Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 vs e60 - rádce při koupi
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
jj to auto za to nemuže, to ten motor.
ty asistence jsou dobry no.
ty asistence jsou dobry no.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
by mě zajímalo kolik mají ty auta najeto doopravdy ... e61 nebo e65 co uvádí jarax ale :
Můj otec má originální nájezd u 530xd tour e61 a vím dobře že alternátor mu zdechl naštěstí 500m od servisu a to při 335k nájezdu.
Zadní měchy měnil snejk myslím kolem 420k nájezdu auto furt tlakovalo a zadek padal na zem zničeho nic.
Ano elektrika v 5tých dveřích se měnila již jednou a to při 300k
Voda zatekla do jednotek při zvednutých 5tých dveří když pršelo ... zatéká tam pod třetí brzdové světlo e61 ... DEMENTI v BMW neumí prostě udělat těsnění aby voda netekla rovnou pod světlem na jednotky do vnitřku auta ???
Řemenice mu odešla naštěstí v garáži když startoval
takže objednáno a vyměněno během 2-3dnu auto jezdilo - to měl štěstí.
ATD. Ale že ve 150k nebo podobně mi přijde nějak moc brzo. Možná u Fxx a dál kde to je vymyšleno sebedestruktivně.
Sám snejk řekl že ta e61 otcova z německého chovu je celkem bezproblémové auto na to kolik to má najeto a jak málo toho odešlo u e61, vstřiky se nikdy neřešili a další významné problémy u nafty co jsou zatím nepřišly a možná teprve přijdou za nějakej čas.
Třeba je to tak, že ty stočené 5er a 7er co tady jezdí mají 2x nebo 3x tolik ... takže vlastně 150-200 znamená 4kila u spousty aut ... těžko soudit ...některé jsou stočené a některé být nemusí. Už sám velký snejk to řekl že spousty lidem svítí 2kila na budících ale v reálu mají 2x nebo 3x tolik.
Já osobně si myslím že nafta je problémová taky dost díky palivu co tu bereme. Jak to není VERVA nebo se nedává VIF je problém a odchází tam kde co ... a s biosložkami to půjde ještě více do kopru ty motory. A to se o novějších ( Fxx ) ani nebavíme.
Můj otec má originální nájezd u 530xd tour e61 a vím dobře že alternátor mu zdechl naštěstí 500m od servisu a to při 335k nájezdu.
Zadní měchy měnil snejk myslím kolem 420k nájezdu auto furt tlakovalo a zadek padal na zem zničeho nic.
Ano elektrika v 5tých dveřích se měnila již jednou a to při 300k
Voda zatekla do jednotek při zvednutých 5tých dveří když pršelo ... zatéká tam pod třetí brzdové světlo e61 ... DEMENTI v BMW neumí prostě udělat těsnění aby voda netekla rovnou pod světlem na jednotky do vnitřku auta ???

Řemenice mu odešla naštěstí v garáži když startoval

ATD. Ale že ve 150k nebo podobně mi přijde nějak moc brzo. Možná u Fxx a dál kde to je vymyšleno sebedestruktivně.
Sám snejk řekl že ta e61 otcova z německého chovu je celkem bezproblémové auto na to kolik to má najeto a jak málo toho odešlo u e61, vstřiky se nikdy neřešili a další významné problémy u nafty co jsou zatím nepřišly a možná teprve přijdou za nějakej čas.
Třeba je to tak, že ty stočené 5er a 7er co tady jezdí mají 2x nebo 3x tolik ... takže vlastně 150-200 znamená 4kila u spousty aut ... těžko soudit ...některé jsou stočené a některé být nemusí. Už sám velký snejk to řekl že spousty lidem svítí 2kila na budících ale v reálu mají 2x nebo 3x tolik.
Já osobně si myslím že nafta je problémová taky dost díky palivu co tu bereme. Jak to není VERVA nebo se nedává VIF je problém a odchází tam kde co ... a s biosložkami to půjde ještě více do kopru ty motory. A to se o novějších ( Fxx ) ani nebavíme.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
to si jako myslíš že řemenice na klice, podtlakové silentbloky motoru, rozvody, žhaviče, žhavící jednotky, termostaty atd odchází špatným palivem?
s těma kilometrama je to těžký, ale třeba ke mě jezdí několik E60 co mají ti lidi od novoty a serou se uplně stejně jak ty starý jebky, ted tu mam 2004 645 co má najeto 50k a fakt radost pohledět, ale stejně se to sere
s těma kilometrama je to těžký, ale třeba ke mě jezdí několik E60 co mají ti lidi od novoty a serou se uplně stejně jak ty starý jebky, ted tu mam 2004 645 co má najeto 50k a fakt radost pohledět, ale stejně se to sere

