Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
investice po koupi sedmy (E66)
Re: investice po koupi sedmy (E66)
Tak když chceš jen jezdit a nemáš čas řešit vůbec nic, tak ti nic jiného, než starej pekáč nezbývá.
Re: investice po koupi sedmy (E66)
ale tak ty novy japonci nejsou špatní, ale prostě je to takovy nudny a sterilni.
Re: investice po koupi sedmy (E66)
Mne se libi Honda Legend.
Re: investice po koupi sedmy (E66)
Tak i z novejch aut se dá vybrat, ať už něco, co chvíli vydrží, nebo co zabaví. Moje reakce byla na to Jarisovo postesknutí. Prostě pokud chceš sluhu, koupíš auto za pár korun, jezdíš a neřešíš. Koupit nové auto není řešení, když prachy nemáš, nebo tě nebaví do nich ty prachy cpat
Druhá věc je to, že když jsi zrovna mechanik, nebo máš servis, tak to automaticky neznamená, že tě auta baví. Opravdových nadšenců je fakt málo, jako v jakékoliv jiné profesi. Valná většina co znám, jezdí nudnejma konzervama. Výbava, výkon, zábava apod, jsou absolutně neznámé pojmy.

Druhá věc je to, že když jsi zrovna mechanik, nebo máš servis, tak to automaticky neznamená, že tě auta baví. Opravdových nadšenců je fakt málo, jako v jakékoliv jiné profesi. Valná většina co znám, jezdí nudnejma konzervama. Výbava, výkon, zábava apod, jsou absolutně neznámé pojmy.
Re: investice po koupi sedmy (E66)
jj to je jak když jsem byl na školení plynařu a čekal ty plynové V8, V10, V12, a tam pulka lidi přijela naftovou oktávkou 
od takovyho člověka bych fakt chtěl plyn

od takovyho člověka bych fakt chtěl plyn

Re: investice po koupi sedmy (E66)
mno jo ... mít takové možnosti jako známej ten má sice 530i e60 a jezdí všude kde potřebuje celkem dost a vždy jednou za čas cca 1x za pul roku zajede do servisu se seznamem co mají vyměnit preventivně oni to udělají on zaplatí kolem 20k za fakturu a jezdí dál ... a to si opravdu vymýšlí co se mu nezdá plus oleje a filtry ... místní garážovej BMW servis.
Výhodu má v tom že koupil auto od němce když mělo pouze necelých 130tis km a měnil jen spotřebák a stále mění jen spotřební věci...
Říká že tak spolehlivé auto neměl ještě a to jezdil novým pašíkem kterej jej nechal 3x stát na dálnici a museli jej odtahovat tak se jej zbavil....pak měl nějakou jinou mrchu asi pažouta ...a taky děs no a ted s 5kou je 3 roky spokojenej...
podle mě stav auta a malej nájezd a německo to jsou tři hlavní indicie které hlásají že to bude většinou bezproblémové auto...
Taky bych rád tak spolehlivé BMW kde bude stačit ročně např 20k za spotřebák při mém nájezdu malém, ted cca 10k za rok. a budu spokojenej a neřešit desítky věcí u auta...
Výhodu má v tom že koupil auto od němce když mělo pouze necelých 130tis km a měnil jen spotřebák a stále mění jen spotřební věci...


Říká že tak spolehlivé auto neměl ještě a to jezdil novým pašíkem kterej jej nechal 3x stát na dálnici a museli jej odtahovat tak se jej zbavil....pak měl nějakou jinou mrchu asi pažouta ...a taky děs no a ted s 5kou je 3 roky spokojenej...
podle mě stav auta a malej nájezd a německo to jsou tři hlavní indicie které hlásají že to bude většinou bezproblémové auto...
Taky bych rád tak spolehlivé BMW kde bude stačit ročně např 20k za spotřebák při mém nájezdu malém, ted cca 10k za rok. a budu spokojenej a neřešit desítky věcí u auta...

