Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E65 vs. F01 vs. W221
Re: E65 vs. F01 vs. W221
pětka je vždy víc problemová jak 7er (ve stejném stavu)
Re: E65 vs. F01 vs. W221
ale tak je tu spousta názorů že pokud máš auto s nájezdem 50-80k po prvním majiteli tak by mělo nějakej čas sloužit ...
Ale vím že pár lidí to tady popírá stím že i fko s kilem se může hodně srát ...
No tak si vyber...
Chtělo by to nějakej statistickej přehled. Servisák bude narážet na problémové auta které k němu jezdí ale dalších 100 co jezdí bez problémů nedojede, protože jim nic není ... chce to statistiku uživatelů daného modelu ... a pokud se někomu něco podělalo tak v kolika km a kolika lidem z testovacího vzorku...
Nějaké servery možná jsou nevím které tady vycházíme z toho co se stává občas lidem ...ale už nemluvíme o těch kterým ty auta fungují.
Pak si člověk koupí ideální model 740i fxx s kilem natočíno a on se posere za strašné prachy ...a pak budou všichní z toho paf že dokonalý povoz se stejně pose.e
Máte někdo odkaz na statistiku co se sere u jakého modelu v při jakém nájezdu ... docela by mě to zajímalo ... kolik lidí si koupí 760i ? Strašně málo ...mizivé procento ...zato 730 - 740d je mraky a mraky ... tak se jich taky pár objeví v servisu.
750i Fxx každej ví slabiny tam je to jasná výrobní závada o které si povídají i ptáci na stromech ... ale co další modely?
jen chci říci že správná data co je ok a co se hodně sere se špatně zjištují pokud nemám obrovský vzorek majitelů 740d nebo 730d či 740i ... objeví se několik majitelů 740d a říkají jak je to bezporuchový model -
Nějaká data majitelů Fxx vyjet ze https://www.spritmonitor.de/ by bylo fajn třeba jedné motorizace 740d či 730d pak 740i - 760i atd...
Ale vím že pár lidí to tady popírá stím že i fko s kilem se může hodně srát ...
No tak si vyber...

Chtělo by to nějakej statistickej přehled. Servisák bude narážet na problémové auta které k němu jezdí ale dalších 100 co jezdí bez problémů nedojede, protože jim nic není ... chce to statistiku uživatelů daného modelu ... a pokud se někomu něco podělalo tak v kolika km a kolika lidem z testovacího vzorku...
Nějaké servery možná jsou nevím které tady vycházíme z toho co se stává občas lidem ...ale už nemluvíme o těch kterým ty auta fungují.
Pak si člověk koupí ideální model 740i fxx s kilem natočíno a on se posere za strašné prachy ...a pak budou všichní z toho paf že dokonalý povoz se stejně pose.e
Máte někdo odkaz na statistiku co se sere u jakého modelu v při jakém nájezdu ... docela by mě to zajímalo ... kolik lidí si koupí 760i ? Strašně málo ...mizivé procento ...zato 730 - 740d je mraky a mraky ... tak se jich taky pár objeví v servisu.
750i Fxx každej ví slabiny tam je to jasná výrobní závada o které si povídají i ptáci na stromech ... ale co další modely?
jen chci říci že správná data co je ok a co se hodně sere se špatně zjištují pokud nemám obrovský vzorek majitelů 740d nebo 730d či 740i ... objeví se několik majitelů 740d a říkají jak je to bezporuchový model -

