit třeba jen na benzín?vlastnemec píše:Jojo v tom máš pravdu a když dáš 750 + LPG tak by měla být minimálně euro5, problém je jestli to ti ekoteroristi pochopí a nepůjde se výhledově po objemech tak jak je moderní a jak si zmínil kde pravdu nemáš že jsou dobří populističtí politici, kteří budou řvát nezdaníme kouřící káry ale ty bohaté velkoobjemové.kurevtor píše:745i je kazdopadne stoprocentne Euro3.750i uz je Euro4.
blbej dotaz, ale nedává mi to smysl
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
JaraX k tomu asi napíše více, ale podle mě to bylo dané rokem kdy se trochu změnil n66b44 u sedmy je to poloface který má právě JaraX co vím tak tam je vzduchový altík tuším i sekundární vzduch je pryč a pár dalších věcí motor žere o něco méně má euro 4 i v předface. Hned jsem si na to nevzpomněl, takže 90% 745 je euro3 a 10% je euro4
do šestky to narvali asi rovnou.
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
- Klubové ID: 3915
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Jo, to dava smysl, taky je sestka o dva roky mladsi
Plus si myslim, ze i ta 7er bude plnit Euro 4 bez problemu, ale jestli byla homologovana jako Euro 3, tak uz s tim asi nikdo nic nenadela 
Naposledy upravil(a) Itchythefirst dne pon 24.09.2018 22:38, celkem upraveno 1 x.
