Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
koupe e 70 3Ld
Re: koupe e 70 3Ld
Ne auto stpji i mesic tak preventivne kvuli rezi
Re: koupe e 70 3Ld
Jo to si myslím, ale s tebou se hádat nebudu, protoze:JaraX píše:tonye36
a ty si jako myslíš že e61 530i bude stát na provoz mín jak 7er?
jinak souhlasím
1. Myslet znamena prd vedet, takze nevylucuji ze mas pravdu
2. Jses zaujatej pro 7er, takze bych te stejne nepresvedcil
3. Co si myslím není podstatný, podstatný je jaký požadavky má původní tazatel a co ho vede k tomu, chtít právě E70
Když odhlídnu od toho, co mě na E70 štve a budu hledat důvody proč jít znova do X5, tak jich je jenom pár:
1. Je to velká krabice s dobře přístupným kufrem - ten kufr E61 splňuje taky relativně dobře
2. Je to schopný projet po polňačce - dulezity pro me, ale 90% vlastníků to nepotřebuje
3. Dobře se s tím tahá vlek
4. E70 je stále hezký auto a soused ti ho bude závidět. To se ti se 7er nestane. Teda stane, ale jedině v případě že soused má S-classe a s fakturou od Hoška se jde práve pověsit na nejbližší strom. Ano, veřejně uznavam, že v porovnani se srovnatelnou konkurenci muze byt 7er relativně levná sranda.
Sorry, ale na nic dalšího proč si pořídit X5 jsem nepřišel.
Re: koupe e 70 3Ld
....
Je to drahý
.....Sorry, ale na nic dalšího proč si pořídit X5 jsem nepřišel.
Je to drahý

E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: koupe e 70 3Ld
Jo souhlas, je to nesmyslne drahy na porizeni i na provoz.Arnie_one píše:.........Sorry, ale na nic dalšího proč si pořídit X5 jsem nepřišel.
Je to drahý
Re: koupe e 70 3Ld
No jo. X5....
F15 bude asi nejdražší
E70 nějaký to medium
E53 nejlevnější.
Teď záleží, jak moc utrpí ego jedince, jestli jezdit za "málo" peněz v 53ce, staré mrdce, nebo v navoněné F15ce za raketu.
Já to mám jednoduchý. Na F15 nemám, E70??? je mi líto peněz. Mám 53ku, starou mrdku, ale nikdo v terénu mě to ještě neřekl, spíš naopak. Tady na foru bych si nebyl tak jistý.
Jsem max spokojený, o servisních nákladech mám zákaz se tady vyjadřovat.
Furt to bude jen o penězích, opicích a banánech. Jako že bych šel do 70ky a pak žral suchý rohlíky, kdyby se náhodou rozhodla, že se začne srát??? Na tohle jsem moc měkký. Já radši vrabce v hrsti
Kus té flákoty je mi milejší
+ X5. Sice stařa, ale je to X5 a mám ji rád.
Taky su takový malý filozof. Snažím se za málo peněz udělat hodně muziky.
F15 bude asi nejdražší
E70 nějaký to medium
E53 nejlevnější.
Teď záleží, jak moc utrpí ego jedince, jestli jezdit za "málo" peněz v 53ce, staré mrdce, nebo v navoněné F15ce za raketu.
Já to mám jednoduchý. Na F15 nemám, E70??? je mi líto peněz. Mám 53ku, starou mrdku, ale nikdo v terénu mě to ještě neřekl, spíš naopak. Tady na foru bych si nebyl tak jistý.

Jsem max spokojený, o servisních nákladech mám zákaz se tady vyjadřovat.
Furt to bude jen o penězích, opicích a banánech. Jako že bych šel do 70ky a pak žral suchý rohlíky, kdyby se náhodou rozhodla, že se začne srát??? Na tohle jsem moc měkký. Já radši vrabce v hrsti

Kus té flákoty je mi milejší

Taky su takový malý filozof. Snažím se za málo peněz udělat hodně muziky.