Re: investice po koupi sedmy (E66)
MEGA?JaraX píše:ono totiž ještě platí jedna věc, pokud na provoz auta nebudeš mít tak ho mužeš prodat.
měl jsem tu zákazníka, co měl E90 320d 130kW, už mu v tom začalo chrastit, tak to radši prodal než na něj mrkne ojnice. no a koupil si 745i, jeden z prvních roku, prostě byl malý rozpočet, navíc mu odešla trubka pár měsíců po koupi, prostě do toho s LPG dal asi 80k, celkem rychle, no a přišel za mnou stěžoval si že to hodně stojí atd. atd. tak mu říkám že mě to mrzí, že to tak někdy je, at to teda prodá a koupí si E90 325i, a on "néééé. nééé, nééé, ja to nechcu prodat, ja jsem jen tak řekl, že jsem do toho dal hodně peněz". ale když do toho narvě někdo mega, jako ten muj jeden zakazník co mu to auto furt rozmlouvám, tak to už je fakt kokot

To už má celé auto nové ne?
Re: investice po koupi sedmy (E66)
Nechapuzzeli píše:To bych od kurevtora necekal. Bud si dneska nezobnul, nebo zmenil matros

Filozof: hele a ty snad do ty svy sedum dva vosmicky nejak extremne teces miliardy EUR za servis za rok nebo co? Ze rikas, ze poslouchas kecy z cele rodiny, ze hazes lopaty penez do kary, ale kolik to je zhruba? Prece ta tva pastika nemuze stat nejaky extremni prachy na servis (ve vztahu k jinym autum) , ne?
Podle me jsi se svou 728i v situaci, kdy levnejs uz to moc nepujde... A kdyz jo, pujdes do mensiho, mozna mene pohodlneho, a asi prijdes o zadokolku.
Navic, kdyz pises, ze nejsou prachy, jak muzes zvazovat koupi noveho auta?
Casto tu pises, ze se casem chystas na 750i... mno pane tam ale budes s vydajema uplne jinde!
JaraX: jako samozrejme, ze i ty skodovky odchazeji.. na druhou stranu ty to proste vidis tou optikou mechanika. Normalni clovek se starou levnou karou proste bude dal drandit a pocka az mu neco vodpadne a nebude resit, ze mu neco nekde nekdy vrzne. Takze s tim bude jezdit do roztrhani tela, ale levne

Re: investice po koupi sedmy (E66)
no ja nevím, ale když ti v 50k shoří spojka tak že tě musí odtáhnout, nebo ve 100k odejde ono slavny DSG, tak moc asi čekat nemužeš. a to se nebavím o tom jak jim odchází ty elektricky serva apod.
nemyslím si že by 750i E65 měla stát na servis jak 728i E38, u té 728i jsou častější problémy a levnější, u 750i méne časte ale o něco dražší výsledek je pak uplně stejnej.
nemyslím si že by 750i E65 měla stát na servis jak 728i E38, u té 728i jsou častější problémy a levnější, u 750i méne časte ale o něco dražší výsledek je pak uplně stejnej.
Re: investice po koupi sedmy (E66)
mno jsem tam za 2kila za 5let ... a tím to nekončí ...a pokud vidím vaše investice často jsou podobné ... takže mi to přijde že 728i na servisu docela dost zapláču... a už jsem zaplatil taky dost ...
Beru to že jsem hodně jezdil a ted mám práci v místě a už tolik toho snad nenajedu a nebude potřebovat.
Kdybych vzal další auto 330i touring nebo 530i touring do 130-150k najetými km tak si myslím nebude servis tak náročnej.
U 7er mám vyměněnou půlku auta ... defakto polovina věcí stářím odešla...a něco ještě chce vyměnit ... ty auta už jsou opravdu jen jako výkendové vozy.... první dva roky v pohodě občas něco ale poslední rok a půl ...masakr... nestíhám opravovat ...opravím 3věci a další 4 se podělají ...

Beru to že jsem hodně jezdil a ted mám práci v místě a už tolik toho snad nenajedu a nebude potřebovat.
Kdybych vzal další auto 330i touring nebo 530i touring do 130-150k najetými km tak si myslím nebude servis tak náročnej.
U 7er mám vyměněnou půlku auta ... defakto polovina věcí stářím odešla...a něco ještě chce vyměnit ... ty auta už jsou opravdu jen jako výkendové vozy.... první dva roky v pohodě občas něco ale poslední rok a půl ...masakr... nestíhám opravovat ...opravím 3věci a další 4 se podělají ...



