Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
ahoj, muj prvni prispevek s dotazem na koupi ojete X5
Re: ahoj, muj prvni prispevek s dotazem na koupi ojete X5
jirikoo, jak píšeš, je to kus od kusu a záleží na štěstí.
Pokud na tom nebylo nic dělané, tak můžeš čekat všechno.
Ale při takovém nájezdu může být už lecos pořešené.
Já měl haluz, při nájezdu 170 udělaného půl auta, sevisní protokoly sice jen za poslední 3 roky svázaný jak skripta, ale zase se servisní knížkou. Od překupníka, ale 1.majitel firma.
Motor M62 = jistě mrtvé vanosy, bez kterých to tedy jede a min.rozvody tzn.raději repas kompl. = min 50 kil, převodovka 5q při 280 už také bude zralá na repas = min 50 kil a pak další menší věci (řízení, podvozek, ramena) takže těch 200kil+ na servis není vůbec nadsazená částka.
Takže na vrak za 100/ 130 rychle zapomeň. Sem tam se něco objeví, já čekal jen 3/4 roku.
Ale u nás na bazoši asi těžko něco najdeš. Jedině od nějakého fandy tady a hlavně s někým+diag., kdo X5 a jejich slabiny zná.
Když něco takovýho fajnýho seženeš, jistě budeš spokojený. Přeji hodně štěstí při hledání.
Pokud na tom nebylo nic dělané, tak můžeš čekat všechno.
Ale při takovém nájezdu může být už lecos pořešené.
Já měl haluz, při nájezdu 170 udělaného půl auta, sevisní protokoly sice jen za poslední 3 roky svázaný jak skripta, ale zase se servisní knížkou. Od překupníka, ale 1.majitel firma.
Motor M62 = jistě mrtvé vanosy, bez kterých to tedy jede a min.rozvody tzn.raději repas kompl. = min 50 kil, převodovka 5q při 280 už také bude zralá na repas = min 50 kil a pak další menší věci (řízení, podvozek, ramena) takže těch 200kil+ na servis není vůbec nadsazená částka.
Takže na vrak za 100/ 130 rychle zapomeň. Sem tam se něco objeví, já čekal jen 3/4 roku.
Ale u nás na bazoši asi těžko něco najdeš. Jedině od nějakého fandy tady a hlavně s někým+diag., kdo X5 a jejich slabiny zná.
Když něco takovýho fajnýho seženeš, jistě budeš spokojený. Přeji hodně štěstí při hledání.
Re: ahoj, muj prvni prispevek s dotazem na koupi ojete X5
jirikoo: urcite vsechny ty znacky to bude problem, spis si mylsim, ze jeste Audi a MB budou mozna i horsi, viz treba naprava u MLka ta je prej husto draha.
K tem nazjezdum, jde o servis ne o najezd, nebo ano i ne. Uz jsem to psal v E65 topicu, mel jsme najeto 195Kkm a ve 215 se me seknul celej motor a vse se predelalo..tkaze ten najezd je zavadejici.
U E53 mam najeto 406Kkm a tezko najdes hezci a lepsi kousek, Laikovi E53ky, tak na tom budou si myslim jak mam ja. Mám za sebou další repas převodvky asi pred mesicem, pretesneno, vsechny novy hadice od Stratosu, chladic, expanzka, nova kardanka veprdeu, novy svetla od Snjeka, komplet napravy a brzdy, kola letni i zimni olouhovana a nove nastrikana. Jen chci rict, ze mojemu auto by jsi 406kkm nerekl. Interier je uplne novej, lepsi jak u moji E70. Je to proste o lidech, jak se o to staraji.
