Ahoj,
nastal mi ted problem s e60 N62 545i 2003r.v. 200 000km.
Diagnostika nehlasi zadnou zavadu INPA ani ISTA-D. Jedine ceho jsem si vsiml u ISTY-D tak ve stromove linii jednotek se ruzne meni VTC a VTC2 nekdy jsou zelene nekdy cervene nekdy se ani nezobrazi. Na INPE pri vyctu jednotek to u nich hlasi chybu:VVT, VVT2 ERROR_ECU_SERVICE_NOT_SUPPORTED
Za studena nastartuji motor bezi nadherne ciste drzi volnobeh. Postupne kdyz klesaji otacky a dostanou se cca na 550rpm tak jakoby se neco preplo, zaplo a zacne hodne hruby chod motoru. Motor se lehce trepe na prave strane valcu obcas neco tuka a prenasi se to az do VVT motorku. Za jizdy se s autem jede suprove problem je jak zastavim tak otacky spadnou na volnobeh a auto ma velky problem udrzet klidny volnobeh.
Je mozne aby tohle vse zpusobila jednotka VVT? Jednotku VVT jsem mel venku rozdelanou neni v ni zateceno a vypada ok ale možna je vadny tistak.
Nova vaha vzduchu, civky, svicky žkoušel jsem i měnit mezi sebou zadna zmena.
Tak VVT jednotku jsem vymenil ale zadna zmena jakoby tam byla ta predesla.
v odkazu obrazky z diag.
https://kolukasko.rajce.idnes.cz/VVT_VTC_vadne/
Díky moc!
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E60 545i hruby chod motoru problem s volnobehem VVT jednotka
E60 545i hruby chod motoru problem s volnobehem VVT jednotka
Naposledy upravil(a) Lukajx dne sob 21.07.2018 07:34, celkem upraveno 1 x.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Re: E60 545i hruby chod motoru problem s volnobehem VVT jedn
Tuto středu jsem se v Německu hrabal v kolegovo 320i s MEV9, která taky měla problém s Valvetronicem. A byly opálené kontakty na relátku (VVT Relay). Takže spínalo OK, ale opálené kontakty nepřeváděly spolehlivě proud.
Takže prosím podívej na ty pojistky v A6009 (IVM) viz schéma v odkazu níže a vyzkoušej, jak to relátko (6) převádí proud přes ten spínaný kontakt. Ale nezkoušej to měřákem (ohmetrem nebo pípákem), ale použij autožárovku 12 Voltů, třeba 21W do blinkrů - ta alespoň vytvoří nějakou zátěž.
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e60- ... ic/gK4xxUI
http://www.bmw-planet.net/diagrams/rele ... 2_0007.png

Takže prosím podívej na ty pojistky v A6009 (IVM) viz schéma v odkazu níže a vyzkoušej, jak to relátko (6) převádí proud přes ten spínaný kontakt. Ale nezkoušej to měřákem (ohmetrem nebo pípákem), ale použij autožárovku 12 Voltů, třeba 21W do blinkrů - ta alespoň vytvoří nějakou zátěž.
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e60- ... ic/gK4xxUI
http://www.bmw-planet.net/diagrams/rele ... 2_0007.png

Re: E60 545i hruby chod motoru problem s volnobehem VVT jedn
StarML díky za podnětstarML píše:Tuto středu jsem se v Německu hrabal v kolegovo 320i s MEV9, která taky měla problém s Valvetronicem. A byly opálené kontakty na relátku (VVT Relay). Takže spínalo OK, ale opálené kontakty nepřeváděly spolehlivě proud.
Takže prosím podívej na ty pojistky v A6009 (IVM) viz schéma v odkazu níže a vyzkoušej, jak to relátko (6) převádí proud přes ten spínaný kontakt. Ale nezkoušej to měřákem (ohmetrem nebo pípákem), ale použij autožárovku 12 Voltů, třeba 21W do blinkrů - ta alespoň vytvoří nějakou zátěž.
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e60- ... ic/gK4xxUI
http://www.bmw-planet.net/diagrams/rele ... 2_0007.png

Pokud ta jednotka VTC píše na diag, že nekomunikuje tak bude určitě vadná ne? VTC jednotka uz dosla, vymenil jsem ji ale vubec zadna zmena.