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
To ne zase. To jako odchází jasně ale ne tak brzo co píšeš. Si myslím že to odejde daleko později. Ale ty třeba zapisuješ stav auta aha má 150-180k najeto ale v reálu už má třeba 350-450k za sebou ...těžko říci jak je to stím nájezdem.
Palivo má vliv ale jen na část problémů... ne na vše. Asi jsme se trochu nepochopili. Jinak se vším souhlasím jen stím nájezdem mi to přijde utažené hodně za vlasy...prostě nafta prvních 200-250k dle mého drží pak se to postupně sype ...a že někdo koupí 530d co má 2kila na budících ale mělo už další 2-3kila stočených to vidí málo lidí a spíše to lidi nechtějí vědět ... jen pěkný pocit že mají na budíku číslovku třeba 150 nebo 220.
Kdyby byla možnost zjistit skutečný stav nájezdu aut v ČR a musel se přetočit budík přesně kolik mají auta reálně najeto ... to by bylo křiku a lidi by vyděšeně koukali na šílené číslovky co mají jejich auta za sebou.
Mě přijde že se lidi bojí prostě jak je tam větší číslo jak 300 tak většina lidí už omdlévá a chce se auta zbavit tak bazarník nebo majitel veme auto stočí ze 380ti nebo 520ti na 230k a lidi jsou spokojení... a tak je to u velké většiny aut obecně.
Slyšel jsem příběh o borcovi co stáčel auto vždy před prohlídkou v servisu a stk. Jezdil obrovské vzdálenosti 80-100k ročně a vždy to stočil před prohlídkou. takže auto mělo 500k realný nájezd ale na budících cca 160k když to šlo do prodeje. A všechny cebie a stk souhlasili a potvrdili že auto skutečně má takový nájezd.
Což by asi reálně možná i šlo.
Palivo má vliv ale jen na část problémů... ne na vše. Asi jsme se trochu nepochopili. Jinak se vším souhlasím jen stím nájezdem mi to přijde utažené hodně za vlasy...prostě nafta prvních 200-250k dle mého drží pak se to postupně sype ...a že někdo koupí 530d co má 2kila na budících ale mělo už další 2-3kila stočených to vidí málo lidí a spíše to lidi nechtějí vědět ... jen pěkný pocit že mají na budíku číslovku třeba 150 nebo 220.
Kdyby byla možnost zjistit skutečný stav nájezdu aut v ČR a musel se přetočit budík přesně kolik mají auta reálně najeto ... to by bylo křiku a lidi by vyděšeně koukali na šílené číslovky co mají jejich auta za sebou.

Mě přijde že se lidi bojí prostě jak je tam větší číslo jak 300 tak většina lidí už omdlévá a chce se auta zbavit tak bazarník nebo majitel veme auto stočí ze 380ti nebo 520ti na 230k a lidi jsou spokojení... a tak je to u velké většiny aut obecně.
Slyšel jsem příběh o borcovi co stáčel auto vždy před prohlídkou v servisu a stk. Jezdil obrovské vzdálenosti 80-100k ročně a vždy to stočil před prohlídkou. takže auto mělo 500k realný nájezd ale na budících cca 160k když to šlo do prodeje. A všechny cebie a stk souhlasili a potvrdili že auto skutečně má takový nájezd.

Což by asi reálně možná i šlo.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
však ja takové lidi taky znám, co stáčí před STK, ale taky znám lidi co nestáčí a mění díly jak šílení
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
kdyz nekdo koupi starej pekac pred smrti a pak s tim jeste x let jezdi (jak to tady vetsina z nas dela) tak OK, pocita se s tim, ale mit neco tak draheho od novoty a resit na tom dokola furt nejaky vojeby tak to asi podpalim nebo to proste prodam, protoze tohle by mi uplne vzalo tu radost z toho auta.JaraX píše:ted tu mam 2004 645 co má najeto 50k a fakt radost pohledět, ale stejně se to sere
pak je taky dulezitej ten vek auta. Ono nejde jen o nejakej najezd, ale proste 2004 uz je 14 let stary auto a holt mechanicky namahany veci jdou do kopru s vekem.
Staceni casem vymizi. A navic casem uz nebude potreba, auta budou jako tiskarny, ubehne 60 mesicu od aktivace a auto ti rekne, kde je nejblizi recyklovaci stanice a ze mas poslednich 150km jizdy a pak uz nepujde


Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
jako mít 50k najeto tak fakt nechápu krom spotřebáku co se tam může srát ? Snad jen tou teplotou vše v motoru protože to musel mít někdo jen na ježdění po městě a kolem komínu dokola... Jinak nechápu tak malý nájezd u tak starého auta. To i moje bábi najela víc do obchodu s nějakým výletem.
Počítám ta 645i bude po někom kdo měl více aut a tohle si nechal na víkend pouze. Pak asi jo ... ale stejně 50k beru jako zánovní auto.
Zase co je lepší 4leté auto co má 2kila nebo 10-14leté auto co má 50k ?
Dnes už je to fuk protože se vyrábí auta na servis. Díly jsou tak ošizené aby se měnili hodně často.
Kurevtor: Přesně toho se obávám. Budou baterie na příděl a pokud jsi bohatej můžeš si koupit za výpalné veterána co má motor.
Jednou chci prostě mít v garáži V8 nebo V12 a budu spokojenej. Abych si to ještě těch pár let užil než to vše zakážou nebo zdaní vysokou částkou či vyrobí levný elektromobil a rozjede se mašinerie elektro aut po celém světě.
Počítám ta 645i bude po někom kdo měl více aut a tohle si nechal na víkend pouze. Pak asi jo ... ale stejně 50k beru jako zánovní auto.
Zase co je lepší 4leté auto co má 2kila nebo 10-14leté auto co má 50k ?

Kurevtor: Přesně toho se obávám. Budou baterie na příděl a pokud jsi bohatej můžeš si koupit za výpalné veterána co má motor.
Jednou chci prostě mít v garáži V8 nebo V12 a budu spokojenej. Abych si to ještě těch pár let užil než to vše zakážou nebo zdaní vysokou částkou či vyrobí levný elektromobil a rozjede se mašinerie elektro aut po celém světě.

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
co konkrétně je u té 6er špatné?
- spojka s dvouhmotou, ale tak prostě V8 s manualem je blbost, ty to žerou., to se dalo čekat, ale stejně to bude tak 50k
- 1x čidlo PDC
- motor běží divně, tak jako v každé jiné 5er a 6er, ted jsme to tady s tannerem řešili že to snad musí být vlastnost, že by to bylo softwarem? nějak to nechápem, nikdy jsem neviděl 5er nebo 6er kde by N62 bežel hladce jako v 7er, ale možná to má fakt jinak udělaný SW a ten hrubší chod je třeba aby to "působilo sportovněji"
- klimakompresor je chycený, ale zatím určitě ne na výměnu, ale prostě to je slyšet
- přidavná vodní pumpa KO
- IBS snímač KO, a nejspíš i regulátor na altíku, ale to je prostě ta neštastná 6er elektrika
- podvozek asi bude cajk, to auto je fakt v nádherném stavu, škoda že mi nejde zrcadlovka, udělal bych pár fotek.
- spojka s dvouhmotou, ale tak prostě V8 s manualem je blbost, ty to žerou., to se dalo čekat, ale stejně to bude tak 50k
- 1x čidlo PDC
- motor běží divně, tak jako v každé jiné 5er a 6er, ted jsme to tady s tannerem řešili že to snad musí být vlastnost, že by to bylo softwarem? nějak to nechápem, nikdy jsem neviděl 5er nebo 6er kde by N62 bežel hladce jako v 7er, ale možná to má fakt jinak udělaný SW a ten hrubší chod je třeba aby to "působilo sportovněji"
- klimakompresor je chycený, ale zatím určitě ne na výměnu, ale prostě to je slyšet
- přidavná vodní pumpa KO
- IBS snímač KO, a nejspíš i regulátor na altíku, ale to je prostě ta neštastná 6er elektrika
- podvozek asi bude cajk, to auto je fakt v nádherném stavu, škoda že mi nejde zrcadlovka, udělal bych pár fotek.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
to bys mohl pár fotek i lepším mobilem udělat. Jinak PDC bych se nedivil to jsou bohužel časté závady u všech lidí co znám kolem sebe to mění jak na běžícím pásu. Prostě tukance nebo elektronika netuším čím to je. Já sám měnil asi 5ks postupně.
Ta 645i by byla zajimavá s klapkou na výfuku. Prostě moci si přepínat na hrubej sportovní zvuk motoru a tišší na cestování jak jsi realizoval u e65.
Není to ještě tak špatné. Bál jsem se horších věcí. Ale i 50k je dost na tak málo jeté auto.
Kdybych měl sepsat sem co vše musím ještě dělat já na autě tak se všem udělá špatně něco už jsem vyřešil ale ještě toho je dost na vyřešení
Ale já mám prostě podle té 645i starou popelnici.
Ta 645i by byla zajimavá s klapkou na výfuku. Prostě moci si přepínat na hrubej sportovní zvuk motoru a tišší na cestování jak jsi realizoval u e65.
Není to ještě tak špatné. Bál jsem se horších věcí. Ale i 50k je dost na tak málo jeté auto.
Kdybych měl sepsat sem co vše musím ještě dělat já na autě tak se všem udělá špatně něco už jsem vyřešil ale ještě toho je dost na vyřešení