Proste nejhorsi je kdyz se clovek, kterej ma 150tis na O2 rozhodne koupit X5 a pak zjsiti, ze ten servis je kur.. draheej a co s tim bude delat....nic prpotze na to nema. Ta myslenka, ze ty auta stala 2,5-3mega byla prave kvuli tomu, je uplne jendno jestli ta X5 je 18let stara nebo 10, nebo 5 let, ten drahej servis si proste vybere uz z podstaty auta.
Jinak jedine co me na E53 funguej je motor ten je uzasnej a za celou dobu jsem s nim nemel jedinej problem, ale prevodovka, diferaky, kardanka voda to uz je jina, LPG jsem nechal taky udelat nove, vstriky a reduktor po 100kkm najezdu i ty svetla s tim DSRL a bixenony na novych parabolach je uzasna vec.
Tim chci rict musis se divat po kouskach ktere trochu nekdo zna, Smasher Isko (vlastne M) ale za 220tis to je nic a ma to LPG a toho se teda rozhodne u tehle motoru neboj, to neni argumnet ma to LPG bude to spatny, tyhle motory to polykaj naprosto v pohode.
Jak psal Laik ja bych to Isko taky koupil jen me do cesty prisla E70 jenze skoro za 2,5x te ceny
K tem nazjezdum, jde o servis ne o najezd, nebo ano i ne. Uz jsem to psal v E65 topicu, mel jsme najeto 195Kkm a ve 215 se me seknul celej motor a vse se predelalo..tkaze ten najezd je zavadejici.
U E53 mam najeto 406Kkm a tezko najdes hezci a lepsi kousek, Laikovi E53ky, tak na tom budou si myslim jak mam ja. Mám za sebou další repas převodvky asi pred mesicem, pretesneno, vsechny novy hadice od Stratosu, chladic, expanzka, nova kardanka veprdeu, novy svetla od Snjeka, komplet napravy a brzdy, kola letni i zimni olouhovana a nove nastrikana. Jen chci rict, ze mojemu auto by jsi 406kkm nerekl. Interier je uplne novej, lepsi jak u moji E70. Je to proste o lidech, jak se o to staraji.
Proste nejhorsi je kdyz se clovek, kterej ma 150tis na O2 rozhodne koupit X5 a pak zjsiti, ze ten servis je kur.. draheej a co s tim bude delat....nic prpotze na to nema. Ta myslenka, ze ty auta stala 2,5-3mega byla prave kvuli tomu, je uplne jendno jestli ta X5 je 18let stara nebo 10, nebo 5 let, ten drahej servis si proste vybere uz z podstaty auta.
Jinak jedine co me na E53 funguej je motor ten je uzasnej a za celou dobu jsem s nim nemel jedinej problem, ale prevodovka, diferaky, kardanka voda to uz je jina, LPG jsem nechal taky udelat nove, vstriky a reduktor po 100kkm najezdu i ty svetla s tim DSRL a bixenony na novych parabolach je uzasna vec.
Tim chci rict musis se divat po kouskach ktere trochu nekdo zna, Smasher Isko (vlastne M) ale za 220tis to je nic a ma to LPG a toho se teda rozhodne u tehle motoru neboj, to neni argumnet ma to LPG bude to spatny, tyhle motory to polykaj naprosto v pohode.
Jak psal Laik ja bych to Isko taky koupil jen me do cesty prisla E70 jenze skoro za 2,5x te ceny

