Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E65 vs. F01 vs. W221
Re: E65 vs. F01 vs. W221
pokud se chceš pořádně projet, DSC musíš vypnout, omezuje zbytečně brzo, ale zase je to bezpečny.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Tak n to musis mit zkusenosti a ty ja nemam.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Jarisi, jestli ti ustřelil předek, tak si měl málo přidáno. Navíc nemůžeš při nedotáčivém smyku u zadokolky ubrat. Naopak tomu musíš naložit, aby se přenesla váha auta na zadek a předku se odlehčilo. A jako poslední věc, nesmíš podvědomě točit volantem dovnitř zatáčky, ale naopak točit ven a snažit se chytat grip. Pneumatiky jsou stavěné tak, že umí fungovat v podélném směru. Když v takovéhle rychlosti přecházím z plných brzd do plného plynu, tak se naopak předek auta zavírá dovnitř.
Ale buď v klidu, taky nemám koule na 19" na suchu vypnout stabilizaci. Limit je tak nebezpečně daleko... Těším se, až mě jednou sveze JaraX.
Ale buď v klidu, taky nemám koule na 19" na suchu vypnout stabilizaci. Limit je tak nebezpečně daleko... Těším se, až mě jednou sveze JaraX.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
ja tě klidně svezu s vyplym DSC ale na limit auta se nedostanu, na to sem posranej nebo starej.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Ono mne to pripadalo, ze se me to hrnulo do boku, pak uletel zadek a tocil jsem pak lehce volantem na druhou stranu. Pak jsem pustil nohu z plynu a srovnalo se to. Vzadu sedel Dony R1, tak se ho zeptej. Vzadu to pry vypadalo daleko hroziveji. Myslel si, ze vlitnem do skarpy. Pud sebezachovi je vetsinou takovy, ze se slapne na brzdy a zdrevnatis za volantem.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
me dycky u 7er taky driv zradil predek jak zadek, jako nevim co by ti mel v 7er zadek rikat, ten utrhnout je fakt umeni, za to nahrnout se do zatacky tak, ze predek uz jede jen rovne neni zas takovej problem... neni to zadna m3...
Re: E65 vs. F01 vs. W221
musíš držet plyn ale, je jasny že když ho pustíš tak předek letí doprdele
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Předek rozhodně slabší místo je, ale bavíme se tady o případech, kdy to máš před zatáčkou připravený a můžeš jet pod plynem.Snejk píše:me dycky u 7er taky driv zradil predek jak zadek, jako nevim co by ti mel v 7er zadek rikat, ten utrhnout je fakt umeni, za to nahrnout se do zatacky tak, ze predek uz jede jen rovne neni zas takovej problem... neni to zadna m3...
V E65 jsou brutální voser pomalý táhlý zatáčky, který musíš vykružovat a nemůžeš je jet pod plynem. Tam se jen hrneš a neuděláš nic. Typický příklad je nájezd na D11 u Hradce Králové. Tam na mě dokáže tlačit i blbá fábie. Někdy to psychicky neunesu, dám plyn a jedu to s levou nohou pod brzdou, to trochu pomáhá.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Tak ted jsem se bavil s Donym a rijal, ze predek drzel, ale prdel sla do haje. No byl to pry hnus.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
ja třeba nemam problem že by to nesedělo, musí to byt ale pořád pod plynem,
horší je když to třeba prudce pošlu doleva, např losí test atd, to je ještě v pohodě, ale když to pak pošlu doprava potom co to šlo doleva, nebo naopak, tak prostě setrvačností dlouhé těžké prdele, má ta prdel snahu rozhodit celé auto.
horší je když to třeba prudce pošlu doleva, např losí test atd, to je ještě v pohodě, ale když to pak pošlu doprava potom co to šlo doleva, nebo naopak, tak prostě setrvačností dlouhé těžké prdele, má ta prdel snahu rozhodit celé auto.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Jezdil jsem losa v 40 až 70km/h a byla sranda to pozorovat co to dělá. Ta fyzika je mrcha a to e65 je v losoj těžce rozhozené. Několikrát se mi stalo, že jsem schodil prdelí kuželky
.... jinak kombinace brzda (nouzové berždění) a následný prudký vyhýbací manévr jsou v této kombinaci jasná nedotáčivost. Pokud do toho šikovně přidáte plyn tak se to zlepší, ale ten druhý manévr zpátky té e65 zrovna nejde.
https://www.youtube.com/watch?v=8B5MDI-tGFY
od minuty 1:18 je test a přesně takhle se mi chovalo při testech, při dalším zrychlení jsem i hodiny pak dostal....

