Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě e63
Re: Koupě e63
Tak co je tam špatně?
Re: Koupě e63
probírali jsme to s Michalem595 přes SZ, ten se na ní byl podívat, tak nevím jestli to můžu říct
jenom prozradím, že je tam normální palubní deska místo celokožené (to je vidět i z fotek) a je to hodně dobře nafocený zvenku i zevnitř, prostě to bylo opravovaný, no... zprostředkování více dojmů nechám na Michalovi595, abych mu neubíral z jeho téma

jenom prozradím, že je tam normální palubní deska místo celokožené (to je vidět i z fotek) a je to hodně dobře nafocený zvenku i zevnitř, prostě to bylo opravovaný, no... zprostředkování více dojmů nechám na Michalovi595, abych mu neubíral z jeho téma

645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: Koupě e63
Jasne ze mozes zddan01 neni to tajomstvo;))
Ano zacalo to tym ze sa mi auto naozaj pacilo, tak som si chcel spravit radost, lebo dobry rocnik, vybava ze som taku u 6er tazko hladal inde auto malo ozaj vsetko mozne, prve ma sice zneistelo ze podla vinka to malo byt s kozenou palubkou, ale povedal som si ze idem ake to bude mat vysvetlenie a ze mozno zle vidim lebo predavajuci tvrdil ze auto je v top stave s origo 95tis km....
Ked som prisiel tak prve co som si vsimol ze “vodicov” blatnik je inak ako druhy vacsia fuga od kapoty, po otvoreni kapoty sroby evidentne zhadzovane a nie stastne nahodene, ale bol som usteny ze tu medzeru ma kazda sestka...interier nafoteny moc pekne, v reale jedna aj druha sedacka znacne zosuchana koza na bokoch( to viem ze je citlive dalo by sa dat do poriadku), vacsie mensie poskodenia koze na stredovom tunely aj na dverach, samozrejme kozena palubka nebola, len koza na hud, predajca hovoril ze to je myslene ze len tie doplnky su v kozi nie cela palubka, sekance na prednych stlpikoch , podla mna auto buchnute la lavu a prednu cast ze strelil nejaky airbag, preto tam dal niekto palubku ako zohnal, sekance od rozbiteho skla alebo neviem cim, sklo ze je povodne lebo je na nom zosuverena a oduta nalepka od novoty, podla mna prelepena, po dlhsom stati a pridani siel trochu cierny dym par krat...
Este upozornujem ze nie som odbornik ani mechanik, mozem sa mylit a auto bolo ok, ale kazdopadne mne tieto veci pokazili radost z auta kedze som chcel vikendovu lestenku pre radost takze som auto nevzal...nepotesilo ma ano ze tam siel olej 5w30 naposledy v roku 2016 lebo sak je tam interval 30tis...hovorim keby tam ides napr ty tenner alebo jarax, snejk tak viete povedat ako na tom auto naozaj bolo, mozno som uplne mimo;)
Ano zacalo to tym ze sa mi auto naozaj pacilo, tak som si chcel spravit radost, lebo dobry rocnik, vybava ze som taku u 6er tazko hladal inde auto malo ozaj vsetko mozne, prve ma sice zneistelo ze podla vinka to malo byt s kozenou palubkou, ale povedal som si ze idem ake to bude mat vysvetlenie a ze mozno zle vidim lebo predavajuci tvrdil ze auto je v top stave s origo 95tis km....
Ked som prisiel tak prve co som si vsimol ze “vodicov” blatnik je inak ako druhy vacsia fuga od kapoty, po otvoreni kapoty sroby evidentne zhadzovane a nie stastne nahodene, ale bol som usteny ze tu medzeru ma kazda sestka...interier nafoteny moc pekne, v reale jedna aj druha sedacka znacne zosuchana koza na bokoch( to viem ze je citlive dalo by sa dat do poriadku), vacsie mensie poskodenia koze na stredovom tunely aj na dverach, samozrejme kozena palubka nebola, len koza na hud, predajca hovoril ze to je myslene ze len tie doplnky su v kozi nie cela palubka, sekance na prednych stlpikoch , podla mna auto buchnute la lavu a prednu cast ze strelil nejaky airbag, preto tam dal niekto palubku ako zohnal, sekance od rozbiteho skla alebo neviem cim, sklo ze je povodne lebo je na nom zosuverena a oduta nalepka od novoty, podla mna prelepena, po dlhsom stati a pridani siel trochu cierny dym par krat...
Este upozornujem ze nie som odbornik ani mechanik, mozem sa mylit a auto bolo ok, ale kazdopadne mne tieto veci pokazili radost z auta kedze som chcel vikendovu lestenku pre radost takze som auto nevzal...nepotesilo ma ano ze tam siel olej 5w30 naposledy v roku 2016 lebo sak je tam interval 30tis...hovorim keby tam ides napr ty tenner alebo jarax, snejk tak viete povedat ako na tom auto naozaj bolo, mozno som uplne mimo;)
Re: Koupě e63
Já bych právě ten Tvůj interiér bral všema deseti líbí se mi světlej vždycky jsem ho chtěl a nikdy jsem ho neměl, teď mám černý auto a černou kůžiTANN3R píše:Tak prvně, taky jsem původně nechtěl černou a ani světlej interiér a podívej, jak jsem dopadl. Já ji vybíral před více než rokem a fakt to bylo jedno auto vedle druhého průser, takže nakonec nebylo zbytí. Určitě jde koupit v jiné než černé barvě v hezkém stavu, ale dost blbě se hledá. Já to nakonec vzdal a barvu neřešil. Btw. původně jsme jeli do Holandska pro jinou, ale na místě kupodivu šrot, ta co mám teď byla náhodou asi 150km od nás, tak jsme na ni zajeli a nakonec nejhezčí kus.
Černá prostě vypadá na fotkách nezajímavě, ani to pořádně nejde vyfotit, naživo už je šestka hezká v jakékoliv barvě.