E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: ahoj, muj prvni prispevek s dotazem na koupi ojete X5
Když se nad tím servisem zamyslím, tak je jedno jestli koupíš starou E53 nebo E70, co se servisu týká. Jinak je E70 samozřejmě technicky dál a za vyšší pořizovačku.
Do každého auta musíš sypat, jinak jej pohřbíš. A jestli nakonec ta 70 nevyjde servisně dráž, ale to nedokážu posoudit.
Někdo je punťa a fanda a řeší i preventivně, někdo to nechává, dokud se tomu točí kola.
Takže nájezd bych moc neřešil, ale hlavně stav.
Do každého auta musíš sypat, jinak jej pohřbíš. A jestli nakonec ta 70 nevyjde servisně dráž, ale to nedokážu posoudit.
Někdo je punťa a fanda a řeší i preventivně, někdo to nechává, dokud se tomu točí kola.
Takže nájezd bych moc neřešil, ale hlavně stav.
Re: ahoj, muj prvni prispevek s dotazem na koupi ojete X5
Prosimte, mohl bys sečíst to čislo dole na scriptech co jsi dostal z raichu? Vsadím se o flašku tuzemáku, že ta částka převyšuje rozpočet co má "jirikoo" na nákup X5.
Ono je trochu rozdíl koupit vymazlenou E53 a pak si jenom užívat, než koupit průměrnou X5 a občas něco zaplatit. Zdůrazňuji, že 90% toho co se v ČR prodává má k X5 v pruměrném stavu dost daleko.
Dik T
Ono je trochu rozdíl koupit vymazlenou E53 a pak si jenom užívat, než koupit průměrnou X5 a občas něco zaplatit. Zdůrazňuji, že 90% toho co se v ČR prodává má k X5 v pruměrném stavu dost daleko.
Dik T
laik píše:Když se nad tím servisem zamyslím, tak je jedno jestli koupíš starou E53 nebo E70, co se servisu týká. Jinak je E70 samozřejmě technicky dál a za vyšší pořizovačku.
Do každého auta musíš sypat, jinak jej pohřbíš. A jestli nakonec ta 70 nevyjde servisně dráž, ale to nedokážu posoudit.
Někdo je punťa a fanda a řeší i preventivně, někdo to nechává, dokud se tomu točí kola.
Takže nájezd bych moc neřešil, ale hlavně stav.
Re: ahoj, muj prvni prispevek s dotazem na koupi ojete X5
To je jednoduchy za me koupeno 180, 4 roky zpet investovano pres 220K+
Jinak bych te opravil, 99% to 1% jsou lide kteri to neprodaj, protoze vi ze jim to nikdo neda a zbylych 99% doufa ze to nejakej blbec koupi ani s diag nedojede.
Jinak bych te opravil, 99% to 1% jsou lide kteri to neprodaj, protoze vi ze jim to nikdo neda a zbylych 99% doufa ze to nejakej blbec koupi ani s diag nedojede.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: ahoj, muj prvni prispevek s dotazem na koupi ojete X5
Konecne to nekdo na rovinu napsal, za 200k koupim a 200k do toho nasypu - a to platí v případě, že koupím alespoň trochu rozumně. Kdyz jsem hledal X5, tak jsem nebyl schopnej najit zadnou E53, co by nevyzadovala okamzitou investici min. 100tis Kč. Teď myslím peníze na zprovoznění do stavu, abych se nebál s tím jezdit - žádná vymazlená leštěnka.
Proto jsem nakonec šel do E70. Ta se v rozumnem stavu pohybuje okolo pul mega (hujdy za 300tis jsou všechny vražda), ale v dlouhodobem horizontu to neni provozně až o tolik dražši sranda.
Proto jsem nakonec šel do E70. Ta se v rozumnem stavu pohybuje okolo pul mega (hujdy za 300tis jsou všechny vražda), ale v dlouhodobem horizontu to neni provozně až o tolik dražši sranda.
Arnie_one píše:To je jednoduchy za me koupeno 180, 4 roky zpet investovano pres 220K+
Jinak bych te opravil, 99% to 1% jsou lide kteri to neprodaj, protoze vi ze jim to nikdo neda a zbylych 99% doufa ze to nejakej blbec koupi ani s diag nedojede.
Re: ahoj, muj prvni prispevek s dotazem na koupi ojete X5
tonie, tos mě pěkně dostal. To mě nenapadlo. První list byl sumář dokonce od roku 2009, ale konkrétní protokoly až od roku 2012. Dál jsem raději nezkoumal.
Takže
2009 stav 85.000 km
2016 stav 173.000 km
Sumu nebudu rozepisovat po letech, ale sečteno 25.702,65 éček x 25?? = 642.525,- kaček
a doprdele
Asi je servis pěkně natáhl, když to bylo firemní auto
Tam jsou i brzdové trubky nové, třmeny (brzdiče) atd.
Cenovka díky JaraXovi 7.600 éček + zimní komplety a to mě půjčili značky z Vídně až do Břeclavi, na hranici si je vzali a jeli domů. Nějací Srbi asi. No posraný jsem byl až za ušima a kdybych jel sám, určitě bych ujel bez auta.
Proto mám zákaz od JaraXe porovnávat spolehlivost X5, bo si prý ty hujdy nemůžu ani v největším hororu představit. Interiér mám kombinaci se stříbrnou, ani škrábaneček, jen trošku na 5cm ošouplá sedačka řidiče. Asi v tom jezdil sám nějaký IT???. Zvenčí jeden 2cm sekaneček na rohu p.nárazníku.
Pak v ČR
Vstupní servis oleje a 1x trošku volné rameno (na STK OK) 20.000,-
Pak 40 kil LPG, 10kil TZ, 5kil odešel termostat, voda ven odtahovka, teď 20kil pomocná pumpa, hydr.napínak a ŘJ sedačky - nešel nastavit volant a paměť sedačky, který nepotřebuju, ale s Jardou
bych nevydržel. Jo a zlobil starter (nový cca 2 roky) tak 1,5 kila pastorek + nějaký prkotiny.
Motor má mrtvý vanosy, takže bude časem celkový repas motoru 50 kil a převodovka OK, ale na tom druhém řadí konkrétněji. Ta mě ale může přežít, žádná tragedy.
Toš tak nějak.
Takže
2009 stav 85.000 km
2016 stav 173.000 km
Sumu nebudu rozepisovat po letech, ale sečteno 25.702,65 éček x 25?? = 642.525,- kaček







