Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
zddan01 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2193
Registrován: stř 05.10.2016 17:57
Klubové ID: 3925

Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU

#41 Příspěvek od zddan01 Člen Klubu »

dej režim Sport,pak se zbavis těch nejnizsich otáček, dal už to jede slušně - nejlevnější řešení :-P

Ha, přečetl jsem si znova ten první příspěvek a koukám,že to neprojde kvůli komfortu... A máš na mysli sport režim převodovky (řad. páka doleva při D), nebo celýho auta (tlačítko)? On je to totiž velkej rozdíl v komfortu, pokud sport jen převodovky, tak rozdíl v komfortu nepociťuju, jen to jede ve vyšších otáčkách, pokud celý auto, tak je to takový nastartovaný na ostrou jízdu...
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Uživatelský avatar
JakoobCZ
Registrovaný
Příspěvky: 270
Registrován: úte 30.12.2014 01:00

Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU

#42 Příspěvek od JakoobCZ »

To nekomfortní chování/řazení vnímám při režimu sport (celé auto), paradoxně takhle pak poskakuje i 750i. Páku do strany jsem snad ještě nedával, protože pádla :D

Letmo jsem projel internet a ty kompresory na N62 se ani nedají sehnat (ESS to vypadá asi vzdalo). Tím to trochu padá. Diffem Snejka trápit nebudu a software podle mě nevyřeší věc, která je daná spíš fyzikou.

Škoda, že hybrid (elektromotor v převodovce) dorazil až s řadou F, těch instantních 210 Nm by vyřešilo vše :twisted:
Uživatelský avatar
zddan01 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2193
Registrován: stř 05.10.2016 17:57
Klubové ID: 3925

Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU

#43 Příspěvek od zddan01 Člen Klubu »

JakoobCZ píše:To nekomfortní chování/řazení vnímám při režimu sport (celé auto), paradoxně takhle pak poskakuje i 750i. Páku do strany jsem snad ještě nedával, protože pádla :D
právě, dej do strany páku, auto nech v normálním módu; to, že dáš páku do strany, neznamená, že auto neřadí samo, jen se přepne převodovka do sport módu navíc s možností řadit ručně (neupravují se reakce motoru na plyn atd.), vyzkoušej, nech řadit auto samo :) možná je to to, co hledáš


kompresory - taky jsem se na to kdysi díval - jak zvýšit výkon svojí E64, jednak ceny byly pro mě úplně mimo a jak píšeš nebyly dostupné, prostě už je to starej motor...
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU

#44 Příspěvek od Filozof »

a co je tohle ? Skrytý SPORTOVNí mod pro BMW e60/e61 ?

https://www.youtube.com/watch?v=ooKbKNG7ddM

Je to o naladění motoru a plynu do sportovnějšího režimu ? Znáte to někdo ?
Uživatelský avatar
zddan01 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2193
Registrován: stř 05.10.2016 17:57
Klubové ID: 3925

Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU

#45 Příspěvek od zddan01 Člen Klubu »

to je to co mám na mysli jako sport režim auta (ne převodovky) - e63 pro to má standardně tlačítko, předpokládám, že JakoobCZ ho má ve svým autě taky a právě s tímhle módem není spokojenej, jak "nekomfortně" sportovně se to chová - rychlé reakce na plyn, převodovka nechce moc řadit nahoru, čeká prostě že budeš potřebovat otáčky atd.
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU

#46 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

ESS do M54 bych si koupil i za tu cenu. Je to kvalitní set, který dává smysl (průběh výkonu, vodní IC se 3 Laminova jádry, oem vzhled).
Na V8 se (asi) vejde jen centrifuga, nevím proč ten kit stáhli z nabídky.
Uživatelský avatar
zddan01 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2193
Registrován: stř 05.10.2016 17:57
Klubové ID: 3925

Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU

#47 Příspěvek od zddan01 Člen Klubu »

řekl bych, že to byl twin screw

http://www.6post.com/forums/showthread.php?t=466996
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU

#48 Příspěvek od Snejk »

Gerchan píše:
Tak to jsem "trochu" zaspal dobu s tím čidlem rychlosti... :-) Takže ale u manuálu diferák jde vyměnit bez problému?

nejde, pak ti nepojede tempomat :) proste to neojebes, to bys musel predelat cely sw egs a dme a to tezko rict jak pujde, zatim mi to nikdo nepredvedl aby to fungovalo a to se o to dost lidi snazilo... u 745 jde treba dat 735 diferak a prevodovku nahrat 735 sw, funguje to vcelku dobre... ale na 5kach takova moznost diferaku neni... tam rozlisujou jen manual/automat...
Odpovědět