
Napadaji me nasledujici moznosti:
1) 5 - 10 Ah 18V Li-Pol Baterie + DC/DC menic na 12 - 14V
Timto by sla(?) baterie udrzovat a jednou za tyden bych ten Li-Pol aku dobil nabijeckou
2) Malicka ~600W elektrocentrala a standardni nabijecka
Timto bych treba jednou tydne na hodinku zkusil baterii dobit standardni nabijeckou (Ctek MXS 10, vystup az 10 A)
3) Vyndat aku z auta a nechat pres zimu na udrzovaci nabijecce
Byt to Felicie, tak je toto jasna volba, ale v e64 je mraky jednotek a nevim, jak to zkousnou. U A6 nejde vymenit aku bez zalozniho zdroje, pokud se nepouzije, vsechny jednotky se zblazni, pokud rovnou nejaka neumre.
4) Nechat to byt a pri prvnim startovani pouzit startovaci kabely
Asi stejny problem jak u bodu 3. Nevim jak u E64, ale u A6 hrozi pri poklesu napeti pod urcitou hladinu, ze nektera jednotka v aute umre.
Mate nekdo tuseni, jak toto resit? Diky za rady