Tam jsou i brzdové trubky nové, třmeny (brzdiče) atd.
Cenovka díky JaraXovi 7.600 éček + zimní komplety a to mě půjčili značky z Vídně až do Břeclavi, na hranici si je vzali a jeli domů. Nějací Srbi asi. No posraný jsem byl až za ušima a kdybych jel sám, určitě bych ujel bez auta.

Proto mám zákaz od JaraXe porovnávat spolehlivost X5, bo si prý ty hujdy nemůžu ani v největším hororu představit. Interiér mám kombinaci se stříbrnou, ani škrábaneček, jen trošku na 5cm ošouplá sedačka řidiče. Asi v tom jezdil sám nějaký IT???. Zvenčí jeden 2cm sekaneček na rohu p.nárazníku.
Pak v ČR
Vstupní servis oleje a 1x trošku volné rameno (na STK OK) 20.000,-
Pak 40 kil LPG, 10kil TZ, 5kil odešel termostat, voda ven odtahovka, teď 20kil pomocná pumpa, hydr.napínak a ŘJ sedačky - nešel nastavit volant a paměť sedačky, který nepotřebuju, ale s Jardou
bych nevydržel. Jo a zlobil starter (nový cca 2 roky) tak 1,5 kila pastorek + nějaký prkotiny.
Motor má mrtvý vanosy, takže bude časem celkový repas motoru 50 kil a převodovka OK, ale na tom druhém řadí konkrétněji. Ta mě ale může přežít, žádná tragedy.
Toš tak nějak.
Re: ahoj, muj prvni prispevek s dotazem na koupi ojete X5
Jinak teda prolezl jsem bazos a nejlevnejsi a dve jedine 4,4 jsem nasel za 160tis (vybava drevo bez vleke navi), tak nevim kde kdo nasel nejlevnejis 4,4 za 120tis. Jinak 3,0i je tam plna prd.... ale s GM prevodovkou ani za 50 by to nebylo Ok.
No ze 4,4 se stalo nedostatkové zboží, ještě budu spekulovat a fakt ho nechám jako youngtimera
No ze 4,4 se stalo nedostatkové zboží, ještě budu spekulovat a fakt ho nechám jako youngtimera

E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: ahoj, muj prvni prispevek s dotazem na koupi ojete X5
https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/ ... oFrom=list
pritom prodejce se tvari ze je vse ok, nezminuje ze by neco nefungovalo, navic po servisu a ani na fotkach to nevypada nejak tragicky, az na viko kufru. V cem bude asi hacek?
pritom prodejce se tvari ze je vse ok, nezminuje ze by neco nefungovalo, navic po servisu a ani na fotkach to nevypada nejak tragicky, az na viko kufru. V cem bude asi hacek?

