Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

investice po koupi sedmy (E66)

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Zugy
Registrovaný
Příspěvky: 482
Registrován: sob 18.04.2009 00:00

Re: investice po koupi sedmy (E66)

#21 Příspěvek od Zugy »

Repasovanej tlumič stojí cca 8k a při poslání starých vrací 1000kc za kus
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: investice po koupi sedmy (E66)

#22 Příspěvek od Jaris330D »

Mne to delal Jarax a jeden vysel do 8 000 kc a zaloha na jeden 2 000. Jenze jeste musis pocitat ulozeni, lozisko, doraz a prachovku. Kdyz uz, tak vse.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: investice po koupi sedmy (E66)

#23 Příspěvek od JaraX »

když na ty tlumič nedáš nové tlumiče a dorazy, tak na ně není záruka, v neorigo tydle věci stojí zaprd, takže origo, a udělat celej tlumič, doraz, prachovku a neudělat horní uložení a ložisko mi přijde jako dost blbost. A tlumič stojí 7865kč + poštovné + 2000kč záloha na kus, + poštovné starých zpět.
Zugy
Registrovaný
Příspěvky: 482
Registrován: sob 18.04.2009 00:00

Re: investice po koupi sedmy (E66)

#24 Příspěvek od Zugy »

Sak já nemluvil o tom že by se nedělalo uložení to je snad jasné. Psal jsem jen kolik stojí tlumič. Když koupíš novej tlumič za 25k tak taky na něj musíš dát uložení ložisko atd
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: investice po koupi sedmy (E66)

#25 Příspěvek od Filozof »

díky za info. To celkem jde. Ony by měli snad vydržet daleko víc jak klasické tlumiče s pružinou- DD je uplně někde jinde komfortem.
Zugy
Registrovaný
Příspěvky: 482
Registrován: sob 18.04.2009 00:00

Re: investice po koupi sedmy (E66)

#26 Příspěvek od Zugy »

No edc vydrží víc než klasický tlumič . Ale zatím nikdo neví jak vydrží repasovany edc od nového edc. A jestli chceš předělat obyc za edc tak to nebude tak jednoduché a levné. Potřebuješ kabely jednotku a pak mám pocit že í jiný pružiny
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: investice po koupi sedmy (E66)

#27 Příspěvek od JaraX »

ale když nerýpeš do tlumičů, nemusíš měnit ani jejich příslušenství
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: investice po koupi sedmy (E66)

#28 Příspěvek od kurevtor »

Arnie_one píše:Je to jak říkáš, spravovat Indivuidual je i investiční potenciál já jsem vlastně v dnešní době proinvestoval další ojetou 750 v nějakém základu.
myslim, ze se mylis. Ten "investicni potencial" je takovej vzdusnej zamek, kterym se tady sami sebe balamutime, abychom si tak nejak omluvili ty vydaje na nase sedmickovy vraky. Lip se nam pak asi usina, kdyz snime o tom jak za 15 let nase auto najednou stoupne na cene a vsichni nam je budou rvat z ruky :D Ale je to nerealny.
Ano, tady se furt omilaji dokola takovy ty reci co lidi vedou poslednich 20 let, ze ty nase vraky jsou posledni poctivy auta, ze diky regulaci uz nebudou velkoobjemovy atmosfery takze ty nejednou budou super exkluzivni a porostou na cene atd. atd. Ale to jsou jen povidacky a tuzby, neni to realne, nepocitejte s tim!
Zajima me na to nazor vas vsech, pokud mi to dokazete vymluvit tak budu rad :D

Jde mi o to: nerikam, ze nejaka E65 nema investicni potencial. Ale kdo z nas takovou ma? Nikdo tady. Investicni potencial ma jedinecna, ale hlavne neopotrebovana kara v origo stavu, se kterou se nejezdi! My to mame jako auto, bezny auto na denni nebo vikendovy jezdeni, takova investicni potencial nema. Smirte se s tim :)
Jde take o to, ze sedmicek je mraky. Neni to nic zas tak extra. Kdybysme se bavili o investicnim potencialu Porshe 911 (993/997 treba) tak OK. Nebo M3 a M5, proc ne. Ale nesmi se s tim jezdit (zaprvy protoze naklady na udrzbu pak stejne prevysi cenu cili nelze mluvit o investici a zadruhy protoze moc vojety nebude mit takovou cenu).

