Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

HPFP N53B30

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
RomanM3
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
Bydliště: Beskydy
Klubové ID: 4038

HPFP N53B30

#1 Příspěvek od RomanM3 »

ahoj,

jak jsem tu už kdesik předpovídal, chystám se na výměnu hpfp a následně i vstřiků na své N53.

co je dobré udělat při výměně hpfp? kontrola na přítomnost kovových pilin v palivu?

jinak si myslím, že je lepší začít hpfp a až pak vstřiky. by mě asi jeblo kdybych vyměnil vstřiky a staré čerpadlo mi do nich pustilo špony...

s motorem ted žádný zvláštní problém není, jen asi minutu po startu v něm cukne (jakoby vynechal jeden nebo i více válců) a pak běží hruběji než před tím, za tepla je to ok. motor opravdu běží krásně hladce. takže nějak kvůli tomu bych to rád postupně dal do pořádku. občas se vyskytne zapsaná chyba o kolísavém tlaku paliva. možná to souvisí s tím zaškobrtnutím po startu. ale nevím zda to zaškobrtne, protože zakolíše tlak, nebo tlak zakolíše, protože to zaškobrtne kvůli uplně něemu jinému...

a druhá otázka je, kdysi jsem tu četl jak měníte hpfp, řičemž cena čerpadla je kolem 8tis vč DPH. začal jsem se po čerpadlech koukat a ono: voton asi 19k, kelly asi 18,5k a pak jsem našel na jednom shopu ze kterého jsem mnohokrát nakupoval hpfp VEMO za 7,5k. na cenu z bmw ještě čekám.

pokud někdo máte ověřený spolehlivý zdroj, prosím dejte info. klidně do sz

díky
Roman
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3944
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: HPFP N53B30

#2 Příspěvek od pavproch »

Já měnil (preventivně) HPFP při stavu tachometru asi 150 tis, zároveň s tím jsem měnil i podávací čerpadlo paliva (LPFP) vč. filtru.
Odpovědět