
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
HUD by pro mě nebyl rozhodující faktor, ale rozhodně je to dobrá věc. Spíš mi to přijde, a asi nejsem sám, že kdyby ho sedma měla, tak stopro bude v tvém seznamu nutné výbavy, ale jelikož je jen v E60, tak je HUD vlastně k ničemu 

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Vecir Vam muzu sepsat kolik me stal podvozek za 3 roky a ostatni veci behem provozu. S tim, jake zavady jsou bezne s ostatnima modelama. Ja jsem do toho nasypal 186 000 kc za 3 roky, ale ve finale tam jsou veci, ktere nasypete do kazde sedmy, audi, Mercedesu, E60tky. I do e46 330D jsem za 4 roky nasypal 80 000 kc a to by bylo i vic, protoze jsem mel stesti, ze se nepodelal motor a jelo to, jak hodinky. Ted nemam pristup k tabulce, ale kazdy si muzete udelal svuj nazor. Jenom upozornuju, ze tam budou vypsane, pneumatiky, podvozek (ramena, brzdove desticky atd.), repas LPG a naklady kolem. Malokdo si to zapisuje, jako ja. Jediny problem je, ze s tim moc nejezdim, takze pro me nevyhodne. Jenze to je pro me kazde auto nevyhodne. Snad jedine Fabie. I Octavia 11. 9 TDI 81 Kw stoji dost penez v tomhle stari. Nekteri lide srovnavaji BMW 7 s Golfem V a to je taky spatne. A nemam TOP, neni to spatny stav, resim tam samou kravinu. Nekomu se to trepe, nekomu z toho chcije olej, klepou ramena a neresi to a jezdi. Pak jsou modely, na ktere se treba ceka rok a tam se resi jenom podvozek, pneu, oleje a filtry. Zajmave by bylo dobre napsat od Jaraxe, co tam vse za tech 4-5 let resil. U neho se to vynulovava najezdem. Taky bude rozdil e66tka ktera jezdi kazdy den po meste (Praha, Brno a ostatni) nebo jenom dalky a dalnice. Dalsi faktor bude amortizace ceny. Jestli treba E60tku a ostatni prodate za stejnou cenu, za kterou jste ji pred 3-4 roky uzivani koupili + jeste naklady.atd. ale prostě pokud chceš takovy normalni auto co trochu jede, něco umí a nemusíš do toho házet peníze lopatou, tak ti z toho vyjde E65.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
jenže tvoje sedma byla v hrozném stavu když jsi ji koupil, a ted ještě furt to zdaleka není TOP A1. dost věcěm se dalo vyvarovat a navíc řešíš každé tuknutí co by 99 procent lidi ani nezaznamenalo a pak to stojí prachy. tak to je.
moje sedma za 3,5 roku a 110tkm
motor - 2x svíčky, cca 10x olej, 2x filtry LPG, 5x vzducháč
převodovka - 2x olej, jednou se vším, podruhé jen s vanou, ted mě čeká po třetí
podvozek - repas řízení - preventivně, mám to rád uplně top, to auto bylo vždy ok, ale po repasu bylo jistější, 1x velká přední ramena, 1x malá ramena, 1x pravej axial, 2x levej, podruhy na reklamaci, uznano. zadní náprava pak uložení nápravnice, 4x zadní ramena, ale dělat se muselo jedno rameno ve předu 2 vzadu a axiál, nic víc nebylo potřeba, ale já to mám rád top, i když zase nevím jak moc to bylo rozumny, ty origo starý díly vydrží víc jak nové neorigo
hardyspojka byla špatná už při koupi a hned se udělala
- altík jsem si spálil sám když jsem tím dobíjel jiná auta, jednou přijela naložená 750i a bylo po něm, motorek ostřikovačů odešel, kolečko idrive zlobilo, ale než jsem se dostal k výměně tak přestalo a už to leta funguje.
