Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e65 vs e60 - rádce při koupi

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2281 Příspěvek od kurevtor »

Hoody4 píše:
JaraX píše:pokud někdo jezdí tak nějak do 150kmh okresky, tak je pro něj spíš long, ale mám pána co furt lítá okresky 200kmh a proto toho long určo není.
Já bych chtěl aspoň jednou v životě vidět osobně člověka co s jakoukoliv 7er "lítá" okresky 200, nebo i 150. Asi bude žít na místě, kde mají okresní zatáčky poloměr zeměkoule (pravděpodobně Pardubicko :D), a nebo se naučil ohýbat fyzikální zákony.
Normální okresky se takto nedají lítat ani se stroji k tomu určenými, natož s dvoutunovou parodií na sportovní auto.

Komfort 7er je určitě bezkonkureční, ale proboha nedělejte z toho überauto :D
Proc z toho nedelat uberauto, kdyz to uberauto je :P
Sedmicka neni zadna dvoutunova parodie na sportovni auto. :roll: Ani si na to nehraje. 150 mi nepripada jako nejaky problem, jaky ohybani fyzikalnich zakonu? :shock: Na stopade je sedmicka celkem rychle a kdyz clovek jezdi znamy trasy tak se to da :lol: Ne ze bych to nekdy udelal samozrejme, ale stopade das i ve meste, stejne jako na lepsi okresce :lol: Nuselak, Evropska, Strakonicka a dalsi ulice jsou mista, kde by "teoreticky" slo jet fakt jak totalni dement. Akorat si clovek musi dat bacha, aby ho pak nenasli rozcaknutyho o betonovej sloupek a motor 400 metru od nehody jako se to povedlo tomu strelci v Cayenne na Evropske prave. Ja driv jezdil po okreskach docela rychle (mi pripadalo), a mel jsem audinu, kde je potreba si priznat, ze byla docela nedotaciva. Pak sem sednul do E65 s DD a ty limity v zatackach jsou uplne uplne jinde.

290 na okresce s M6 je uz trochu jina liga :lol: jsou okresky a okresky. Nektere okresky jsou na jizdu mnohem lepsi nez silnice prvni tridy.

Pokud si myslíte, že máte vše pod kontrolou, nejedete dost rychle. - Mario Andretti.

Mir a jezdete opatrne holky :lol:
Stepan1
Registrovaný
Příspěvky: 973
Registrován: čtv 01.06.2017 19:56

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2282 Příspěvek od Stepan1 »

VRZ https://www.pozary.cz/clanek/34115-vrz- ... -zarizeni/
natvrdo znamená, že se narozdíl od všech Kocourků a Oganesjanů nesere s nějakým nalepovacím predátorem z Alibaby nebo majáčkem na střeše, ale má to hezky pod střechou, v masce a tak. O legálnosti si může nechat zdát, no ale kdo ho zastaví :D
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2283 Příspěvek od kurevtor »

diky za vysvetleni. Na me kdyby nekdo blikal nejakyma pofidernima modrejma majakama v civilnim aute tak mu stejne asi neuhnu :lol: Oktavky/Superby/Passaty asi jo, to je asi vicemene potreba povazovat za zmrdy od sboru, ale zkouset to na me nekdo treba z mercedesu (viz dustojnici zasahovky z plzne v mercedesu co na tebe jeste vybehnou s kverem) tak to proste ignoruju, tim mam na mysli, ze si myslim, ze bych to mohl omylem lehce prehlednout.

Pan premier Babis to muze mit v pici a taky ze ma. Spis by me zajimalo jestli jeho soukroma/firmeni auta maji nejakou balistickou ochranu.