Nějaká data majitelů Fxx vyjet ze https://www.spritmonitor.de/ by bylo fajn třeba jedné motorizace 740d či 730d pak 740i - 760i atd...
Re: E65 vs. F01 vs. W221
ja myslím že třeba Snejk u kteryho už bylo par set Fek je schopen poskytnout dostatečně udaje.
a je jedno kolik je jakych motorizace, v každem musíš měnit olej a spotřebák. tak když ti jezdí Fko na olej a pak se posere tak je to stejná reference jako když Fko jezdí jen na olej a neposere se.
u Fka už je to jedno, jeslti máš F10, F01, F07, s tím že sedma furt nejvíc dotažená a furt nemá některé poruchové věcí, ale ten rozdíl už je mnohem menší než u E60 vs E65 což jsou uplně rozdílná auta.
a je jedno kolik je jakych motorizace, v každem musíš měnit olej a spotřebák. tak když ti jezdí Fko na olej a pak se posere tak je to stejná reference jako když Fko jezdí jen na olej a neposere se.
u Fka už je to jedno, jeslti máš F10, F01, F07, s tím že sedma furt nejvíc dotažená a furt nemá některé poruchové věcí, ale ten rozdíl už je mnohem menší než u E60 vs E65 což jsou uplně rozdílná auta.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Hele. Í ty co se neserou jezdí do servisu. Snad mění olej a filtry a svíčky a ji e provozní záležitosti. Takže mechanik, ke kterému jezdí tyhle auta tak má přehled í o těch lepších kusech. Nebo myslíš že za tannerem jaraxem a snejkem jezdí jen mrdky co se serou a ostatní co řeší jen provozní věcí tak jezdí jinam ?
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Tak. Přesně tohle sem měl na mysli. Co si teď napsal. Takže prostě když zase bmw tak jedině 740li f02. V12 bych neuzivil. Od ledna loňského roku mám najeto 57k km.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
vzhledem k tomu že na E65 lidí neumí ani vyměnit olej, tak jezdí spousta lidí i na běžný servis
ted mi tu přístála např 760 která objela několik servisů ze závadama
- motor má tak 100 koní, jede to jak fabia
- nehraje CD
- svítí brzdy i když jsou nové
- nesvítí kroužek i když je nový
pán to přivezl až z prahy a řešení
- někdo vyměnil škrtící klapku, ale už se neobtěžoval vyčistit tu druhou, ani jednu pak nezkalibrovat, práce na pul hod a jede to jak píchlý prase
- někdo vyměnil MD ASK za CD ale už to nikdo nenakodoval
- někdo vyměnil desky ale nedal nové čidlo
- někdo vyměnil kroužek ale jelikož tam někdo dal LM z 5er tak byl zablokovanej světelnej modul, za minutu to svitilo.
a člověka pobaví když za 2 hodiny vyřeší něco co objelo X-servisů a nikdo na to nepřišel.
a nechapali by jste kolik lidí volá že měli auto v servisu a svítí jim brzdy.
a ted se k tomu přidali i lidi kterým montoval vaněk plyn a pořád jim to škube, takových bylo ted tak 5-7
ted mi tu přístála např 760 která objela několik servisů ze závadama
- motor má tak 100 koní, jede to jak fabia
- nehraje CD
- svítí brzdy i když jsou nové
- nesvítí kroužek i když je nový
pán to přivezl až z prahy a řešení
- někdo vyměnil škrtící klapku, ale už se neobtěžoval vyčistit tu druhou, ani jednu pak nezkalibrovat, práce na pul hod a jede to jak píchlý prase
- někdo vyměnil MD ASK za CD ale už to nikdo nenakodoval
- někdo vyměnil desky ale nedal nové čidlo
- někdo vyměnil kroužek ale jelikož tam někdo dal LM z 5er tak byl zablokovanej světelnej modul, za minutu to svitilo.
a člověka pobaví když za 2 hodiny vyřeší něco co objelo X-servisů a nikdo na to nepřišel.
a nechapali by jste kolik lidí volá že měli auto v servisu a svítí jim brzdy.
a ted se k tomu přidali i lidi kterým montoval vaněk plyn a pořád jim to škube, takových bylo ted tak 5-7
Re: E65 vs. F01 vs. W221