- vyměnil jsem 2x CA kliky co nešli už při koupi
to je tak vše co se do toho dalo servisně, no a pak ty pičovinky,alcantara, DVD changer, vytlumit dveře a podběhy, high gloss, vyfuk atd atd.
moje sedma za 3,5 roku a 110tkm
motor - 2x svíčky, cca 10x olej, 2x filtry LPG, 5x vzducháč
převodovka - 2x olej, jednou se vším, podruhé jen s vanou, ted mě čeká po třetí
podvozek - repas řízení - preventivně, mám to rád uplně top, to auto bylo vždy ok, ale po repasu bylo jistější, 1x velká přední ramena, 1x malá ramena, 1x pravej axial, 2x levej, podruhy na reklamaci, uznano. zadní náprava pak uložení nápravnice, 4x zadní ramena, ale dělat se muselo jedno rameno ve předu 2 vzadu a axiál, nic víc nebylo potřeba, ale já to mám rád top, i když zase nevím jak moc to bylo rozumny, ty origo starý díly vydrží víc jak nové neorigo
hardyspojka byla špatná už při koupi a hned se udělala
- altík jsem si spálil sám když jsem tím dobíjel jiná auta, jednou přijela naložená 750i a bylo po něm, motorek ostřikovačů odešel, kolečko idrive zlobilo, ale než jsem se dostal k výměně tak přestalo a už to leta funguje.
- vyměnil jsem 2x CA kliky co nešli už při koupi
to je tak vše co se do toho dalo servisně, no a pak ty pičovinky,alcantara, DVD changer, vytlumit dveře a podběhy, high gloss, vyfuk atd atd.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Jj to mas pravdu, ze kdyz jsem to kupoval, tak nebyla v nejlepsim stavu. Ona byla 2* u tebe a udelalo se to co nejvic horelo. Nebylo toho moc, ale az tenhle posledni servis to byla raketa. Ja to pak shrnu nejak s rozumem. Oni to budou bezne veci a pak servis na pastiku, na ktere se prislo tenhle rok. Uz kdyz jsem to kupoval, tak si rikal neni to Top, ale ani past. Kdybych to chtel ted Top, tak vyresit automat a kardan. Ten automat funguje tak na 80%, ale kardan vyresim prvni. Automat resit nebudu, neni to tragedia a hodne lidi by to ani nepostrehlo. Jo jsem pako a resim kazde tuknuti. Dnes jsem jel ze Smrcny z tabora a na kazde dire v zadu neco bouchlo. Tak jsem to sledoval a tata rika. To je plech na peceni a klepe ti v kufru. Stejne jsem zastavil a prerovnal, protoze me to sralo. Tak mne bylo receno, ze jsem magor.
.

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
zdarec, hele je mozny vymenit cd changer za dvd changer?
jako jestli to je plug and play? nebo se musi neco tahat a pak dokodovat...
je to na e65 pred face....
jako jestli to je plug and play? nebo se musi neco tahat a pak dokodovat...
je to na e65 pred face....
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
DVD changer je samostatna jednotka v kufru a cd changer je nad kastlikem. CD changer jde vymenit za MP3 z faceliftu. Ja to tak mam a staci. DVD by byl lepsi, ale je to slozitejsi. Jarax nebo Snejk upresni.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
CD changer z faceliftu tam jde dát...ale je pak lepší k tomu vyměnit i panel klimatizace a krytku CASu za FL verzi...jinak nebude sedět ta lišta changeru s klimapanelem...tady je to rozepsany... http://www.7er.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=3528
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
ja prave mel za to, ze DVD changer se dava taky nad kastlik.
jako, ze muze byt cd changer nebo dvd changer.
Jestli je teda v kufru, tak to budu asi v haji....
jako, ze muze byt cd changer nebo dvd changer.
Jestli je teda v kufru, tak to budu asi v haji....

