Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E65 vs. F01 vs. W221

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou
Klubové ID: 1703

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#441 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

MOD fishmaker : nechte si filozofický příspěvky někam do sekce pokec ;)
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3199
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#442 Příspěvek od kurevtor »

TANN3R píše:Právě že už neexistují. Všichni postupně kvůli nám vymřeli, na silnici.. Proto už si tak dlouho neviděl ani babičku s nůší, prostě došli :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

tak to ten zakon o reflexnich prvcich chodcu prisel holt moc pozde :-(
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#443 Příspěvek od laik »

Já si myslím, že tady nikdo standardně po okresce 200 nejezdí. Jen se poukázalo, že pak ve 100 máš rezervu, kde jiná auta mohou být za limitem.
Tak jsem to tedy pochopil já.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#444 Příspěvek od Filozof »

čundráci stále existují ... můj otec a jeho parta cca 50lidí byli celý život vodáci / trampové - tedy čundráci.

i zde jsou čundráci a ta věta 1:10s a dál rozbila mě. Jako by to sedlo do této diskuze o silnici jak se tam jezdí jak prasata.
https://www.youtube.com/watch?v=u-73cR-hW70

stále nějací jsou a většinou jezdili vlakem a pěšky do přírody ...dnes akorát jezdí už autem častěji.
Stepan1
Registrovaný
Příspěvky: 973
Registrován: čtv 01.06.2017 19:56

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#445 Příspěvek od Stepan1 »

jj, vždycky když vidím nějaký organizovaný stádo u krajnice, co se prcá přes celej pruh, lituju, že na žádným autě nemám ochranej rám :roll:
pesa
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: úte 05.01.2010 01:00
Bydliště: Zábřeh
Klubové ID: 3195

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#446 Příspěvek od pesa »

zatím jsem s F02 ani W221 neměl tu čest, ale jezdím se 750i e65 LPG a fakt to není špatný. Nějaký peníze to na servisu stojí, ale zase to jezdí za málo. Určitě mi vadí strmost řízení, pomalé reakce podvozku v zatáčkách (mám DD), všeobecně agilita/tuhost/obratnost tohoto auta není na dnešní dobu konkurenceschopná a samozřejmě krouťák, což by u S65 AMG popř. F02 760i mohlo být logicky lepší.
Co mě ale ještě v hlavě hlodá, je jít trošku do rarity a v pohledu hodnoty auta vybrat e66 B7, ale ještě více vybavenou než mám nyní 750i. Chápu, že by pořizovací cena byla někde kolem 700-800tis u tak starého auta, ale za ty prachy to člověk stále prodá, protože NEJSOU.
Volant (se popř. vymění), 21"kola ani VIN mi nevadí :)
Neznáte někoho kdo by B7 měl, aby člověk jen neteoretizoval? Díky
pesa
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: úte 05.01.2010 01:00
Bydliště: Zábřeh
Klubové ID: 3195

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#447 Příspěvek od pesa »

zajímavý odkaz s parametry nejen Alpiny, S600, S63, S65, 760i ale i ostatních skvostů ala Maybach :)
http://www.automobile-catalog.com/car/2 ... na_b7.html
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3199
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#448 Příspěvek od kurevtor »

pesa píše:jezdím se 750i e65 LPG a fakt to není špatný. Nějaký peníze to na servisu stojí, ale zase to jezdí za málo. Určitě mi vadí strmost řízení, pomalé reakce podvozku v zatáčkách (mám DD), všeobecně agilita/tuhost/obratnost tohoto auta není na dnešní dobu konkurenceschopná a samozřejmě krouťák, což by u S65 AMG popř. F02 760i mohlo být logicky lepší.
husty, zrovna strmost rizeni, pomale reakce podvozku v zatackach a ta tuhost a kroutak bych vubec necekal, ze nekdo u E65 zmini jako negativa :shock:

Jsi presedal do E65 z M5 ne? :)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#449 Příspěvek od JaraX »

přesedlal no :D
pesa
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: úte 05.01.2010 01:00
Bydliště: Zábřeh
Klubové ID: 3195

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#450 Příspěvek od pesa »

viz: http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=30&t=16566

když sedneš do moderních aut, tak se ta agilita nedá porovnat, je to logický - tuhost materiálů se zlepšuje, auta ve zkrutu jsou pevnější a agilnější.
Převodovky se sbírají také bez větších prokluzů, (všimněte si reakce auta ne motoru po přidání půl plynu, to je další aspekt no a samozřejmě ta muzika, přece jen výšky ani subbasy s L7 nejsou úplně top, co by člověk v luxusním autě mohl očekávat a o levostraném rozložení scény se bohužel nemá smysl bavit, to jsem to testovací CD musel hned vytáhnout, abych se nenaštval úplně.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#451 Příspěvek od Jaris330D »