PS: uz se na me tlacily i kary se zlutym majakem a domahaly se vyklizeni rychlyho pruhu na prazdny silnici, ale na ty taky srat. Jestli se nepletu tak zluty majak muze pouze omezit provoz napr. v miste nehody, ale nema prednostni pravo na silnici, na semaforech atd.
Uživatelský avatar
Hoody4
Registrovaný
Příspěvky: 220
Registrován: úte 23.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2284 Příspěvek od Hoody4 »

Nebudu tady ocitovávat Vaše reakce snad prominete, ale jsou dost dlouhý :D

Jarax porovnával výhody a nevýhody long X krátká E65, kde uvádí že:
- krátká je sportovnější ostřejší (200)
- long není pro lidi co lítají po okreskách (150)

Já na to reagoval, protože E65 ať už socka nebo s DD + EDC (obě verze sem řídil) nikdy nebyla ani nebude auto na sportovní jízdu po okreskách. Asi si pod pojmem "sportovní jízda" představuji něco jiného než rozjet dvoutunový auto na rovince na 200 a pak brzdit do první zatačky jak magor, abych jí byl schopnej projet na limitu, který u E65 bude úplně někde jinde, oproti limitu lehčího/agilnějšího sportovního auta.

E65 ani E60 nejsou auta na drcení okresek, jsou na to moc velký a těžký. V8, DD, EDC jsou krásný věci, ale nic na tom faktu nemění.

Edit: 290km/h na okresce už musí být docela palba, jednou v životě jsem jel přes 300 s A8 na dálnici a byl to docela hukot (x stovek metrů?) to ubrzdit na sjezd :D
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2285 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Hoody4: No tady prece nebyla diskuze na limitu sportovne. Proste na okrsce se s tou stodolou dá jet 200 a tečka.

Laiku: Jenže ve SPortPacketu X5 E53 te chce zabit a vytrhnout ti jatra z tela jak je tvrda, kdezto v E65 s EDC/DD to proste tlumi tak ze ti to tak strasny neprijde.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
MartinK
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: pon 15.05.2017 22:55

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2286 Příspěvek od MartinK »

Dotaz na dodělávky.
Zrovna se mi jedna e65 750i líbí a tak nějak nad ni přemýšlím. Par mnou požadovaných věcí ji chybí k dokonalosti a okamžitému odjezdu - komfortní přístup, zadní roletky, vyhrivaný volant, nightvision (seřazeno dle důležitosti a mé touhy to mít).
Jdou tyhle věci dodělat? Pokud ano, kolik to stojí?
Zda by to vůbec mělo smysl.

Díky.
Uživatelský avatar
Travison
Registrovaný
Příspěvky: 328
Registrován: ned 23.07.2017 19:42

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2287 Příspěvek od Travison »

a já se rovnou zeptám kolik stojí dodělání webasta, dík
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2288 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

MartinK : dodělat comfort access...docela složitý, řekl bych i dražší, kliky odcházej
zadní roletky - mám na longa...na krátkou se určitě taky půjdou sehnat - jsou potřeba i tapecy ... počítej tak kolem 10tky
vyhřívaný volant...záleží za kolik seženeš...já měl původně ten čtyřramenný předFL...a chtěl jsem tříramenný vyhřívaný...takže pár tis. volant...plus bag nakonec za dvojku
nightvision - už to prý kluci umí...ale za kolik seženeš díly netušim...možná 30tis z nějaký bouračky...plus instalace a kodovani netusim za kolik

Travison : webasto sem sehnal na ebay kolem 6tis...práce u Snejka na den až den a půl
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2289 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

MartinK:
Na dodělaní zapomeň ty co by to uměli nemaj čas a nikdy mít nebudou. Potom u toho skončíš jako já.Kup auto, který má všechno, se mě zdá, že už nejsou volný lidi ani s diagnostikou.
Prostě 2 nej lidi na celou republiku je máalo. Potom jic hje 10 hodně dobrejc ha ty beztak taky nemaj čas.
Takže tě to sumasumárum vyjde BMW si nekupuj :) alespoň ne E65
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
MartinK
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: pon 15.05.2017 22:55