Re: E65 vs. F01 vs. W221
Byl jsem svezen ve W211 verze 285kW rocnik 2007 myslim a kombi, komplet na vzduchu. Moc pekna masinka. Kombi prekvapive tiche, melo to myslim i dvojita skla. Motor nebyl vubec slyset, paradoxne byl slyset trochu zezadu nejakym odrazem odnekud, ale od palubky vubec, jakoze vubec do takovych 3000 ot. Pri vyssich otackach decentne bublal po mercedesovsku, nic urvaneho jako u BMW. Sedacky hodnotit nemuzu, jelikoz nevim jake vybavy jsou u MB mozne. Prisly mi trochu tvrdsi kdyz jsem si sedl, nez treba u e38 s nappou, ale za jizdy a po jizde jsem si ani nevzpomnel, ze bych se citil sedackou nejak spatne hyckan. Ale jizda trvala ani ne hodinu. Adaptivni xenony nebyly videt, jelikoz se jelo ve dne. Audio neumim posoudit proti logicu, jelikoz jsem logic jeste neslysel a zase nevim jake jsou u MB moznosti. Tato verze pri vetsi hlasitosti trochu zavanela rezonanci v basech, ale nezkoumal jsem to, jestli to nebylo treba schvalne prebasovany nebo tak. Co se mi ale enormne libilo a proc to sem pisu byla prace motoru
Jeste napisu, ze prevodovka byla petikvalt (protoze auto bylo 4matic a tam se davaly jen 5ti kvalty), coz me neurazi, 5 kvaltu staci, pri 130 tocil cca 2600 coz je nepatrne vic nez u e38. Auto jelo jak jsem nastinil neuveritelne tise, asi jako kdyz sedite ve vlaku vyssi tridy a najednou citite, ze se kabina rozjizdi, ale neslysite nic, jen vidite. I kdyz jelo auto do kopce a citelne zrychlovalo (tj. normalni vehikl by absolutne nestihal), tak nepodradilo a tahlo to velmi slusne za uplne tichosti, kterou jsem jiz zminoval v beznych otackach motoru. To me totalne fascinovalo. E38 4litr by za teto situace bud podradila, anebo by tak nezrychlovala a byla by kazdopadne hlucnejsi, to byl obrovsky ihned patrny megarozdil. Diky tichosti nebylo slyset ani razeni, takze proste jen kontinualni tah za velmi klidne atmosfery v kabine. Takhle nejak si predstavuju elektroauto a i to by mozna bylo horsi, protoze silny elektromotory divne kvicej.
Pri zaslapnuti plynu na podlahu se delo ocekavane, co zazil kazdy kdo jel takhle silnym autem, to popisovat nemusim. Brzdy dostatecne
Komfort odpruzeni byl dostatecny, ale preci jen bych cekal u MB na vzduchu vetsi, nicmene me neurazel. S E38 s EDC jsem ted delsi dobu nejel, takze nemam cerstve srovnani, ale na 16 diskach by se medaku asi zhruba vyrovnala. Medak mel ovsem 18 a pomerne nizke pneu, asi nema tak velka kola jako 7er, takze mel stizene podminky. Naklaneni do zatacek jsem si nevsiml, ale ani jsem to nejak extra nesledoval.
Za e38 bych to vymenil asi hned, ale jeste si necham myslenky odstat a pak budu muset nekdy ozkouset e65, jestli tam bude dramatickej rozdil.
Do plynu to jde dat, samozrejme ne s takovou nadrzi jako e65, ale rezerva je tam plnohodnotna, takze k 75ti litrum by se to asi podivalo.
Neberte to jako nadrzovani te nebo te znacce, jen pisu pocity z jizdy. Proto taky nepisu jine velke rozdily jako napr. kombi se sklopnejma vs sedan s prepazkou apod. A taky ozivuju toto tema, protoze bavit se o jezdeni na kole na bmwklubu uz me nebavi

Pri zaslapnuti plynu na podlahu se delo ocekavane, co zazil kazdy kdo jel takhle silnym autem, to popisovat nemusim. Brzdy dostatecne

Komfort odpruzeni byl dostatecny, ale preci jen bych cekal u MB na vzduchu vetsi, nicmene me neurazel. S E38 s EDC jsem ted delsi dobu nejel, takze nemam cerstve srovnani, ale na 16 diskach by se medaku asi zhruba vyrovnala. Medak mel ovsem 18 a pomerne nizke pneu, asi nema tak velka kola jako 7er, takze mel stizene podminky. Naklaneni do zatacek jsem si nevsiml, ale ani jsem to nejak extra nesledoval.
Za e38 bych to vymenil asi hned, ale jeste si necham myslenky odstat a pak budu muset nekdy ozkouset e65, jestli tam bude dramatickej rozdil.
Do plynu to jde dat, samozrejme ne s takovou nadrzi jako e65, ale rezerva je tam plnohodnotna, takze k 75ti litrum by se to asi podivalo.
Neberte to jako nadrzovani te nebo te znacce, jen pisu pocity z jizdy. Proto taky nepisu jine velke rozdily jako napr. kombi se sklopnejma vs sedan s prepazkou apod. A taky ozivuju toto tema, protoze bavit se o jezdeni na kole na bmwklubu uz me nebavi

