Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
investice po koupi sedmy (E66)
Re: investice po koupi sedmy (E66)
E66tka nemusi stat ranec. Zalezi, co koupis za kus, s jakym najezdem. Urcite nebude na provoz drazsi, jak e60tka. To muze byt daleko problemovejsi auto. Na moje polozky nekoukej, to bys musel mit smulu, jako ja. Priklad. Ja mel e46 330d a za 4 roky me stala jen 80 000 kc, ale na e46bmwklubu byli borci, co se tam vysypali 80 000 kc behem 2 let. Proste se jim tam vysralo pomalu vse (turbo, vstriky, cerpadlo, tlumice, brzdy, ramena atd. Ja ji mel v peknym stavu. Lepsim nez sedmu.
Ale jestli se ji bojis, tak se na ni vyser.
Ale jestli se ji bojis, tak se na ni vyser.
Re: investice po koupi sedmy (E66)
Filozofe- čekal jsem že v těch investicích bude i LPG,pak se ta cena za servis blíží k jedné koruně za kilometr a to je u ojetiny dobrá cena za servis,u sedmy bych to nazval super cenou.
V dnešní době bys musel mít leda tak Dacii aby jsi se dostal níž,holt ty starý dobrý káry jako byla E34 se už dávno nevyrábí,dodnes na to auto rád vzpomínám
DSG- nebudu to vychvalovat na měničový automat to nikdy mít nebude,ale když se s tím jezdí klidně a plynule,tak to řadí v pohodě.Když se s tím jezdí nestandartně,tak to řadí nestandartně a cuká.Pak taky záleží jak to mají softwerově nastavené,to je třeba u kodiaqa TDI problém,v šedesáti to tam prdne sedmičku a motor točí 1200 otáček.Samozřejmě za doprovodu hučení a drnčení,no a když si člověk manuálně podřadí,tak to tam automat stejně za chvíli vrátí.
V dnešní době bys musel mít leda tak Dacii aby jsi se dostal níž,holt ty starý dobrý káry jako byla E34 se už dávno nevyrábí,dodnes na to auto rád vzpomínám

DSG- nebudu to vychvalovat na měničový automat to nikdy mít nebude,ale když se s tím jezdí klidně a plynule,tak to řadí v pohodě.Když se s tím jezdí nestandartně,tak to řadí nestandartně a cuká.Pak taky záleží jak to mají softwerově nastavené,to je třeba u kodiaqa TDI problém,v šedesáti to tam prdne sedmičku a motor točí 1200 otáček.Samozřejmě za doprovodu hučení a drnčení,no a když si člověk manuálně podřadí,tak to tam automat stejně za chvíli vrátí.
Re: investice po koupi sedmy (E66)
Filozof:
Delsi verze prispevku pro tebe se mi smazla, takze to vemu ve zkratce.
Velka cast penez co zminujes nesouvisi s vlastnictvim e38.
Pocitat do nakladu na vrub e38 pneu, lpg, olej, filtry, brzdy nedava smysl...to bys jako do jinyho auta nekupovat?
Kapotu jsi musel videt pri koupi anebo prisla k uhone az za tveho pouzivani....opet za to nemuze e38.
Par veci typu cidla, hadice, altik a dalsi z "pod kapoty" jsou veci, ktere tam zapocitat klidne muzes, ale rozhodne je to na hony vzdalene castce 200k, kterou jsi zminoval na zacatku.
Celni sklo jsi neplatil
Kdyby ti pojistovna proplatila havarku za 100k tak si to tam napises taky?
Co nastve je stropnice a voda v aute. Nicmene i ta stropnice je notoricky znama vec.
Suma sumarum, jezdis zadarmo a bez se tomu autu poklonit, zvlast kdyz je to daily a winter
Jestli najdes auto, ktery bude mit naklady znatelne nizsi a pritom jeho porizovaci cena bude srovnatelna s tvoji e38, tak dej vedet
Delsi verze prispevku pro tebe se mi smazla, takze to vemu ve zkratce.
Velka cast penez co zminujes nesouvisi s vlastnictvim e38.
Pocitat do nakladu na vrub e38 pneu, lpg, olej, filtry, brzdy nedava smysl...to bys jako do jinyho auta nekupovat?
Kapotu jsi musel videt pri koupi anebo prisla k uhone az za tveho pouzivani....opet za to nemuze e38.
Par veci typu cidla, hadice, altik a dalsi z "pod kapoty" jsou veci, ktere tam zapocitat klidne muzes, ale rozhodne je to na hony vzdalene castce 200k, kterou jsi zminoval na zacatku.
Celni sklo jsi neplatil