Re: ahoj, muj prvni prispevek s dotazem na koupi ojete X5
Nevím no, takhle si já si X5 nepředstavuju, 0 výbava, PDC, roletky, nemá nášlapy, komforty, sporty, sport volant, navi MK4, atd atd.... dřevo v X5 je jako co ? To je jako nějaká luxsusní E66 ? Ty žlutý blinkry a světla je hrozná katastrofa. Světla jsou mrtvloy už dle fotek. No jo žándej strop alcantara a SPortPacket. Jinak ty černý zrcátka a černý křídlo, těžko říct proč to někdo udělal.
Ad volant, já mám 406Kkm a takhle rozhodně z boku nevypadá
Háček může být v USA verzi, dneska to nikde neprojde TK, to ze to proslo pred 2-3-5 roky, tak dneska uz fakt ne, je zase jina legislativa a USA auta si myslim uz bude nerealne projit TK.
Každopádně cena je zajímavá i kdyby měl člověk udělat ten základní repas převodovky kolem 30 a něco na motoru za 30 je to za 140 auto sice obyč, ale někomu to může vyhovovat potom ještě 35 LPG aha to už je člověk na 170, možná ještě origo 19"/20" kola 15-20 tis bez pneu, hmm a dostáváme se k tomu co psal Laik, raději koupit už zeservisovnaou a v rozumný výbavě to už je ta Smasherova za 200 velmi hratelná.
Ad volant, já mám 406Kkm a takhle rozhodně z boku nevypadá

Háček může být v USA verzi, dneska to nikde neprojde TK, to ze to proslo pred 2-3-5 roky, tak dneska uz fakt ne, je zase jina legislativa a USA auta si myslim uz bude nerealne projit TK.
Každopádně cena je zajímavá i kdyby měl člověk udělat ten základní repas převodovky kolem 30 a něco na motoru za 30 je to za 140 auto sice obyč, ale někomu to může vyhovovat potom ještě 35 LPG aha to už je člověk na 170, možná ještě origo 19"/20" kola 15-20 tis bez pneu, hmm a dostáváme se k tomu co psal Laik, raději koupit už zeservisovnaou a v rozumný výbavě to už je ta Smasherova za 200 velmi hratelná.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: ahoj, muj prvni prispevek s dotazem na koupi ojete X5
velmi slušná výbava
...a vzadu třeba nemá výhřev... jo, výbava 0 z toho skoro nic, co tyhle auta mají.
Co by tam jako mělo nefungovat kromě motoru? Že to jede je málo.
Chce to vědět stav motoru, převodovky, podvozku, brzd.trubky,atd. + hlášky na diag. a jak moc hnije.
Dle foto s 300.000 toho musela zažít dost chudina.
Chce to vidět na živo, ve skutečnosti to takový zázrak nebude, to jsem zažil.
Vzhledem k tak nízké ceně a OK stavu to vidím na problém s US verzí také.