Re: koupe e 70 3Ld
Laiku, ale to je snad správně ne, ten tvůj úpřístup ? Ten tvůj žebříček se dá tady napsat jinak
1. E70 - hezká na pohled asi dojmem nejrobustnější X5 ve sportpacketu je to opravdu krásný auto (šířka na zrcátkách téměř 2,2m - prej nesmí už do zůženýho pruhu na D1
. Interiér vrže to mě sere a i komforty jsou dost tvrdé, celkově se mě to ale moc líbí a výbava je opravdu hodně bohatá a L7 tam pekelne hraje. Takze odhlednu od servisu, tak toto je muj favorit. Vlastně zde se kolubí Fko interíerem a zevnějškem, s doboru technikou E66, jako je převodovka a motor, berte to hodně odlehčeně. Jeste bych si dokazal u te 4,8 rozhodne predstavit tu klapku od Jaraxe, to by byl asi velkej hukot (Jaraxi alespon toot by jsi me mohl udelat
)
Ale ...... stejně to beru, jako druhý auto a raději to uvidím nablejskaný v garáži protže z něho mám strach, diferák atp. Takže jo tady z toho dovázanej nejsem a nakonec se člověk vrací k E65 protože se to chová jako traktor vždy a všude dojede a kamkoliv a už mě to není líto nechat ani na parkovišti beru ju jako spotřebákk, takže vlastně perfektní auto co všechno zvádne. U E70 se člověk bojí aby mu nenachladly pacičky a nezakuckal se ten drobeček...takže vlastně auto nahovno
2. E53 - mám 01 a interiér je v naprostu unikátním stavu, bez poškození i dneska nechápu, jak je to možné, pod monitorem ten kazetovej DD prehravac me neprestava udivovat. Celkově za mě se mě E53 hodně líbí, hlavně to zpracování. Tady takový vychytávky, jako licht paket, ztamovavcí zrcátka sklopný, dešťák, TV, DSP, nivo, 19" kola, vše v ele, bixenony, černá stropnice, je na ten rok velmi příjemný
Opět ji mám tedy ve Sportpacketu, ale prostě ližiny a nášlapy dělají X5 velmi zajímavou, bez toho to auto vapdá jak nedošuk.... ale zvenku hnije, prahy dveří, patý dveře je totální sračka, motor vanosy, problémy s vodou.... Světla od Snjeka s DSRL je zase o kus někde jinde a tvář toho auta je opět zajímavější. Parádní je zvuk, kde se na to E70 nechytá. Pokud bych si chtěl hrát, tak si klidně dovedu představit tohle mít jako nemyslnou vejkendovku. (Is by to splňovalo lépe) Hlavně bylo to moje první BMW a vypadá, že taky jako jediný napořd zůstane.
3. F15 - nejhorší mrdka na interier co jsem viděl, motory stojí za hovno takže...... Nemůžu překousnout tu kliku v kufru, kde E53 ma mikrospínač na otevření zadních dveří tam má F15 kliku, KDE TO JSME !!! Seděl jsem v benzinu za 1,3 mega chtělo se mě plakat, nášlapy už jsou jen dekorace, interie byl bez komfortů, prostě sociál edice dorazila i do těchto sfér
Takže za mě F15 rozhodně ne a je u mě na poslendím místě.
X7 - na tohle auto jsem zvědavej, kasa to bude asi unikátní, ale už teď se mě to prostě líbí a v sedačkách jsme seděl minulý rok v říjnu:)
1. E70 - hezká na pohled asi dojmem nejrobustnější X5 ve sportpacketu je to opravdu krásný auto (šířka na zrcátkách téměř 2,2m - prej nesmí už do zůženýho pruhu na D1


Ale ...... stejně to beru, jako druhý auto a raději to uvidím nablejskaný v garáži protže z něho mám strach, diferák atp. Takže jo tady z toho dovázanej nejsem a nakonec se člověk vrací k E65 protože se to chová jako traktor vždy a všude dojede a kamkoliv a už mě to není líto nechat ani na parkovišti beru ju jako spotřebákk, takže vlastně perfektní auto co všechno zvádne. U E70 se člověk bojí aby mu nenachladly pacičky a nezakuckal se ten drobeček...takže vlastně auto nahovno

2. E53 - mám 01 a interiér je v naprostu unikátním stavu, bez poškození i dneska nechápu, jak je to možné, pod monitorem ten kazetovej DD prehravac me neprestava udivovat. Celkově za mě se mě E53 hodně líbí, hlavně to zpracování. Tady takový vychytávky, jako licht paket, ztamovavcí zrcátka sklopný, dešťák, TV, DSP, nivo, 19" kola, vše v ele, bixenony, černá stropnice, je na ten rok velmi příjemný

3. F15 - nejhorší mrdka na interier co jsem viděl, motory stojí za hovno takže...... Nemůžu překousnout tu kliku v kufru, kde E53 ma mikrospínač na otevření zadních dveří tam má F15 kliku, KDE TO JSME !!! Seděl jsem v benzinu za 1,3 mega chtělo se mě plakat, nášlapy už jsou jen dekorace, interie byl bez komfortů, prostě sociál edice dorazila i do těchto sfér