Re: E65 vs. F01 vs. W221
No pěkný, ale může se E38 srovnávat s W211? Myslím, je to stejný ročník?
Neměl by se porovnávat s E65? Ptám se.
Neměl by se porovnávat s E65? Ptám se.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Skor si myslim ze w211 este aj combi by sa mal zrovnavat s e39,e60 atd...nie s e38 ani nie s e65...tu sa riesilo Sko coz je w221...
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Bratr ma W211 320i sedan a je to opravdu tiché auto. Do 110 km/h srovnatelné se sedmou. Pak to mám tižší, protože mám dvojskla. Jinak motor opravdu neslyšíš, nastartuje a absolutní ticho. Pří rozjíždění je to tižší než moje sedma. Není to šptané auto, určitě lepší volba než E60tka, i když má také své mouchy. Hlavně trpí na rozvody. Bratrovi se už začínají ozyvat a budem to muset řešit.
E66tka je úplně jiné auto, pohodlnější a prostornější. Ale svezenmí neurazí ani sedmičkáře, pokud ma airmatic.
Teď mě kamarád přesvědčuje do F10tky v benzínu, ale obmítam po zkušeností od Jaraxe a Snejka. Buď E66 750tku nebo nějakého Mergla. E66 je prý oproti F10 zaostalý veterán.
E66tka je úplně jiné auto, pohodlnější a prostornější. Ale svezenmí neurazí ani sedmičkáře, pokud ma airmatic.
Teď mě kamarád přesvědčuje do F10tky v benzínu, ale obmítam po zkušeností od Jaraxe a Snejka. Buď E66 750tku nebo nějakého Mergla. E66 je prý oproti F10 zaostalý veterán.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
zzeli, prostě se projed S W221 a a E65 (E66) máš možnost u mě, a uvidíš že jsou to auta z jiného světa než E65, atd.
a jarisi, ten kamarád s Fkem at přijede a uděláme si srovnání proti E66 a pak se uvidí.
a jarisi, ten kamarád s Fkem at přijede a uděláme si srovnání proti E66 a pak se uvidí.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Michal595 už se ve w221 vozil, tak třeba něco napíše. Já s ním taky jezdil, není to zlé auto, ale absolutně žádné emoce, je ro taková houpcí lodička, co jezdí rovně
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Jo, W211 srovnavam s e38, protoze to auto mam. Rad bych srovnaval i s e65, ale s tim jsem jel jen dvakrat malou chvili a taky uz je to davno, takze to porovnavat nechci.
Jarax: Diky za nabidku. Uz dlouho se chystam, ze te oslovim. Jakmile bude vhodna doba, tak se rad domluvim a zastavim
Chci zjistit, za co bych dal penize a az to zjistim a bude to podle predstav, tak nebudu mit problem je dat.
Jaris: Co si slibujes od 750 oproti 745, kterou ted mas?
Jarax: Diky za nabidku. Uz dlouho se chystam, ze te oslovim. Jakmile bude vhodna doba, tak se rad domluvim a zastavim