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
do kufru se dá dodělat...koupíš changer + kabel a nakodovat...
je nad DVD NAVI mechanikou
CD changer je vpředu...FL CD changer umí MP3jky

je nad DVD NAVI mechanikou
CD changer je vpředu...FL CD changer umí MP3jky

First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
proč bys měl byt v haji?
o to je to lepší, budeš mít CD changer a ještě DVD changer.
o to je to lepší, budeš mít CD changer a ještě DVD changer.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Kluci měl by vzniknout TOPIC samostatný kde každej napíše STAV auta při nákupu a nájezd v době nákupu a kolik toho najel a co stál servis ...
Myslím si že by jsme koukali na bezproblémové 7er e65/e66 že ten servis stojí ranec oproti 3er nebo běžným autům kde jen teče benzín a běžnej servis spotřebáku.
Vždy když tady hážete desetitisícema co stojí atd. Tak valím bulvy a pak argument že e65 nic nechce mě trochu zarazí ... no asi takto. Pokud koupím 7er bez výbavy s nájezdem kolem 80-100k tak věřím že to auto bude chtít jen drobnosti protože stav bude zánovní neopotřebovaný a pokud nemá výbavu nemá se co pokazit jak říká jeden můj kamarád (kupuje auta jen s klimou a rádiem nic víc nechce
.
Ale právě naopak mi přijde že ty pojízdné super auta 7er co máte stojí docela pekelné peníze. Tak si to klidně
Budu rád když mi to tady pár majitelů 7er vyvrátí, že je servis komplet stál opravdu 30-40k ročně max... po dobu několika let. Pak budu spokojen.
Já si chci e66 750ku pořídit ale z toho servisu mám opravdu trochu strach po tom co tady čtu.


Myslím si že by jsme koukali na bezproblémové 7er e65/e66 že ten servis stojí ranec oproti 3er nebo běžným autům kde jen teče benzín a běžnej servis spotřebáku.
Vždy když tady hážete desetitisícema co stojí atd. Tak valím bulvy a pak argument že e65 nic nechce mě trochu zarazí ... no asi takto. Pokud koupím 7er bez výbavy s nájezdem kolem 80-100k tak věřím že to auto bude chtít jen drobnosti protože stav bude zánovní neopotřebovaný a pokud nemá výbavu nemá se co pokazit jak říká jeden můj kamarád (kupuje auta jen s klimou a rádiem nic víc nechce

Ale právě naopak mi přijde že ty pojízdné super auta 7er co máte stojí docela pekelné peníze. Tak si to klidně
Budu rád když mi to tady pár majitelů 7er vyvrátí, že je servis komplet stál opravdu 30-40k ročně max... po dobu několika let. Pak budu spokojen.

Já si chci e66 750ku pořídit ale z toho servisu mám opravdu trochu strach po tom co tady čtu.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
nestojí to o nic víc než servis třeba E38, schválně přijed se svojí e38 a já ti tady nacením co se na tom dá vše udělat, akorát lidi s E65 to chcou mít většinou tip top, lidi s 5er jedou až se to zastaví. měl jsem tu třeba E39 530i kde se dělal preventivní servis za 200 tisíc! to auto nic nepotřebovalo, jezdilo, ale prostě se vyměnil kus auta aby to bylo ještě lepší, majitel řekl že ma auto rád, svezl se v E65 aby nelitoval že proinvestuje E65 do E39ky, a šlo se na to. stejně tak jsem tu měl člověka kde se dělal preventivní servis E46 za 150 tisíc. nevím cenovy rozdíly mezi 3er a 7er, je to hodně podobny. sedma umí finančně potrápit pokud koupíš takovou jak má třeba Jaris, zugy, atd a ještě to chceš mít top, tak do toho prostě sypeš, takovou sedmu musíš prostě jen udržovat pojízdnou, nebo si koupíš TOPku a tam mužeš ladit do detailu.
zugymu jsem řekl, kup si sedmu od tannera pokud ti vyhovuje výbava a stav a jak to dopadlo? du řešit že se to třepe, jdu dodělat roletky, jdu dát koženy tapecy, já chci tažné atd atd. a už se do toho valí peníze.
