Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupit? BMW 5 525D F10 M-PAKET 200 t km
Koupit? BMW 5 525D F10 M-PAKET 200 t km
Ahoj přemýšlím o koupi tohoto auta.
https://www.auto-vyhybka.cz/autobazar-a ... da-av50-18
mám se těch kilometrů bát?
A co ten motor 6ti válec sere se hodně?
A co tak po 200000 km odchází?
Děkuju za odpověď
https://www.auto-vyhybka.cz/autobazar-a ... da-av50-18
mám se těch kilometrů bát?
A co ten motor 6ti válec sere se hodně?
A co tak po 200000 km odchází?
Děkuju za odpověď
Re: Koupit? BMW 5 525D F10 M-PAKET 200 t km
Osobně bych nešel do Fka a pokud ano do auta co má kolem 100tis km kvůli opravám a servisu.
To ti řekne spousty servisáků.
Auto ti může klidně pár tisíc či 20-30tis fungovat s drobnostmi na servis ...ale taky nemusí... a může přijít něco drahého k servisování.
Raději bych koukal připlatit za stav a malý nájezd .. ideální jsou 535i nebo 530d v nouzi ale jak říkám prostuduj si tady na 5er sekci co se píše o Fkových řadách.
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=25&t=97172
Snad pak raději budeš uvažovat například o posledních řadách e60-e61 v pěkném stavu nebo o e65-e66...
To ti řekne spousty servisáků.
Auto ti může klidně pár tisíc či 20-30tis fungovat s drobnostmi na servis ...ale taky nemusí... a může přijít něco drahého k servisování.
Raději bych koukal připlatit za stav a malý nájezd .. ideální jsou 535i nebo 530d v nouzi ale jak říkám prostuduj si tady na 5er sekci co se píše o Fkových řadách.
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=25&t=97172
Snad pak raději budeš uvažovat například o posledních řadách e60-e61 v pěkném stavu nebo o e65-e66...
Re: Koupit? BMW 5 525D F10 M-PAKET 200 t km
Ahoj,
Já osobně jsem to risknul a koupil jsem F10 s 200k km najeto. Kupoval jsem to už s tím rizikem, že se něco posere, protože u 200k km se s tím dá docela počítat a je to prostě loterie(trošku mě uklidňovala serviska). Na F10 která by měla 100k km najeto jsem neměl a zároveň jsem už nechtěl kupovat E60, takže jsem do toho šel. Nevím jak s motorem 525D, protože já mám 530D a zatím jen spokojenost, splňuje má očekávání. Nejsem žádný závodník, takže pro mě výkon bohatě dostačující, když vezmu že jezdím kombinovanou kolem 6l/100km. Hned po tom co jsem auto koupil jsem celkem zainvestoval, ale o všem jsem věděl už když jsem kupoval(nešla klima - chladič, olej a vše k tomu, přední ramena, baterka, okno a dalších pár věcí). Jinak nemohu moc poradit, zatím jsem najezdil cca 10k km takže ještě nebyl úlpně čas aby něco odešlo, tak snad to tak i vydrží. Stejně plánuji, že při 250k km to budu prodávat a chci sehnat nějaký kousek, který bude mít kolem těch 100k km.
Já osobně jsem to risknul a koupil jsem F10 s 200k km najeto. Kupoval jsem to už s tím rizikem, že se něco posere, protože u 200k km se s tím dá docela počítat a je to prostě loterie(trošku mě uklidňovala serviska). Na F10 která by měla 100k km najeto jsem neměl a zároveň jsem už nechtěl kupovat E60, takže jsem do toho šel. Nevím jak s motorem 525D, protože já mám 530D a zatím jen spokojenost, splňuje má očekávání. Nejsem žádný závodník, takže pro mě výkon bohatě dostačující, když vezmu že jezdím kombinovanou kolem 6l/100km. Hned po tom co jsem auto koupil jsem celkem zainvestoval, ale o všem jsem věděl už když jsem kupoval(nešla klima - chladič, olej a vše k tomu, přední ramena, baterka, okno a dalších pár věcí). Jinak nemohu moc poradit, zatím jsem najezdil cca 10k km takže ještě nebyl úlpně čas aby něco odešlo, tak snad to tak i vydrží. Stejně plánuji, že při 250k km to budu prodávat a chci sehnat nějaký kousek, který bude mít kolem těch 100k km.