Jaris: Co si slibujes od 750 oproti 745, kterou ted mas?
Re: E65 vs. F01 vs. W221
zzeli ja som len chcel povedat ze W211 je ina trieda auta preto by som to neporovnaval s e65/66 myslim ze tam nebude mat moc sancu obhajit...na priame porovnanie je tu W221 to je rovnaka trieda...
Moja skusenost s w221 je taka ze skusal som s600 a s500, motoricky auta sli samozrejme pekne, auto vyzera modernejsie ako e65/66, ale som poznaceny bmw takze aj napriek tomu ze ta e65 je o genraciu pozadu stale mi nejako viac hovori, interier mi tak nejako viac sadol proste, u mercedesu som vsetko len hladal ze kde co ako, ale samozrejme je to asi len vec zvyku, co mi ale na mecedese hned moc nesadlo bolo uzky volant, ten ma bmw o moc prijemnejsi, a vadilo mi take pohojdavanie mercedesu je to fak jak pise kawaman taka lodka, nehovorim ze to je zle ked niekto jazdi len na pohodicku, ale mne asi skor vyhovuje nieco take pevnejsie, aj v casoch ked sme mali cls alebo ml som pindal ze sa to tak hojda na mna moc...v e65 som siel davno davno, a potom raz nedavno ked som siel vyskusat /ale bol to jak sa tu hovori vrak/ nemal adaptive a aj tak sa mi ten pdvozok pacil viac ako u mercedesu kde bol airmatic u s500 a ABC u s600...takze e65 s adaptivom musi byt super...A este taka osobna zalezistost stale sa neviem zbavit pocitu ze ked by som si kupil mercedes zostarnem o 20rokov zo dna na den a plus ze nasi romales oblubuju tuto znacku:)))Len som uz taky trosku otraveny z toho ze ziadnu peknu e65 neviem kupit uz neviem kolko:))
Moja skusenost s w221 je taka ze skusal som s600 a s500, motoricky auta sli samozrejme pekne, auto vyzera modernejsie ako e65/66, ale som poznaceny bmw takze aj napriek tomu ze ta e65 je o genraciu pozadu stale mi nejako viac hovori, interier mi tak nejako viac sadol proste, u mercedesu som vsetko len hladal ze kde co ako, ale samozrejme je to asi len vec zvyku, co mi ale na mecedese hned moc nesadlo bolo uzky volant, ten ma bmw o moc prijemnejsi, a vadilo mi take pohojdavanie mercedesu je to fak jak pise kawaman taka lodka, nehovorim ze to je zle ked niekto jazdi len na pohodicku, ale mne asi skor vyhovuje nieco take pevnejsie, aj v casoch ked sme mali cls alebo ml som pindal ze sa to tak hojda na mna moc...v e65 som siel davno davno, a potom raz nedavno ked som siel vyskusat /ale bol to jak sa tu hovori vrak/ nemal adaptive a aj tak sa mi ten pdvozok pacil viac ako u mercedesu kde bol airmatic u s500 a ABC u s600...takze e65 s adaptivom musi byt super...A este taka osobna zalezistost stale sa neviem zbavit pocitu ze ked by som si kupil mercedes zostarnem o 20rokov zo dna na den a plus ze nasi romales oblubuju tuto znacku:)))Len som uz taky trosku otraveny z toho ze ziadnu peknu e65 neviem kupit uz neviem kolko:))
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Je to vzhledne novejsi a lepsi stav. Min najeto. Ona i ta 750tka bude v budoucnu lip prodejna. Ted me pripada, ze kazdy chce facelift. Jinak jizdni vlastnosti a svezeni bude stejny. A cena 745tky bude hodne padat. Me to tak pripada. Zase u te 745tky, co mam je hodne veci vyresenych, ale jeste nektere veci musim resit. Trochu me zlobi automat. Jeste se nemuzu rozhodnout, jestli prodat a cekat na neco lepsiho. I kdyz mne ta vybava u meho staci.zzeli píše:Jo, W211 srovnavam s e38, protoze to auto mam. Rad bych srovnaval i s e65, ale s tim jsem jel jen dvakrat malou chvili a taky uz je to davno, takze to porovnavat nechci.
Jarax: Diky za nabidku. Uz dlouho se chystam, ze te oslovim. Jakmile bude vhodna doba, tak se rad domluvim a zastavimChci zjistit, za co bych dal penize a az to zjistim a bude to podle predstav, tak nebudu mit problem je dat.
Jaris: Co si slibujes od 750 oproti 745, kterou ted mas?
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Ještě podotknu, že ať jsou ty auta (745/750) stejné, tak jsou v podstatě úplně jiné svými jízdními dojmy. 745 hodně hodná, kultivovná, kdežto 750 má sportovního ducha, pořád chce, aby člověk lítal rychle
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Re: E65 vs. F01 vs. W221
To jsem taky slysel, ale ja jsem hodny jezdec 

Re: E65 vs. F01 vs. W221
To můžeš být, jde samozřejmě jezdit i klidně. Jen jsem tím chtěl říct, že je to prostě jiné 

Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Re: E65 vs. F01 vs. W221
to tady i JaraX nekolikrat psal a osobne bych to rad zkusil a zazil. Jestli je to nastaveni 750i fakt o tolik jine tak bych 750 za svou 745 vymenil... jinak FL mi nepripada hezci, naopak predFL je krasny nezamenitelny auto, FL uz je sterilni, zejmena predek. Ale ma hezci interier, to me taky serekawaman píše:Ještě podotknu, že ať jsou ty auta (745/750) stejné, tak jsou v podstatě úplně jiné svými jízdními dojmy. 745 hodně hodná, kultivovná, kdežto 750 má sportovního ducha, pořád chce, aby člověk lítal rychle