Já teď kupoval do firmy dodávku, teď prodávám svůj osobák tak až se zadaří asi bych se na tu Tvoji krásku přijel podívat a třeba si plácneme pokud z Tvých rukou nezmizí


Edit. Ještě dotaz pro zajímavost co je levnější na provoz 6er či 7er ? Díky
Re: Koupě e63
jednoznačně 7er, ale to přece nen rozhodující faktor.mě třeba 6er za rok stála to co 7er za 5 let, ale prostě toho nelituju, chtěl jsem ji, tak jsem si to splnil, pak to prodám a už nikdy 6er nechci, je to prostě předraženej krám, ale je pěknej a má nějaký sportovní vlasnosti.
Re: Koupě e63
já jsem měl dilema 7er jsem chtěl vždycky teď ve mě převládalo že si koupím jeepa ale jelikož mám ve firmě 2 dodávky a jeden kombík tak si pro sebe chci koupit 6er jelikož velký auto nepotřebuju. Stejně jezdím buď sám nebo s přítelkyní tak na co
dnes už mám jasno jen mě to zajímalo právě bych si to nemyslel než jsem zavítal to fóra tak jsem si to chtěl potvrdit

dnes už mám jasno jen mě to zajímalo právě bych si to nemyslel než jsem zavítal to fóra tak jsem si to chtěl potvrdit

Re: Koupě e63
klidně se ke mě stav, můžeš si zkusit jak E64 tak tannerovu E63 tak E65 a E66 tak uvidíš co se ti bude nejvíc libit.
Re: Koupě e63
Přidám se k tomuto tématu. Na podzim budu prodávat svou e91 325d. A chtěl bych si pořídit konečně 645ci. Můj rozpočet je okolo 250 000,-kč. Za servis jsem zvyklý dávat 40 - 50 000,-kč ročně. Najedu okolo 30 000km za rok. (Asi bych časem chtěl plyn). V německu se pár kusů okolo té ceny dá najít. Najeto okolo 250 000km. Má to vůbec smysl takhle uvažovat? Vždycky jsem 645ci chtěl.
Díky za Vaše názory. Neznám osobně nikoho kdo by šestku měl...