Co nastve je stropnice a voda v aute. Nicmene i ta stropnice je notoricky znama vec.
Suma sumarum, jezdis zadarmo a bez se tomu autu poklonit, zvlast kdyz je to daily a winter

Jestli najdes auto, ktery bude mit naklady znatelne nizsi a pritom jeho porizovaci cena bude srovnatelna s tvoji e38, tak dej vedet

Re: investice po koupi sedmy (E66)
Souhlas, počítat spotřebák do toho nemá moc smysl, u mě na e65 750i:
- přetěsnění motoru a s tím preventivně repas altíku, startéru, řízení a po čase výměna vodní pumpy
- oprava softclose 3x (ať mi nikdo netvrdí že se to nesere)
- zateklá střecha přes ucpaný šíbr
- repas navigace (vysvícený laser + na něj natekl olej z hydrokufru)
- hydrokufr (u mého auta nějaký prokletý, po třetí výměně pístnice jsem to vymontoval)
- jedno parkovací čidlo
- repas světel
Pak už jen spotřebák, fitry, servis lpg, cívky, svíčky, gumy, brzd, palivo, podvozek .....
. S pohledem na amortizaci nákup/odhad prodejní ceny a provedený servis je to jednoznačně u mě nejvíce ekonomicky rentabilní auto (tak snad to vydrží)
- přetěsnění motoru a s tím preventivně repas altíku, startéru, řízení a po čase výměna vodní pumpy
- oprava softclose 3x (ať mi nikdo netvrdí že se to nesere)
- zateklá střecha přes ucpaný šíbr
- repas navigace (vysvícený laser + na něj natekl olej z hydrokufru)
- hydrokufr (u mého auta nějaký prokletý, po třetí výměně pístnice jsem to vymontoval)
- jedno parkovací čidlo
- repas světel
Pak už jen spotřebák, fitry, servis lpg, cívky, svíčky, gumy, brzd, palivo, podvozek .....

Re: investice po koupi sedmy (E66)
pGB, a čo si mal predtým za autá, keď to boli také pokladničky?
Zaujíma ma to pre porovnanie...

