Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Výmena vzduchových vakov za pružiny-BMW x5 e70
Re: Výmena vzduchových vakov za pružiny-BMW x5 e70
TANN3R nechcem sa s nikým hadat len som bol zvedaví či s tým má skusenosti pripadne nazor odbornika.A myslis ze origo zvody na tomto motore su dobre riesene
M-motory atmosfericke preco maju potom uplne ine zvody.Ak najdem dam link testovania zvodov na atmosferickom motore.

Re: Výmena vzduchových vakov za pružiny-BMW x5 e70
Však se tě ptám, co od toho očekáváš? Pokud jde o zvuk, tak mi to přijde zbytečně drahé, řešit kvůli tomu komplet výfuk, navíc přijdeš i dost o komfort cestování. Nejlepší je, jak psal Jarax, úprava tlumičů s klapkou.
Pokud to řešíš kvůli výkonu, tak to je podle mě prostě totální kravina na autě typu E70. Jasně, když si nějak vyčaruješ třeba 30 koní, určitě to poznáš, pokud tím autem jezdíš furt, ale rozhodně si z toho na prdel nesedneš.
Pokud to řešíš kvůli výkonu, tak to je podle mě prostě totální kravina na autě typu E70. Jasně, když si nějak vyčaruješ třeba 30 koní, určitě to poznáš, pokud tím autem jezdíš furt, ale rozhodně si z toho na prdel nesedneš.
Re: Výmena vzduchových vakov za pružiny-BMW x5 e70
Nechcem žiadne zázraky ani pretekať .Ale mam tie zvody doma od Rusov už dlhšiu dobu tak rozmyslam 

Re: Výmena vzduchových vakov za pružiny-BMW x5 e70
a co teda myslíš že to přinese?
Re: Výmena vzduchových vakov za pružiny-BMW x5 e70
Kopu roboty stým
A pekný lesklý výfuk
.



-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výmena vzduchových vakov za pružiny-BMW x5 e70
Tvl to je zase debata
Sériové svody u BMW motorů byly vždycky ta největší restikce na výfuku, jsou výraběny nějakou ekonomickou cestou, tak, aby ta funkce byla vždy nějak zaručena ...
Pochopitelně pokud někdo chce maximální komfort bez ztráty kytičky a trpí originálofilií, tak pro něho žádné jiné řešení nepřipadá v úvahu
Ad svody a 40ps - ano je to více než reálné , protože seriové svody jsou co se výkonu týče opravdu zoufalství největší.
Já se supersprintem už nějakou chvilku spolupracuji, takže konkrétně jejich produktové řady poměrně znám...
Variant je více a pokud se bavím i o té legální tak je možné objednat high flow HJS katalizátory, které se přibližujíc svojí funkcí těm seriovým (paradoxní je, že třeba u některých závodních aut jsou povinné) ale dal už někdo z vás za katy 3600euro ?
Takže většinou se prodává verze race, kde se buď dělá emulace sekundárních lambda sond - vypne se jejich kontrolní funkce a nebo jsou závity tak daleko od samotné trubky, že hodnoty, které dostávají jsou prostě v pohodě (primární lambdy musí být vždy zachovány, bez nich to nejde
)
KOnkrétně v řeči čísel se u N62 nedá bavit, pokud někdo jiný referenční vůz nezměřil, ale podobně zprasený svody má mercedes 55amg, kde samotné svody udělali cca 40ps. Někdy u vyšponovaných motoru jako je GT3 4,0RS (nechápu kde), ale ti kouzelníci tam získali cca 20ps na výfuku, a tento týden vyšly nově svody pro ferrari 430, kde se zbytkem výfuku se vyčarovalo 40ps a v jednom místě kolem 3-4tis RPM nárust 90nm
což u atmosférických motorů považuji za magii
Klapkový výfuky jsou fajn, pokud je vymýšlí člověk a ne cvičená opice (tak jako někdy sleduji na FB od jednoho prasete
) a hezký klapkový koncový tlumič, který funguje na oba režimy stejně stojí 90tis kč
Život je o prioritách , ale nejhorší je chtít kočkopsa, ani jedno nebude dokonalé