Re: Koupit? BMW 5 525D F10 M-PAKET 200 t km
Hitech. No každé auto když má 200k bude chtít i sebemenší investice v řádů x tisíc případně u Fka musí mít člověk pro strejdu příhodu bokem kilo kdyby náhodou na první rok...
jinak osobně bych si opravdu raději tedy připlatil za stav TOPOVKY a navíc 530d když už tedy naftu.
Vím jsou to pěkná auta a novější bohužel v té době se plánovalo zastarávání a opotřebování auta a minimálně sehnat kus co má 100-140k najetých by bylo lepší jak ty 2kila a plus. A hlavně si ověřit stav servisky a chtít od prvního majitele....
Podezřele levné kusy budou mít i výdaje a proto se jich majitelé rychle zbavují...
V tomto se opravdu vyplatí hodně zvažovat a kupovat s diagnostikou jinak člověk do toho zahučí až po uši a výdaje mohou být astronomické ... částky 2-300k nejsou vubec výmysl ale pár lidí již psalo že mělo pár dražších oprav za desítky tisíc po každé opravě a to je už opravdu smrtící i pro běžné lidi co mají jen nadpruměrné příjmy .... 40-65k například...
Pak je to auto spíše k pláči ikdyž vypadá pěkně z venku i zevnitř pokud má krásnou výbavu.
Jinak holota se nevyplatí kupovat tam je to dražší popelnice co stojí šílené prachy nic víc.
jinak osobně bych si opravdu raději tedy připlatil za stav TOPOVKY a navíc 530d když už tedy naftu.
Vím jsou to pěkná auta a novější bohužel v té době se plánovalo zastarávání a opotřebování auta a minimálně sehnat kus co má 100-140k najetých by bylo lepší jak ty 2kila a plus. A hlavně si ověřit stav servisky a chtít od prvního majitele....
Podezřele levné kusy budou mít i výdaje a proto se jich majitelé rychle zbavují...
V tomto se opravdu vyplatí hodně zvažovat a kupovat s diagnostikou jinak člověk do toho zahučí až po uši a výdaje mohou být astronomické ... částky 2-300k nejsou vubec výmysl ale pár lidí již psalo že mělo pár dražších oprav za desítky tisíc po každé opravě a to je už opravdu smrtící i pro běžné lidi co mají jen nadpruměrné příjmy .... 40-65k například...
Pak je to auto spíše k pláči ikdyž vypadá pěkně z venku i zevnitř pokud má krásnou výbavu.
Jinak holota se nevyplatí kupovat tam je to dražší popelnice co stojí šílené prachy nic víc.
Re: Koupit? BMW 5 525D F10 M-PAKET 200 t km
525 (pokud se jedná o R6 motor) je nečekaně dobrá varianta. Alespoň u E61 se o tom na netu dost píše, protože: motor a převodovka nejsou namáhány tolik jako u plnotučných 30d a 35d, mohou tedy déle vydržet, turbo má rychlejší nástup...
Já osobně mám 525xd E61 se 420.000km a motoricky a defakto skoro vším je to auto takřka bezporuchový.
Problém nastává při prodeji - spousta potenciálních kupců chce prostě "pětsettřicet" anebo si myslí, že 525 je jen dvaapůllitr.
Já osobně mám 525xd E61 se 420.000km a motoricky a defakto skoro vším je to auto takřka bezporuchový.
Problém nastává při prodeji - spousta potenciálních kupců chce prostě "pětsettřicet" anebo si myslí, že 525 je jen dvaapůllitr.
Re: Koupit? BMW 5 525D F10 M-PAKET 200 t km
O tom by se dalo dost pochybovat, obzvlášť u starého auta. Teoreticky vydrží některé díly víc na slabší motorizaci, ale to se maže tím, že nevíš, co se s tím autem v minulosti dělo.