já třeba koupil 6er v průměrném stavu, koupeno ani ne před rokem, a už jsem do ní dal přes 250 tisíc!!! a proč? protože to chci TOP a prostě ten servis tam stojí víc jak u 7er, musel jsem řešit CCC, ted to vypadá na IBS, zateklo do světel, odešla jednotka AS, odešel AHL modul, prostě ty běžny 5er/6er nemoci, do toho jsem udělal podvozek, motor, olej v převodovce atd. a většina 6er co sem jezdí, tak nikdo neřeší že to kouří z křižovatek, že jim svití kontrolky, kawaman říkal že je na tom 7er facebook klubu a že když dal fotku svojí přistrojovky, tak se mu tam lidi divili že mu nesvítí žádné kontrolky. a přitom odemě odjíždí každá sedma bez svítí kontrolky, a to je ten rozdíl.
zugymu jsem řekl, kup si sedmu od tannera pokud ti vyhovuje výbava a stav a jak to dopadlo? du řešit že se to třepe, jdu dodělat roletky, jdu dát koženy tapecy, já chci tažné atd atd. a už se do toho valí peníze.
já třeba koupil 6er v průměrném stavu, koupeno ani ne před rokem, a už jsem do ní dal přes 250 tisíc!!! a proč? protože to chci TOP a prostě ten servis tam stojí víc jak u 7er, musel jsem řešit CCC, ted to vypadá na IBS, zateklo do světel, odešla jednotka AS, odešel AHL modul, prostě ty běžny 5er/6er nemoci, do toho jsem udělal podvozek, motor, olej v převodovce atd. a většina 6er co sem jezdí, tak nikdo neřeší že to kouří z křižovatek, že jim svití kontrolky, kawaman říkal že je na tom 7er facebook klubu a že když dal fotku svojí přistrojovky, tak se mu tam lidi divili že mu nesvítí žádné kontrolky. a přitom odemě odjíždí každá sedma bez svítí kontrolky, a to je ten rozdíl.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Ano nekoupil jsem ji v nejlepší stavu, ale ani nejhorším. Až budu mít víc času, tak se rozepíšu. Mě by zas tolik nestála na servis, kdybych neřešil každé ťuknuti. Když jsem jí měl u tebe na první prohlídce, tak si našel 6 závad, ale v průběhu 3 let se tam vysrali věci, na které bys nepřišel ani při koupi. Přestal fungovat ventilátor na klimě, zadřel se altík, který normálně běžel. Ramena na přední a zadní nápravě je běžná věc. Odešel reduktor a vstřiky na LPG, které taky šlapaly. Řízení bylo repasované a opět se vysralo. Ramena byly dávané od TRW a nevydržely ani 25 000 km. Chladič DD taky netekl. Jediné cos odhalil dobře byl rosící tlumič, který v průběhu 3 let šel do sraček, zasekla klapka výfuku, odřeniny na nárazníku, které neřeším, protože do mě nějaký kretén v zimě nacouval. Motor jsem teď částečně umyl a tam kde byl olej se už neobjevuje, takže jen špatně umytý a vakuovka už se zdá že neteče. Asi, jak s tím jezdím, tak se zatáhla.
Pak napíšu kolik stál podvozek, pneu, repas L7, ASK atd...
Pak napíšu kolik stál podvozek, pneu, repas L7, ASK atd...
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
To ze auto bez vybavy je levnejsi je kravina. Moje provozni investice obnasely veci ktere s vybavou vubec, ale vubec nesouvisely, tzn preventivni repase motoru, komplet chlazeni, vymena prevodovky (auto koupeno s vadnou). Pak mi odesel modul airbagu a vzpera zadnich dveri ktere nedrzely otevrene. Z "full vybavy" tzn onoho nadstandardu neodeslo nic, vsechno slape jak hodiny.
Moje investice byly o tom at je auto top top, keramika laku, komplet renovace interieru, poface interface a dension a podobny veci. Proste pocitovky, jsem tim autem zhyckanej.