Ale já mám prostě podle té 645i starou popelnici.

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
a co znamena, ze je spatne PDC? Znamena to, ze to cidlo vubec nefunguje a v tom zornem poli je zarez, nebo to hlasi nejakou chybu?
Mne to taky obcas zahlasi chybu, kdyz je na tom treba voda nebo tak a pritom mi to funguje normalne...
a to s tim manualem - to cumim jak blazen, V8 s manualem je spatne?
Mne to taky obcas zahlasi chybu, kdyz je na tom treba voda nebo tak a pritom mi to funguje normalne...
a to s tim manualem - to cumim jak blazen, V8 s manualem je spatne?

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Moc si to dohromady nerozumí a nadprůměrně se to sere.
Tu 645ci s 50k nájezdem jsem dnes viděl, a je to opravdu nádhernej stav. Světla nedotčeny, motor sem čistší ještě neviděl.. (Ne)výbavu radši nekomentuju.
Co se ale potvrdilo je to, co už sem tady nedávno psal. Je vcelku jedno, jestli to auto má 50k nebo 200k, teda při odpovídající péči. Ty technické problémy s ostatníma e63 jsou jako přes kopírák. Elektrika, motor jde na volnoběh tak nějak na 7,5 válce..
Tu 645ci s 50k nájezdem jsem dnes viděl, a je to opravdu nádhernej stav. Světla nedotčeny, motor sem čistší ještě neviděl.. (Ne)výbavu radši nekomentuju.
Co se ale potvrdilo je to, co už sem tady nedávno psal. Je vcelku jedno, jestli to auto má 50k nebo 200k, teda při odpovídající péči. Ty technické problémy s ostatníma e63 jsou jako přes kopírák. Elektrika, motor jde na volnoběh tak nějak na 7,5 válce..
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Dneska jsem byl u kamose v dilne a zrovna se tam rozciloval u Audi S6. Je tam 4.2 FSI V8 a kdyz jsem videl, jak je tam ten motor napasovany, tak jsem si vzpomel na Jaraxe, kdyz nadava na E60tku, ze je tam N62jka taky na tesno. Jestli je to podobne, tak to je hroznej maskr. U moji 745tky je videt, az na spodni dekl pod motorem. I na sikendbloky, jaj je tam prostor. A super je, ze se na E66tku da pomalu vse koupit v druhovyrobe. Na tu audinu se treba nedela silentblok a musi se koupit origo za 5000 kc. Pak tam mel Jaguara XJ, kde se posrala klima a vse se muselo objednavat z Anglie a jelikos sam Jaguar nevi, jake diky tam presne pasujou, tak museli vse poslat 3*. No a jedna soucastka se uz neda sehnat nova, protoze druhovyroba je nedela a v origu neni, protoze se zapomela udelat vyroba.
. Musela se dat stara, ta puvodni. Borec tam vysolil 50 000 kc a po 2 mesicich si to odvezl. Navic to auto je cele z hliniku. Podlaha, strecha, prolisy na tlumice, no proste uplne vse.

