Slyšel jsem taky dost lidí s 5er (většinou 530D a výš), že jim to kope ať to lechtáš nebo zajíždíte na hot. Ono to líp brzdí když je to nakrmený, ale chvilu dobrý, pak se to ohřeje hází, jindy zase naopak až vychladne, prostě loterie.. Nevím no, krouťák dnešních BMW brzdám dává při takovým průměru prostě zabrat. A na to řekli, že je zachránilo leda až drahý origo (kotouče) a je klid (aspoň na těch 20tis. km

za 15-20tis kč).
Takžel problem u větších kotoučů u třílitrů apod. (pravda na E36 nikdy nic nekopalo)..
Dá se přiklonit k názoru, že střední R6/velký V8 origo brzdy ANO (ATE, TRW, Jurid?) by měly odolat, bohužel pořád to často nemá takovou výdrž jak na novým BMW.
====
Jinak zkouším ATE power disc na třílitru od člověka co se mu prý hned zkroutily. Nechal jsem je prostě stočit

(6/2016) a prvních 10tis.km úplně vpohodě a od konce zimy to občas zavibruje do volantu od cca 100km/h. Brzdnej účinek teď naopak lepší než ze začátku (naučil jsem se je taky hned zahřát, než leštit).
Takže nevím, jestli na to kdy chrstla voda (teplotní šok), nebo jsou volný ložiska (budu měřit házivost), siláče v nápravě apod., nebo někdy v zimě brzdy zrezly atd.?
Kde se dá brzdím motorem (je to manual), na brzdách zásadně nestojím, spíš hodně město.
Ale obávám se kdbych tomu naložil třeba na okruhu co by z těhle kotoučů zbylo (vrtule?). Tak jsem rád za zkušenost, že tyhle ATE desky+324mm fungujou aspoň tak, tj. vesměs OK.