Re: investice po koupi sedmy (E66)
JaraX: jenze Jaraxi to je prave to "kdyz". Spojka co shori v 50 tisicich bude neco co potka tak jedno procento ridicu maximalne. DSG v pici ve sto tisich? Jo mozna, ale kdyz se k tomu clovek chova normalne tak to nebude mit se sto tisici zadny problem. Jen teoretizujes a strasis 

Re: investice po koupi sedmy (E66)
A kolik jsi za těch pět let najel km?Filozof píše:mno jsem tam za 2kila za 5let ...
Re: investice po koupi sedmy (E66)
To se mi nejak nezda, to bys toho na 7er foru musel psat tretinu toho co resis a ty resis vzdycky vsechno na forechFilozof píše:mno jsem tam za 2kila za 5let

Re: investice po koupi sedmy (E66)
Najel jsem kolem 120tis km
Až bude po ruce klávesnice nápisu seznam
Až bude po ruce klávesnice nápisu seznam
Re: investice po koupi sedmy (E66)
Nevim jestli JaraX teoretizuje s vydrzi, ale zato vim ze novy DSG mi pocitove pripadalo že řadí jeste debilneji nez muj klasickej automat v E70. Takze mi neni jasny proc bych si mel takovej kram do auta vubec objednavat.
kurevtor píše:JaraX: jenze Jaraxi to je prave to "kdyz". Spojka co shori v 50 tisicich bude neco co potka tak jedno procento ridicu maximalne. DSG v pici ve sto tisich? Jo mozna, ale kdyz se k tomu clovek chova normalne tak to nebude mit se sto tisici zadny problem. Jen teoretizujes a strasis
Re: investice po koupi sedmy (E66)
Tak to mi nepřijde moc, dvě kila za 120 tis.km, co by jsi chtěl?Filozof píše:Najel jsem kolem 120tis km
Až bude po ruce klávesnice nápisu seznam

Re: investice po koupi sedmy (E66)
A není to trochu míchání ?
E70 má hydrodynamický měnič a DSG je pořád spojka i když dvě.
Každopádně DSG je teror, v O2 je to mrtvola, v O3 je to stále mrtvola bez špetky rozumu a rychlosti, hloupější věc nemohl nikdo vymyslet.
E70 má hydrodynamický měnič a DSG je pořád spojka i když dvě.
Každopádně DSG je teror, v O2 je to mrtvola, v O3 je to stále mrtvola bez špetky rozumu a rychlosti, hloupější věc nemohl nikdo vymyslet.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: investice po koupi sedmy (E66)
Bratr jel v novem Superbu a tam to radi pekne.
Re: investice po koupi sedmy (E66)
asi každý jezdíme jinym superbem,
Re: investice po koupi sedmy (E66)
Tak jsem se díval a mám tam tedy zahrnuté jak LPG tak i pneumatiky. Jinak se pohybujeme bez tohoto kolem 112k
+pneu 34k a + LPG 36k
dohromady 182k plus pořízení auta 100k s ALU 18" a palivo nepočítám. s cca 20-30k budou investice co mám plánované na dalších několik měsíců.
Nějaké částky jsem zapoměl napsat takže počítám několik tisíc navíc to bude zpětně.
Největší položky jsou zadní komplet tlumiče 2x + 2x zesílené pružiny a vše kolem toho s prací 9500kč
Plus komplet brzdy předek i zadek 9322,-kč
kapota komplet s lakem vzpěrama .. 9600,-
čidla ABS 2x VDO - 3200,-
alternátor repase 3500,-
ramena a čepy předek pouze 6ks 6650,-
2x autobaterie EXIDE nové 100ah 6150,-
Těsnění vany motoru 1500,-
ložiska 2x 2500,-
svíčky 3x 2300
sklo čelní 10 420,- neplatil jsem naštěstí
Chladič 5200,-
čidla kliky a čidlo vanosu 3200
oleje a filtry dohromady asi 12300,-
plus dalších x položek které jsem shrnul jako filtry asi 20ks nejen vzduchové a kabinové a pylové měněné několikrát během 120tis km cca 5500,-
plus další drobnější položky ruzné hadice a lišty atd. které se mi nechce vypisovat dalších xx řádků souhrn je 112 000,- jen servis plus pneu a lpg je 34+36k dohromady 182 000,-
No osobně jsem čekal méně položek a méně peněz ale pokud vidím co vy vše investujete do e66 bude to u vás podstatně vyšší částka v pruměru o 50-150k
Tedy jak u koho ten kdo koupil zánovní e65-66 s kilem a dal max 50k tak pak ok.
čeká mě:
Padá mi stropnice takže ta bude na řadě plus teče občas voda spolujezdci na levou nohu začlo to zlobit ted týden zpátky. Takže asi radiator má netěsnost to počítám pár tisíc bude a další drobnosti a spousta kravin které postupně řeším ... holt staré auto a pokud chci aby bylo v dobrém stavu tak se musí investovat.
Další auto at už bude jakékoliv chci do kila nájezd a bude to bud 530i tour 190kw nebo 745-750i nebo 330i tour. Osobně dle financí co mám na auto bych měl být skromnej a jít do 3er. Zase kvuli rodině a bezpečí a výbavě mluví více 7er... vše se ukáže na jaře jak je na tom cashflow rodinného rozpočtu.
E38 už přestává být rentabilní do denního provozu ... je to staré auto a spíše do garáže na léto.
Osobně z e65-e66 mám strach a není se divit proč. Pokud bych chtěl udržovat stav v perfektní kondici bude mě to stát dardu jak to tak vidím asi 2x až 3x tolik co dnes mou e38. A pokud bych sehnal auto v top stavu co nechce nic a má 70tis najeto tak se nedoplatím ... to by vyšlo hned na 4kila.
Tak jen k tomu kolik cca se nacpalo do e38 728i.
+pneu 34k a + LPG 36k
dohromady 182k plus pořízení auta 100k s ALU 18" a palivo nepočítám. s cca 20-30k budou investice co mám plánované na dalších několik měsíců.
Nějaké částky jsem zapoměl napsat takže počítám několik tisíc navíc to bude zpětně.
Největší položky jsou zadní komplet tlumiče 2x + 2x zesílené pružiny a vše kolem toho s prací 9500kč
Plus komplet brzdy předek i zadek 9322,-kč
kapota komplet s lakem vzpěrama .. 9600,-
čidla ABS 2x VDO - 3200,-
alternátor repase 3500,-
ramena a čepy předek pouze 6ks 6650,-
2x autobaterie EXIDE nové 100ah 6150,-
Těsnění vany motoru 1500,-
ložiska 2x 2500,-
svíčky 3x 2300
sklo čelní 10 420,- neplatil jsem naštěstí