X7 - na tohle auto jsem zvědavej, kasa to bude asi unikátní, ale už teď se mě to prostě líbí a v sedačkách jsme seděl minulý rok v říjnu:)

E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: koupe e 70 3Ld
Ano i tak se dá napsat. Dle Tvých preferencí. Ty můžeš porovnávat v praxi. Já v 70 ani v 15 neseděl.
Já je seřadil jen tak od nejnovějšího. Ale zase bych šel znovu do 53 do posledního ročníku 06?? než do 70 ročník 07. Co tady čtu, tak je to přece jen kus poctivýho železa, bohužel se zastaralou mizernou výbavou ala E39. Jen trošku špitnu, snad si JaraX nevšimne
, rok 02 mě zatím nehnije, 5tý dveře jsou absolutně zdravý, u 01 jsou trochu chytlý přední dveře dole v lemu. Ty ještě půjdou zachránit chemickou cestou na pár let. Pak se dají sehnat z vraku za 2000, ale tyhle jsou vytlumené, tak je mi jich líto vyhodit.
Myslíš, že 70ka po 20ti letech na tom bude líp, co se koroze týká?
IS je IS, vlastně M u 53jek, ale je zbytečně předražená na to, co má navíc. Mě by zaujal nejvíc silnější motor se sportovníma výfukama, pak jsou tam bílý budíky, který jsou údajně hůř čitelný, širší lemy trošku, propracovanější P+Z nárazníky, standardně celovzduch co vím. Možná ještě něco, ale přihodit 200kil???
Já mám za cenu IS dvě nonIS

Já je seřadil jen tak od nejnovějšího. Ale zase bych šel znovu do 53 do posledního ročníku 06?? než do 70 ročník 07. Co tady čtu, tak je to přece jen kus poctivýho železa, bohužel se zastaralou mizernou výbavou ala E39. Jen trošku špitnu, snad si JaraX nevšimne

Myslíš, že 70ka po 20ti letech na tom bude líp, co se koroze týká?
IS je IS, vlastně M u 53jek, ale je zbytečně předražená na to, co má navíc. Mě by zaujal nejvíc silnější motor se sportovníma výfukama, pak jsou tam bílý budíky, který jsou údajně hůř čitelný, širší lemy trošku, propracovanější P+Z nárazníky, standardně celovzduch co vím. Možná ještě něco, ale přihodit 200kil???
Já mám za cenu IS dvě nonIS

Re: koupe e 70 3Ld
Jelikož E70 má plastový blatníky a šasí je snad lepený, tak to fakt nezrezne, prostě už se šetřilo an všem. E53 je jako E39 ta koroze tam je, nevím co tam tak BMW podělalo, třeba E65 tam se o takových věcech vůbec nebaviš a je to stjenej ročník jako E53.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: koupe e 70 3Ld
nechtěl jsem zakládat nové vlakno snad nevadí můj dotaz:
Umí mi někdo popsat jak funguje na e70 Xdrive? Je to stálá 4x4 s tím že více "výkonu" jde na zadní nápravu?
díky
Umí mi někdo popsat jak funguje na e70 Xdrive? Je to stálá 4x4 s tím že více "výkonu" jde na zadní nápravu?
díky
Re: koupe e 70 3Ld
Není to stála 4x4 je to připojitelný náhon a 60:40 tuším. Stálý, byla pouze NonFL E53. Víc řekne někdo chytřejší.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: koupe e 70 3Ld
čili dokud nedojde k prokluzu zadních kol tak je to jen "zadohrab"?Arnie_one píše:Není to stála 4x4 je to připojitelný náhon a 60:40 tuším. Stálý, byla pouze NonFL E53. Víc řekne někdo chytřejší.
Re: koupe e 70 3Ld
je to stála 4x4, resp zadní kardan je připojenej natvrdo pořád, ten jede furt, a přední se k němu připojuje přes spojku s určitym prokluzem, no a do nějaké rychlosti to je pořád připojený a až když jedeš rychle tak se to odpojí.
Re: koupe e 70 3Ld
Diky za odpovedJaraX píše:je to stála 4x4, resp zadní kardan je připojenej natvrdo pořád, ten jede furt, a přední se k němu připojuje přes spojku s určitym prokluzem, no a do nějaké rychlosti to je pořád připojený a až když jedeš rychle tak se to odpojí.