Jako ze v E65-66 stoji L7 za hovno jo? To ses asi blazen, protoze bratr jel v Fkove sedme, Mercedesu SL 500 coupe, novem Superbu, Audi A8 rok 2010 a u me L7 rika, ze je to pecka. Takze nevim, co tam poustis. Ja testuju aparatury na Piano Guys a hraje to fakt pekne. Jako v flac
Moderni auta? Ty blaho, cim to je, ze kluci, co se autama zivej, rikaj, ze ty nove stojej uplne za prd. Borec, co doveze 400 aut za rok vsech znacek rekne. Zaplat ban buh, ze se daji sehnat auta z roku 2003 v dobrem stavu. Ty nove jebky nevydrzi ani 80 000 km.
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3199
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#452 Příspěvek od kurevtor »

JaraX píše:přesedlal no :D
ok, tak to potom jo :D

ale stejne, hodnotit takhle 750 je divny. OK, tak ma Pesa maximalni mozny naroky, ale i tak.

Co se tyce "modernich" aut.... Pro me vsechno chcanky. Libi se mi to az jako starsi
pesa
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: úte 05.01.2010 01:00
Bydliště: Zábřeh
Klubové ID: 3195

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#453 Příspěvek od pesa »

Test CD které víš jak byly nahrané. Kde stojí zpěvák jak daleko za ním hlasy, kde jsou kytary. Na jak velké nástroje hudebníci hrají.
Tonální vyváženost je velmi příjemná, fokus a prostor vůbec ne.

Sežeňte si i s popisem EMMA CD, vydávaly se ob 2 roky.
Na poslouchání pak AYA CD
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3199
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#454 Příspěvek od kurevtor »

:lol: a proc by melo hrat roli jak daleko stoji zpevak? Delsi kabel k mikrofonu je problem? Proc by mela hrat roli velikost hudebniho nastroje, kdyz se stejne pak zvuk masteruje a upravuje? :lol:

Tonalni vyvazenost. Co to ma byt presne? A neni nahodou dana prehravanou skladbou a ne sound systemem?

Fokus a prostor - co je tim mysleno?
Stepan1
Registrovaný
Příspěvky: 973
Registrován: čtv 01.06.2017 19:56

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#455 Příspěvek od Stepan1 »

No nekecej, bazarník držkuje na novou produkci. Kdo by to čekal :roll:
pesa
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: úte 05.01.2010 01:00
Bydliště: Zábřeh
Klubové ID: 3195

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#456 Příspěvek od pesa »

2 kurevtor: na to raději založ jiné téma v sekci Autohifi
pesa
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: úte 05.01.2010 01:00
Bydliště: Zábřeh
Klubové ID: 3195

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#457 Příspěvek od pesa »

Včera jsem volal a psal třem kteří se živí LPG přestavbou

NEPTUN Harfa:
Dobrý den pane Šafář,
Bohužel pro tento typ vozu BMW 760i 12V 400kW r.v. 2010 Vám přestavbu LPG nenabídneme. Pro více jak 8V vozy nemáme k dispozici ŘJ LPG.
S pozdravem
Kateřina Neumanová
příjem zakázek
pesa
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: úte 05.01.2010 01:00
Bydliště: Zábřeh
Klubové ID: 3195

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#458 Příspěvek od pesa »

lpgprofi Zatím neodepsal

fedorauto Jsem se odvolal
Pan notně unavený mi odpověděl ze to dělají za 120tis, ale musím počítat s omezením. Když jsem se zeptal co to znamená, tak mi neochotně sdělil, napr tankování za studena, protože motor hodně topí
pesa
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: úte 05.01.2010 01:00
Bydliště: Zábřeh
Klubové ID: 3195

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#459 Příspěvek od pesa »

Jarax k tomu určitě napíše víc, ze u přímých vstriku potřebuješ mít více know how. Ale cítím, ze firma, která si touto investici do know how pro přestavby vysokoobjemovch motoru projde, bude mít na dalších 15 let o budoucnost postaráno.
BRC prý usilovně pracuje na tomto vývoji. Nevíte o tom něco?
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou
Klubové ID: 1703

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#460 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

teorie je celkem jasná...přestavba stojí dost peněz...a návratnost je dlouhá...protože se musí chladit vstřikovače...takže se nastavuje režim 2-3x plyn a 1x vstřik benzínu...takže to pak stejně pořád žere i benzín...takže návratnost není tak rychlá jako když pojedu 1000km s e66 na plyn až do Chorvatska...tak benzínu k tomu spotřebuju možná 2dcl...
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Odpovědět