Naopak, u starší generace byla 535d paradoxně nejlepší i co se spolehlivosti týká. I každá verze má např. "svoji" převodovku, takže že je motor slabší neznamená, že ji namáhá míň.
Naopak, u starší generace byla 535d paradoxně nejlepší i co se spolehlivosti týká. I každá verze má např. "svoji" převodovku, takže že je motor slabší neznamená, že ji namáhá míň.
Re: Koupit? BMW 5 525D F10 M-PAKET 200 t km
No pokud se do toho trochu vložím. Co říkáte na to že motor silnější je namáhán mnohem méně jako slabší motor který se více ždíme ?
Ano víme nebavíme se 1,6i vs 3litr ale jen podobné motory. Ale jde o to že e61 525-530d vydrží v pohodě těch 400-600tis km zato f10-f11 už vydrží jen polovinu při rozumné údržbě.
Píšou o tom sami majitelé těchto vozů stačí se podívat. Proto jsem psal že je spousty aut za 400-450k f10 i s menším nájezdem např 120-140tis km mi přijde ještě rozumné vzhledem k výměně oleje v automatu a dalším servisu. A taky možnost koupě od prvního majitele s kompletní servisní historií....
Navíc když už tak bych raději 530d to je logické. Motor je namáhán podle řidiče. Ale mnohem méně jako u slabších motorizací.
No a navíc když 5er tak vybavenou trochu....komforty vyhřívané a kůže s hifi profesional a velkou navigací s dalšími prvky výbavy je takovej dobrej základ.
A xdrive bych asi vynechal je to zcela zbytečné na 99,9procent cest v čr. Otec má 530xd a využil ji párkrát na horách možná...to je vše. Většinu projede i zadokolka s dobrým vzorkem pneu.
Ano víme nebavíme se 1,6i vs 3litr ale jen podobné motory. Ale jde o to že e61 525-530d vydrží v pohodě těch 400-600tis km zato f10-f11 už vydrží jen polovinu při rozumné údržbě.
Píšou o tom sami majitelé těchto vozů stačí se podívat. Proto jsem psal že je spousty aut za 400-450k f10 i s menším nájezdem např 120-140tis km mi přijde ještě rozumné vzhledem k výměně oleje v automatu a dalším servisu. A taky možnost koupě od prvního majitele s kompletní servisní historií....
Navíc když už tak bych raději 530d to je logické. Motor je namáhán podle řidiče. Ale mnohem méně jako u slabších motorizací.
No a navíc když 5er tak vybavenou trochu....komforty vyhřívané a kůže s hifi profesional a velkou navigací s dalšími prvky výbavy je takovej dobrej základ.
A xdrive bych asi vynechal je to zcela zbytečné na 99,9procent cest v čr. Otec má 530xd a využil ji párkrát na horách možná...to je vše. Většinu projede i zadokolka s dobrým vzorkem pneu.
Re: Koupit? BMW 5 525D F10 M-PAKET 200 t km
A je tady nekdo kdo má přesně tenhle motor? 525D 6ti válec s 200 t. Km
Nějáká zkušenost o ketrou se může podělit?
(Když ja jsem se do toho zamiloval. Asi chci slyšet "joo kup to" ...i když vím, že se tam asi vysypu:(
Nějáká zkušenost o ketrou se může podělit?
(Když ja jsem se do toho zamiloval. Asi chci slyšet "joo kup to" ...i když vím, že se tam asi vysypu:(

Re: Koupit? BMW 5 525D F10 M-PAKET 200 t km
Jsi fakt blázen .... někdo naleští auto a jsi jak malé dítě ...takových naleštěných 530d je plná evropa a němci se toho zbavují protože nafta je prostě sprosté slovo v německu ... zachvilku to budou dávat zadarmo ...zakazuje se a přikazuje a zvyšují se daně na německá vozidla a nevim co dalšího.
Takže neblázni a projdi si několik aut. Vyčistit a nafotit umí každej. a těch krásnejch 530d najdeš spousty.