https://www.youtube.com/watch?v=8B5MDI-tGFY
od minuty 1:18 je test a přesně takhle se mi chovalo při testech, při dalším zrychlení jsem i hodiny pak dostal....
Re: E65 vs. F01 vs. W221
No jo, clovek si rekne zadokolka, ale dnesni zadokolky jsou ladene mirne nedotacive, aby se v nich potlacila vrozena pretacivost. Na vytouzenou pretacivost musim pracovat bud s prenosem vahy (leva prava jako u losiho testu) nebo predozadni (tvrdy brzdy, volant a hned plyn, hoodne plynu). Navic vypnuti DSC u standard auta moc nepomuze, protoze mu chybi mechanicky grip jako ma treba auto se svorem, jen vas to nebude tak brzdit az poletite ze zatacky do skarpy 

Re: E65 vs. F01 vs. W221
asi bude rozdíl váha auta a povrch a pak pneumatiky zda tam jsou užovky nebo 295-300mm široké 21" kola...
Ale ten manévr že musíš v rychlosti se něčemu vyhnout a škubnot volantem a pak auto zase stabilizovat je problém u těžšího auta.
Zajímalo by mě srovnání e65 s DD vs bez DD. Případně jak moc zasáhne elektronika nebo bez s vypnutou.
Ale ten manévr že musíš v rychlosti se něčemu vyhnout a škubnot volantem a pak auto zase stabilizovat je problém u těžšího auta.
Zajímalo by mě srovnání e65 s DD vs bez DD. Případně jak moc zasáhne elektronika nebo bez s vypnutou.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
E65 s DD udělá vyhnutí doleva, pak i to doprava, ale prdelí posbírá pár kuželek, dělal jsem na jedné BMW akci tento manerv se svojí E65 a někde bych našel i video (onboard), zákald je jak to strhneš doprava tuknout lehce do brzdy a okamžitě dat plnej, tak se to nejlíp srovna co sem si vyzkoušel.
E65 bez DD spolehlivě uklidí všechny ty kuželky tam D:
E65 bez DD spolehlivě uklidí všechny ty kuželky tam D:
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Ještě se tak blbě zeptám. Ale možná je to úplně mimo. Co se týče f01/02 Tak jasny. 740li. Jak si stojí třeba 535i Gt? Je to sice 5er ale na 7er podvozku. Nebo je to úplně mimo?
Re: E65 vs. F01 vs. W221
není to na žádném 7er podvozku, tady ten nesmysl vykládali v BMW prodejci, ale nevím kde na to přišli, má to normální 5er podvozek, identický s F10, nemá to vzduchově pružící jednotky jako sedma, ale měchy(Co se furt mění) jako pětka.
a proč tě jako takové auto zajímá? nákladama je to uplně stejný spíš dražší jako 7er, má to typické 5er nemoci jako lámání a hnití kabelů, ale není tam zdaleka takové svezení jako u F01, navíc to má menší kufr jak sedma, zpracování interieru je uplně katastrofa, je to prostě F10 s přidaným jedním moc vrzavým šuplíkem. no ale obrovská výhoda GTčka je ideál posez pro starší lidi, dobré nasedání, atd.
můj tatík si pár let zpět koupil GT5 535i, ale jelikož po koupi při cestě z Olomouce (15km) odešla převodovka tak že to muselo odjet na odtahovce, tak jsem to vrátili.
a proč tě jako takové auto zajímá? nákladama je to uplně stejný spíš dražší jako 7er, má to typické 5er nemoci jako lámání a hnití kabelů, ale není tam zdaleka takové svezení jako u F01, navíc to má menší kufr jak sedma, zpracování interieru je uplně katastrofa, je to prostě F10 s přidaným jedním moc vrzavým šuplíkem. no ale obrovská výhoda GTčka je ideál posez pro starší lidi, dobré nasedání, atd.
můj tatík si pár let zpět koupil GT5 535i, ale jelikož po koupi při cestě z Olomouce (15km) odešla převodovka tak že to muselo odjet na odtahovce, tak jsem to vrátili.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Tak vyloženě mě to nezajímá . Jen mě to tak napadlo. Že je to taková větší 5er . A myslel sem ze na podvozku 7er. Tak mě zajímalo jestli třeba na tom není líp než f02 . Bavíme se o r6. Takže díky za objasnění.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
jako v čem líp?
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Nvm celkové. Jestli je min problemova . Jestli líp jede. A tak. Na netu o tom píšou celkem kladně. Ale to í o skodovkach. Ale z tvého vyjádření sem pochopil že f02 je lepší. A i když je to sice f02 tak je to prostě 7er .