Zaujíma ma to pre porovnanie...
Re: investice po koupi sedmy (E66)
- renault scenic - můj nájezd 120tkm, 3x KO motor, 1x 4ks vstřiky, 1x turbo, dvouhmota ... nákupní cena 230... prodejní 0
- audi a6 3.0tdi - můj nájezd 130tkm, 1x 6ks vstřiky, 1x turbo, 1x rozvody, nákup 900 ... prodej 180
- teď e65 - můj nájezd 140tkm ... přetěsnění motoru + viz výše .... nákup 320 .... odhadovaná prodejní cena 200-250
+ servisuju peugeot - můj nájezd 60tkm 307sw (poze dvouhmota + spojka, nákup 50, prodej 0)
+ hyundai ix35 - od 0 na 120tkm (palivové čerpadlo + turbo, nákup 500, odhadovaný prodej 180)
- audi a6 3.0tdi - můj nájezd 130tkm, 1x 6ks vstřiky, 1x turbo, 1x rozvody, nákup 900 ... prodej 180
- teď e65 - můj nájezd 140tkm ... přetěsnění motoru + viz výše .... nákup 320 .... odhadovaná prodejní cena 200-250
+ servisuju peugeot - můj nájezd 60tkm 307sw (poze dvouhmota + spojka, nákup 50, prodej 0)
+ hyundai ix35 - od 0 na 120tkm (palivové čerpadlo + turbo, nákup 500, odhadovaný prodej 180)
Re: investice po koupi sedmy (E66)
Zzelí: No je pravda že je to v poměru k BMW co platí ostatní je málo.... pokud odečtu náklady na LPG a pneu to ostatní beru jako servis prostě auta ...
Znám lidi co jezdí starým autem a nic do toho krom oleje a benzínu nedávají ... je to sice hujda po 10letech ale opravdu krom tohoto nic to auto nechtělo.
Z tohoto hlediska když se na to podívám furt auto něco chce ...at jsou to drobnosti za 5kilo nebo něco dražšího za pár tisíc ...a je jedno zda údržba nebo běžný servis.
Obrovkou částku jsem u auta ušetřil tím že jsem si práci dělal sám. To je docela dost alespon pár desítek tisíc do plusu díky tomu že si stím hraji aby to bylo ok.
A spousty věcí tam nejsou započítány a počítám to bude xx tisíc jen za kraviny kolem toho.
tipuji u e65 dnes ten servis je náročnější alespon tak mi to pár majitelů bokem mimo tento klub řeklo. Prostě jednotky to chce a odchází a kdo hodně jezdí tak dělá po 3-4kilech motor díky kroužkům a trubce atd. a to jsou všichni s modelem 745i.
No a berme v potaz taky stáří auta ... to si taky něco vezme ikdyž auto má 150k.
Bohužel většina lidí má 3kila a víc a tam se to postupně ukazuje co auto chce.
PS: Mimochodem mohla by vzniknout takováto stránka podobná tomuto webu pro starší 7er e38.
https://www.meeknet.co.uk/E38/
Je tam vše krásně ukázáno co kde je za problém.
Třeba pro JARAXE zajimavej návrh že by postupně sepisoval co se nejvíce servisuje u e65-66 a udělal jednu pěknou stránku s pár fotkama kde co odchází nejčastěji.
Pokud by tedy měl čas a byla nálada.
Znám lidi co jezdí starým autem a nic do toho krom oleje a benzínu nedávají ... je to sice hujda po 10letech ale opravdu krom tohoto nic to auto nechtělo.
Z tohoto hlediska když se na to podívám furt auto něco chce ...at jsou to drobnosti za 5kilo nebo něco dražšího za pár tisíc ...a je jedno zda údržba nebo běžný servis.
Obrovkou částku jsem u auta ušetřil tím že jsem si práci dělal sám. To je docela dost alespon pár desítek tisíc do plusu díky tomu že si stím hraji aby to bylo ok.
A spousty věcí tam nejsou započítány a počítám to bude xx tisíc jen za kraviny kolem toho.
tipuji u e65 dnes ten servis je náročnější alespon tak mi to pár majitelů bokem mimo tento klub řeklo. Prostě jednotky to chce a odchází a kdo hodně jezdí tak dělá po 3-4kilech motor díky kroužkům a trubce atd. a to jsou všichni s modelem 745i.
No a berme v potaz taky stáří auta ... to si taky něco vezme ikdyž auto má 150k.
Bohužel většina lidí má 3kila a víc a tam se to postupně ukazuje co auto chce.
PS: Mimochodem mohla by vzniknout takováto stránka podobná tomuto webu pro starší 7er e38.
https://www.meeknet.co.uk/E38/
Je tam vše krásně ukázáno co kde je za problém.
Třeba pro JARAXE zajimavej návrh že by postupně sepisoval co se nejvíce servisuje u e65-66 a udělal jednu pěknou stránku s pár fotkama kde co odchází nejčastěji.
Pokud by tedy měl čas a byla nálada.

