Ha, přečetl jsem si znova ten první příspěvek a koukám,že to neprojde kvůli komfortu... A máš na mysli sport režim převodovky (řad. páka doleva při D), nebo celýho auta (tlačítko)? On je to totiž velkej rozdíl v komfortu, pokud sport jen převodovky, tak rozdíl v komfortu nepociťuju, jen to jede ve vyšších otáčkách, pokud celý auto, tak je to takový nastartovaný na ostrou jízdu...
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU
Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU
dej režim Sport,pak se zbavis těch nejnizsich otáček, dal už to jede slušně - nejlevnější řešení 
Ha, přečetl jsem si znova ten první příspěvek a koukám,že to neprojde kvůli komfortu... A máš na mysli sport režim převodovky (řad. páka doleva při D), nebo celýho auta (tlačítko)? On je to totiž velkej rozdíl v komfortu, pokud sport jen převodovky, tak rozdíl v komfortu nepociťuju, jen to jede ve vyšších otáčkách, pokud celý auto, tak je to takový nastartovaný na ostrou jízdu...
Ha, přečetl jsem si znova ten první příspěvek a koukám,že to neprojde kvůli komfortu... A máš na mysli sport režim převodovky (řad. páka doleva při D), nebo celýho auta (tlačítko)? On je to totiž velkej rozdíl v komfortu, pokud sport jen převodovky, tak rozdíl v komfortu nepociťuju, jen to jede ve vyšších otáčkách, pokud celý auto, tak je to takový nastartovaný na ostrou jízdu...
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU
To nekomfortní chování/řazení vnímám při režimu sport (celé auto), paradoxně takhle pak poskakuje i 750i. Páku do strany jsem snad ještě nedával, protože pádla
Letmo jsem projel internet a ty kompresory na N62 se ani nedají sehnat (ESS to vypadá asi vzdalo). Tím to trochu padá. Diffem Snejka trápit nebudu a software podle mě nevyřeší věc, která je daná spíš fyzikou.
Škoda, že hybrid (elektromotor v převodovce) dorazil až s řadou F, těch instantních 210 Nm by vyřešilo vše
Letmo jsem projel internet a ty kompresory na N62 se ani nedají sehnat (ESS to vypadá asi vzdalo). Tím to trochu padá. Diffem Snejka trápit nebudu a software podle mě nevyřeší věc, která je daná spíš fyzikou.
Škoda, že hybrid (elektromotor v převodovce) dorazil až s řadou F, těch instantních 210 Nm by vyřešilo vše
Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU
právě, dej do strany páku, auto nech v normálním módu; to, že dáš páku do strany, neznamená, že auto neřadí samo, jen se přepne převodovka do sport módu navíc s možností řadit ručně (neupravují se reakce motoru na plyn atd.), vyzkoušej, nech řadit auto samoJakoobCZ píše:To nekomfortní chování/řazení vnímám při režimu sport (celé auto), paradoxně takhle pak poskakuje i 750i. Páku do strany jsem snad ještě nedával, protože pádla![]()
kompresory - taky jsem se na to kdysi díval - jak zvýšit výkon svojí E64, jednak ceny byly pro mě úplně mimo a jak píšeš nebyly dostupné, prostě už je to starej motor...
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU
a co je tohle ? Skrytý SPORTOVNí mod pro BMW e60/e61 ?
https://www.youtube.com/watch?v=ooKbKNG7ddM
Je to o naladění motoru a plynu do sportovnějšího režimu ? Znáte to někdo ?
https://www.youtube.com/watch?v=ooKbKNG7ddM
Je to o naladění motoru a plynu do sportovnějšího režimu ? Znáte to někdo ?
Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU
to je to co mám na mysli jako sport režim auta (ne převodovky) - e63 pro to má standardně tlačítko, předpokládám, že JakoobCZ ho má ve svým autě taky a právě s tímhle módem není spokojenej, jak "nekomfortně" sportovně se to chová - rychlé reakce na plyn, převodovka nechce moc řadit nahoru, čeká prostě že budeš potřebovat otáčky atd.
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU
ESS do M54 bych si koupil i za tu cenu. Je to kvalitní set, který dává smysl (průběh výkonu, vodní IC se 3 Laminova jádry, oem vzhled).
Na V8 se (asi) vejde jen centrifuga, nevím proč ten kit stáhli z nabídky.
Na V8 se (asi) vejde jen centrifuga, nevím proč ten kit stáhli z nabídky.
Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
-
Snejk
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU
Gerchan píše:
Tak to jsem "trochu" zaspal dobu s tím čidlem rychlosti...Takže ale u manuálu diferák jde vyměnit bez problému?
nejde, pak ti nepojede tempomat