Myslite, ze nemam pravdu? Se podivejme kolik stoji ted kary, ktere uz temi raritnimi kusy jsou a uz ten svuj "investicni potencial" cerpaji:

1) 20 tisic EUR za Alpina B11 druha ruka, smesny. (ano, ma vysokej najezd, porad ale nizsi nez tu mame my s tema nasema vrakama a je to Alpina):

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... df565ed642

2) 25 tisic EUR za 745i veterana v 1A stavu s najezdem pod 100 tisic KM. Smesny.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... df565ed642

3) 30 tisic EUR za E23 oldtimer ve stavu a s najezdem do 100 tisic km. Nic drazsiho snad ani na mobile.de neni. Sorry, ale 30 tisic EUR jsou porad smesny prachy.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... df565ed642

Takze kolik asi tak mohli tyhle auta svym majitelum vydelat, kdyz ani nedosahnou urovne ekvivalentu ceny, za ktery byly porizeny?!
A ted si predstavte jakou cenu ma vase E65 za 15-20 let az ji bude taky tech 30-35 let. Jestli se vysplha cena na ekvivalent dnesnich 25 tisic EUR tak budete hooodne radi, ale to nevim nevim. Ale i kdyby jo: kolik vas stala koupe a udrzba? Budete tezce v minusu, jako srdcari mate muj respekt, ale jako investori budete spis k smichu.

O devastaci toho "potencialu" propan butanem, na kterej vetsina z vas jezdi se ani nebavim. Nebo snad nekdo ceka, ze LPG bastl nesrazi totalne cenu u auta, ktery ma ambici byt youngtimer/veteran?

Nemyslim to spatne, jestli mi to nekdo dokaze vymluvit tak prosim.

A jeste jednu poznamku pokud mohu: cela diskuze tady o investicich je haluz, uz jmeno topicu je na hlavu (no offense). Pletete tu investice s vydaji. Investice je vydaj, ale vydaj nemusi byt investici! Nemluvte jak cigani omg. Jak muze nekdo z vas tvrdit "investoval jsem do nove prevodovky", "investoval jsem do oprav", "proinvestoval jsem v opravach". Chlapi, sorry, ale co to melete? :D Vam se ty investice nejak zpatky vraci? Vy utratite xy penez za "investici" do opravy auta a on vam to potom nekdo nejak vrati se ziskem? Ne. Cili prachy jste neinvestovali, nybrz proste utratili. Jedna se o beznou spotrebu. Vase prachy jsou v pici a uz je zpatky neuvidite. Vymenili jste penize za neco jineho a tim vase investicni pohadka konci.
Pokud to nekdo chce vycislit tak ROI vasich "investici" = cista minus jednicka. Horsi skore uz neni.
Je to jako kdyz jdete 3x za tyden do kramu a koupite si jogurt za 20 korun. Taky pak reknete "minuly tyden jsem do jogurtu investoval 60 korun"?

PS: jinak tenhle topic je dobrej, aspon je videt, ze E65 stoji na provoz docela randal a ze to neni nic levnyho a neni to pro lidi co votaci kazdej litr. (jak se tady casto na foru tvrdi)

Budte dobry a preji mnoho uspesnych investic, at uz se jedna o auta, nebo kurvy chlast a chlebicky. Mir ;)
lupik
Registrovaný
Příspěvky: 1277
Registrován: sob 12.07.2003 00:00
Bydliště: KT

Re: investice po koupi sedmy (E66)

#29 Příspěvek od lupik »

tesat do kamene..... svatá pravda
Zugy
Registrovaný
Příspěvky: 482
Registrován: sob 18.04.2009 00:00

Re: investice po koupi sedmy (E66)

#30 Příspěvek od Zugy »

:shock: 8-) :lol:

Pěkně napsaný
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: investice po koupi sedmy (E66)

#31 Příspěvek od JaraX »

investice je opravdu blbý pojem, i když neznám definici slova investice.
výhodou E65 je že ted už nepada moc na ceně, a prostě když koupíš vybavenej face v super stavu za 300, tak ho za 5 let nejspíš za 300 zase prodáš. alespon tak to bylo posledních 6 let kdy jsou E65 prakticky pořád na stejné ceně. ale nemužeš si to koupit na to abys na to vydělal, to samozřejmě nepujde, ale není to když strýc koupil před 6 lety OII za 600k a ted to ma hodnotu 150k.
s tím servisem je to nevypovídájací, třeba většina mych zakazniku nechodí na žadny klub, prostě jezdí, když mají problem tak to dovezou. a taky je prostě rozdíl sedma kterou si koupí tady jaris, klimson, zugy atd. sám, a taky je rozdíl sedma kterou prohlídnu někde a doporučím její koupi.
navíc prostě když přijedeš na auto který stojí nějakou cenu a jsou špatny gufera za 25k, tak to pak nemužeš počítat jako "poruchu" prostě si zkuste při koupi ty investice přičíst k nakupní ceně auta, ty auta jsou prostě často zanedbaná, tady vždycky někdo koupí nějakou sedmu s 30ti problémama, pak to postupně spravuje, jako třeba jaris nebo zugy, ale zkuste napsat co bylo opravdu ok když se auto koupilo a odešlo během provozu? jeslti měli tlumiče při koupi 40 procent, tak už tehdy byli na vyhození,