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2290 Příspěvek od MartinK »

Takže komfortní přístup dodělat je spíše pasé. Roletky a vyhrivaný volant jsou hratekné. NV mi ani nevadí.
A teď babo raď...:-D moc jich není. Už koukám 3/4 roku a tato zatím splňuje nejvíc věcí.
https://www.autoscout24.cz/nabidky/bmw-750-bmw-750ia-2007-noir-367cv-acc-logic-7-ent-bmw-benzin-cerna-73a0a76d-31df-800b-e053-e250040a6da7?cldtidx=8

Co myslíte?
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2291 Příspěvek od Filozof »

To je tak těžké se společně sejít a klidně to zaplatit at někdo udělá přednášku s diagnostikou ?
Prostě se veme auto začne se kodovat a testovat jednotlivé členy a moduly a prostě se to těm pár lidem vysvětlí.
Chápu že je to know how na kterém se vydělává ale pokud dá každej na stul nějaké prachy budou spokojeni všichni.
Alespon základní operace s diag se naučí každej.
Kodování je už horší to by se klidně nechalo na další přednášky. Já osobně jsem pro aby se něco takového třeba na srazu BMW udělalo pro vybranou skupinu lidí co o to bude mít zájem.

A jinak ano souhlasím. Pokud tady budou dva přetížení servisáci Jarax a Snejk a nikdo pořádně další je to špatně. V každém regionu je věřím nějakej dobrej servisák a fanda BMW jen se to moc neříká nahlas. Bojí se aby nebyl vytíženej jako tito dva. Tak alespon mohlo bejt 10-15 lidí v ČR a mohlo se to trochu uvolnit u jaraxe a snejka.

Pak by byli všichni spokojení.

Základní servis jako jsou svíčky a čidla a olej případně kotouče a desky a další drobnosti by si měl umět skoro každej udělat doma i před barákem kdekoliv.
No a větší servis už by se nechalo klidně na odborníky.
Uživatelský avatar
Travison
Registrovaný
Příspěvky: 328
Registrován: ned 23.07.2017 19:42

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2292 Příspěvek od Travison »

fishmaker píše:Travison : webasto sem sehnal na ebay kolem 6tis...práce u Snejka na den až den a půl
super, krásná cena díky
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2293 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Filozof:
Jenže to je právě ono. Já sám tenhle problém mám dlouhodobě a peníze ti nepomůžou, to už mám vyzkoušený.
Na běžný servis použivuju svýho mechanika, ale na cokoliv jiného končíš a i můj už remcá, že k němu jezdím moc často, že potřebuju dělat svoje.
Dneska prostě alespoń já mám ten pocit, mechaniky otravuju a to doslova. Chci měnit olej co měsíc-měsíc a půl, kouknout 1x za měsíc jestli autu něco není, občas se taky něco vysere že, desky 2x za rok, mě sere, jak ke konci pískaj, takže jdou pryč max po 60%. To mám 3 auta, takže by to chtělo 3x. Servis BMW nemá smyls, tam ti řeknou že 7 let starý auto jim zmizelo z obrazu...

Pokud najedeš 5-6Kkm za rok, tak se směješ nic řešit nebudeš ani toho mechanika potřebovat nebudeš.

Já když jezdím hodně, tak se taky hodně věcí ukáže, já je rád zapltím a udělám, ale tam ti normální mechanik přestává stačit.

Opět se mě objevil problém s VVT po 15tis od opravy.....tak teď jen budu čeka až zas bude mít Snejk čas---- měsíc/2/3 nevím, chápu že to udělá, ale pro mě je to auto potom úplně v prdl...
Vím někdo řekne koupil si mrdku, ale s tím nájzedem bych řešil úplně každý auto a úplně stejný věci.

Imho řekni mě jednoho jediného mechanika na diagnostiku (kodovaní), dám mu měsíc čas ať mě veme a každej tě pošle dop :)))...

