Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU
a ted si filozofe představ že taková V12 tahá ještě mín, prostě u V12 ti přijde že to ospoda vůbec nejede, že to je uplně mrtvý, jenže ono to letí jak píchlý prase, jen to necítíš a když máš turbo s nějakym malym motorem, tak ti přijde že to letí jak svině a ono to nejede.
Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU
TOTO SI TRAFIL uplne presne!!!
Manželka v M5 (zakladny MOD) mi hovorí boha ved to vobec nejde a za par sekund na tacho 330
, je treba vedet ako sa rozbehnut na M5 s SMG oproti 550i/650i s automatom na sportu, ten to tam naprca a ullllalal no a končíš skor ako si začal
Presne tak atmosfera nema spodok ani jedna, berme 550i ako stred, V8 270kW 490NM - kde proste musíš čakat na otáčky aby niečo vobec motor robil, potom už formula, držíš to nad 3500-3000 a nikto ale nikto nateba nemá lebo tie diesle idu iba do 3000.
Dobre pretaktovana e60 530d bude mat 190kW a 700nm ale ... turbo efekt bomba, servis potom tiež bomba ale záta ako svina a to asi všetko.
Kedže som mal 535d viem čo píšem, unás v Ejpoviciach je kopec dost stupanie ale rovinka, v strede je posledný topol a tam puštam nohu z plynu po ten topol ide 545i omnoho lepšie ako napr 535d.
Štart z nuly, davaš prednost, hop dolava
s 545i tam mam 180
s 550i 190
s 535d 160
s x5 4.6is 170
s 760Li 200
s M5 ma 240 v polke kopca
Iba pre info sused v 308 GTI tam nema ani 150
Manželka v M5 (zakladny MOD) mi hovorí boha ved to vobec nejde a za par sekund na tacho 330

Presne tak atmosfera nema spodok ani jedna, berme 550i ako stred, V8 270kW 490NM - kde proste musíš čakat na otáčky aby niečo vobec motor robil, potom už formula, držíš to nad 3500-3000 a nikto ale nikto nateba nemá lebo tie diesle idu iba do 3000.
Dobre pretaktovana e60 530d bude mat 190kW a 700nm ale ... turbo efekt bomba, servis potom tiež bomba ale záta ako svina a to asi všetko.
Kedže som mal 535d viem čo píšem, unás v Ejpoviciach je kopec dost stupanie ale rovinka, v strede je posledný topol a tam puštam nohu z plynu po ten topol ide 545i omnoho lepšie ako napr 535d.
Štart z nuly, davaš prednost, hop dolava
s 545i tam mam 180
s 550i 190
s 535d 160
s x5 4.6is 170
s 760Li 200
s M5 ma 240 v polke kopca

Iba pre info sused v 308 GTI tam nema ani 150
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU
zddan01 píše:co si budeme povídat, nejlepší tuning je koupit rychlejší auto... tj. tady M
uplne ale uplne UPLNE presne tak.
Som si myslel že aka je brutalna 550i, sadni do M5 a prejde ta smiech.
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU
TANN3R píše:Filozof: Aha, a když se svězeš ty v jeho 550i a řekneš, že to jede jak prase, ale on řekne že to moc nejede, tak má pravdu kdo?
To je to iste ako ked jazdíš celé dni v 545i, potom ideš na dovolenku v 550i urobíš Xtisíc km, prídeš domou naložíš 545i a zistíš že to vobec nejde, a pritom letíš jako prasa a nikto ta nedobehne, to je ten deficit toho prechodu, zvykneš si na niečo silne potom to už nejde a ked sadneš do slabšieho tak potom to nejde vobec.
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU
Ahoj,
diky za postrehy a napady. Par koni navic, nebo posunuti omezovace muj "problem" nevyresi. Nic proti 550i, jede skvele, mozna obcas az silene dobre, ale musi se nejdriv vyhnat do otacek. Zajimalo me, jestli by to slo zmenit a kolik by takova uprava stala. Podle me to nic jineho, nez kompresor nevyresi, nebot na diff se mi nechce uplne sahat.