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
tak zrovna filozofuv otec ma asi nejvic odolnej diesel na svete, byl sem u jeho koupe kdyz to bylo lehce zanovni a servisuju to prakticky doted a jako zadna zajimava vec se tam za ty leta neposrala, takovy turbo a vstriky jsou tam porad puvodni... a az na ty mechy (opravdu puvodni pres 400 000km) a remenici a altik tam nic zajimavyho nebylo... co si tak pamatuju tak kabely dveri, termostaty a zhaveni a par obycejnejch kravin jako treba dvd mechanika apod... na naprave to snad bylo jen jedno rameno a cepy rizeni a tycky stabiku za cely ty leta... jako trochu me u toho desi ty rozvody...
Cely to bude ale tim, ze jezdi normalne, leje tam vif, nekurvi to a chova se k tomu slusne.. a taky mu to funguje
Cely to bude ale tim, ze jezdi normalne, leje tam vif, nekurvi to a chova se k tomu slusne.. a taky mu to funguje
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Snejk, vif odporúčaš dávať do každej nádrže?
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
ja odporucam nemit diesel, nemam s takovou udrzbou zkusenosti... proste jen vim ze tam leje vif a ze nema problem se vstrikama zadny... a leje tam 5w40 a zatim se nic nepotkalo/nezadrelo... takze to asi neni uplne pruser 