sedmu si prostě nemůžeš kupovat abys na tom vydělal, ale prostě když do pěkné sedmy dáš 40k ročně, najedeš 30k, a neztratíš nic na ceně, tak to má krasný náklady vzhledem k tomu jak tě to vozí. uvědomte si taky že ty lidí platí za opravy hodně, protože jezdí ke mě nebo ke Snejkovi, kdyby jste jeli jinam, tak vám bežnej mechanik na 90 procent věcí vůbec nepřijde, vy si na to zvyknete a hotovo, ušetřený money, a je to prostě jedno jeslti to je oktávka, E36, E90, E65 nebo cokoliv, prostě máš člověka co se s tím projede 10m po dvoře a řekne velký ramena jsou KO, tak už málo kdo řekne "to nebude měnit, mě to nevadí"
Uživatelský avatar
zddan01 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2160
Registrován: stř 05.10.2016 17:57

Re: investice po koupi sedmy (E66)

#32 Příspěvek od zddan01 Člen Klubu »

kurevtor :thumbsup:

každej (ok, většina) kdo vydělá balík peněz, tak chce 911 (a teď myslím starší), tam je poptávka, zbytek, to už musí bejt fajnšmekr, kterej to auto vždycky chtěl, ale aby za to dal fakt balík, tak to přesně musí bejt auto v top stavu a s nízkým nájezdem

u E65/6 si to ani moc nedokážu představit u nějaký 760Li po diktátorovi z Afriky, je to prostě moc pracovní auto (sorry :D ), lidi většinou chtějí roadstery, kabria, coupé... samozřejmě v M, nebo alespoň nejsilnější motorizace... jo a navíc, od nás na západ težko prodáš, takže přicházíš o německej trh :(

nedělám si iluze, že mi někdo za 645Ci ( :lol: ) bude trhat za 20 let ruce, benzín bude za raketu, pojistky taky, to samý u Z3 coupé, pro většinu lidí hnusný a divný, takže i proto jsem je kupoval z cenovýho dna, nebo i pod, ale v dobrým stavu, vyhandloval slevu na opravy a člověk si jezdí ve fantastickým autě ani ne za cenu fábie... v tom máme štěstí, že práce je tu ještě levná a vůbec, že najdeš lidi, který to opraví :D
Naposledy upravil(a) zddan01 dne čtv 09.08.2018 13:32, celkem upraveno 1 x.
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Michal595
Registrovaný
Příspěvky: 1071
Registrován: úte 24.01.2017 23:04

Re: investice po koupi sedmy (E66)

#33 Příspěvek od Michal595 »

No len ked tu citam co chalani spisali zoznam co och to stalo tak nikde mi to nevychadzalo moc na 30-40k za rok ale radovo vyraznie viac...jasne maju to potom v super stave ale ked to chces mat super platis daleko viac evidetne ako 30k za rok...
Pokial ide o investiciu, aby to bola investicia musi ti to priniest aspon nejaky zisk, cize kupna cena+naklady s tym spojene a nasledny presaj a mal by si mat mináne +1 eur....potok uz je len otazak ake % ti staci ako vynos...ked kupim za 300tis..mam ho dva roky dam na udrzbu 150tis...predam ho za 300tis, poviem si ok neprerobil som na tom moc ale urcite to nebola investicia...nehovoria o veciach ako je inflacia atd ...
Podla mna kupa bezneho auta na jazdenie nikdy nebude investicia, kym nekupis nieco specialne, limitovane, bufe to stat v povodnom stave v garazi za rok na tom spravis 2tis km...potom ok..inak je to len o tom kolko prerobis moc alebo malo...takze suhlasim s kurevtorom...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: investice po koupi sedmy (E66)

#34 Příspěvek od JaraX »

zdann tady se nemusíš omlouvat, sedma prostě je pracovní auto, jak psal Snejk, je to spotřební auto u kterýho tě děsně baví ho spotřebovávat. prostě ty auta musí jezdit, jezdit jezdit,
byla tu jedna paní s E70 4,8i, vysypaný katy, zadušený auto, zatečeny do světel, tisíc závad, napočítal jsem ji servis asi za 250k, a ptám se co se musí hned nutně udělat, tak říkám podle toho co vám vádí za závady, a ona mi říká "no nic, mě se s tím dobře jezdí" tak ušetřila 250k a jela :)
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: investice po koupi sedmy (E66)