M5 si jednou poridim, ale mam 30-35k najezd a myslim si, ze na to Mka stavena nejsou. Resp udrzba S85 stoji raketu a v beznem provozu to je nesmyslne silny motor. Plus si rikam, ze i ten V10 se bude chvili zvedat a nebude mit tu pruznost preplnovaneho motoru.
Jinak ma srovnani se 750i, 530i, Z4 3.0i, Panamera V6, Audi A7 V6, Audi A5 V6 a ty preplnovane motory se jsou takove hravejsi v nizsich otackach, naopak pak zvadnou v tech vyssich. Relativne nesmrtelna a na provoz levna N62 s kompresorem mi prijde jako skoro idealni kombinace, za predpokladu, ze za tu dostavbu nedam 250k+
diky za postrehy a napady. Par koni navic, nebo posunuti omezovace muj "problem" nevyresi. Nic proti 550i, jede skvele, mozna obcas az silene dobre, ale musi se nejdriv vyhnat do otacek. Zajimalo me, jestli by to slo zmenit a kolik by takova uprava stala. Podle me to nic jineho, nez kompresor nevyresi, nebot na diff se mi nechce uplne sahat.
M5 si jednou poridim, ale mam 30-35k najezd a myslim si, ze na to Mka stavena nejsou. Resp udrzba S85 stoji raketu a v beznem provozu to je nesmyslne silny motor. Plus si rikam, ze i ten V10 se bude chvili zvedat a nebude mit tu pruznost preplnovaneho motoru.
Jinak ma srovnani se 750i, 530i, Z4 3.0i, Panamera V6, Audi A7 V6, Audi A5 V6 a ty preplnovane motory se jsou takove hravejsi v nizsich otackach, naopak pak zvadnou v tech vyssich. Relativne nesmrtelna a na provoz levna N62 s kompresorem mi prijde jako skoro idealni kombinace, za predpokladu, ze za tu dostavbu nedam 250k+

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU
ono ale nejde o to že ta 550i by nejela odspoda, kdyby sis dal sprint s 530d do 3000rpm tak by jsi stejně vyhral, jenže má prostě linearni charakter a pak to prostě "pocitově" nejede. schválně si zkus manualne řadit a nepřesahnout 3krpm a sleduj tachometr, ale aby to lamalo vaz, tak to atmosfera umět nebude a už vůbec ne hodně válec.
M5 jede ospoda sakra líp, ona to taky dělá i převodovka, ale prostě už je to finančně někde jinde. kompresor tomu taky asi dost sníží životnost, ale jak moc těžko říct. jako idelani varianta se pak zdá pojezdit chvilku v nějaké 520i, a uvidíš jak 550i tahá.
ale pokud fakt nejezdíš hodně dálnice, zkrátil bych ten diferak.
M5 jede ospoda sakra líp, ona to taky dělá i převodovka, ale prostě už je to finančně někde jinde. kompresor tomu taky asi dost sníží životnost, ale jak moc těžko říct. jako idelani varianta se pak zdá pojezdit chvilku v nějaké 520i, a uvidíš jak 550i tahá.
ale pokud fakt nejezdíš hodně dálnice, zkrátil bych ten diferak.
Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU
Určite bež do ECUmaster + mechanický kompresor.
Mysli nato že spolahlivost motoru bude uplne inde, je potreba ale ladit manuál alebo SMG, na automat zabudni alebo potom automat z 760i
Alebo si kup hned Alpinu to je N62 4.4i zo šnekovým kompresorom a máš po starostach, prevodovka je tam z 760i a má to 368kW a 700nm, paradoxne o stotinu pomalšia ako M5 ktorá ma iba 373kW a 520nm.