Jinak z vybavy mam prakticky vse mimo lednicky a bufiku, auto ma za rok a pul najeto po cele Evrope odhadem sedmdesat tisic, denne v provozu.
Btw e39 me rocne stala cca 40-50 v servise, imrvere neco, vybava a komfort proti sedme nulovy. Jestli se mi sedma do roka nevysype, jsem na stejnych investicich jako u e39. Spolehlivost nesrovnatelna.
Nevim v cem muze byt hola sedma lepsi. Kdyz sedmu tak naslapnutou.
Moje investice byly o tom at je auto top top, keramika laku, komplet renovace interieru, poface interface a dension a podobny veci. Proste pocitovky, jsem tim autem zhyckanej.
Jinak z vybavy mam prakticky vse mimo lednicky a bufiku, auto ma za rok a pul najeto po cele Evrope odhadem sedmdesat tisic, denne v provozu.
Btw e39 me rocne stala cca 40-50 v servise, imrvere neco, vybava a komfort proti sedme nulovy. Jestli se mi sedma do roka nevysype, jsem na stejnych investicich jako u e39. Spolehlivost nesrovnatelna.
Nevim v cem muze byt hola sedma lepsi. Kdyz sedmu tak naslapnutou.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Máš nějaké pravidlo jak poznáš topové auto. ? Já pokud budu chtít koupit auto v TOP stavu jak poznám že majitel tomu dává nějakou extra péči.
Poznám to komplet novým podvozkem LMI ? Nebo kompletně luxusně čistým interiérem ?
Ptám se protože ty jistě Jardo víš jak to poznat ihned. Jsi servisák a hned prvním okem a pohledem poznáš topovku od běžného jetého kusu.
Tak mi řekni jak to poznáš protože těch topovek bude tak jedna z tisíce na prodej.
Já osobně bych si raději připlatil 50-100k pokud bych věděl že auto je v TOP stavu a za poslední rok udělanej takto velký seznam servisu z kvalitních dílů.
Než kupovat auto bez historie a řadou problémů....
PS: Já osobně bych taky preferoval 7er našlapanou výbavou když už platím servis at je to teda pecka BMW a našlapané...
Poznám to komplet novým podvozkem LMI ? Nebo kompletně luxusně čistým interiérem ?
Ptám se protože ty jistě Jardo víš jak to poznat ihned. Jsi servisák a hned prvním okem a pohledem poznáš topovku od běžného jetého kusu.
Tak mi řekni jak to poznáš protože těch topovek bude tak jedna z tisíce na prodej.
Já osobně bych si raději připlatil 50-100k pokud bych věděl že auto je v TOP stavu a za poslední rok udělanej takto velký seznam servisu z kvalitních dílů.
Než kupovat auto bez historie a řadou problémů....
PS: Já osobně bych taky preferoval 7er našlapanou výbavou když už platím servis at je to teda pecka BMW a našlapané...
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
jaris
- ventilatory na chladici odchází jen do roku 2003, ten nad 2003 jsem nikdy neměnil, proto rovnou dáváme ten novější, prostě lepší je kupovat sedmu 2003+, už kvuli vybavě
- altík u lidí co k nám jezdí na pravidelný servis, tak děláme ložiska jednou za 200tkm, pak je vodní altík věčný
- klapka na výfuku se zasekla protože se s tím nejezdí.
- ty ramena sem tam vydrží prd, ale zase u lidí co s tím hodně jezdí taky není problém, prostě v zaruce dostanou novy a zas maj na dva roky pokoj.
- ventilatory na chladici odchází jen do roku 2003, ten nad 2003 jsem nikdy neměnil, proto rovnou dáváme ten novější, prostě lepší je kupovat sedmu 2003+, už kvuli vybavě
- altík u lidí co k nám jezdí na pravidelný servis, tak děláme ložiska jednou za 200tkm, pak je vodní altík věčný
- klapka na výfuku se zasekla protože se s tím nejezdí.