Prostě není nebuide nazdar.

I z toho pohledu se chce na tyhle "složitější auta" dívat. Potom ti určitou dávku klidu servisu může dát to, že to jedeš koupit s Jaraxem/Snejkem, pokud teda na to v iterináři najdou čas.

PS: na LPG do E70 čekám už od Ledna :) to jen tak na ten čas a pořadník a stále nejsem na řadě. Řekneš si plynařů je hodně, ale jen můj je pro mě dobrej a ostatní, eventuelní jsou zase zhořelí časem.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2294 Příspěvek od Filozof »

já jsem jezdil doted několik let přes 30tis km ročně a bylo vidět že čím více jezdím tím více se věcí sere ... no každej měsíc něco ...a někdy i dvě věci. Většinou kraviny a jezdit s autem šlo ale furt si člověk něco opravoval ... ale to se bavíme o e38 která má 4-5kil na hrbu určitě a půlka auta má nové díly ...defakto více jak pul auta.
A tak se spíše ukazují věci které spíše stářím odcházejí.

Stou diagnostikou to bude asi tak půl na půl. Myslím si že bychom se dokázali naučit i kodovat a polovina problémů by ti zmizela.
Olej a desky s kotouči si vyměníš sám.
Zvedneš auto 5x šroub na kole vyhodíš pojistku s desek a kotouč má jednu pojistku shodíš dolů očistíš kartáčem nahodíš a za hodinu nemáš co dělat pokud nespěcháš.
Servisák to má za 30min když je auto zvedlé tam to jede jak na běžícím páse. Když to děláš poctivě a máš mazání správné a kartáč na očištění.

Stačí ti jedna gola sada a zvedák na auto a kladivo uděláš stím víc jak polovinu práce na autě.

Další věc je vyresetovat interval na diag. Dle mě je to hračka na pár minut i se startem a spuštěním NTB.

Takže ty běžné věci oleje a kapaliny a základní servis zvládne každej průměrně zručnej člověk. Řekl bych i snaživé nemehlo to zvládne jen mu to bude trvat déle. :D
Druhá věc je reset na diagnostice u e65 a výše. A na to si musíš právě diag koupit a nechat se zaškolit nebo to nastudovat. Dle mě reset servisu a ruzných intervalů je na chvilku ...na to není co studovat. Nejsložitější co je tak to je kodování a to musí člověk umět. Ale mazat chyby a reset ruzných komponent v autě to je jednoduché a na chvilku.
Naposledy upravil(a) Filozof dne úte 19.06.2018 12:42, celkem upraveno 1 x.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2295 Příspěvek od Jaris330D »

Arnie - Kolik najedes za mesic, ze musis menit olej jednou za mesic a pul?
Uživatelský avatar
kawaman
Registrovaný
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Bydliště: Český Těšín

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2296 Příspěvek od kawaman »

Reset intervalů uděláš přes budíky, s tím nemusíš nikoho zatěžovat
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2297 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Teď jsem musel jezdit dál kvůli ženě, takže jen práce +-1200km týden, víkend, je tak jak kdy +200. Olej se snažím měnit kolem 8tis.
Jsem teď mírně řečeno, jako utržený ze řetězu a nestíhám a to krutě, to cestování je to nejmenší. Ty komforty, bylo asi to nejlepší co jsem pro komfort cesty mohl udělat. Po prázdninách se vrátím zpátky na phodovejch 640km za týden.

