Chlapi, ihned po vymene oleje za stejny, jako tam byl predtim, Castrol longlife 5w30 C3 motor znatelne huci. Moje uz si dnes stezovala Jako by netesnost ve vyfukovem potrubi v blizkosti motoru, tezko rict. Rikal jsem si, ze si to sedne ale huci to do dnes, asi uz mesic. Uz mi to dnes na dalnici lezlo krkem. Mohl by to delat spatnej typ oleje? (Nalili spatnej?)
Dnes je ještě nějakej olej splňující specifikace BMW nelonglife? Já myslel, že záleží na intervalu výměny a ne, jak se olej jmenuje.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
pekarik píše:Pochybuji, že je to olejem, spíš jestli nejsou prasklé svody (nejde smrad do kabiny?), když to slyšíš z motoru. Z toho videa nic neslyším.
Nejvic to jde slyset ke konci videa. Taky mam podezreni na svody ale zadny smrad mi do kabiny nejde...
Aby jim tam v servise něco nespadlo do motoru Ještě mě napadlo, nevím jak je řešenej oil filtr, jestli je tam hruška jako u benzínu e39, papírová vložka jestli tam sedí jak má, jestli se nerozjebala špatnou montáží a následným dotažením. Olejem si myslím to nebude. Z toho videa to fakt není moc zřetelné ten zvuk.
Stepan1 píše:Vlasta: Tak u E60 už si můžeš dovolit tam nalejt něco pořádnýho, ne to, co splňuej normu.
Důvod?
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Taky si myslím že hlavní a nejdůležitější je norma-specifikace co udává výrobce pro daný motor, někdy pořádný olej, nevím co je to pořádný? Jestli drahý? Může motor zadřít, toho jsem byl svědkem. Nejen motorový, ale i převodový a do diferáku, jestli se nemýlím....? Jako je to dá se říct alchymie ty oleje, když se do toho člověk začte, pravda je toho dosti, těch informací...ale k tématu, sám jsem zvědavej, může to dělat X věcí...to hučení...
Ve stredu budu auto predavat znamemu, co dela u Bmw, tak ho zaukoluju. Ceka me dovolena a chci to mit v cajku. Dam pak urcite vedet. Pripada mi to jako netesnost. Zni to jak dira ve vyfuku ale vepredu...
Tak auto predano, prej mozna silentbloky motoru nebo nejaka netesnost na vyf.potrubi. Trochu jsme pokecali, prej se ty nove bmw serou vic a vic, motory vydrzi tak 100tis.km, menil se automat na aute se 80tis.km, vydelava se hlavne na dilech a servisu. To neni ale nic noveho, nove bmw uz neni to, co bejvavalo...
Edit: Takze ulozeni motoru to nedela. Muze za to remenice, prej se nekde dotyka nejakeho plechu a pak to tak huci?? Nechapu, ceho se tam muze dotykat. Prej je vse pevne, muzu jezdit dal ale me to neda...vadi mi to...
Pri volnobehu to neni skoro slyset, pri pridani plynu, jizde i po sundani nohy z plynu znatelne vic. Prej ze zadni strany je to kov o kov, sam nevim jak. V patek tam jedu a ma mi to ukazat. Jinak neni potrhana, proto jeste muzu jezdit asi...