Spíše jde o to že fko po 200tis km chce větší výdaje a jaké ti nikdo neřekne ... na jednom člověku nemužeš dělat statistiku.... pokud najedeš hodně vem auto o 30-80tis dražší ale s menším nájezdem a vyšší výbavou...
Ted padají fka jako hrušky protože už mají nějaké roky a němci se toho zbavují a rádi.
Takže neblázni a projdi si několik aut. Vyčistit a nafotit umí každej. a těch krásnejch 530d najdeš spousty.
Spíše jde o to že fko po 200tis km chce větší výdaje a jaké ti nikdo neřekne ... na jednom člověku nemužeš dělat statistiku.... pokud najedeš hodně vem auto o 30-80tis dražší ale s menším nájezdem a vyšší výbavou...

Ted padají fka jako hrušky protože už mají nějaké roky a němci se toho zbavují a rádi.
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: Koupit? BMW 5 525D F10 M-PAKET 200 t km
Jestli pro to pujdes bez kvalitniho BMW mechanika, tak jsi naprosty silenec, protoze tam muzes zahucet daleko vic nez 100k Auto neni rohlik
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: Koupit? BMW 5 525D F10 M-PAKET 200 t km
počítej třeba s tím že oprava vstřikovacího čerpadla je u Fkové nafty za 300k 

Re: Koupit? BMW 5 525D F10 M-PAKET 200 t km
Jo, a samozřejmě jiná alternativa neexistuje....
Re: Koupit? BMW 5 525D F10 M-PAKET 200 t km
Existuje, dá se to udělat i za 200k 

Re: Koupit? BMW 5 525D F10 M-PAKET 200 t km
až tak moc ???? Nevěřím ... kolik stojí nové nebo jeté z vrakáče ? To vyjde líp koupit vrak za kilo a vydolovat to z něj 
Co je potom tohle ? To je jiné palivové čerpadlo ?
https://granex.cz/autodily/bmw/5-tourin ... e-cerpadlo
nebo tohle ?
http://bazar.automedik.cz/AMD0083462427/bmw/5-f10
nebo kde je v shopu čerpadlo vstřikovací za 300 000kč ? chci jej vidět ..

Co je potom tohle ? To je jiné palivové čerpadlo ?
https://granex.cz/autodily/bmw/5-tourin ... e-cerpadlo
nebo tohle ?
http://bazar.automedik.cz/AMD0083462427/bmw/5-f10
nebo kde je v shopu čerpadlo vstřikovací za 300 000kč ? chci jej vidět ..

Re: Koupit? BMW 5 525D F10 M-PAKET 200 t km
Ono to nebude jen o čerpadle, Filozofe. Ale celá palivová soustava se musí měnit, protože ten bordel nekde může zůstat a po nějakých kilometrech jsi v tom znova..
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Re: Koupit? BMW 5 525D F10 M-PAKET 200 t km
2x ... 

Naposledy upravil(a) Filozof dne čtv 16.08.2018 22:41, celkem upraveno 1 x.
Re: Koupit? BMW 5 525D F10 M-PAKET 200 t km
Prý tomu pomáhá ta kvalitní nafta proč odchází vstřiky ...nemám tedy jak posoudit ale u lidí co jezdí na kvalitní naftu s aditivy by to mohlo vydržet teoreticky dýl ... no rozhodně Fko s 200tis km bych si nekoupil
Když už Fko tak max 80-100k nájezd a modlit se ...
ten článek vypovídá dost a je vidět že kritizují hodně motorů ... po roce 2010 a dál že se po 2kilech dost serou ... i koncern levný nebude ...
http://www.auto.cz/opravy-dieselovych-v ... uto-100970
Když už Fko tak max 80-100k nájezd a modlit se ...