Re: Koupě e63
za 250 to už bude napjatý, ale může se poštěstit, nehleděl bych moc na barevný kombinace v tom případě, ale na výbavu (1000x omílaný dynamic drive, aktiv steering, sport sedačky, logic7, samozřejmě navigace atd.)
možná by stálo za to koupit nějakou už rovnou s "prosakujícím" a kouřícím motorem a nechat ho rovnou přetěsnit, u těhle ročníků a nájezdů je to otázka chvíle, kdy to stejně začne tect a brát olej přes gufera ventilů
tam by mohla jít cena dolu...
možná by stálo za to koupit nějakou už rovnou s "prosakujícím" a kouřícím motorem a nechat ho rovnou přetěsnit, u těhle ročníků a nájezdů je to otázka chvíle, kdy to stejně začne tect a brát olej přes gufera ventilů

645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: Koupě e63
Jak pise zddan01, ta sestka musi mi DD, AS, sportovni sesle a L7. V8 uz sis predepsal sam 
Za 250,- si troufam tvrdit, ze to budou vsechno bud pojizdny vrazdy nebo totalne socialni verze.
Co se tyce plynu... ...N62 jde zaplynovat bez problemu, ale E63/64 nema rezervu, takze bomba, idealne valec, musi byt v kufru. Do E64 se vejde rozumne max 45L, do E63 tak 80L.

Za 250,- si troufam tvrdit, ze to budou vsechno bud pojizdny vrazdy nebo totalne socialni verze.
Co se tyce plynu... ...N62 jde zaplynovat bez problemu, ale E63/64 nema rezervu, takze bomba, idealne valec, musi byt v kufru. Do E64 se vejde rozumne max 45L, do E63 tak 80L.
Re: Koupě e63
Ad servis - tady je otázka co vše počítš do servisu, jestli třeba i gumy, protože to vše se počítá. Já najedu cca 20.000 za rok a mám 630i (takže tam není problém s guferama, ale zase jsou zde jiný věci). A za servis jsem dal za poslední 3 roky 90.000 a to mě čekají teď všechny tlumiče, takže dalších 25:
159 tkm Svíčky 2.200,-
161 tkm Olej svíčky geo 4.500,-
169 tkm Převodovka proplach 13.200,-
170 tkm 2x přední guma 12.000
172 tkm stěrače 800
172 tkm Klima + filtry 1.200,-
173 tkm Cívky 4.000,-
175 tkm olej, filtry termostat, váha vzduchu 13.000,-
185 tkm Vanos ventily 8.000,-
190 tkm olej, filtry + klima 5.600,-
190 tkm kabimnové filtry 900
204 tkm olej + filtry 3.200
208 tkm zadní pneu 13.300,-
208 tkm Přední brzdy 6.000,-
210 tkm Klimatizace 1.000,-
Dohromady 90 tisíc a to se nic nevysralo. A letos to na základní údržbě poskočí minimálně ještě o 40 kilo (tlumiče, zimní gumy) + ještě minimálně letos budu dělat ještě jednou olej a zadní brzdy, takže letos v tom budu za 80. Není to levná hračka
159 tkm Svíčky 2.200,-
161 tkm Olej svíčky geo 4.500,-
169 tkm Převodovka proplach 13.200,-
170 tkm 2x přední guma 12.000
172 tkm stěrače 800
172 tkm Klima + filtry 1.200,-
173 tkm Cívky 4.000,-
175 tkm olej, filtry termostat, váha vzduchu 13.000,-
185 tkm Vanos ventily 8.000,-
190 tkm olej, filtry + klima 5.600,-
190 tkm kabimnové filtry 900
204 tkm olej + filtry 3.200
208 tkm zadní pneu 13.300,-
208 tkm Přední brzdy 6.000,-
210 tkm Klimatizace 1.000,-
Dohromady 90 tisíc a to se nic nevysralo. A letos to na základní údržbě poskočí minimálně ještě o 40 kilo (tlumiče, zimní gumy) + ještě minimálně letos budu dělat ještě jednou olej a zadní brzdy, takže letos v tom budu za 80. Není to levná hračka

