Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e66 745Li - ramena a kmitani volantu
e66 745Li - ramena a kmitani volantu
Ahoj, resim dilema ohledne vadnych cepu a silendbloku. Pred 2tydny me Jarax menil predni tlumice EDC a repasoval rizeni. Rizeni auta se cele zlepsilo a pekne ztuhlo, ale porad me trapi chveni volantu pri 120 km/h a nad 130 km/h to cele utichne. Pri prejeti nejake nerovnosti na pravem kole neco lupne. Od vymeny jsem ujel 1500 km a zda se me, ze se to zhorsuje. Jarax jeste prisel na vetsi unavu silentbloku vrchniho predniho ramene a vcera me to potvrdil i kamarad, ze se mu zda byt mekky. Nevim jestli vymenit cele rameno nebo by stacilo jen prelisovat silentblok. To klepani se projevuje i pri kmitani volantu pri 30 km/h.
Uz me to fakt sere, pred 2 lety jsem daval komplet cely predek od TRW. Jedine axialy, cepy rizeni, stab tycky od LMI. Najeto 22 000 km.
Jestli jsou v haji, tak to moc nevydrzely a to jezdim vetsinou po peknych silnicich.
Zvlastni i je, ze vcera me tam neco luplo a volant se prestal chvet, vyvazovali jsme kola. Jeli to projed a zase chveni.
Jde me o to jestli to lupani muze delat unaveny silentblok, nebo to delaj hlavne cepy. Jak bezpecne zjistit vedny cep.
Uz me to fakt sere, pred 2 lety jsem daval komplet cely predek od TRW. Jedine axialy, cepy rizeni, stab tycky od LMI. Najeto 22 000 km.
Jestli jsou v haji, tak to moc nevydrzely a to jezdim vetsinou po peknych silnicich.
Zvlastni i je, ze vcera me tam neco luplo a volant se prestal chvet, vyvazovali jsme kola. Jeli to projed a zase chveni.
Jde me o to jestli to lupani muze delat unaveny silentblok, nebo to delaj hlavne cepy. Jak bezpecne zjistit vedny cep.
Naposledy upravil(a) Jaris330D dne čtv 19.07.2018 10:38, celkem upraveno 1 x.
Re: e66 745Li - ramena a kmitani volantu
Jeste otazka, kdyz bych musel davat cele prave horni predni rameno, muzu mit na leve strane puvodniTRW a na druhe LMI. Nebo je lepsi rovnou dat obe od LMI. TRW uz davat nechci, protoze zadni leva hokejka byla taky KO a to mela 25 000 km najeto.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: e66 745Li - ramena a kmitani volantu
je to jedno v reálném životě ty ramena budou stejná jen každé vydrží prostě jinej nápor km. Většinou pravá strana dříve odejde díky rozbité cestě kde více trpí pravé kolo. Já to měl už u dvou aut. Levé bylo v TOP stavu a pravé bylo na kaši z těch cest tady.
Měnil jsem vždy obě dvě a toho druhého ramene mě bylo trochu líto protože by další desítky tisíc mohlo krásně fungovat.
U kamaráda na 530i taky když měnil ramena tak jsem koukal jak má jedno ok a druhé na kaši. A zase levé bylo ok a mohlo tam bejt další roky a pravé by se ještě 2x vyměnilo minimálně.
Vždy se dávalo oba kusy ale pokud je druhá strana ok klidně bych vzal to stejné co je na druhé straně TRW....stejně to vydrží 20-40tis a bude volnější protože prostě pravá strana dostává strašnej záhul.
Měnil jsem vždy obě dvě a toho druhého ramene mě bylo trochu líto protože by další desítky tisíc mohlo krásně fungovat.
U kamaráda na 530i taky když měnil ramena tak jsem koukal jak má jedno ok a druhé na kaši. A zase levé bylo ok a mohlo tam bejt další roky a pravé by se ještě 2x vyměnilo minimálně.
Vždy se dávalo oba kusy ale pokud je druhá strana ok klidně bych vzal to stejné co je na druhé straně TRW....stejně to vydrží 20-40tis a bude volnější protože prostě pravá strana dostává strašnej záhul.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: e66 745Li - ramena a kmitani volantu
udělal bych to tak abych měl vždy stejná ramena, ti vyrobci to dělaj každy jinak, o rameno jako takovy nejde, ale o ten silentblok s hydroložiskem, muže v něm být jinej typ oleje, jina guma, a už se to bude chovat jinak.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: e66 745Li - ramena a kmitani volantu
Jaris - takže klidně vem TRW pravou stranu a máš jistotu že budeš mít vše v pohodě a nemusíš kupovat 2 ramena ale stačí jedno. Pokud je druhé ok bez vůle je to nejlevnější cesta.
Smiř se stím že ta pravá strana prostě dlouho nevydrží. Ještě když vidím jak po rozmlácených cestách lítáte 130-160km+ je mi jasné že to dostává hodně na prdel plus alu dělají taky dost u e66 zda je 18" nebo 20" bude taky jistě ovlivňovat životnost.
Smiř se stím že ta pravá strana prostě dlouho nevydrží. Ještě když vidím jak po rozmlácených cestách lítáte 130-160km+ je mi jasné že to dostává hodně na prdel plus alu dělají taky dost u e66 zda je 18" nebo 20" bude taky jistě ovlivňovat životnost.
Re: e66 745Li - ramena a kmitani volantu
OK, diky za info. Koupim obe dve od LMI. Protoze Jarda rikal, ze jsou v haji ty silentbloky. Jeste uvidim, az to rozdelam, protoze to tukami nejspis dela cep.
Re: e66 745Li - ramena a kmitani volantu
Tak vyreseno. Vymenil jsem vrchni predni ramena a je klid. Volant se ani nehne a zadne klepani. Ty silentbloky byli divny a rameno narazelo o drzak. Na pravem cep dobry, ale malinka prasklinka na prachovce.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: e66 745Li - ramena a kmitani volantu
tydle dvě ramena dělaj strašně moc
Re: e66 745Li - ramena a kmitani volantu
Ano, mas pravdu. Ted se to nechveje pri zrychlovani a na nerovnostech to netaha za volant. Vakuovka uz taky netece a jeste ten chladic DD. Nevim, ktery koupit. Zatim to neni akutni.