Co by tam jako mělo nefungovat kromě motoru? Že to jede je málo.
Chce to vědět stav motoru, převodovky, podvozku, brzd.trubky,atd. + hlášky na diag. a jak moc hnije.
Dle foto s 300.000 toho musela zažít dost chudina.
Chce to vidět na živo, ve skutečnosti to takový zázrak nebude, to jsem zažil.
Vzhledem k tak nízké ceně a OK stavu to vidím na problém s US verzí také.
Re: ahoj, muj prvni prispevek s dotazem na koupi ojete X5
Normální hujda, akorát to prodejce nemaskuje a dal tam správnou cenu, aby to nejakej vejr koupil. Cena oprav zcela evidentně prevýší zůstatkovou cenu vozidla.
Zkuste si dohledat prodejní inzerát JaraXovy X5 a hlavne to co na ní dělal. Když odhlednu od toho, že JaraX je ... (řekněme nerozumný) a všechny ty opravy dělal fakt poctivě a pak to jen tak prodal pod cenou, tak i kdyby se to zflikovalo "podoma za polovinu", tak je to kromě peněz i fůra starostí.
Osobně chci auto co jezdí a ne potvoru co okolo ní furt skáču. A tohle auto z inzerce má potenciál tak leda na dlouhé stání v kopřivách.
Zkuste si dohledat prodejní inzerát JaraXovy X5 a hlavne to co na ní dělal. Když odhlednu od toho, že JaraX je ... (řekněme nerozumný) a všechny ty opravy dělal fakt poctivě a pak to jen tak prodal pod cenou, tak i kdyby se to zflikovalo "podoma za polovinu", tak je to kromě peněz i fůra starostí.
Osobně chci auto co jezdí a ne potvoru co okolo ní furt skáču. A tohle auto z inzerce má potenciál tak leda na dlouhé stání v kopřivách.
drifterCZ píše:https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/x5/17618690?goFrom=list
pritom prodejce se tvari ze je vse ok, nezminuje ze by neco nefungovalo, navic po servisu a ani na fotkach to nevypada nejak tragicky, az na viko kufru. V cem bude asi hacek?
Re: ahoj, muj prvni prispevek s dotazem na koupi ojete X5
Smasherova už není.
jen tak ve stručnosti z dovolené
- kupuj jen vybavená auta
- kupuj jen 4,4i M62, N62, 4,8is s tím že facelift stojí víc na provoz
- kupuj jen s mechanikem
- kupuj jen krásná a i do těch nasypeš.
- ja do svoji nedal 200, ale přes 300 a jsem rád že ji má laik, on mě aspon poslechne když je něco potřeba udělat. já vím že ho sere že ho donutím vyměnit jednotku sedačky za 5k nebo kolik stála, ale jedině tak se to auto dá udržet aby pak nebylo do šmelcu zralý, on to jednou ocení
- SUV je prostě drahá zaležitost, a chce to peníze, a je to jedno jaká značka celkem, bmw alespon nabízí sportovnější svezení, ale pokud nechceš Sclass nebo 7er, nebo 3er, což vyjde levně na provoz, ale není to SUV, ale zase je to aspon pohodlný. mě u X5 vadí že to není pohodlný a ještě to chce prachy, kdyby sedma byla chtěla tolik peněz co X5,ale byla furt pohodlná, tak by to člověk obětoval.
- naftu bych bral s nájezdem do 100tkm od prvního majitele, a až poface, předface nemá DPF a už s tím nikam nemužeš, ani do Vídně na řízek. a i ta nafta od prvního majitele se 100k potřebuje alespon 2-4x ročně nechat odborníka zkontrolovat jestli vše funguje jak má.
jen tak ve stručnosti z dovolené
- kupuj jen vybavená auta
- kupuj jen 4,4i M62, N62, 4,8is s tím že facelift stojí víc na provoz
- kupuj jen s mechanikem
- kupuj jen krásná a i do těch nasypeš.
- ja do svoji nedal 200, ale přes 300 a jsem rád že ji má laik, on mě aspon poslechne když je něco potřeba udělat. já vím že ho sere že ho donutím vyměnit jednotku sedačky za 5k nebo kolik stála, ale jedině tak se to auto dá udržet aby pak nebylo do šmelcu zralý, on to jednou ocení
- SUV je prostě drahá zaležitost, a chce to peníze, a je to jedno jaká značka celkem, bmw alespon nabízí sportovnější svezení, ale pokud nechceš Sclass nebo 7er, nebo 3er, což vyjde levně na provoz, ale není to SUV, ale zase je to aspon pohodlný. mě u X5 vadí že to není pohodlný a ještě to chce prachy, kdyby sedma byla chtěla tolik peněz co X5,ale byla furt pohodlná, tak by to člověk obětoval.
- naftu bych bral s nájezdem do 100tkm od prvního majitele, a až poface, předface nemá DPF a už s tím nikam nemužeš, ani do Vídně na řízek. a i ta nafta od prvního majitele se 100k potřebuje alespon 2-4x ročně nechat odborníka zkontrolovat jestli vše funguje jak má.
Re: ahoj, muj prvni prispevek s dotazem na koupi ojete X5

Auto je momentálně skoro TOP, až na ty vanosy a někde sem tam ukápne motor - kapka za den.
Re: ahoj, muj prvni prispevek s dotazem na koupi ojete X5
Není mě moc jasný Laiku.....jak se poznají mrtvé vanosy ? u VVT na to už jsem zvyklý prostě auto zadrbne vypadnou vačky a auto hov.. jede. Neodvedu si, ale představit mrtvé vanosy ? TO jako že auto taky nejede, protže se nenastaví vačky ?
Jinak Jaraxovo a ted tovje, to sou prostě dobrý auta, ale ty se v inzerátehc nenajdou, moje je ještě taková perlička, Ultersport výfuky, SPortpacket originál atp
v řeči E66 by to byl luxusní Individuál
SI říkám, že jsme opravdu pacienti mít 2x X5 jedno jestli kombinace 2xE53 či 1xE53 a 1xE70, to už je stav na Chocholouška.
Jinak Jaraxovo a ted tovje, to sou prostě dobrý auta, ale ty se v inzerátehc nenajdou, moje je ještě taková perlička, Ultersport výfuky, SPortpacket originál atp