Re: investice po koupi sedmy (E66)
filozofe, na takove kravina nemam čas, kdo E65 chce si ji koupí, pokud mu přijde drahá na servis tak ji muže prodat, pro někoho je drahé dát do auta 10k ročně a jinej dát 500k ročně a neřeší to.
a pokud E65 nechci tak si ji nebudu kupovat a večny špekulování kolik co stojí je nesmysl.
stejně jako takové kraviny že odchází jednotky a kroužky, to by mě tedy zajímalo které jednotky a proč by měli odcházet kroužky?
pGB, ty, pivasek a pesa jste jediní zakaznici kterym jsme měnili softclose.
a pokud E65 nechci tak si ji nebudu kupovat a večny špekulování kolik co stojí je nesmysl.
stejně jako takové kraviny že odchází jednotky a kroužky, to by mě tedy zajímalo které jednotky a proč by měli odcházet kroužky?
pGB, ty, pivasek a pesa jste jediní zakaznici kterym jsme měnili softclose.
Re: investice po koupi sedmy (E66)
Asi myslel gufera.
Re: investice po koupi sedmy (E66)
Dle me ten servis je individualni. Softclose jsem nikdy neresil, zase ale 99% z Vas neresilo VVT a je resim uz podruhy.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: investice po koupi sedmy (E66)
jsou auta kde se něco sere, prostě třeba když dělali SCA u PGB tak den v patek spěchali na oslavu, to prostě nevíš. někde se posere něco co se nikdy nikomu jinymu neposralo.
a třeba auta co jezdí ke snejkovi a ke mě, tak se tam serou uplně jiny věci, Snejk třeba furt mění IVM, ale já nikdy neměnil IVM, ale zase jsem měnil víc DME.
a třeba auta co jezdí ke snejkovi a ke mě, tak se tam serou uplně jiny věci, Snejk třeba furt mění IVM, ale já nikdy neměnil IVM, ale zase jsem měnil víc DME.
Re: investice po koupi sedmy (E66)
Ano, to jsou auta s klasickou motorizaci 4valec benzin s vykonem do 100k, 5ti kvalt manual. Vrchol vybavy je centralni zamykani, sem tam DO. Okna, sedadla, zrcatka mechanicky stavitelny. Dalky s tim moc nejezdi, protoze to je opruz, takze najezd je spis podprumerny. Pak i ten spotrebak tam nemeni. Jestli te naklady na auto tak stvou, tak s chuti do toho, budes spokojenejFilozof píše:Znám lidi co jezdí starým autem a nic do toho krom oleje a benzínu nedávají ... je to sice hujda po 10letech ale opravdu krom tohoto nic to auto nechtělo.