M5 vs. B5 (e60) objem nenahradíš!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UauoKEpNu5g
Mysli nato že spolahlivost motoru bude uplne inde, je potreba ale ladit manuál alebo SMG, na automat zabudni alebo potom automat z 760i
Alebo si kup hned Alpinu to je N62 4.4i zo šnekovým kompresorom a máš po starostach, prevodovka je tam z 760i a má to 368kW a 700nm, paradoxne o stotinu pomalšia ako M5 ktorá ma iba 373kW a 520nm.
M5 vs. B5 (e60) objem nenahradíš!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UauoKEpNu5g
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU
Všechno je to o tom, kolik do toho auta můžeš dát a hlavně, jak ho používáš. Pokud se bavíme o autě na každej den, tak bych se na to rovnou vysral. Tam je mnohem důležitější vlastnost spolehlivost, než 200N.m+ dole. Tyhle úpravy nikdy nebudou plug and play. Když budeš mít štěstí a šikovného úpravce, budeš řešit "jen" spoustu dětských nemocí.
Pokud to máš na hraní a k tomu ještě jiné auto, tak bych tě v téhle úchylárně podpořil. Může z toho být hodně zajímavá stavba a osobně mi je kompresor hodně sympatickej, hlavně proto, že nezabije zvuk, jako turba.
Pokud to máš na hraní a k tomu ještě jiné auto, tak bych tě v téhle úchylárně podpořil. Může z toho být hodně zajímavá stavba a osobně mi je kompresor hodně sympatickej, hlavně proto, že nezabije zvuk, jako turba.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU
stará 750i AC schnitzer 240kw jede jako svině. Fakt brutálně táhne uplně jsem z toho auta nemohl a to jsme byli 4lidi ...dva 80kg a dva 100kg a jelo to jako piclé prase prostě masakr a to je staré auto z 99-00 roku co má 240KW. tedy V12 jak psal jarax a jelo to božsky.
Co taková 550i se 270KW ??? a mnohem mladším motorem ? Pojede to taky bohovsky. Nevím jakej má krouták V12 při 2tis nebo 2,5-3tis otáčkách ale počítám budou na tom podobně.
Ono možná octavia RS čipovaná pojede taky jako prase ale spíše pocitově že je tam ten WOW efekt při zatahání turba ale to je vše podle mě...ztrácí 2sekundy na zrychlení a věřím i při vyšší rychlosti..
Nejbrutálněji by asi jel nějakej MB V12 biturbo či kompressor ale to se bavíme uplně o jiné třídě za jiné prachy ... tam je to kruté hodně kruté ale i spotřeba ...těch 500-650hp už žere jak kyselina a bavíme se o 2x vyšší spotřebě ...
Co taková 550i se 270KW ??? a mnohem mladším motorem ? Pojede to taky bohovsky. Nevím jakej má krouták V12 při 2tis nebo 2,5-3tis otáčkách ale počítám budou na tom podobně.
Ono možná octavia RS čipovaná pojede taky jako prase ale spíše pocitově že je tam ten WOW efekt při zatahání turba ale to je vše podle mě...ztrácí 2sekundy na zrychlení a věřím i při vyšší rychlosti..
Nejbrutálněji by asi jel nějakej MB V12 biturbo či kompressor ale to se bavíme uplně o jiné třídě za jiné prachy ... tam je to kruté hodně kruté ale i spotřeba ...těch 500-650hp už žere jak kyselina a bavíme se o 2x vyšší spotřebě ...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU
bože kde ty na ty rozumy chodíš.
má smysl arugmentovat?
má smysl arugmentovat?
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU
citace : JARAX : .... jako idelani varianta se pak zdá pojezdit chvilku v nějaké 520i, a uvidíš jak 550i tahá.
ale pokud fakt nejezdíš hodně dálnice, zkrátil bych ten diferak....