Chladič 5200,-
čidla kliky a čidlo vanosu 3200
oleje a filtry dohromady asi 12300,-

plus dalších x položek které jsem shrnul jako filtry asi 20ks nejen vzduchové a kabinové a pylové měněné několikrát během 120tis km cca 5500,-
plus další drobnější položky ruzné hadice a lišty atd. které se mi nechce vypisovat dalších xx řádků souhrn je 112 000,- jen servis plus pneu a lpg je 34+36k dohromady 182 000,-
No osobně jsem čekal méně položek a méně peněz ale pokud vidím co vy vše investujete do e66 bude to u vás podstatně vyšší částka v pruměru o 50-150k
Tedy jak u koho ten kdo koupil zánovní e65-66 s kilem a dal max 50k tak pak ok.
čeká mě:
Padá mi stropnice takže ta bude na řadě plus teče občas voda spolujezdci na levou nohu začlo to zlobit ted týden zpátky. Takže asi radiator má netěsnost to počítám pár tisíc bude a další drobnosti a spousta kravin které postupně řeším ... holt staré auto a pokud chci aby bylo v dobrém stavu tak se musí investovat.
Další auto at už bude jakékoliv chci do kila nájezd a bude to bud 530i tour 190kw nebo 745-750i nebo 330i tour. Osobně dle financí co mám na auto bych měl být skromnej a jít do 3er. Zase kvuli rodině a bezpečí a výbavě mluví více 7er... vše se ukáže na jaře jak je na tom cashflow rodinného rozpočtu.
E38 už přestává být rentabilní do denního provozu ... je to staré auto a spíše do garáže na léto.
Osobně z e65-e66 mám strach a není se divit proč. Pokud bych chtěl udržovat stav v perfektní kondici bude mě to stát dardu jak to tak vidím asi 2x až 3x tolik co dnes mou e38. A pokud bych sehnal auto v top stavu co nechce nic a má 70tis najeto tak se nedoplatím ... to by vyšlo hned na 4kila.
Tak jen k tomu kolik cca se nacpalo do e38 728i.