#35 Příspěvek od Filozof »

Ano za 450k se dá koupit nová Oktávka trumf 1,4 110kw a je FUNGL nová :idea: :!: :!: :!: :lol: ... z 0km najetých ... a možná krom pojistky nic chtít nebude dalších 5-8let jen spotřebák ...možná skoro nic krom kapalin a filtrů... prvních 100tis km bude vše ok a bez starostí....

http://www.porsche-olomouc.cz/akcni-nab ... via-trumf/


Ale srovnat se 750iL e66 za 250k kterou ještě 2kilama přikrmím se fakt nedá ... jak jízdou tak výbavou ale zase bude chtít ta 7er holt servis.

Ale většina čechů bude nadšená ....že má oktávku 1,4i a ročně je pojistka vyjde na 25k.... a to se vyplatí... mít pěkné holé auto s 5tinovou výbavou...
Uživatelský avatar
kawaman
Registrovaný
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Bydliště: Český Těšín

Re: investice po koupi sedmy (E66)

#36 Příspěvek od kawaman »

Kurevtor to napsal hezky a v podstatě s tím souhlasím. Nějak jsem se nad pojmem investice nepozastavil a určitě jsem to nemyslel tak, že se na tom dá vydělat. Auto je prostě spotřební věc, která stojí prachy a vždycky stát bude.
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: investice po koupi sedmy (E66)

#37 Příspěvek od JaraX »

do té sedmy nemusíš dávat prachy, prakticky žádný, ale pak ti tam nepujde roletka, tam nebude něco fungovat, tam bude svítit kontrolka, tam poteče olej, je to vše o přístupu.
Michal595
Registrovaný
Příspěvky: 1071
Registrován: úte 24.01.2017 23:04

Re: investice po koupi sedmy (E66)

#38 Příspěvek od Michal595 »

Tak ale to je uz zase iny pristup jarax, to potom nemusis davat so niecoho a raz to umre ale vychadzame z toho ze servisujes tak aby bolo ok...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: investice po koupi sedmy (E66)

#39 Příspěvek od JaraX »

ale jak jsem psal, ty máš svoji E70 uplně top? funguje každá el výbava? nikde nic ani neklepne, na laku není šrám? na diag není žádná záváda?
prostě nemoc sedmiček co ke mě jezdí tak to málo kdo nechá tak že tam něco někde má.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: investice po koupi sedmy (E66)

#40 Příspěvek od Filozof »

Kurevtor má pravdu ale věřím že to nikdo nemyslel jako investici do veterána nebo do obrazů či mincí kde ti to má vydělat.

Jde o to že hujdu e65 prodáš za kilo ale krásně servisovanou za 220-3kila což je obrovskej rozdíl už v tomto.

Každej z nás vidím průměrně 30-50k ročně dáme do auta. Já do obyč e38 a bohužel stářím odchází věci které by mohli vydržet ještě 5-10let ale nevydrží.
A taky jsem si první dva roky jezdil spokojeně jak je to auto dokonalé ale holt se to začlo rok zpátky sypat a nic stím neudělám musím servisovat 2x tolik.

Zase jde o to co si za 3-4kila dnes koupíte ? Novou Fabii nebo oktávku ? Ano jo jde to ale srovnat s BMW 7er se to moc nedá. Snad jen bude méně žrát a skoro nulové investice což asi tak bude. Ale vším ostatním je to uplně jinde.

Koupit nadupanou 750ku se 100tis km se snad nikomu nepodaří a pokud ano bude to za 350k+... a tam by mohli být investice minimální....

Ten kdo koupí do rodiny druhé auto 7er třeba na delší trasy a jezdí málo 5-10k ročně tak má uplně jinej servis jako člověk co jezdí moc a nalítá 4-5x tolik...

No shrnuto to bylo dobře a je na každém co více preferuje ...
Vemte si e46 330i jak si drží cenu. Krásnej kousek klidně 2kila furt ...
550i e60 si taky drží cenu dlouhé roky.... pokud 5er vybavená stála 3mega dnes stále 300-400k

No a e65 záleží dle stavu výbavy a člověka co to koupí ... moc lidí to nechce protože se toho bojí tak vyřadíme 98procent lidí rovnou....
A ti co mají 2-3-4kila v ruce a chtějí 7er e65-e66 tak si připlatí za stav a výbavu abby to auto za něco stálo....až na pár vyjímek :lol: ...

Pak vás ty výdaje tolik netrápí...
Odpovědět