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
díky Snejku za koment. Je to tak otec jezdí na pohodu cca 130-140km/h a vyjimečně 150km/h dálnice to už jsem jej dlouho neviděl a prostě na pul plynu nijak to nehoní a snaží se chovat k autu pěkně. VIF tam dává a občas i premiovou naftu.
Jedinné čeho se i já bojím jak psal Snejk jsou ty rozvody. Oni mohou vydržet nějakej čas ale taky nemusí.
Otec se mě vážně zeptal kolik stojí motor jinej. A kolik rozvody... hmmm přemýšlel a říká no snad z jara by jsme na to šli.
Já osobně si myslím že ta kvalita paliv v DE je fakt jinde a zde se to musí trochu vyvážit aditivy VIF nebo VERVOU. Navíc jezdí bez biosložky což si já osobně myslím taky dělá paseku po nějaké době.
Takže jo VIF určitě ano a dávat do každé nádrže s naftou bez biosložky. Nebo si připlatit za premiovou kvalitní naftu pokud chci aby auto sloužilo.
Podle mě je výdrž auta dost o tom jak se člověk chová k autu a stará a co tam leje a jak tomu šlape hlavně u nafty tady je nápor kroutáku obrovský.
Jedinné čeho se i já bojím jak psal Snejk jsou ty rozvody. Oni mohou vydržet nějakej čas ale taky nemusí.
Otec se mě vážně zeptal kolik stojí motor jinej. A kolik rozvody... hmmm přemýšlel a říká no snad z jara by jsme na to šli.
Já osobně si myslím že ta kvalita paliv v DE je fakt jinde a zde se to musí trochu vyvážit aditivy VIF nebo VERVOU. Navíc jezdí bez biosložky což si já osobně myslím taky dělá paseku po nějaké době.
Takže jo VIF určitě ano a dávat do každé nádrže s naftou bez biosložky. Nebo si připlatit za premiovou kvalitní naftu pokud chci aby auto sloužilo.
Podle mě je výdrž auta dost o tom jak se člověk chová k autu a stará a co tam leje a jak tomu šlape hlavně u nafty tady je nápor kroutáku obrovský.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Jaris: v Audi mají přímo vývojové centrum na to, jak zamrdat co nejmenším motorem co nejvíc místa pod kapotou a znemožnit jakoukoliv banální opravu. Jinak si to nedokážu vysvětlit. Stačí otevřít kapotu na jakékoliv tuctové A6 s 3.0tdi. Mezi chladič a motor nedáš dlaň, a to je V6, tj jen tři válce v řadě. Oproti tomu 530d má dvakrát tolik válců za sebou a místa je v předu, že tam můžeš tancovat. Absolutně nic se nedá servisní debilitou srovnávat s Audi.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
V8 v manualu je blbost, zaprvé ta převodovka prostě nesedí povaze toho auta a motoru a za druhé to prostě nadměrně odchází, auto má 50k najeto a ted budem dělat za 50 tisíc spojku s dvouhmotou a to se nám ještě nezdá ložisko v převodovce, resp ta převodovka už je prostě taky chycená, ta V8 už má prostě moc velký krouták na tu spojku a dvouhmotu, navíc s tím málo kdo umí jezdit, málo kdo dává meziplyny atd. kdyby to auto mělo automat tak se na to nemuselo dalších 50k chytnout, pak by se vyměnil olej za 11 tisíc.
Jinak mě zajímalo jak se bude taková 6er chovat, to auto nemá nic, ani DD, ani logica, ani sporty, ani velkej idrive, prostě nic, jen stav, no a když se s tím svezeš, tak tě tam ten manuál prostě otravuje, je to nepřizený, nepřijemný, nesportovní, divný dráhy řazení, prostě v ve velkých autech od 5er nahoru, ten manual nefunguje, celý to auto je pak takový divný, neumím to popsat, ale řekl to i kolega když s tím jel, že si připadá jako ve své E39 za 20k a že moje 6er je uplně jiný level, jiná liga. no a když jsem s tou 6er dojel domů, tak mě tu čekal další zákazník s E91 325i MAN, ale můžu vám říct že sednout do toho z té 6er je uplná lahoda, v té 3er ten manuál tak dobře funguje, všechno je jiný a zařazení každého kvaltu není otrava ale radost. mnohem víc to sedí k povaze a posezu toho auta, než u té 6er.
takže dle mého manuál patří do 1er, 3er, v jiných BMW to prostě "nefunguje" dobře, stejný názor má i můj kolega.
jinak kolega kolem té 6er furt chodil a jiskřili mu očička, říkal jeslti bych tu 6er vyměnil za svou, když je tak krásná a já řekl že ne, že skrz tu výbavu a hlavně absenci automatu a dynamic drivu je moje 6er uplně jiná liga než tadle byt Eibachama snížená 6er, a pak se svezl a fakt říkal že to auto stojí zaprd. tady si člověk fakt potvrdí že 6er potřebuje DD asi nejvíc z celého portfolia BMW, sedmě se dají sportovní vlastnosti odpustit a mít ji bez DD, ale proč to dělat když mužu mít DD? a od 5er nikdo nic nečeká, takže ta se dá taky koupit bez DD,ale zase 5er s DD je jiná liga, ale mít sportovní GTčko jako je 6er bez sportovních vlastností, to je katastrofa.
Jinak mě zajímalo jak se bude taková 6er chovat, to auto nemá nic, ani DD, ani logica, ani sporty, ani velkej idrive, prostě nic, jen stav, no a když se s tím svezeš, tak tě tam ten manuál prostě otravuje, je to nepřizený, nepřijemný, nesportovní, divný dráhy řazení, prostě v ve velkých autech od 5er nahoru, ten manual nefunguje, celý to auto je pak takový divný, neumím to popsat, ale řekl to i kolega když s tím jel, že si připadá jako ve své E39 za 20k a že moje 6er je uplně jiný level, jiná liga. no a když jsem s tou 6er dojel domů, tak mě tu čekal další zákazník s E91 325i MAN, ale můžu vám říct že sednout do toho z té 6er je uplná lahoda, v té 3er ten manuál tak dobře funguje, všechno je jiný a zařazení každého kvaltu není otrava ale radost. mnohem víc to sedí k povaze a posezu toho auta, než u té 6er.
takže dle mého manuál patří do 1er, 3er, v jiných BMW to prostě "nefunguje" dobře, stejný názor má i můj kolega.
jinak kolega kolem té 6er furt chodil a jiskřili mu očička, říkal jeslti bych tu 6er vyměnil za svou, když je tak krásná a já řekl že ne, že skrz tu výbavu a hlavně absenci automatu a dynamic drivu je moje 6er uplně jiná liga než tadle byt Eibachama snížená 6er, a pak se svezl a fakt říkal že to auto stojí zaprd. tady si člověk fakt potvrdí že 6er potřebuje DD asi nejvíc z celého portfolia BMW, sedmě se dají sportovní vlastnosti odpustit a mít ji bez DD, ale proč to dělat když mužu mít DD? a od 5er nikdo nic nečeká, takže ta se dá taky koupit bez DD,ale zase 5er s DD je jiná liga, ale mít sportovní GTčko jako je 6er bez sportovních vlastností, to je katastrofa.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
to má ale většina aut, jen jsem z BMW strašně rozežraní, ale kdybys viděl třeba tatíkovího transita, to je prostě katastrofa, tam se nedá na nic dostat.TANN3R píše:Jaris: v Audi mají přímo vývojové centrum na to, jak zamrdat co nejmenším motorem co nejvíc místa pod kapotou a znemožnit jakoukoliv banální opravu. Jinak si to nedokážu vysvětlit. Stačí otevřít kapotu na jakékoliv tuctové A6 s 3.0tdi. Mezi chladič a motor nedáš dlaň, a to je V6, tj jen tři válce v řadě. Oproti tomu 530d má dvakrát tolik válců za sebou a místa je v předu, že tam můžeš tancovat. Absolutně nic se nedá servisní debilitou srovnávat s Audi.