SI říkám, že jsme opravdu pacienti mít 2x X5 jedno jestli kombinace 2xE53 či 1xE53 a 1xE70, to už je stav na Chocholouška.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: ahoj, muj prvni prispevek s dotazem na koupi ojete X5


Mrtvý vanos, to bude asi JaraXova terminologie = vanosy klapou/mlaskají a má to nižší krouťák od spodu. Po repasu stoupne spotřeba, protože auto ožije a víc tě svádí tomu šlapat za krk.

Až to budeš šrotovat, tak ty výfuky by se mi líbily.


Já zase nevím, co je SPortpacket originál. Já mám jen normální sportpaket, co je skoro v každé E53ce.
Dvě X5? V poho. Kdyby se sešly událsti trochu jinak, tak jsem měl tři E53. Mladý má JaraXovu, moji bych dal mojí, ať mě ji furt nebere a já bych si nechal tu Smasherovu Isku. A ta modrá,... jejejej. Taková se už asi taky neobjeví.
Re: ahoj, muj prvni prispevek s dotazem na koupi ojete X5
Laiku, Sportpacket je tvrdej podvozek, tim myslim jeste tvrdsi nez normalne, sport volant 3raminko, stribrny doplnky ne drevo, a sport sedacky kazda to rozhodne nema. A shodou okolnosti S434A tusim Sportpacket u e70 kde jeste daleko dal difuzor zadek predek atp. A shodpu okolnosti obe stribrny 

E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: ahoj, muj prvni prispevek s dotazem na koupi ojete X5
Aha, tak to máme stejný auta.
Sportpaket i 3ramínko i sporty i ve stříbře, pak bufíka. navi, BT,výhřev i vzadu, PDC vpředu,vzadu, nějakou kameru vzádu, která se možná tváří jako origo, "A" na světlech, telefon v loketce, DVD changer, TV příprava asi, vyhřívané ostřikovače, senzor deště, šíbr, zatmavený okna od BMW, nášlapy, hagusy, bílé blinkry a dál nevím co je ještě výbava. (černá alcantra na stropě??)
Tak nevím jestli to mám foll,foll nebo ne
Že mám el.okna, el.nastavitelný sedačky a volant + zrcátka sklápěcí a samostmívací všechy3 s pamětí (teď i funkční
), ABS, posilovač řízení aj snad není potřeba zmiňovat, ikdyž to někteří píšou do bohaté výbavy.
Já jen, že když jsem hledal, tak sportpacket měly skoro všechny.
Bez sportpaketu a na celovzduchu jsem snad viděl jen dvě a jen jedna byla adept.

Tak nevím jestli to mám foll,foll nebo ne

Že mám el.okna, el.nastavitelný sedačky a volant + zrcátka sklápěcí a samostmívací všechy3 s pamětí (teď i funkční


Já jen, že když jsem hledal, tak sportpacket měly skoro všechny.
Bez sportpaketu a na celovzduchu jsem snad viděl jen dvě a jen jedna byla adept.
Re: ahoj, muj prvni prispevek s dotazem na koupi ojete X5
Laik, no DVD/kamera čoveče nevím možná PoFL to už ti neřeknu, já mám předFL. Jinak sklopná a stmívací zrcátka u E53 nebyl standrd
ani MK3/4 ani CD changer na 10CD atp. ani roletky ani výhřev zadek ani TV, ani ty bílý blinkry
Hlavně to nesrovnávej s E65, to se prostě nedá na výbavě s tímhle srovnávat, prostě na E53 dobrá výbava, snad jen to co měli tuším pouze Is, výsuvná elektrická zadní podlaha.


Hlavně to nesrovnávej s E65, to se prostě nedá na výbavě s tímhle srovnávat, prostě na E53 dobrá výbava, snad jen to co měli tuším pouze Is, výsuvná elektrická zadní podlaha.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: ahoj, muj prvni prispevek s dotazem na koupi ojete X5
výsuvnou podlahu i elektrické zadní sedačky mohli mít všechny E53, nejen is.