Myslím si že asi nejlepší argumentace ...
ale pokud fakt nejezdíš hodně dálnice, zkrátil bych ten diferak....
Myslím si že asi nejlepší argumentace ...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU
hlavne se nikdo nechytejte toho debilniho napadu kratit diferak, to uz u tehle aut nelze, prevodovka vas posle do takovyho nouzaku ze se z toho pak o*ebete... fakt se ji nelibi kdyz na dane otacky jede jinou rychlosti nez je zvykla... fakt ne
Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU
To je opravdu problém vyměnit diferák? Ptám se, protože na mé 650i (e63 manuál) mě přijde zbytečně krátký, tak si pohrávám s myšlenkou, že bych tam zkusil diferák z nějakého automata, který bude předpokládám delší...ale že v by v tom mohl být problém mě trochu zarazilo... ?Snejk píše:hlavne se nikdo nechytejte toho debilniho napadu kratit diferak, to uz u tehle aut nelze, prevodovka vas posle do takovyho nouzaku ze se z toho pak o*ebete... fakt se ji nelibi kdyz na dane otacky jede jinou rychlosti nez je zvykla... fakt ne
To už to nesnímá rychlost z čidla na diferáku jako otáčky poloosy - jako třeba na e34? Nebo to snímá rychlost ještě někde jinde a porovnává to mezi sebou?
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU
Taky by mě to zajímalo ale pokud se stím SNEJK setkal tak asi na tom něco bude.
Dle mě u manuálu to bude jedno. Ale mohu se plést.
Kolik je u automatu a manuálu DIFF převodový poměr ? někde jsem četl 2,81 automat ale asi u US verze.
Možná je v evropě jiná velikost.
Dle mě u manuálu to bude jedno. Ale mohu se plést.
Kolik je u automatu a manuálu DIFF převodový poměr ? někde jsem četl 2,81 automat ale asi u US verze.
Možná je v evropě jiná velikost.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU
no on by se musel asi upravit SW v automatu,
rychlost se bere z čidel kol, na diferaku už čidlo není, to měla naposled E36, už ani e38 to neměla.
rychlost se bere z čidel kol, na diferaku už čidlo není, to měla naposled E36, už ani e38 to neměla.
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
- Klubové ID: 3915
Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU
Foukat N62 kompresorem je podle me ptakovina. Cena takovyho reseni je uplne nesmyslna a vysledek diskutabilni. I kdyby se to povedlo a fungovalo spolehlive, tak je to furt obycejna E60. Pokud chces lepsi zatah (nejen od spodu), pak prodej tu svoji 545(550) a kup M5, to auto je po vsech strankach uplne nekde jinde nez obycejna 5er (To neni stejny hriste, to neni ani stejna liga, to je uplne jinej sport!) a jeste te to vyjde levneji, nez montovat kompresor 

- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU
on chtěl dle mého jen levné řešení a dobou odezvu v nižších otáčkách .... zase nabízíte nereálné věci.
Diferencial nebo odladění mapy převodovky a motoru je dle mě v rámci x tisíc max 10-20k což je nejlevnější řešení.
M5 opravdu asi nepotřebuje dle toho co píše.
Diferencial nebo odladění mapy převodovky a motoru je dle mě v rámci x tisíc max 10-20k což je nejlevnější řešení.
M5 opravdu asi nepotřebuje dle toho co píše.

- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
- Klubové ID: 3915
Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU
To sice nejlevnejsi je, ale je to uplne k nicemuFilozof píše:nebo odladění mapy převodovky a motoru je dle mě v rámci x tisíc max 10-20k což je nejlevnější řešení.


Re: Uprava N62 v E60 - kompresor vs uprava ECU
Tak to jsem "trochu" zaspal dobu s tím čidlem rychlosti...JaraX píše:no on by se musel asi upravit SW v automatu,
rychlost se bere z čidel kol, na diferaku už čidlo není, to měla naposled E36, už ani e38 to neměla.