- ty ramena sem tam vydrží prd, ale zase u lidí co s tím hodně jezdí taky není problém, prostě v zaruce dostanou novy a zas maj na dva roky pokoj.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Filozof: Ty to nemáš šanci poznat, i kdyby ti někdo dal konkrétní indície. Prostě nemáš to auto najeté, nevíš, jak se má chovat a nemáš to s čím srovnat.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
tak základ je německo, u nás je těch dobrých sedmiček že bys to spočítál na prstech na rukou. hold dokud u nás budou procházet přes STK auta co kouří a svítí jim pulka kontrolek, tak se nemužem divit. v česku si většina lidi kupuje BMW jen na to aby se ukazovali a nejhorší jsou ty facebookové kluby, to je uplný odpad. připadně BMW gang, kde nedávno někdo psal že je servisák, že mu sedma kouří při rozjezdech z křižovatek a že je to špatný blok, že má prej ovalituFilozof píše:Máš nějaké pravidlo jak poznáš topové auto. ? Já pokud budu chtít koupit auto v TOP stavu jak poznám že majitel tomu dává nějakou extra péči.
Poznám to komplet novým podvozkem LMI ? Nebo kompletně luxusně čistým interiérem ?
Ptám se protože ty jistě Jardo víš jak to poznat ihned. Jsi servisák a hned prvním okem a pohledem poznáš topovku od běžného jetého kusu.
Tak mi řekni jak to poznáš protože těch topovek bude tak jedna z tisíce na prodej.
Já osobně bych si raději připlatil 50-100k pokud bych věděl že auto je v TOP stavu a za poslední rok udělanej takto velký seznam servisu z kvalitních dílů.
Než kupovat auto bez historie a řadou problémů....
PS: Já osobně bych taky preferoval 7er našlapanou výbavou když už platím servis at je to teda pecka BMW a našlapané...

a ani do De už nejedu na auto kde třeba svítí kontrolka motoru nebo airbag, takové auto je většinou známkou toho že tam je dalších 30 průserů. komu nevadí kontrolka, nevadí klepání atd. a taky pozoruju že vybavené sedmy bývají automaticky v lepším stavu, než ty méně vybavené, a takové ty uplně socky bývají uplně největší vraky, asi si těch Individualu a vybavených sedmiček víc váží. ale jednou jsem byl v DE (ale v Berlíně což prakticky není německo) na jednom Individualu v super výbavě, 750li, ale na místě jsme se shodli že i kdyby to dal za 4000 eur tak by to nemělo smysl.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
asi tak, Tanner jako mechanik taky koupil špatně, protože jsem měl zrovna zápal plic, tak jel sám, a pak furt jen spravoval. stejně tak Brumla, taky servisuje mraky BMW a když si dovezl svou a já se s ním projel, tak jsem mu tam hned našel asi 10 závad.TANN3R píše:Filozof: Ty to nemáš šanci poznat, i kdyby ti někdo dal konkrétní indície. Prostě nemáš to auto najeté, nevíš, jak se má chovat a nemáš to s čím srovnat.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Jo vse tohle beru, u altiku byla chyba, ze se to neresilo hned, jenze to se nedozvis, kdyz ti to nikdo nerekne. Klapku ve vyfuku vyresim a nemelo by to stat moc penez. Jedine, co me sere je to rizeni a tlumice. To jsem fakt necekal, ze by mohlo odejit, kdyz uz to rizeni bylo delane. A vule v kardanu taky nebyla. Nektere veci odchazeji i starim.JaraX píše:jaris
- ventilatory na chladici odchází jen do roku 2003, ten nad 2003 jsem nikdy neměnil, proto rovnou dáváme ten novější, prostě lepší je kupovat sedmu 2003+, už kvuli vybavě
- altík u lidí co k nám jezdí na pravidelný servis, tak děláme ložiska jednou za 200tkm, pak je vodní altík věčný
- klapka na výfuku se zasekla protože se s tím nejezdí.
- ty ramena sem tam vydrží prd, ale zase u lidí co s tím hodně jezdí taky není problém, prostě v zaruce dostanou novy a zas maj na dva roky pokoj.