Re: investice po koupi sedmy (E66)
třeba E36 316i compact v LPG, to je auto co funguje uplně zadarmo
koupíš pěknyho za 30k, ma to vyhřev sedaček, klimu, zatmivací zrcatko, zadohrab, bc, atd.
no a za 140tkm co jsme ho měli v LPG odešel akorát termostat a 2x ložisko,oproti fordu escort co měli naši od novoty do 110tkm je to uplně zadarmo auto.
no a v LPG jezdí za 7 LPG, takže 7x15 = 1,05 kč km
koupíš pěknyho za 30k, ma to vyhřev sedaček, klimu, zatmivací zrcatko, zadohrab, bc, atd.
no a za 140tkm co jsme ho měli v LPG odešel akorát termostat a 2x ložisko,oproti fordu escort co měli naši od novoty do 110tkm je to uplně zadarmo auto.
no a v LPG jezdí za 7 LPG, takže 7x15 = 1,05 kč km
Re: investice po koupi sedmy (E66)
zzelí : To zase né .... ale jako zímní auto nějakou oktávku 1.9tdi nebo 1,8i na to ježdění 4-5měsíců v roce by snad stačilo ...jen kapaliny a filtry a hotovo. Asi bych to překousl. Zase bych uchránil 7er před solí ...
Další možnost je 320-323i e46 touring ale ta už bude taky reznout... na zimu by ji bylo asi škoda navíc je to malé auto.
Někdo jinej mi zase tvrdil, že prostě auto má jezdit a je jedno zda zima či léto jedinej rozdíl je že se musí pořádně navoskovat. No nevim e38 je choulostivá i tak ...
JARAX: Kompakt zní pěkně ale ne pro 2 dospělé a 2 děti a haldu krámů co se vozí sebou ... to jedině ta e46 touring jako druhé auto na zimu.
Další možnost je 320-323i e46 touring ale ta už bude taky reznout... na zimu by ji bylo asi škoda navíc je to malé auto.
Někdo jinej mi zase tvrdil, že prostě auto má jezdit a je jedno zda zima či léto jedinej rozdíl je že se musí pořádně navoskovat. No nevim e38 je choulostivá i tak ...
JARAX: Kompakt zní pěkně ale ne pro 2 dospělé a 2 děti a haldu krámů co se vozí sebou ... to jedině ta e46 touring jako druhé auto na zimu.
Re: investice po koupi sedmy (E66)
jenže ta E46 taky nejezdí zadarmo, pokud se o ní staráš, to tě uplně stejně vyjde koupit E65 za kilo s kterou budeš jen jezdit a nebudeš nic spravovat, a kdyby nahodou přišla nějaká velká drahá oprava tak to prodáš na díly za 60
Re: investice po koupi sedmy (E66)
Na zimu jedině zadohrab. S octou musí být nuda. E39 kombik je větší než e46 a a ta umí jezdit a nic neřešit.
Re: investice po koupi sedmy (E66)
no ta e39 mě taky napadla ...ale nějaký pozdější ročník 2003-4 apod. Aby to vydrželo chvilku. Nějakej e39 tour 528i nebo 520i ty jsou dnes snad za 40-50k.
745i v LPG za 80-110k asi nekoupím a pokud jo tak nějakou holotu vybydlenou co bude chtít servis ... no zase na zimu proč ne že ? Pak pujde na díly ...
Zase mě to přijde škoda u 7er tam by to byl vyloženě cigan wagen pokud by se neopravovala ... a jak mě někdo odře nebo rozbije tak co potom bych musel měnit díly za tisíce ...
e39 v tomto případě vychází nejlevněji jako zimní kombík ... jen jakej motor ? 520d asi blbost a 530d servisně taky ...tak jedině benzín ... s LPG pokud by byl...
745i v LPG za 80-110k asi nekoupím a pokud jo tak nějakou holotu vybydlenou co bude chtít servis ... no zase na zimu proč ne že ? Pak pujde na díly ...
Zase mě to přijde škoda u 7er tam by to byl vyloženě cigan wagen pokud by se neopravovala ... a jak mě někdo odře nebo rozbije tak co potom bych musel měnit díly za tisíce ...
e39 v tomto případě vychází nejlevněji jako zimní kombík ... jen jakej motor ? 520d asi blbost a 530d servisně taky ...tak jedině benzín ... s LPG pokud by byl...
Re: investice po koupi sedmy (E66)
Mam podezreni, ze kdybys koupil e65 na zimu, tak bys v ni jezdil i v lete 

- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: investice po koupi sedmy (E66)
No jelikoz E39 mam... tak muzu rict, ze uz to absolutne nema smysl. Proste je to uz stare a na servise to zere slusne. Kdyz koupis peknou tak bude pres 100k a to mi prijde za 20 let stary auto, kde odchazi vsechno gumove a ma to nalitano nesmysl, trochu mimo. Automat se blizi, kompletni pretesneni motoru, mezi prevodovkou a motorem, ABS cidla, kabelaz tu a tam nacata od zviratek, baterka, sedacky prokleknute, nefunkcni airbagy, rizeni na repas, komplet voda atd. je toho fakt hodne a i kdyz to neni drahe tak se to proste nascita. Zaver je, ze se budu snad do konce roku vracet k E66.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: investice po koupi sedmy (E66)
to ti řeknou všeci, E39 stojí na servise uplně stejně jak E65, a to řekne Don, to řekne Dogeatdog, to řekne kimlic, a hlavně řešíš mnohem víc závad, ale za min peněz, ve výsledku je to víc starostí a stejny penize.