PS: Pokud někdo má tipnutou dobrou diag se softem rád koupím

Zjišťuju, že doba je od 90´ k ničemu a vracíme se k melouchům a k tomu ci si člověk neudělá nemá. Já si kvůli výměně brzd budu msuet vzít volno a to volno nemám, protože mě na 110% bude někdo otravovat, protože to tak je.
Myslel jsem si, že ta doba bude jiná, ne kvůli vyhazovní peněz, ale právě kvůli tomu, aby člověk nemusel tohle dělat. Kam já dám vyjetej olej, kde si mám koupit nářadí, nemám se rozvíjet v práci místo v garáži pod heverem, kde mám hever, jakej mám koupit, co mám koupit na brzdy, jaký přípravky. kdo mě naučí s diag, kde koupit diag, kde sehant soft. Mám utržený lanko v kufru, mám si to spravit sám, asi jo, jak na to.................co je dobře aco je špatně, kde člověk má mít radost z práce na autě a do čeho už by senměl pouštět.

A nebo prostě nemám fňukat koupit si nový bávo, když na něj nemám, nemám si co stěžovat, sehnat koktu O3 a držet hubu.....
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2298 Příspěvek od Jaris330D »

Olej men klidne po 15000 km, tomu nic neudelas.
Ano slychavam to casto od hodne lidi, kde jsou ty casy, kdy mel clovek na vse cas. Jo, jo, jak se to driv delalo, ze vse fungovalo a byl cas. To je ta nase uspechana ekonomika. Clovek si uz zapomel uzivat zivota a furt musi makat, aby si mohl koupit tohle a pak tamto a ve finale zjisti, ze na to nema cas. Kazda 2 rodina je rozvedena, protoze to vlastne je normalni vec. Auta se navyrabej pro radost lidem, ale aby se utracelo a tocila ekonomika. Vydrzi 4 roky 100 000 km a kupte si nove, protoze to takhle delaj i v Nemecku.
Michal595
Registrovaný
Příspěvky: 1071
Registrován: úte 24.01.2017 23:04

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2299 Příspěvek od Michal595 »

Tak ono je to drsne ked najazdis tolko km, to ozaj mozes chodit na servis jak na hodiny klavira:)to co ty nabuchas za tri mesiace ja spravim pomaly za rok:)takze ja ten olej riesim raz rocne niekde medzi 12-15tis, ale je jasne ze ked najazdis tolko tak ti vyskocia veci aj mimo pravidelny servis to proste u tak stareho auta je a jedno ci je to mrdka alebo mrdka proste to uz ma svoj vek a ma to narok svojim sposobom preto tie auta stoja co stoja...
Bolo by super keby sme si vedeli kazdy spravit aspon zaklady, verim ze vas tu aj vela takych je ale napr ja som v prdeli nespravim nic poriadne okrem nejake vymeny ziarovky alebo nejakeho plastu takze som proste odkazany na mechanika a hotovka, ked pride nejaka zasadna chutovka neviem co spravim az tak uplne kedze moj mechanik nie je vylozene bmw servisak ale bude sa muset asi potrapit kedze moc ina moznost nie je:)
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#2300 Příspěvek od TANN3R »

Myslím, že to zbytečně dramatizujete. Jako jo, na mě je taky spousta lidí nasraných, že jim už měsíc slibuju nějakou kravinu a pořád to odkládám, ale tak to hold funguje. To je právě o tom, co psal Filozof - uděláš si olej sám, brzdy, tlumiče třeba taky a pak chceš po někom, aby ti vyřešil jen tuhle a tamtu "blbost", což je třeba pak i zajímavá práce (oproti výměně brzd), ale často se na tom zasekneš a nic si nevyděláš. Tyhle dvě disciplíny (výměna dílů/oprava) musí být v nějaké rozumné rovnováze, aby si člověk vydělal na živobytí a zároveň nebyl za kokota, že nic neumí :D . Já to mám osobně tak, že přednost mají prostě vždycky lidi, co jezdí pravidelně. Bez lidí, co se vrací a jsou spokojení to prostě nejde.
Na druhou stranu, když mi takovej člověk pak zavolá, že se mu třeba propadá brzdovej pedál apod. průser, tak prostě přijede hned a předběhne někoho, kdo má jen "kosmetickej" problém.
Odpovědět