ten článek vypovídá dost a je vidět že kritizují hodně motorů ... po roce 2010 a dál že se po 2kilech dost serou ... i koncern levný nebude ...
http://www.auto.cz/opravy-dieselovych-v ... uto-100970
Re: Koupit? BMW 5 525D F10 M-PAKET 200 t km
Prý nafta.. kecy, prostě je to jebka. Podávačka z eshopu a jety čerpadlo z Polska ti moc nepomůže. To vt čerpadlo postupně odchází a otěr z něj je úplně všude. Těch koumáků, co udělali "jen" čerpadlo a vstřiky za 70k a za měsíc se jim to zas zastavilo už pár bylo. Poskládat to z použitých věcí je řešení jen na prodej, a to to ještě radši do bazaru vem na podvalu.
A je to kus od kusu, 200k km není nějaká magická hranice, do které se to nesere. Může to přijít klidně mnohem dřív, nebo taky vůbec.
A je to kus od kusu, 200k km není nějaká magická hranice, do které se to nesere. Může to přijít klidně mnohem dřív, nebo taky vůbec.
Re: Koupit? BMW 5 525D F10 M-PAKET 200 t km
ono to vlastně je normální věc, u TDCi od Fordu se to todle stávalo uplně běžně, můj tatík to zažil dokonce 3x a 1x z toho udělal jen čerpadlo + vstřiky a za měsíc pak vše za víc jak kilo. prostě čerpadlo pustí špony, jenže nafta vrací naftu zpět do nádrže, takže prostě špony z čerpadla jsou všude, v nádrži, vedení, lištách. a to vše musíš dát nové, jinak tě to čeká do pár měsíců zas. prostě u BMW todle neexistovalo, ale prostě kluci v BMW přišli na to že ty auta musí vydělávat na servise tak se inspirovali i konkurence, dneska se tomu stejně nikdo divit nebude, všecky ty nový jebky vydrží tak záruku.
tak si to zkus spočítat
- nádrž
- podávací čerpadlo
- komplet vedení do předu i se zpátečkama
- filtr s příslušenstvím
- vstřikovací čerpadlo
- lišta s vedením
- tlakový čidla, atd.
- 6x vstřík
- chladič nafty atd
Fko je do kila většinou spolehlivé, ale znám člověka co nemá najeto ještě 100k, no a už měl tolik reklamací že mi říkal že si nemuže dovolit to auto servisovat za svoje, takže po záruce to jde pryč.
a to stejny ma pry candat a jeho super G11 která v záruce na servisech prý stála jako několik E65tek na pořízení.
ostatně já to samý ted řešil při výběru Endura/cross, bud si koupíš za 90k roční stroj, prostě r.v 2017 se všema těma vychytávkama, ale prostě do pár měsíců uděláš GO motoru za několik desetitísíců, třeba 40-60k, a taky převodovku za 30-40k, protože to prostě mělo najeto 65 mth a životnost je cca 60mth. no a nebo si koupíš 11letej stroj co má najeto 7000km což máš v přepočtu třeba 350mth,ale živnotnost je několik tisíc mth.
tak si to zkus spočítat
- nádrž
- podávací čerpadlo
- komplet vedení do předu i se zpátečkama
- filtr s příslušenstvím
- vstřikovací čerpadlo
- lišta s vedením
- tlakový čidla, atd.
- 6x vstřík
- chladič nafty atd
Fko je do kila většinou spolehlivé, ale znám člověka co nemá najeto ještě 100k, no a už měl tolik reklamací že mi říkal že si nemuže dovolit to auto servisovat za svoje, takže po záruce to jde pryč.
a to stejny ma pry candat a jeho super G11 která v záruce na servisech prý stála jako několik E65tek na pořízení.
ostatně já to samý ted řešil při výběru Endura/cross, bud si koupíš za 90k roční stroj, prostě r.v 2017 se všema těma vychytávkama, ale prostě do pár měsíců uděláš GO motoru za několik desetitísíců, třeba 40-60k, a taky převodovku za 30-40k, protože to prostě mělo najeto 65 mth a životnost je cca 60mth. no a nebo si koupíš 11letej stroj co má najeto 7000km což máš v přepočtu třeba 350mth,ale živnotnost je několik tisíc mth.
Re: Koupit? BMW 5 525D F10 M-PAKET 200 t km
moc Vám všem děkuji za odpovědi. T.