Sériové svody u BMW motorů byly vždycky ta největší restikce na výfuku, jsou výraběny nějakou ekonomickou cestou, tak, aby ta funkce byla vždy nějak zaručena ...
Pochopitelně pokud někdo chce maximální komfort bez ztráty kytičky a trpí originálofilií, tak pro něho žádné jiné řešení nepřipadá v úvahu

Ad svody a 40ps - ano je to více než reálné , protože seriové svody jsou co se výkonu týče opravdu zoufalství největší.
Já se supersprintem už nějakou chvilku spolupracuji, takže konkrétně jejich produktové řady poměrně znám...
Variant je více a pokud se bavím i o té legální tak je možné objednat high flow HJS katalizátory, které se přibližujíc svojí funkcí těm seriovým (paradoxní je, že třeba u některých závodních aut jsou povinné) ale dal už někdo z vás za katy 3600euro ?

Takže většinou se prodává verze race, kde se buď dělá emulace sekundárních lambda sond - vypne se jejich kontrolní funkce a nebo jsou závity tak daleko od samotné trubky, že hodnoty, které dostávají jsou prostě v pohodě (primární lambdy musí být vždy zachovány, bez nich to nejde

KOnkrétně v řeči čísel se u N62 nedá bavit, pokud někdo jiný referenční vůz nezměřil, ale podobně zprasený svody má mercedes 55amg, kde samotné svody udělali cca 40ps. Někdy u vyšponovaných motoru jako je GT3 4,0RS (nechápu kde), ale ti kouzelníci tam získali cca 20ps na výfuku, a tento týden vyšly nově svody pro ferrari 430, kde se zbytkem výfuku se vyčarovalo 40ps a v jednom místě kolem 3-4tis RPM nárust 90nm


Klapkový výfuky jsou fajn, pokud je vymýšlí člověk a ne cvičená opice (tak jako někdy sleduji na FB od jednoho prasete


Život je o prioritách , ale nejhorší je chtít kočkopsa, ani jedno nebude dokonalé

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: Výmena vzduchových vakov za pružiny-BMW x5 e70
A všimli jste si vůbec, že se tady bavíme o E70? K čemu mi bude u E70 nárůst (i kdyby) 40 koní max výkonu? Podle mě naprosto vyhozené peníze.
Samozřejmě u Lacof už je to jinej případ, jelikož už ten výfuk má doma, není důvod to tam nedat.
Lacof: Nahoď nějakou reálnou fotku těch svodů.
Samozřejmě u Lacof už je to jinej případ, jelikož už ten výfuk má doma, není důvod to tam nedat.
Lacof: Nahoď nějakou reálnou fotku těch svodů.
Re: Výmena vzduchových vakov za pružiny-BMW x5 e70
a jaké budou nevýhody?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výmena vzduchových vakov za pružiny-BMW x5 e70
Tak lidi jsou uchylní dostatečně, někdo chce třeba atmosferický projev motoru
někomu vyhovuje třeba X5M s foukátkem a tak
Někdo holky a někdo v dolky 



E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: Výmena vzduchových vakov za pružiny-BMW x5 e70
Nafotim a dám foto ak budem vediet ako.Nezalezi na tom ci E70,E31 alebo E...hocičo.Ak by nikto nic neskusal tak by nebol ani forum a nemali by sme čo kritizovať
.AK by nikto neskúsil napr. plyn na V8 tak by som-sme neveril že to dobre funguje aj na tak velky obsah. Nemyslim teraz ekonomiku prevádzky .

Re: Výmena vzduchových vakov za pružiny-BMW x5 e70
dej tam ty svody a pak napiš všechny vyhody a nevyhody.
a myslím že by nebylo špatny změřit auto před a po na brzdě.
a myslím že by nebylo špatny změřit auto před a po na brzdě.
Re: Výmena vzduchových vakov za pružiny-BMW x5 e70
Presne tak by som to chcel.Len casovo neviem kedy stihnem.Cele leto vela roboty, asi az na zimu stiham.Zmerat na brzde asi este stihnem cez leto.