Re: Koupě e63
Stejně stojí údržba na jakémkoliv jiném, "obyčejnějším" autě. Každej druhej dá tohle běžně do naftového Passatu B6..
Za 250k se koupit dá, ale budeš dlouho hledat. Vlastně dlouho hledat budeš, i když si připlatíš. U e63 je vcelku jedno, kolik stojí, stejně jsou ve většině případů dávno zničené. Já jich objel tak deset, než jsem něco koupil a nakonec to byla ta nejlevnější.
Za 250k se koupit dá, ale budeš dlouho hledat. Vlastně dlouho hledat budeš, i když si připlatíš. U e63 je vcelku jedno, kolik stojí, stejně jsou ve většině případů dávno zničené. Já jich objel tak deset, než jsem něco koupil a nakonec to byla ta nejlevnější.
Re: Koupě e63
El_fuego, a to nemáš vyřešené žádné bolístky N52, uděláš Disy, separator, sání, a seš na 40k
šestka je hodně drahé aut na provoz, z řady E je jedno z nejdražších, já jsem jen v dílech už na 215k, ale tam jsou samozřejmě i retrofity, Individual věci apod, a to mi stále svítí aktivní řízení, nehřeje sedák řidiče a pár dalších drobností.
šestka je hodně drahé aut na provoz, z řady E je jedno z nejdražších, já jsem jen v dílech už na 215k, ale tam jsou samozřejmě i retrofity, Individual věci apod, a to mi stále svítí aktivní řízení, nehřeje sedák řidiče a pár dalších drobností.
Re: Koupě e63
Tann3r - v jakém smyslu zničené? tuning, podúdržba? já to bohužel posoudit nemůžu, koupil jsem první, na kterou jsem se byl podívat
nechal jsem přetěsnit motor, pak tam byl regulátor napětí a klimakompresor; brzdy, gumy atd. nepočítám... je to ale E64, většina 6tek, co vídám, jsou E63, tak tam je vyšší pravděpodobnost, že si to koupí někdo na machrování na rok, dva a nemá (nedává) na údržbu
645Ci je v průměru 15 let starý auto a větší opravu prostě potřebovat musí, drahý je, ale stojí to za to

645Ci je v průměru 15 let starý auto a větší opravu prostě potřebovat musí, drahý je, ale stojí to za to
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: Koupě e63
a nebo prostě koupíš udělanou, ale ta nebude stát nikdy 250
Re: Koupě e63
Díky za všechny reakce. Chci si ten osmiválec aspoň vyzkoušet a nejlépe v 6. (obávám se ale, že ho potom už nebudu chtít dát pryč
) Se servisem počítám. Není to moje první bmw a auto musí fungovat a jezdit. Používám ho každý den. Z Vašich reakcí se jen obávám, že bude problém nějaké vybrat. Moc jich opravdu není. Barevnou kombinaci neřeším, hlavní je stav a nějaká ta výbava. Z e91-nejsem náročný na výbavu, ale jak jste psali to DD a sport sedačky bych chtěl.
Jsem moc rád, že jste nenapsali, ať se na to vykašlu a že to nemá smysl
Tak doufám, že se to do konce roku podaří. Před zimou by se jich mohlo objevit více.

Jsem moc rád, že jste nenapsali, ať se na to vykašlu a že to nemá smysl

Tak doufám, že se to do konce roku podaří. Před zimou by se jich mohlo objevit více.
Re: Koupě e63
A co kilometrový nájezd? Kolik máte naježděno?
V moji cenové hladině je to kolem 250 000km, ale neni problém i přes 300 000km.
V moji cenové hladině je to kolem 250 000km, ale neni problém i přes 300 000km.
Re: Koupě e63
chtěj co nejvybavenější (ok, nemusíš mít TV a GTO zrcátko), kromě větší trpělivosti to nestojí nic moc navíc, určitě ale nutně výbavu, co jsme napsali, jinak to budeš pak někdy těžko prodávat... a neužiješ si to auto
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: Koupě e63
Tu výbavu musím nějak nastudovat. Podle fotek toho moc nepoznám. Není to tak jednoduché jak u er3.
Tady poznám, že nemá sportovní sedačky. To je asi tak vše. Ideálně jim napsat asi o vinko že?
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 80798.html
Tady poznám, že nemá sklápěcí zrcátka
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 43348.html
Tady poznám, že nemá sportovní sedačky. To je asi tak vše. Ideálně jim napsat asi o vinko že?
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 80798.html
Tady poznám, že nemá sklápěcí zrcátka

https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 43348.html
- Pavel 528
- Registrovaný
- Příspěvky: 1263
- Registrován: stř 09.07.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě e63
Nema velkou navi


